Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Meni danas poslat paket naručen prekjuče. 6 paketa naručenih prije 7-10 dana još nije poslato.

Sent from my Redmi K20 using Tapatalk
 
Niste mi jasni svi vi koji dobijete ostecenu, polomljenu, neispravnu robu i hocete da se "pogadjate" sa prodavce i da mu platite deo cene za takvu robu jer eto moze nesto da se budži...
A da li bi ste vi uopste kupili od njega takvu polomljenu stvar za tu neku koliko god manju cenu?!
Moj savet vam je da za sve sto je felericno, iz bilo kog razloga, reklamirate i trazite povrat novca u potpunosti.
Sto ne pakuju bolje, pa da se ne lomi roba, sto uopste prodaju ako ne mogu zaraditi i pored silnih reklamacija zbog ostecenja...?
Vasi su novci, pa postupite kako vam volja...
kao sto je @jericho napisao...
za iole vredniju robu da bi dobio sve pare nazad moras vratiti robu sto podrazumeva da ti platis povratnu postarinu koja ti nece biti uracunata kao i carina ili pdv koji si mozda platio, tako da deo para gubis sigurno, a ako vracas gubis i vreme tako da parcijalni refund vise ne izgleda kao los izbor.
 
Status:
The supplier is processing your order

Reminder:
Happy Chinese New Year from all of Chinese sellers at AliExpress! It’s been a challenging start of year, and we’d like to thank you for being with us. In response to newly announced extension of Chinese New Year holiday and related regulations, please kindly be noted that your order might be shipped with a delay due to the extended holiday (Jan 19th PT-Feb 18th PT). We are sincerely sorry for the inconvenience caused. Should you want to cancel the order, please contact the seller, or our customer service team if you have any questions or concerns. Your order will be automatically cancelled if the seller fail to ship your order in 18days

18dana.jpg
 
Trenutno ne mogu da ih kupim za novčiće, dakle to je moguće samo kada su velike rasprodaje? Drugim rečima, da čekam? ;) 

Nisam čest kupac, tako da mi Select i Seller kuponi ne znače puno. 

Ima li smisla skupljati novčiće? :) 

AliExpress svoje kupone daje kada su veći eventi (prvi sledeći veliki je rođendan Aliexpressa krajem marta, pre toga možda nešto bude za Valentine's Day). Može da se ostvari i mnogo veći popust od 15-20% ali za tako nešto treba da se podesi da i oni daju npr kupone $5 od $10, kao što je bilo sad za 11.11 ali da i ti čekaš tačno određeni trenutak da probaš da ih pokupiš. Malo je opterećujuće ali može prilično da se isplati. Pogotovo ako istovremeno primeniš i Ali i sellers i select kupone.
Što se novčića (coina) tiče, ima ih smisla skupljati ako znaš šta ćeš sa njima. Osim što u vreme shopping festivala možeš da ih menjaš za AliExpress kupone (najčešće 200 novčića za kupon $2 od $10 i 1000 novčića za $10 od $65), možeš da sa njima kupuješ povoljnije kupone prodavaca kojih nema "u radnji", po principu 1$ = 50 coina. Možeš još i da kupuješ sa njima select kupone, ali to nema baš nekog smisla jer ih ionako daju džabe šakom i kapom u vreme "rasprodaja", a to su periodi kada ih mnogi prodavci jedino i prihvataju.
Poslednje što su uveli sad skoro je da na nekim artiklima dobijaš i dodatni popust od 2-5 % ako imaš coina da ti se skine u tom iznosu na checkoutu.
U principu ništa te ne košta da ih skupljaš, pogotovo što iz dosadašnje prakse izgleda da nemaju rok isticanja (iako piše da imaju).
 
Imaju rok isticanja, ja ih skupljam od početka i u jednom momentu su mi samo skinuli priličnu količinu.
 
Imaju rok isticanja, ja ih skupljam od početka i u jednom momentu su mi samo skinuli priličnu količinu.

Znači ipak imaju ... meni možda nisu imali šta da skidaju jer ih potrošim pre nego što dođu na red ?
Jesu li ti skinuli na kraju godine ili nekog drugog dana ?
 
Ne sećam se, stvarno.
 
