Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Ako ti je stalak neupotrebljiv tražiš full refund. Priložiš dobre dokaze, snimke i fotografije.
Ako može da se "nabudži" proceni sam koliko da tražiš refund, pola ili tako nešto.

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока
Mislim da može nešto da se nabudži. Hvala, tražiću 20$.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Pre 2 meseca narucim neke usb kablove. Naravno zaglave se negde na pola puta i trazim refund. Odobre,vrate pare a kablovi danas dodju :). Na koji nacin i kome da vratim pare?
 
Kontaktiraj kineza pa se dogovorite.
Mozes da kupis isti proizvod pa javis kinezu da ne salje vec samo potvrdis prijem posiljke.

Послато са SM-A505FN помоћу Тапатока
 
Moze pomoc, pogledajte ovu posiljku na postinom sajtu.
RB891541610SG

Pise da mi je ostavljen neki izvestaj danas, nista nisam dobio u sanduce, niti je postar bio. Sta da radim?
Hvala
 
Idi u tu postu (18103) ujutru i trazi paket imas pod kojim je brojem i tvoju licnu i to je to. Desava se to u zemlji Srbiji.

Послато са SM-A505FN помоћу Тапатока
 
Bolje nemoj ujutro, reklo bi se da je poštar tek zadužio za sutra. Sačekaj da vidiš da li će to doneti, pa ako ne, onda idi u poštu tek od sutra popodne. Ako je zadužio za sutra nećeš moći da preuzmeš odmah ujutro.
 
Poslednja izmena:
Haman da su zbog virusa produžili neradne dane do 09.02.2020. godine.



Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
@Eldorado_

Nisi pratio obavestenja...
I da nije bilo virusa , u vecini slucajeva porucena roba bi krenula tek od 10.02.


Medjutim , pitanje je da li ce ista krenuti za 2 nedelje....

Zvanicno , u poslednjih 24h se broj obolelih udvostrucio :( :(

Ko zna koja je prava istina - sigurno oni ne bi gradili 2 bolnice , da situacija nije alarmantna.

Jedna od vesti od pre 3 dana :

Šefica hongkonške vlade Keri Lam u subotu je proglasila vanredno stanje u azijskom finansijskom centru i najavila mere za ograinčavanje veza grada sa kontinentalnom Kinom.
Škole, koje su več zatvorene za praznik, ostaće zatvorene do 17. februara, a letovi i brzi vozovi između Vuhana i Hongkonga su zaustavljeni.
 
Pošiljka poručena 11.11. mi još nije stigla. Tražio sam da mi produže Buyer Protection za 20 dana i tih 20 dana je isteklo juče. Otvorio sam dispute, prodavac je napiso: "Please ask the platform staff to check the shipping status. If the goods do not arrive, I will refund the customer's money."
Poslednji status mi je: 21.11.2019. Departed country of origin, a kada odem na Cainiao Global Order Tracking tamo je poslednji status 5.1.2020. i kako kapiram vraća se nazad, piše: "[Beijing] [Beijing Exchange Station] Return", a pre toga je pisalo: "Returned, Note: Returned by security".

Do sad mi je sve stizalo bez problema pa ne znam šta treba da radim, da li moram na ovu ponudu da odgovorim ili da čekam da istekne vreme pa da Ali "presudi"?
 
@nikolavks

Pogledaj temu Pracenje posiljki , samo si jedan od mnostva slucajeva :S:

Posto je zastita istekla , a posiljka nije stigla , pokreni spor i trazi povracaj novca.
 
@sasa022

nisi primetio - rekao je da je otvorio dispute

@nikolavks

nisi dužan da se izjašnjavaš na predloge prodavca tokom dispute-a, osim ako baš želiš. Kako god okreneš svodi ti se na isto - pošto se prodavac nije odmah složio sa tvojom žalbom, niti je ignorisao pa se smatra da se složio, moraćeš da sačekaš koji dan da Ali presudi.
 
