Šta je novo?

Benchmark biciklistička sekcija

Samo sto je prava droga verovatno jeftinija od ove nase droge :D
@gadjan
Ja pricam Gadjanu na 2bike forumu da nije normalan sa onim silnim tockovima i lancima, a ja juce kada sam sabrao koliko sam potrosio oko bajsa i bici garderobe(prosle godine) shvatio sam da sam gori od njega. :D
Oprosti mi, Nikola. :D:D
 
Meni corona pomrsila planove, porucio i delove i garderobu a ne mogu sad da odem po to. Doduse, mozda i bolje, jer se suzdrzavam da porucujem jos vise toga i trosim pare :D
 
Ma ja se to nekad zezam na tu temu ali sve je to racionalno kupljeno i ima jasnu namenu, nije kupovano stihijski i bez rezona. Novo u radnjama sa besnim maržama ne kupujem i ne punim džepove deračima, osim na akcijama i sniženjima, sve ostalo je kupljeno polovno u odličnom stanju, sa unapred smišljenim planom.
4 godine sam vozio jedini par točkova koji su došli na drumašu, zadnji R501 i prednji Mavic Aksium. Potrošilo se ipak od onda, felne se istanjile (može da eksplodira ako se pretera) materijal se zamorio (nabla mi je pukla). Znači zadnji R500 točak za 35e sam morao da kupim jer mi je pukla nabla i nisam bio u voznom stanju. Onda mi je lik ponudio i Ksyrium SL točkove za 150e kakve sam oduvek želeo, anodizirane crvene alu/karbon nable, široke pljosnate alu žbice prelepe, točkovi za paradu, slikanje, olakšavanje bajsa (1505 grama) za jake ozbiljne duge uspone (Divčibare, Debelo brdo, Kopaonik svake godine, ove godine i Alpi) dušu dali. Pa sam uzeo sva tri točka đuture da se ne bih premišljao pa posle ako odlučim da plaćam poštarinu ponovo. Ali i oni su stari i voženi dosta tako da će se štedeti, nisu za svaki dan. Za svaki dan su ovi jeftini, teški, izdržljivi. Zato sam i uzeo posle R550 prednji za samo 30e sa sve spoljnom 4000s II gumom, felna u odličnom stanju, jer je moja felna na prednjem Aksium gotova, ubivena. Tako da potrošeni prednji Aksium i zadnji havarisani R501 ni ne računam, imam ove teže za svaki dan zadnji R500 i R550, Ksyriume SL i one DT Swiss R460 sa 105 5800 nablama koje nisam mogao da propustim za 90 eura jer su bukvalno novi. Čisto da imam jedne pouzdane točkove u rezervi (jer vidim na stravi neretko se ljudima desi neki problem s žicom, felnom na raznim točkovima) i trebaće za budući treking (pošto su za drumaša ružni sa 32 žice).
Gume sam samo jedne uzeo u radnji čisto da imam jedan par novih, i to na akciji ultra sport. Sve ostale su vrlo jeftino plaćane po par stotina dinara a imaju još dosta kilometara u sebi.
Lanci takođe, kupim kad naleti povoljno 500, 600 do max 700 din da je u odličnom stanju. Da ne bih kupovao kad moram i plaćao 3000-5000 u radnji. Za oba bajsa neki su 10f neki 11f zato ih i ima toliko.
 
Poslednja izmena:
Alal ti :)
Ja sam tako sa prva dva bajsa, posle mi je veci merak bio da menjam cele bicikle :D
Doduse zadnje dve, tri godine sam miran, a od kako kupih drumasa pogotovo :D

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
Nikako

Sent from my Mi A3 using Tapatalk

Ок. Пошто видим да још неки дијеле твоје мишљење, на шта си "никако" мислио, на онај конкретан бицикл који сам линковао.... или на другу констатацију да уопште не гледам друмаше испод 250е? Или је и то премала цифра па је треба додатно дићи?

Мени као лаику само није јасно у чему је разлика у цени толика између друмаша наспрам МТБ-а... пошто сам сигуран да се доста добри половни мтб-ови могу наћи до 250е. А друмаши изгледа не могу никакви.

Ја се већ 2 сезоне каним да себи мало променим бицикл али никако да се то деси, па сам ове год хтио да се мало боље потрудим око потраге.
Већ 8 година тјерам 26" мтб-а који ми и дан данас лежи и одговара добро, али једноставно послије толико година бих ипак да га мало промјеним (сачувао бих га свеједно, не бих га продавао).

