Šta je novo?

eBay, pitanja, diskusija, saveti i preporuke

Kupio sam na Ibay. Od 19.04.021 stoji
" Arrived at Transit Hub". Kada će da se pomeri dalje. Pratim ga sa 17track. Da nije do njega. Ima li bolji program za praćenje pošiljke?
 
Nisam odavno kupovao na ebaju ali mislim da ne možeš direktno kod njih da pokrećeš spor nego moraš prvo da kontaktiraš prodavca pa ako on ne reši stvar onda preko paypala ideš.
Ili pogledaj ovde: https://www.ebay.com/help/buying
 
Колико знам 30 дана је buyer protection, толико можеш да отвориш dispute, ја сам прошле године отварао када су ми послали погрешан пакет,додуше ја сам отворио исти дан кад је стигао пакет
Пробај ово:
 

Prilozi

  • Screenshot_20210629-202025_Opera.jpg
    Screenshot_20210629-202025_Opera.jpg
    176.5 KB · Pregleda: 25
Poslednja izmena:
Ipak sam nekako uspeo "da otvorim dispute" u stvari napisao sam sta je problem i okacio slike,dobio sam odgovor da se ceka da se javi prodavac i ako se ne javi u roku od cini mi se 3 dana da cu dobiti povracaj novca.
Javio se prodavac i ponudio mi da mi vrati pola novca i da mi ostane predmet.
U pitanju su suncane naocare,kada su stigle vidim da jedno staklo ima duzu ogrebotinu,cele naocare su "klimave" i sve u svemu nisu kao na slikama koje je prodavac okacio.
To sam sve i napisao.
Interesuje me ako ne pristanem na prodavcevu ponudu i recimo ebay resi da mi vrati novac da li onda moram da vracam nocare prodavcu?
U principu one meni ovakve kakve su ne odgovaraju i sigurno cu ih baciti ali ako treba da ih vratim mene ce postarina do Kine kostati podosta pa mi se to onda nikako ne isplati.
 
Како ту реагују на негативне оцене? Колико су им битне? Да ли ће да кука ако му запретиш лошом оценом?
 
Ne znam ovo mi je druga ili treca kupovina sa Ebay - a i prva u kojoj predmet kupovine nije kako treba.
 
Ne bune se ppuno na negativne ocene, mada ja nisam nikada dao ni jednu negativnu, ali jesam neutralne. Imam oko 200 kupovina. Kontaktiras prodavca prvo, pa vidis da resite problem, ako ne pomaze, kupac je uvak u pravu. Negativne ocene isticu posle nekog vremena, posle mislim godinu dana, nestaju
 
Ima li neko da je upućen kako funkcioniše zaštita kupca na ebay-u i koja su tačno pravila. Jer mahom je rekla kazala a niko ne zna iz prve ruke. Neću da izvisim po ko zna koji put i da im ostavljam pare. Koliko traje zaštita, šta kada se pokrene dispute pa ako prihvatim dogovor s prodavcem da pošalje ponovo da li imam zaštitu i dalje i pravo na refund ako ne stigne itd.
A uvek gledaju da te zavrnu, traže da zatvoriš dispute tj da ne ideš na escalate da će kao poslati ponovo, pa da čekam opet 3 meseca.. itd.

Čim je nešto iole malo zanimljivije i vrednije to mi ne stigne, ukrade neko u tranzitu ili kod nas, verovatno se i zna šta je unutra ili skenira nekako. Kad su nebitne gluposti od dolar dva to sve stiže.
Dakle roba je vrednosti 22$ i poslao je kao neregistrovanu pošiljku! poručenu 13tog aprila, koju naravno nisam dobio. SY14094392924 ili UD420406709MY
Ekspresno je odgovorio na dispute i traži da ne eskaliram nego da prihvatim da pošalje ponovo.
Meni ta puls traka više ne treba jer sam morao da kupim drugu skuplju, što sam mu i napisao, jer mi je trebalo, ne mogu za sve da čekam po 3-4 meseca i da dreždim svaki put na tracking sajtovima i da se natežem s prodavcima, i da ostajem bez robe i para. Pristao sam na resend ali samo pod uslovom da pošalje registrovano da se zna gde je.
Nakon toga mi se javlja u zasebnoj poruci, van onog dispute case-a kaže navodno ima neki probelem ne može tamo da mi odgovori i sređeno je da se pošalje ponovo, da će mi tracking broj poslati "later".

