Politika primerenog korišćenja
U skladu sa regulacijom rominga u regionu Zapadnog Balkana, Telenor ima pravo da pod jasno definisanim uslovima propisanim od strane Republičke agencije za elektronske komunikacije i poštanske usluge (RATEL) korisnicima koji prekrše uslove politike primerenog korišćenja naplati dodatnu naknadu za korišćenje saobraćaja u mrežama operatora koji svoje usluge pružaju u regionu Zapadnog Balkana.
Ukoliko se utvrdi da je korisnik tokom prethodnih 120 dana više od polovine dana proveo u regionu Zapadnog Balkana i više od polovine ukupno ostvarenog saobraćaja ostvario u mrežama operatora koji svoje usluge pružaju u regionu Zapadnog Balkana, Telenor će takvom korisniku poslati SMS poruku sa obaveštenjem o tome da su prekršeni uslovi politike primerenog korišćenja i zatražiti da korisnik u roku od 14 dana ispravi svoje ponašanje. Ukoliko je i nakon 14 dana od SMS obaveštenja i dalje ispunjen uslov da je u prethodnih 120 dana više od polovine ukupno ostvarenog saobraćaja ostvareno u mrežama opeatora koji svoje usluge pružaju u regionu Zapadnog Balkana, Telenor će početi da naplaćuje dodatnu naknadu za taj saobraćaj.
Visina dodatne naknade je:
Odlazni pozivi: 4,60 din/min
Dolazni pozivi: 2,30 din/min
SMS poruke: 1,44 dinara
Internet saobraćaj: 1,11 din/MB
Onog trenutka kada se utvrdi da je korisnik ispravio svoje ponašanje tako da je u prethodnih 120 dana manje od polovine ukupno ostvarenog saobraćaja ostvareno u mrežama operatora koji svoje usluge pružaju u regionu Zapadnog Balkana, Telenor će prestati sa naplatom dodatne naknada o čemu će korisnik biti obavešten SMS porukom.
Napominjemo da se potrošnja u skladu sa gorenavedenom politikom primerenog korišćenja prati za svaki tip saobraćaja posebno (odlazni pozivi, dolazni pozivi, SMS poruke i internet saobraćaj) i da se eventualna naplata dodatne naknade vrši samo za onaj tip saobraćaja kod kojeg je ustanovljeno kršenje politike primerenog korišćenja.