Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Ako nemaš video snimak raspakivanja onda teško da će presuditi u tvoju korist. Bez snimka ne možeš da dokažeš da nije bilo 2 komada a da ti nisi sklonio jedan pa se žališ.

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
I ja sam imao takav slučaj, pa posle toga za svaki predmet pedantno snimim video da se vidi sve, i onda raspakujem... Jedno 3-4 puta sam se spasio beskonačnih prepiski, samo pošaljem video i par slika i dobijem dispute u svoju korist. Ne košta vas ništa minut dva kad primite paket, baš zbog svakakvih majmuna koji hoće da vas zavrnu.

Послато са MI 6X уз помоћ Тапатока
 
I ja sam imao takav slučaj, pa posle toga za svaki predmet pedantno snimim video da se vidi sve, i onda raspakujem... Jedno 3-4 puta sam se spasio beskonačnih prepiski, samo pošaljem video i par slika i dobijem dispute u svoju korist. Ne košta vas ništa minut dva kad primite paket, baš zbog svakakvih majmuna koji hoće da vas zavrnu.

Послато са MI 6X уз помоћ Тапатока
Upravo tako i ja radim, nisam imao loše iskustvo nego čisto preventivno.

Poslato sa PRA-LX1 pomoću Tapatoka
 
Zašto bi ti "operater" tražio mejl kada imaju tvoj mejl i aliexpress automatski šalje obaveštenja o odgovoru na dispute/razgovor ?
Nešto mi je ovde nelogično...

Verovatno dotični ima neki svoj side-business sa skupljanjem i prodajom emailova.

Inače, ne bi trebalo generalizovati i sve ih svrstati u isti koš, što bi rekli svuda ima i jabuka i crva :D
toga ima i kod nas, ima svugde toga.
 
Ja nas nisam spominjao, niti je tema o nama sa balkana. Autosovinizam mozes da ostavis za sebe.

Sto se mene tice, sazaljevajte ih, stedite ih, cekajte pakete koji vam nece nikada stici, pa ispadnite glupani kao ja. Nemam nista protiv.
Divni su to ljudi, fini kao finci. Moje poverenje su izgubili, posle 6 godina aktivne kupovine. Kada vise ni u zaposlene tamo ne mozes da imas poverenja, onda mi je sve jasno.
 
To je takva prevarantska nacija, da ne treba imati ni malo milosti prema njima. Znaci od sada vise necu produzavati protection, ako mi u nevedenom roku paket ne udje u sanduce, otvaram momentalno dispute. Ne interesuju me virusi/strajkovi/nove godine/slave i preslave. Takodje cu poceti da im lupam 1 zvezdicu za ordere koji mi nisu stigli. Do sada to nisam praktikovao jer mi je bilo zao da ih ocenim lose kad mi vec vrate pare, ali od sada me zabole, nek se snalaze kako znaju i umeju.

A zasto vi ljudi uopste i produzavate protection? Ako je receno da ce paket da stigne u roku od 60 dana, odmah 2-3 dana pre isteka trazim refund, a paket ako stigne - super, ako ne stigne makar su vratili pare. Rizik isporuke ovde pada na prodavca a ne na kupca.
 
To otkazivanje traje večnost. Ja sam naručio neki nebitni privezak još 13.01. - produžili obradu na 25 dana zbog NG. Iznervira me to u nekom trenutku, nastavim sa porudžbinom (može se i to) - kad ono opet hiljadu godina obrada. Ima već 15 dana od mog drugog zahteva za odustajanje, još uvek stoji. Pri tom, sve je sada na prodavcu, on uopšte ne mora da prihvati tvoje odustajanje.
 
Meni prodavac prihvatio otkazivanje u roku od 2 dana, mada sam ipak na kraju ponovo naručio juče. Još nije poslao ali mislim da će brzo. Malo po malo šalju, sve zavisi od prodavca i načina isporuke..

Sent from my Redmi K20 using Tapatalk
 
Stigla mi pošiljka UBxxxxxLV poslata 06.01.2020.
Sasvim korektno.
 
Imam jedno pitanje:

Zamolio sam drugara da mi sa Aliexpress-a naruci jedan punjac za baterije. Sve zajedno sa postarinom je placeno nesto ispod $20.