Meni danas stigle dve sitne posiljke iz oktobra na koje sam vec i zaboravio i otpisao ih, za jednu sam i dobio refund jos pre mesec dana.
Kontam ako nadjem neki kupaci da sad narucim za more krajem avgusta. Uglavno na aliju vise ne kupujem.
 
Samo da se pohvalim. Stigla mi je prva porudžbina ikada napravljena sa Aliexpressa. Tačnije, dve odjednom.

Naravno da sam je dokumentovao:

zEc2pjX.jpg


Šta pije forum? :)
 
Da! treba to uneti u sve teme o Ali-ju: https://www.posta.rs/cir/info/servis...aspx?Item=2592

Отежан саобраћај са НР Кином
Пошта Србије обавештена је од авио-превозника Lufthansa и LOT да су ради превенције опасности од ширења коронавируса летови према Народној Републици Кини обустављени до даљњег, што ће утицати на уобичајено поштанско пословање у размени пошиљака. Стога молимо кориснике услуга Поште Србије за разумевање, а о свим променама правовремено ћемо вас обавештавати.
 
Poslednja izmena:
Да ли је неко поручивсо овај тример?

Original Xiaomi Mijia Enchen Boost USB Electric Hair Clipper Two Speeds Ceramic Cutter Hair Fast Charging Hair Trimmer Children
https://s.click.aliexpress.com/e/_rRgEE7

Колико видим кажу да је Xiaomi, дал је то њихов производ?

Послато са Mi A2 6/128 уз помоћ Тапатока
 
Meni danas stigle dve sitne posiljke iz oktobra na koje sam vec i zaboravio i otpisao ih, za jednu sam i dobio refund jos pre mesec dana.
Kontam ako nadjem neki kupaci da sad narucim za more krajem avgusta. Uglavno na aliju vise ne kupujem.
Mislim da je za ovo kriva naša pošta
 
Čekam neke pošiljke od početka decembra, a posle ove zabrane letova verovatno neće ni stići. Šta raditi kad istekne period od 60 dana, tražiti refund?

Sent from my Pixel 3 using Tapatalk
 
refind ili pre isteka roka traziti produzenje pa ...
 
Ja sam naručio Sonoff kameru i tri njihove pametne utičnice, 28.11-ti i 1.12-ti porudzbenice.
Prodavac sam produzio rok isporuke, čekaću i taj novi rok da istekne pre refund-a.
 
Mislim da je za ovo kriva naša pošta

Ne da je kriva, nego su dokazani hohstapleri ! Dobijem od Kineza 26.12.2019. mejl da je moj paket stigao u Srbiju !
Cekam 15 dana, racunam praznici plus njihov strajk i mejlom ih pitam gde mi je paket. Odgovor, paket nije stigao u
Srbiju, zalite se Kinezima ! Pogledam ponovo pre 10 dana preko postanske potrage, kad ono, paket stigao 26.12.2019 u Srbiju i isporucen nn osobi na Vozdovcu, a ja u Starom Gradu ? Opet napisem im mejl i kazem da mi daju moj paket koji su mi ukrali i dostavili nn licu, sto mislim da je cista laz, jer tako prikrivaju kradju. Znate li sta su mi odgovorili ? Paket je urucen /ne napisu kome/ a vi ako hocete da se zalite, zalite se Kinezima, jer su pogresno adresirali ? Pri prijemu mejla od Kineza za 26.12.2019, lepo pedantno su napisali moje generalije 100 % tacno. Nista mi ni ostaje nego da ih tuzim, a trebao bih i mupu da ih za prijavim za kradju !
 
Ne da je kriva, nego su dokazani hohstapleri ! Dobijem od Kineza 26.12.2019. mejl da je moj paket stigao u Srbiju !
Cekam 15 dana, racunam praznici plus njihov strajk i mejlom ih pitam gde mi je paket. Odgovor, paket nije stigao u
Srbiju, zalite se Kinezima ! Pogledam ponovo pre 10 dana preko postanske potrage, kad ono, paket stigao 26.12.2019 u Srbiju i isporucen nn osobi na Vozdovcu, a ja u Starom Gradu ? Opet napisem im mejl i kazem da mi daju moj paket koji su mi ukrali i dostavili nn licu, sto mislim da je cista laz, jer tako prikrivaju kradju. Znate li sta su mi odgovorili ? Paket je urucen /ne napisu kome/ a vi ako hocete da se zalite, zalite se Kinezima, jer su pogresno adresirali ? Pri prijemu mejla od Kineza za 26.12.2019, lepo pedantno su napisali moje generalije 100 % tacno. Nista mi ni ostaje nego da ih tuzim, a trebao bih i mupu da ih za prijavim za kradju !
Da li je u pitanju pošiljka sa brojem za praćenje?

Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
 
Kupujem odavno od Aliexpresa i Ibeja ! Imam vise stotina kupovina raznih djidja-bidja ! Oko 5-10 posto mi nije stiglo, a i ni jedan povracaj novca. Govorim o Aliju. Prosle godine u novembru jedan artikal i sredinom decembara drugi, nisam primili od Ibeja, to je prvi put da mi nije stiglo od njih, tako da smatram da sve sto dolazi preko nase poste ima sanse da nestane ! Ovo mi je treci put da hvatam postu u prevarama. Ako neko misli da neadektavno ih nazivam, evo drugog primera, pre 10 dana iz Krusevca postexpresom mi je poslat paket i cekao sam 3 dana i otisao u moju postu. Salterusa se ziva izcudila, kaze nemoguce. Pogleda ona u ekran i gle cuda, kaze da stiglo je pre 2 dana i gde je ? Pogleda ona po ormarima i nadje ! Gleda ona u paket i kaze, evo zasto nije isporucen, pogresan broj telefona ! Gledajte vi majstoricu za brojeve telefona ! Pogledam i ja, kad ono tamnom bojom upisana 2, ostali brojevi svetla hemijska. Sad mi bi jasno kako zna, pa dopisala ! Pitam ja nju, a jel moja adresa tacna ? Cuti posrana. Pre par godina isto mi nije dosao paket iz Kine i pitam postu gde je, zasto nisam primio, trazim upravnika. Kazu mi napisite pismenu zalbu. Dobijem pismo kroz 3 dana gde me obavestavaju da je bio postar na zameni redovnog i da vise ne radi i da oni mi nemogu dati odgovor ? Kako se ovakvo ponasanje zove u svetu i kod nas ? Najblaze receno hohstapleraj i lopovluk !
 
Da li je u pitanju pošiljka sa brojem za praćenje?

Послато са SM-G965F помоћу Тапатока

Sami Kinezi su mi poslali mejl da je roba stigla u Srbiju, sa onom grafikom o kretanju robe, drugo neznam !
 
U poslednjih par meseci kupovina na Aliju je čista lutrija, bar za mene. Desi se da mi u razumnom roku (tridesetak dana) stigne nešto što mi baš i nije bitno, a da oni što mi treba nikako ne stiže, ni posle 60 dana. Doduše, jednom mi se desilo da mi paket stigne posle nekoliko meseci, kad je već odavno prošao refund. Svakako, sada je jasno da će zbog virusa sve biti poremećeno, ali bojim se da dobar deo odgovornosti snosi i naša pošta.

Sent from my Pixel 3 using Tapatalk
 
Sami Kinezi su mi poslali mejl da je roba stigla u Srbiju, sa onom grafikom o kretanju robe, drugo neznam !

E ako su Kinezi napisali, onda je sve u redu. Ubaci kod za praćenje na sajt Poste i vidi ime osobe kojoj je isporučeno. Nisi ni prvi ni poslednji kome su kineski prevaranti poslali tuđi kod za praćenje.
 
Sami Kinezi su mi poslali mejl da je roba stigla u Srbiju, sa onom grafikom o kretanju robe, drugo neznam !
I meni su davali lažne brojeve za praćenje, pa ode kod drugog. Ako imaš registrovanu pošiljku, možeš da vidiš kome je uručena i onda otvoriš dispute. Ako je ne registrovana pošiljka, dešava se da budu lažni statusi. Zato sam te pitao da li je registrovana ili ne registrovana pošiljka.

Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
 
U poslednjih par meseci kupovina na Aliju je čista lutrija, bar za mene. Desi se da mi u razumnom roku (tridesetak dana) stigne nešto što mi baš i nije bitno, a da oni što mi treba nikako ne stiže, ni posle 60 dana. Doduše, jednom mi se desilo da mi paket stigne posle nekoliko meseci, kad je već odavno prošao refund. Svakako, sada je jasno da će zbog virusa sve biti poremećeno, ali bojim se da dobar deo odgovornosti snosi i naša pošta.