Šta je sa tim escalate do sutra je rok? Šta posle? I za svaki taj request piše ended, ne znam zašto.

l4xZTXj.png
 
Nije u opste isto kao na aliju...imas 180 dana da to resite...
ostavi otvoren case a on neka ti dostavi broj, nista nece propasti.

paketi putuju opusteno po 3 meseca treba da stigne do datuma koji je naznacio ebay tek tada mozes da pokrenes case
 
Pozdrav :) Hteo sam nesto da postavim na Ebay pa mi trazi da dodam u profilu Tax ID number.
Pa da vas pitam sta? i kako? Sta sa time treba raditi
 
Nov sam na ebay-u, zeleo bih da narucim tockic za misa od 10 dolara i jedan lancic koji kosta 1 dolar i pise da je free shiping za oba.
Zanima me dal mogu na carini da mi naplate nesto za te stvari i koliko otprilike, cuo sam ranije da se ne carini jeftina roba do 5 - 10 dolara?
Dal mi je rizik da narucim bez trackinga?
 
Uvek bolje tracking.
Uvek mogu (a ne moraju) da ti naplate neke dažbine na carini.
 
Обзиром да је ланчић у питању могли би да оцарине.
 
Plaćeno paypalom, skinulo pare sa računa u banci pre nedelju dana, nemam status da je poslato ni broj za praćenje, kontaktirao ga porukom prodavac ništa nije odgovorio. Najradije bi odmah zahtevao pare nazad ali ako sam dobro razumeo to nije moguće pre isteka roka za dostavu.
Čekati do isteka roka ili postoji drugo brže rešenje?

zgizg.png
 
Plaćeno paypalom, skinulo pare sa računa u banci pre nedelju dana, nemam status da je poslato ni broj za praćenje, kontaktirao ga porukom prodavac ništa nije odgovorio. Najradije bi odmah zahtevao pare nazad ali ako sam dobro razumeo to nije moguće pre isteka roka za dostavu.
Čekati do isteka roka ili postoji drugo brže rešenje?

Pogledajte prilog 316368
Kontaktiraj PP podršku. Napiši da se prodavac obavezao da predmet pošalje najkasnije dva dana po uplati, ali da to koliko znaš nije uradio ni 7 dana po uplati i da ti ne odgovara na poruke. Ako ništa PP će ga iscimati da vidi šta se dešava i vrlo verovatno staviti tvoju uplatu na "on hold" da ne može da raspolaže parama dok ti ne potvrdiš prijem robe.
Od Ebay nema valjde tu u podršci rade ili one najgore rednek botine bez mozga, ili najubogiji pamukoberači iz Zanzibara i stvarno nisu kadri da procesuiraju bilo koju iole komplikovaniju situaciju i reše problem.
 
Vec mnogo puta ponovljeno...
Godinama u nazad PP ne resava zalbe za kupovine na ebay

pravilno je kontaktirati prodavca, sto si vec uradio, ako on ne odgovara a case ne mozes da pokrenes ( a ne mozes)
kontaktiraj podrsku (napisi mail) i resice ti to, trazi da ti refundiraju novac i poniste order.
Sve ti je cisto nemas nikakav problem.
 
Vec mnogo puta ponovljeno...
Godinama u nazad PP ne resava zalbe za kupovine na ebay

pravilno je kontaktirati prodavca, sto si vec uradio, ako on ne odgovara a case ne mozes da pokrenes ( a ne mozes)
kontaktiraj podrsku (napisi mail) i resice ti to, trazi da ti refundiraju novac i poniste order.
Sve ti je cisto nemas nikakav problem.
Nisam napisao da će mu PP rešiti problem nastao kupovinom na Ebay, već da će kontaktirati prodavca (a hoće) i eventualno posle toga staviti redstva na "on hold".
 
