@ bobpp
Za registrovane je druga priča, statusi su korektni ali vidiš koliko se čeka da krene iz matične zemlje pošte slanja (npr. NL) sad je tu u pitanju da li se upisuje u status tranzitna zemlja a može da bude da se vreća istovari negde i čeka sledeći avion do sledeće destinacije i tako ko zna koliko puta, pitanje je da li u medjuvremenu se koristi i drumski i železnički transport. Koliko mi se čini low cost kompanije su dosta radile poštanski saobraćaj i iz tog razloga je kod njih minimalizovan prtljag, malte ne te i mere kad ulaziš u avion a razliku u ceni karte su pokrivali transportom poštanskih i sitnih pošiljki za neke brze pošte a sad i low cost sad ima malo letova. TR pošiljke brzo stižu jer prevoznik mora da ima prelet preko Srbije a košta korišćenje kontrole leta tako da mu se isplati da odma sleti i ostavi pošiljke uz doplatu korišćenja aerodroma koju pokriva pošiljka. Moguće je da vreće čuče na ničijoj zemlji (bescarinska zona) odnosno pa raznoraznim hangarima belosvetskih aerodroma a to se ne upisuje u statuse. Statusi se upisuju samo kada je pošiljka u nekom GPC. Statusi su poštanski i znači upisuje se samo kada je u nekoj pošti a ono izmedju je stvar prevoznika i tih informacija nema nigde. AE se kultivisao i više ne šalje mail da je pošiljka stigla i da čekaš poštara, sada ti stave samo da je mile krenuo prugom, šalim se stave last mile kada se dobije obaveštenje da je pošiljka poletela iz tranzitne zemlje i ovo se odnosi na neregistrovane pošiljke.
Za registrovane je druga priča, statusi su korektni ali vidiš koliko se čeka da krene iz matične zemlje pošte slanja (npr. NL) sad je tu u pitanju da li se upisuje u status tranzitna zemlja a može da bude da se vreća istovari negde i čeka sledeći avion do sledeće destinacije i tako ko zna koliko puta, pitanje je da li u medjuvremenu se koristi i drumski i železnički transport. Koliko mi se čini low cost kompanije su dosta radile poštanski saobraćaj i iz tog razloga je kod njih minimalizovan prtljag, malte ne te i mere kad ulaziš u avion a razliku u ceni karte su pokrivali transportom poštanskih i sitnih pošiljki za neke brze pošte a sad i low cost sad ima malo letova. TR pošiljke brzo stižu jer prevoznik mora da ima prelet preko Srbije a košta korišćenje kontrole leta tako da mu se isplati da odma sleti i ostavi pošiljke uz doplatu korišćenja aerodroma koju pokriva pošiljka. Moguće je da vreće čuče na ničijoj zemlji (bescarinska zona) odnosno pa raznoraznim hangarima belosvetskih aerodroma a to se ne upisuje u statuse. Statusi se upisuju samo kada je pošiljka u nekom GPC. Statusi su poštanski i znači upisuje se samo kada je u nekoj pošti a ono izmedju je stvar prevoznika i tih informacija nema nigde. AE se kultivisao i više ne šalje mail da je pošiljka stigla i da čekaš poštara, sada ti stave samo da je mile krenuo prugom, šalim se stave last mile kada se dobije obaveštenje da je pošiljka poletela iz tranzitne zemlje i ovo se odnosi na neregistrovane pošiljke.