Пошто могу дуго сати да возим викендима, прешао бих на већи точак да бих ако ништа друго прелазио већу километражу за исто вријеме.... односно прешао бих на друмаша 28ицу, пошто не бих опет да купујем МТБ..... јесте да када бих куповао мтб да би то била 29" овај пут, али ипак бих пробао мало и како је то возити се друмашем, то ме највише вуче ка куповини истог. Али опет цифре преко 300е не бих узимао у разматрање, превише ми је то за бицикл...
 
Ja promenio tip bicikla na rekumbent i sad imam problem u mozgu sto imam samo jedan rekumbent, hteo bih i neki brzi pored ovog udobnog... Show program. Pokusacu da se zadrzim samo na brzem paru tockova, videcu kako ce to ici :)

@joximovic
Oduvek su drumasi bili skuplji, valjda su u startu skuplji jer moraju da budu od kvalitetnijih materijala da bi trpeli sva opterecenja i pritom ostali lagani. Razmisli i o trekingu ako ti vec mtb odgovara a samo zelis vise kilometara u danu. Nisu skuplji od mtb, a definitivno su brzi, pogotovo neki sa krutom vilom.
 
Poslednja izmena:
Nisu drumaši skupi za to što ti treba, početnički neki a takvi baš daju puno za uložen novac, samo trebaš izabrati neki korektan, sa karbon vilom i ispravnom mehanikom u što boljem stanju.
Ja ne pratim ali za oko 250 eura se sigurno mogu naći bolji primerci od onog no name sokoćala. 50 eura je realno vrlo mala para u svetu biciklizma tako da ne treba da se ograničiš na fiksnu cifru tipa 200, 250 već ako nađeš nešto bolje da vredi, dodaj pa kupi za oko 300e.
 
Znam ljude koji voze slabije modele godinama, i 'ladno prelaze preko 100km dnevno...
Do čoveka je, ne do bajsa :)
Ja vozio po 200km Capriolo Passat krscinu neviđenu, 150km u danu barem 2 do 3 puta mesečno od marta do septembra. Biciklisti na koje sam nailazio u vožnjama nisu mogli da veruju da prelazim toliko za tim biciklom. Meni je to bilo sasvim normalno, još sam imao i gume koje su bile više za makadam i puteve bez asfalta. Godinama sam se kanio da uzmem novi bajs, I tek sam skoro uzeo Cube Cross Pro 2019, pa to je kao da sam prešao iz keca u Ferrari. Ja ne mogu da verujem sta sam vozio, i koliko je sve lakše na ovom bajsu, nebo i zemlja...

OnePlus 6T
 
Nisu drumaši skupi za to što ti treba, početnički neki a takvi baš daju puno za uložen novac, samo trebaš izabrati neki korektan, sa karbon vilom i ispravnom mehanikom u što boljem stanju.
Ja ne pratim ali za oko 250 eura se sigurno mogu naći bolji primerci od onog no name sokoćala. 50 eura je realno vrlo mala para u svetu biciklizma tako da ne treba da se ograničiš na fiksnu cifru tipa 200, 250 već ako nađeš nešto bolje da vredi, dodaj pa kupi za oko 300e.

Ок, хвала на савјету.
Тако ће и да буде... није ми проблем протегнути буџет за још +50е ако бих знао да за ту повишицу добијам нешто знатно квалитетније.
Али ту неку баријеру од ~ 300е не бих пробијао, ипак је то бицикл, а ја рекреативац, сулудо ми је некако издвајати већу цифру осим ако ми живот и каријера не зависе од тога... а не зависе :)

Не журим са куповином, почећу полако да гледам и скенирам огласе, па и ако опет ништа не нађем у тој цијени, нећу га ни ове сезоне куповати.

Кад (и ако) ископам неке конкретне понуде, линковаћу их, па ћу вас можда овде опет приупитати за савјет, јер је очигледно да имам потешкоћа да препознам повољан оглас.

@joximovic
Oduvek su drumasi bili skuplji, valjda su u startu skuplji jer moraju da budu od kvalitetnijih materijala da bi trpeli sva opterecenja i pritom ostali lagani. Razmisli i o trekingu ako ti vec mtb odgovara a samo zelis vise kilometara u danu. Nisu skuplji od mtb, a definitivno su brzi, pogotovo neki sa krutom vilom.

Погледаћу шта буде и од понуде за трек, иако су ми они геометријом јако слични као мтб, а хтио сам мало да пробам и други положај.

Најгоре је што у србији нема услова ништа да се проба... по 15-20ак мин пробе друмаша или трека би ми јасније отоворило очи.... али нема се гдје... нико то ни не помишља да изнајмљује. У продавницама такође не дозвољавају пробе.
 