Punjac narucen 25. januara. Do danas smo cekali da nam daju tracking broj posto je sve vreme pisalo da jos nije poslato.
Danas zamolim drugara da opet proveri i trazi tracking # od kineza i drugar mi kaze da tamo pise da ce mu posiljka biti poslata za 19 dana 1 sat i 35 minuta i da moze da produzi rok ili otkaze pošiljku. Danas je 10. feb. Vec smo cekali 15 dana. Sada traze da cekamo jos 19 dana. To je 34 dana cekanja da se oni nakane da posalju.

Takodje mi kaze da pod 'Need Help' pise (citiram ono sto mi je drugar paste-ovao):

From Jan 19th PT to Feb 18th PT, the preparation period, cancellation time, dispute time and estimated delivery time of orders may be delayed due to the Chinese Spring Festival. And the seller may respond to your messages slower. Appreciate your kind patience and understanding.

^ Ako treba cekati dok im se ne zavrsi taj prolecni festival (koji traje, kako su napisali do 18. februara sto je jos 8 dana), zasto da cekamo 19 dana?

Evo bacite pogled na screenshot koji je drugar napravio:

SiltuyW.jpg


^ Kada klikne na 'View detail' dobije ovo:

YXQci9S.jpg


Happy Chinese New Year from all of Chinese sellers at AliExpress! It's been a challenging start of year, and we'd like to thank you for being with us. In response to newly announced extension of Chinese New Year holiday and related regulations, please kindly be noted that your order might be shipped with a delay due to the extended holiday (Jan 19th PT-Feb 18th PT). We are sincerly sorry for the inconvenience caused. Should you want to cancel the order, please contact the seller, or our customer service team if you have any questions or concerns. Your order will be automatically cancelled if the seller fail to ship your order in 19 days 01hours 08minutes 30seconds.

^ Sta ciniti? Da li drugar moze u ovom slucaju da cancel-uje narudzbinu i da dobije full refund nazad na njegovu karticu? (i, ako moze, koliko otprilike prodje dok refund ne legne nazad na karticu?)
 

Prilozi

  • ali.jpg
    ali.jpg
    68.2 KB · Pregleda: 114
  • ali 2.jpg
    ali 2.jpg
    191.1 KB · Pregleda: 113
Poslednja izmena:
Jel vi uopšte kapirate šta se dešava u Kini? Dok se ne zaustavi virus biće možda još i gore...tamo je sve stalo ili dramatično usporilo, sve što su bila neka pravila više ne važe...
 
Pre neki dan mi stiga paket od par $ narucen 13.08 [emoji23]

Moj suprugi je danas stigao prsten narucen 20.7.2019, a poslat 31.7. :smash:
A meni je stiglo neko ulje za... pise zemlja porekla Tonga :D
 
Jel vi uopšte kapirate šta se dešava u Kini? Dok se ne zaustavi virus biće možda još i gore...tamo je sve stalo ili dramatično usporilo, sve što su bila neka pravila više ne važe...

Ljudima stizu paketi sto mozes procitati i u ovom topicu a cak i na samom oglasu od tog predmeta (punjaca) se javljaju ljudi sa 'review-em' da su dobili paket (mozda su oni narucili 'pre' virusa ili 'pre' kineske NG). Paketi izgleda stizu. E sada, moguce (vrlo verovatno) da je to sve u vezi virusa na 'globalnom kineskom nivou' ali ako je tako, ja sam pitao da li drugar moze da otkaze porudzbinu i da li ce mu vratiti full refund na karticu ili ce biti ona prica 'delimicni refund' ili sta vec. Rekao bih da posto predmet jos nije poslat da bi trebalo da dobije full refund, ali ja (a ni drugar) do sada nisam imao ovakvu situaciju pa ne znam kako se ponasati. Zato pitam ovde vas. I, ako mu i odobre refund, kada moze ocekivati (otprilike) da mu taj full refund legne nazad na karticu?