Znam, vidim da mnogima ne stižu pošiljke naručene u tom periodu, meni su stigle sve koje sam kasnije naručio... Zanimalo me je više ovo, da li moram i kako da odgovorim na predlog prodavca...
Hvala na odgovorima :)
 
Mene malo grize savest. Naime ja sam kao i mnogi od vas još u Novembru naručio neki alarm-sat, ali pošiljka nikako da stigne. Istekne tako zaštitni period i još pride 10 dana ja sačekam, jer su ovi naši poštari štrajkovali, pa uložim dispute. Prođe neko vreme i AE mi to uvaže, vrate mi pare i ja od drugog prodavca naručim isti takav sat koji mi je stigao vrlo brzo ... pa za nekih dve nedelje. Kad ono pre neki dan poštar mi donese onu prvu pošiljku za koju sam potpisao prijem i sada šta ja da radim i kakve mogu biti posledice? Pri tome mi se čini da mu senzor spoljne temp. ne radi.
 
Odobrio mi Ali refund, pa me zanima da li treba jos nesto da uradim ili je to to? Da li prodavac moze da bira nacin kako ce da izvrsi refund ili mogu ja da odaberem i koja je najbolja opcija u tom slucaju?
 
^ To je to. Ako se Ali umešao i doneo presudu - sad ti ostaje da sačekaš par radnih dana da ti transferišu $ na karticu, kako bi mogao ponovo u kupovinu kod nekog drugog prodavca.
 
Odobrio mi Ali refund, pa me zanima da li treba jos nesto da uradim ili je to to? Da li prodavac moze da bira nacin kako ce da izvrsi refund ili mogu ja da odaberem i koja je najbolja opcija u tom slucaju?

Več si dobio odgovor, ali evo još malo detaljnije - ne vraća ti prodavac pare nego AliExpress, koji drži te pare sve dok ne istekne rok za prigovor, i tek onda ih pušta prodavcu.
Dobićeš (ako je full refund) isti iznos koji si platio, na onu istu karicu sa koje si izvršio plaćanje.
 
Mene malo grize savest. Naime ja sam kao i mnogi od vas još u Novembru naručio neki alarm-sat, ali pošiljka nikako da stigne. Istekne tako zaštitni period i još pride 10 dana ja sačekam, jer su ovi naši poštari štrajkovali, pa uložim dispute. Prođe neko vreme i AE mi to uvaže, vrate mi pare i ja od drugog prodavca naručim isti takav sat koji mi je stigao vrlo brzo ... pa za nekih dve nedelje. Kad ono pre neki dan poštar mi donese onu prvu pošiljku za koju sam potpisao prijem i sada šta ja da radim i kakve mogu biti posledice? Pri tome mi se čini da mu senzor spoljne temp. ne radi.

Ovo je zanimljivo pitanje, nisam imao takav slučaj do sada, jer sam (kao što sam i ovde savetovao) sve narudžbine SA PRAĆENJEM produžavao koliko god treba dok mi ne stignu, ili se vrate prodavcu.
Verovatno nećeš imati nikakve posledice, jer si iskoristio svoje pravo koje ti je AE uvažio, a pri tome se vidi da nisi lagao jer ti je zaista tek sad stiglo. Pitanje je da li iko tamo kontroliše šta se dalje dešava sa pošilkom jednom kad se dispute završi. Od tebe dalje sve zavisi, ali recimo da bi mnogi smatrali da bi bilo fer da ponudiš prodavcu da mu ipak platiš naknadno. Ako si siguran da nešto ne radi, tako možeš i da mu kažeš i ponudiš deo para, biće ti zahvalan i na tome.
 
^ To je to. Ako se Ali umešao i doneo presudu - sad ti ostaje da sačekaš par radnih dana da ti transferišu $ na karticu, kako bi mogao ponovo u kupovinu kod nekog drugog prodavca.



Več si dobio odgovor, ali evo još malo detaljnije - ne vraća ti prodavac pare nego AliExpress, koji drži te pare sve dok ne istekne rok za prigovor, i tek onda ih pušta prodavcu.
Dobićeš (ako je full refund) isti iznos koji si platio, na onu istu karicu sa koje si izvršio plaćanje.