Pocetkom sezone je planet bike uvek organizovao probe. Pre par godina je bila na Kosutnjaku jedna gde sam probao neki besni Scott drumas karbonac. Ne znam da li ce biti nesto slicno i ove sezone i da li ti se ceka na to ili hoces sad da pazaris dok cene nisu skocile. Proba je bila besplatna, dosta modela u izboru, samo im ostavis LK ili tako nesto.

Zamisli kako je meni bilo kad na nivou Evrope nisam mogao da nadjem rekumbent slican onom koji hocu da kupim da probam... Klasican bajs ces svakako moci, makar kod tog prodavca kod kojeg hoces da kupis, mislim da to nece biti problem.
 
Ovako nešto trebaš da gledaš, ako je u pitanju taj budžet. Samo par primera..

https://www.2bike.rs/cikloberza/mali-oglasi/bicikli-6/drumski-trkacki-8/drumas-u-odlicnom-stanju
https://www.2bike.rs/cikloberza/mali-oglasi/bicikli-6/drumski-trkacki-8/serious-varparola-alloy-lite
https://www.2bike.rs/cikloberza/mali-oglasi/bicikli-6/drumski-trkacki-8/b-twin-21

Drumaši praktično i počinju od tih 200-250 ispod ni nema šta da se kupi osim retro čeličnjaka ili nekih krševa, tako da je to praktično neki minimum. A u tom low segmentu svako malo proširenje budžeta (pomeniutih 50 eur) dosta znači i donosi veći izbor i mogućnosti. Nije preko 300e suludo za dobar drumaš koji će te verno i dugo služiti, videćeš to već kad kupiš prvi i uđeš malo u materiju. 300-400 je realno neki minimum za nešto solidno, tek posle toga povećanja budžeta donose sve manje i manje. Meni je za ok drumaš dovoljan solidan alu ram, karbon vila, točkovi bilo šta od entry R500/aksium itd samo da nisu neki treking ili retro, nešto teško preko 2kg sa 36 žica.. i neka shimano ispravna 9/10 grupa, compact pogon 50/34 eto to su meni bitne stvari.
Možda ti je najveća šansa da nađeš neki btwin jer ih dosta ima, mlađi su dakle verovatno u dobrom stanju i sa pristojnom mehanikom.
Kako nema u Bijeljini biciklista? Ja kupovao baš točkove od nekog prodavca, posle se dosta i ispričao na razne teme, razume se čovek, ima i vozio svašta. Koliko si visok, koju veličinu ramova gledaš? Ja ovaj forum sve slabije pratim pa retko navratim ovde. Ako si u BG nekad možemo se sresti negde pa da ti pokažem drumaša, na šta da obratiš pažnju pri kupovini i možeš da isprobaš.
Znam kako ti je, i ja sam sve tako vagao i dugo gledao, godinama. Prvo planirao retro čelični pa proširio budžet na malo više bilo kakav samo da ima šamaraljke makar i stare jer su down tube šifteri užas. Pa posle proširio na preko 300e i na kraju imao sreće i pazario iz prve odličnog za 380.
 
Poslednja izmena:
Ок, хвала на савјету.
Тако ће и да буде... није ми проблем протегнути буџет за још +50е ако бих знао да за ту повишицу добијам нешто знатно квалитетније.
Али ту неку баријеру од ~ 300е не бих пробијао, ипак је то бицикл, а ја рекреативац, сулудо ми је некако издвајати већу цифру осим ако ми живот и каријера не зависе од тога... а не зависе :)

Не журим са куповином, почећу полако да гледам и скенирам огласе, па и ако опет ништа не нађем у тој цијени, нећу га ни ове сезоне куповати.

Кад (и ако) ископам неке конкретне понуде, линковаћу их, па ћу вас можда овде опет приупитати за савјет, јер је очигледно да имам потешкоћа да препознам повољан оглас.



Погледаћу шта буде и од понуде за трек, иако су ми они геометријом јако слични као мтб, а хтио сам мало да пробам и други положај.
Ako vec gledas drumase nemoj gledati treking jer to nema nikakve slicnosti, gledaj hibride o kojima smo diskutovali pre neku stranu ali videces da ni oni nisu nista jeftiniji zato sto koriste drumsku mehaniku.