@joojant200: Nije problem ako je vrednost posiljke 1-2 dolara. Bas za ~17 eura ne zelim da sve prepustam slucaju i razmisljam hoce li stici ili nece, a narucio sam taj punjac jer mi treba. Nije narucen u smislu 'aj' da kupim, mozda zatreba'. :)
 
Poslednja izmena:
Imamo li pravo da otkazemo porudzbinu ukoliko se paket ne posalje u odredjenom vremenskom periodu? Vidim da to nece biti skoro, a narucio sam par stvarcica.
 
Da bi otkazao porudžbinu treba i prodavac da se složi sa tim. Ako se složi ide full refund za par dana, zavisi od banke.

Sent from my Redmi K20 using Tapatalk
 
Imamo li pravo da otkazemo porudzbinu ukoliko se paket ne posalje u odredjenom vremenskom periodu? Vidim da to nece biti skoro, a narucio sam par stvarcica.

^ Ista stvar je i sa ovim punjacem koji je drugar porucio. Narucen (placen) 25. januara. Danas 10. februar i jos uvek nista. A napisali da ce za 19 dana biti poslat. (plus bar jos 3-4 nedelje nakon toga dok stigne). Ako im kineska NG traje do 18 feburara, zasto da cekam do 29 feburara, tj. do kraja meseca da oni tek tada posalju paket? I ja razmisljam da zatrazim refund, samo me zanima da li ce biti full refund (posto predmet jos nije poslat, trebalo bi biti full refund) i kada ce on leci na karticu?


Da bi otkazao porudžbinu treba i prodavac da se složi sa tim. Ako se složi ide full refund za par dana, zavisi od banke.

Pa sta prodavac ima da se slozi? Pise na oglasu da salju u roku od 7 dana. Od momenta placanja proslo 15 dana? Znaci istekao rok. Nije moj problem sto je jos drsko napisano da ce tek za 19 dana poslati. Pa koliko da cekam? 34 dana da se nakani da posalje?
 
Poslednja izmena:
To ne znači da će tek tada poslati paket, nego ako u toku tog perioda ne pošalju, dobijate refund.

Sent from my Redmi K20 using Tapatalk
 
za 19 dana ce automatski biti cancel-ovan order. Stvar je u tome sto dok to stigne, proci ce 40 dana (toliko bese rok) da se javis i kazes da li ti je stigao predmet? Plasim se da posle toga (bez obzira da li sam dobio predmet) nemam pravo zalbe za povratak novca. Pretpostalvjam da tome sluzi opcija 'extend processing time'? Cilj je da me kinez ne izigra, pa da me 'zakljuca' i da ne mogu da trazim refund jer je previse vremena proslo za zalbu.
 
Nisu prodavci krivi za ovo odlaganje, vec Ali koji je sirokogrudo produzio obradu.
 
Sta savetujes da je pametno ciniti (a da me kinez nikako ne prevesla za novac)?
 
Nece te Kinez preveslati, problem je sto ne mozes apsolutno nista, osim da cekas. Mozes da pokusas da otkazes porudzbinu, ali i to traje bas dugo - a zavisi od prodavceve dobre volje. Generalno, nijedan prodavac nece rado pristati na odustajanje kupca, odugovlacice koliko god moze, ako se normalizuje stanje zbog virusa i krenu posiljke, on ce je svakako radije poslati.
 
Imamo li pravo da otkazemo porudzbinu ukoliko se paket ne posalje u odredjenom vremenskom periodu? Vidim da to nece biti skoro, a narucio sam par stvarcica.
Imas, ali taj rok je onaj koji pise pod "awating shipment" casovnikom i ni jedan drugi nije validan.

kao razlog otkaza navedite da je siping period predug i prihvatice ga...
i da, sa tim mora da se slozi prodavac.
U ovoj situaciji slozice se bez pogovora i onako im je preveliki haos, da hoce da vas zavlace oni bi vam to odavno obelezili kao poslato.

I na kraju kontaktirajte prodavca a ne cekati 20 dana bez veze....:wall:
 
Poslednja izmena:
Ja imam sličan problem, narucio kolega preko mene kameru u vrednosti ~€100. Sad ne znam da l' da otkažem ili da čekam još ~17 dana dok je rok za slanje. Još uvek piše processing order.

Sent from my OnePlus 7 Pro using Tapatalk
 
Vrh Dno