Sent from my Pixel 3 using Tapatalk
Od black friday-a na ovamo bukvalno mi pola paketa ne stize. Stizu sitnice u kovertama, bilo sta krupnije i ne stigne.
Kinezi su bili zaguseni, paketi po mesec dana su putovali tamo ovamo po kini i nista nije stiglo. Posle toga nova godina, kineska nova, virus... Ko zna kad ce se normalizovati. Najbolje je ne narucivati neko vreme.

Tapatalk from Poco loco
 
Ne da je kriva, nego su dokazani hohstapleri ! Dobijem od Kineza 26.12.2019. mejl da je moj paket stigao u Srbiju !
Cekam 15 dana, racunam praznici plus njihov strajk i mejlom ih pitam gde mi je paket. Odgovor, paket nije stigao u
Srbiju, zalite se Kinezima ! Pogledam ponovo pre 10 dana preko postanske potrage, kad ono, paket stigao 26.12.2019 u Srbiju i isporucen nn osobi na Vozdovcu, a ja u Starom Gradu ? Opet napisem im mejl i kazem da mi daju moj paket koji su mi ukrali i dostavili nn licu, sto mislim da je cista laz, jer tako prikrivaju kradju. Znate li sta su mi odgovorili ? Paket je urucen /ne napisu kome/ a vi ako hocete da se zalite, zalite se Kinezima, jer su pogresno adresirali ? Pri prijemu mejla od Kineza za 26.12.2019, lepo pedantno su napisali moje generalije 100 % tacno. Nista mi ni ostaje nego da ih tuzim, a trebao bih i mupu da ih za prijavim za kradju !

Meni su u tri navrata Kinezi poslali lažni tracking broj. Dakle, poslali su mi broj neke druge pošiljke koja zapravo i nije bila moja, i to samo da bi u sistem ušlo da je pošiljka krenula

Dva puta namerno, jer Kinezi uopšte nisu ni poslali pošiljku, a tracking treba da se evidentira polazak pošiljek. Nikada nisu stigle, ali dobio sam refund za obe. I to ne male, jednom 60€, jednom 40-ak.
Treći put, treći Kinez, nenamerno, pa se posle ispravio i poslao mi pravi tracking. Izvinjavao se, poslao mi print screen nešto na Kineskom, moja adresa i pravi tracking. Ta pošiljka mi je stigla naknadno.

Trgovine sa generičkim imenima, ono Shong.Yuan.84628902, sa malim brojem transakcija, sada su uglavnom prevaranti, i ima ih mnogo mnogo više nego ranije.

Pošta ne može pošiljku sa tracking-om da uruči na adresu drugačiju od one koja piše na pošiljci. To je greška gde će sam sistem odmah da prepozna ko je pogrešio.
Ali ako dobiješ od Kineza tuđi tracking broj, tu je jako teško dokazati da je greška do pošiljaoca. Tu malverzaciju može da vidi samo polazna pošta, poredeći je sa Aliexpress korespondencijom.

Poštari mute i kradu džidžabidže bez trcking-a. Sa tim bez tracking-a, mute i Kinezi, i tranzitne pošte, kao i ceo sistem isporuke Kina -> Tranzit -> Srbija, kojima je to poslednja rupa na svirali, da uopšte ikada stigne.
Ali sa tracking-om nema za'ebavanja, jer se penali naplaćuju od konkretnog pojedinca koji je pogrešio.
 
Poslednja izmena:
Pokušavam da nađem odgovor među postovima ali mi ne ide od ruke.

Da li neko zna, kakva je procedura kada istekne 60 dana a ja ne želim povrat novca, nego želim da mi Kinez ponovo pošalje istu tu robu.
Moje pitanje je kakva je procedura za takvu proceduru a da to sve bude zvanično? Znači ne samo dogovor mene i prodavca, jer je to naravno nesigurno. Postoji li neka opcija u dispute-u da se traži ponovno slanje?

Hvala
 
Mislim da nema. Dispute=povrat novca.

Kupi ponovo, od drugog prodavca.
 
Vrh Dno