Mnogi ovde grese kada misle da drumas sa sora grupom mora biti nesto jako jeftino, a sama sora koje i jeste najjeftinija grupa kosta oko 350eur, a ona svaka naredna je bar 100eur skuplja ma to dodajte par tockova koji vrede isto bar stotinu eura (plus karbon vila, ram, sediste, korman...) i videcete da je jako tesko napraviti da takav bicikl kosta ispod 500eur i to vuce gore i cenu polovnih.

Za 250eur pocinju losi drumasi ali vec za 300-350 mozes kupiti drumasa sa 105 ili starijom ultegrom, a to mnogo vise vredi od te razlike u ceni, jer ces moci da ga prodas i posle 20 godina.
 
Ne, gravel je gravel tj ciklokros. Kao drumas samo sa sirim prihvatom za gume da bi mogle da budu sa malim kramponima, jaci tockovi i generalno jaci ram pa su samim tim malo tezi od drumasa.
Hibrid/fitnes je kao treking samo ima drumsku mehaniku, drumske gume, disk kocnice i krutu vilu. Najjednostavnije rexi, drumas sa ravnim volanom i disk kocnicama.
Ima milion vrsta i podvrsta bicikala sad... :)

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
da, gravel je ciklokros a ne hibrid, ne znam ni otkud taj naziv gravel?

Hibrid jos zovu i fitness bike (bar to najcesce pise na tim biciklima
To je tip koji je najpriblizniji drumasu i dolazi sa flat bar kormanom, vrlo zgodan tip bicikla i veoma brz za gradsku voznju

samo opet ni od njega ne mozete tek tako da napravite klasicnog drumasa

najpopularniji je nekad bio cannondale badboy a sada verovatno specialized sirrus
 

Prilozi

  • specialized-sirrus-3-1.jpg
    specialized-sirrus-3-1.jpg
    50 KB · Pregleda: 71
Poslednja izmena:
Aha, kapiram, hvala.

Meni treba nešto za vožnju i drumom i ovakvim putevima https://i.imgur.com/lBrkH2G.jpg na kojima ima dosta džombi, kamenja, često i blata. Prioritet mi je da budem solidno brz na drumu, ali želim da bez problema vozim i ovuda, kao i po gradu. Da li uopšte postoji bicikl koji objedinjuje ta tri zahteva?
 
Pa da, gravel :D
Ima ih dosta sada po oglasima, kod Admira pogotovo, doduse mahom vrhunski, skupi modeli.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
I ja sam našao odmah da vidim šta trenutno ima. Jedino me zanima da li umesto ovih kormana mogu da se stave neki bez savijanja, pošto iz određenih razloga nikada ne vozim tako, pa mi ne znače ništa takve ručke.
 
Eh ali onda to nece biti gravel :)
Ne moze da se stavi ravan volan, tj moze ali nema smisla :) Morao bi da menjas celu upravljacku grupu jer same "samaraljke" su kod drumasa i gravela uglavnom najskuplji deo. Onda da ganjas neki fitnes ali sa sirokim prihvatom za gume, da moze da se stave neke sa kramponcicima, zbog offroada.
S druge strane, kazes da hoces da budes brz, ovakav volan sa dropovima je bas zbog toga ;) Aerodinamicniji polozaj, saltanje brzina bez pomeranja ruku sa volana itd.. Recimo vozio sam par puta zetov bajs koji je neki hibrid, mnogo je zgodnije kada drzis ruke na rogicima a tada nemas pristup kocnicama i menjacima. Sve ima svoje. Ja bih ipak isao na gravel i drop volan. Odlicna je stvar, a bio sam istog stava kao i ti, dok nisam probao :D
 
Ma znam ja sve to i vozio sam na taj način ranije, ali sam imao neke teške povrede lica i sada mi je na jednom oku otežano da gledam nagore, odnosno, na biciklu, da spustim glavu, a i dalje gledam pravo. Pokušaću da objasnim slikom - crveno ne može, jave mi se duple slike, a zeleno može. https://i.imgur.com/mlhSD9L.jpg Treba da idem na još nekih operacija, ali nemam pojma koliko će biti učinkovite, pa zato nisam siguran da ću moći da vozim tako spušten.


Za ovaj poslednji sad stoji da je prodat. Je l' tako stajalo i kad si postavio link? Izgleda da se neko sa foruma počastio dok smo mi pričali. :D
 
Onda treba definitivno da gledas hibride, oni su ti ujedno i jeftiniji.
Nadjes nekog lepog sa karbon vilom i hidraulikom to verovatno moze da se nadje za oko 350eur

Gume bi ja birao sto tanje sa nekim minimalnim kramponima za to sto tebi treba.
 
Nazad
Vrh Dno