Super, hvala na pojasnjenju.
 
Pa evo Kinezi ne šalju ništa skoro 10 dana, to je sasvim dovoljno vremena da se naša pošta rastereti.
 
O vrstama kupona do sada bilo je puno reči, međutim nisam ih nikad puno koristio.
Molim samo objasnjenje za Aliexpress coupon (ne Select, ne Store).
- da li i za ovaj kupon postoji minimalna vrednost kupovine da bi važio (kao Select i Store)? Ako ne, sjajno!
- kako doći do njega? Na Coupons delu app-a i sajta mogu da se kupuju samo Select i Store kuponi za novčiće.
- konačno, ima li smisla skupljati novčiće (imam ih oko 400, vajdu ne videh, nit' da kupujem kupone, nit' kao niža cena a da mi uzmu novčiće).

Ako nešto pametno propuštam, molim, skrenite mi paznju. Hvala iako znam da je prežvakano! :)


Edit: delimično odgovaram sam sebi, gledam svoje stare kupone, ovo bi trebalo da su ti Aliexpress kuponi o kojima pričam, takođe imaju minimalnu vrednost narudžbine da bi se iskoristili. Do njih se izgleda dolazi u posebnim prilikama, kao što se vidi po isteklim kuponima koje sam skupio.
3bc65ac42a0da805b30645fca52ff077.jpg
 
Poslednja izmena:
Crveni AE kuponi vaze za ( gotovo ) sve proizvode u toku velikih rasprodaja.
Tada su dostupni.
Ponekad mozes da ih dobijes na poklon , a mozes i da ih kupis za novcice.

Uvek pise koliko umanjenje imas na koju sumu , npr.
8-1$ , 10-2$ , 15-2$ , 15-5$ , 20-3$....... 69-10$ , 80-8$.....

Pre su vazili na ukupnu cenu proizvoda sa postarinom , ali su od jesenas to
promenili i umanjenje vazi samo na cenu bez postarine.

Moze da se ostvari usteda od oko 15%

Ko cesto porucuje sitnice do par $ , ako prati cene i redovno koristi Seller-Store
narandzaste kupone moze da ostvari oko 10-25% ustede.
 
^ Hvala veliko!

I Aliexpress kuponi i Aliexpress Select kuponi su - crveni. Pretpostavljam da misliš na Aliexpress kupone za koje sam pitao. 

Trenutno ne mogu da ih kupim za novčiće, dakle to je moguće samo kada su velike rasprodaje? Drugim rečima, da čekam? ;) 

Nisam čest kupac, tako da mi Select i Seller kuponi ne znače puno. 

Ima li smisla skupljati novčiće? :) 
 
@ owim

Da , mislio sam na AE kupone kao sa slike koju si postavio.
Pojave se za vreme velikih rasprodaja.

Tada se pojavljuju i razni kodovi pomocu kojih se mogu ostvariti odredjeni popusti.

Sve to vredi pratiti i skupljati ako mozes da iskoristis.
 
Niste mi jasni svi vi koji dobijete ostecenu, polomljenu, neispravnu robu i hocete da se "pogadjate" sa prodavce i da mu platite deo cene za takvu robu jer eto moze nesto da se budži...
A da li bi ste vi uopste kupili od njega takvu polomljenu stvar za tu neku koliko god manju cenu?!
Moj savet vam je da za sve sto je felericno, iz bilo kog razloga, reklamirate i trazite povrat novca u potpunosti.
Sto ne pakuju bolje, pa da se ne lomi roba, sto uopste prodaju ako ne mogu zaraditi i pored silnih reklamacija zbog ostecenja...?
Vasi su novci, pa postupite kako vam volja...
 
Pa da citas temu pazljivije, video bi da Ali nekad trazi da posaljes defektnu robu nazad, pa se svakako vise isplati da se prezali deo novca, jer slanje za Kinu nije jeftino.
 
Jel krenuo ali sa radom, jel krenulo slanje?

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
Nazad
Vrh Dno