Upravo o tome se i radi,
ne može ništa da uradi na PP za kupovinu obavljenu preko ebaya
 
Upravo o tome se i radi,
ne može ništa da uradi na PP za kupovinu obavljenu preko ebaya
Netačno.
Na PP možeš da uradiš dosta toga protiv nesavesnog prodavca za svaku transakciju koja je izvršena preko PP, da li putem ebay ili nekog trećeg, nebitno.
Zato je plaćanje preko PP dugoročno mudar potez jer je to duplo osiguranje da nećeš biti ilevaćen za pare za šta bi trebalo da garantuju i preko sajta koji je organizovao prodaju, i za šta garantuje sam PP.
To što PP nije više jedini način plaćanja na Ebay, što više nisu "dva brata rođena", ne menja ništa.

Uostalom neka sam proba i javi šta je uradio.

EDIT: Da ne bude zabune podvlačim neće PP pokrenuti nikakav dispute proces protiv prodavca umesto Ebay (ili bilo kod drugog sajta) nego će ga pozvati da se izjasni i dostavi dokaz da je predmet poslat, a ako to ne učini staviće sredstva iz te transakcije na "on hold" i tako ih učiniti raspoloživim za naplatu kad dođe momenat za naplatu po dispute, jer prodavac tim sredstvima neće moći da raspolaže.
 
O boze...nista ne razumes i pricas napamet.

Bukvalno jedina situacija za koju ne mozes nista da preduzmes na PayPal-u je samo za izvrseno placanje na eBay-u, vec se to zavrsava preko eBay-a i to tako funkcionise godinama u nazad.
prosto ne postoji opcija da prijavis problem, vec za kupovinu na eBay pise:
Log in to your eBay account and go to your purchase history. For more help, go to the eBay Resolution Center
 
O boze...nista ne razumes i pricas napamet.

Bukvalno jedina situacija za koju ne mozes nista da preduzmes na PayPal-u je samo za izvrseno placanje na eBay-u, vec se to zavrsava preko eBay-a i to tako funkcionise godinama u nazad.
prosto ne postoji opcija da prijavis problem, vec za kupovinu na eBay pise:
Druže koristim sto godina Ebay i PP bukvalno i u vreme dok ti nisi bio ni u najavi kod roditelja, tako da znam šta pričam...

Nisam ja kriv ukoliko ti ne znaš kako da kontaktiraš PP podršku, pa misliš da nešto ne može.

I ponovo ti ponavljam, a ti probaj pažljivo da pročitaš i razumeš pročitano, PP neće uraditi apsolutno ništa da reši tvoj problem sa prodavcem, to prepuštaju EB da reši, ali će kontaktirati prodavca i staviti na "on hold" sredstva prodavca, a i to je već velika stvar, iako 99,9% da će kupac za povrat tih sredstava morati da čeka da istekne rok za dostavu pa da pokreće dispute na EB.
Ovih 0,01% je varijanta kad će nesavestan prodavac sam vratiti sredstva kad vidi da njima neće moći da raspolaže jer su stavljena "on hold" pa ni nema interes da te zavlači do isteka roka za isporuku, a time ne rizikuje ni negativnu na EB.

EDIT: Ajde da editujem da ne ispadne da raspirujem tu neku zavadu i svađu.
Mislim da suštinski govorimo o istom, ali se možda ne razumemo. Ukratko saglasni smo i ti i ja da se PP neće mešati u problem između kupca i prodavca a povodom kupovine na Ebay plaćene putem PP, u smislu da neće rešavati i arbitrirati, s tim da ja tvrdim da je moguće ishodovati od PP da sredstva prodavca prihodovana od konkretne kupovine stavi na "on hold" dok se ne steknu uslovi (prođe vreme predviđeno za dostavu) da EB izarbitrira spor.
 
Poslednja izmena od urednika:
Stigla mi je poruka ovog jutra da je nalog permanently suspended jer predstavlja rizik za ebay zajednicu.
Nisam prodavac, imam par kupovina koje su uredno placene i placena je carina za svaku - poslednja pre par meseci.
Jedini nalog.
 
I mislis da mi imamo magicnu kuglu da znamo o cemu se radi?
 
Nazad
Vrh Dno