Šta je novo?

car:go - novi servis u Srbiji nalik uberu

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Isto to ima 50% poznatih udruzenja,sve je na app/ekran tablet u kolima,svi koriste offline google mape opet kazem nisu svi taxisti old school,gore pomenuta dva udruzenja imaju,od pojave aplikacija nisam telefon okrenuo 2 godine za taxi,bookiras/sacekas da neko uzme voznju,vidis tacno gde je kako se krece ka tebi,problem je za onih drugih 50% sto nemaju to osecam da se oni i bune i strajkuju.
 
Pezo ima metan fabricki i super radi. Naravno da nema snage kao na benzinu ali usteda je nenormalna.
Taksisti sve vise voze na metan. Jedan mi prica da sa njegovom kilometrazom pravi minimum 1000din ustede ako vozi na metan. Nije to za bacanje. Inace svi kilave, voze na sto manjim obrtajima tako da ih metan ne pogadja previse.

Tapatalk from Poco loco


Kamo sreće da svi pređu sa matorih dizela na metan, čade više nego GSP.
 
Nije problem aplikacija, nego to sto treba dati 60% zarade drugom
 
Jedna od stvari koju taksisti ne žele, jeste transparentan sistem plaćanja (k'o i advokati npr...). Zbog toga i ne žele da prihvate aplikaciju kao način rada.

U NS ima udruženja koja rade preko aplikacije. Nisam probao... :(

Kad bi advokati imali fiskalne kase, klijenti bi propištali majčino mleko, jer bi odjednom plaćali pune cene usluga, u skladu sa tarifom, umesto što u najvećem broju dobijaju popuste, posebno fizička lica.
 
Kad bi advokati imali fiskalne kase, klijenti bi propištali majčino mleko, jer bi odjednom plaćali pune cene usluga, u skladu sa tarifom, umesto što u najvećem broju dobijaju popuste, posebno fizička lica.

Isto i sa taksijem, osim dela koji se odnosi na popust. Ovo sa mlekom - sa i bez kasa: isto - svedoci smo toga svaki dan.

Inače, koliko je njima stalo do konkurencije pokazuje upravo tvoj primer oko popusta. Ranije je, ko se seća, za poziv preko call centra važio popust 10-20% na cenu usluge. Onda su izmanipulisali da se izmeni zakon i da se udruženja koja daju popuste podvedu pod istu "minumalnu cenu prevoza". To je čisti kartel na štetu građana.
 
Poslednja izmena:
...dok u BG blokiraju ulice sa 15 godina starim Meganima i Lanciama u NYC se uvodi Uber Copter servis.
 
Ah vi newcomers botovi... Bakara, samo ignore druze...

+1
Требало би и за ову собу одредити 1 година стажа на бенчу И 50-100 смислених порука, па не можеш да постујеш БМ заједници ако си део ње 2 дана!
И дошао си само због једне теме!

...dok u BG blokiraju ulice sa 15 godina starim Meganima i Lanciama u NYC se uvodi Uber Copter servis.

Њу Јорк има ~ 150,000 таксиста, а ево цена, ово су просечне цене, има још доста ситнице за тачан прорачун ал ово је угрубо

Base fee Kilometer price Waiting time
by day $ 2.50 $ 1.56 $ 30.00

Monday to Friday from 8:00pm until 6:00am. Saturday and Sunday all day. $ 3.00 $ 1.56 $ 30.00

https://www.taxi-calculator.com/taxi-fare-new-york-city/259

У релативном односу према зарадама, њујоршки такси је 5х јефтинији од БГД, а има их на сваком углу по цео дан 24ч, а у апсолутном износу, па ту су скоро негде!
 
Poslednja izmena:
U Bangkoku je taksi veoma jeftin, a uber još jeftinji. Ali bitnije, stotinama puta sam se vozio i ni jednom niko nije pokušao da me prevari, iako je očigledno da sam stranac.

A kada sletim u srbiju, za 30 sekudni boravka se iznerviram. Zašto niko godinama neće da skloni one prevarante sa aerodroma?

Naravno da nisu svi isti, ali ti prevaranti su mi zgadili sve taksiste, tako da sada default bez čitanja podržavam car go
 
Ovo sto im se desava ih tera da rade za platu 15 sati dnevno, i normalno da im ne odgovara.

Cargo se uvalio u Beograd jer su cene usluga nezamislivo velike u odnosu na sve druge gradove u državi pa ima prostora za konkurenciju. Korisnici taksija u Beogradu se masovno žale da je u špicevima zbog nedovoljnog broja taksista nemoguće naći taksi i po 30 minuta. Pritom je Beograd veći od svih drugih gradova pa je prosečna vožnja duža, što znači da su i po tom osnovu beogradski taksisti privilegovani.

Cene TAXI usluga :

BG start 170 , 1 tarifa 65, 3 tarifa 130, cekanje 750

NS start 100 , 1tarifa 54, 3 tarifa 98, cekanje 580

NI start 100, 1 tarifa 40, treca tarifa 65, cekanje 250

ZA start 0 din. 1, 2, 3 tarifa 65din. Sta tu kome nije jasno????
https://twitter.com/nenad6556/status/1178773906288730112

У Смедереву је старт 50 дин, а око 2km вожње 150 дин(мање од бг старта). Вожња од Смедерева до аеродрома Никола Тесла 3300дин. И исплати им се, у супротном не би возили.
https://twitter.com/zoobic_vila/status/1179009388180365312
 
Objasnio sam već da cargo može da radi u svakom gradu i da im se uvek isplati.
Jedini razlog zašto ne radi je jer još uvek nisu na stabilnim nogama.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Ako beogradski taksista treba da radi 15 sati dnevno da bi sastavio kraj s krajem, koliko treba onaj u Nišu? 38?

Imaš ovde PR intervju sa šefom Jandeks taksija za Srbiju, kaže lik da su cene taksija u Moskvi koja je među par najskupljih gradova u Evropi i u Beogradu gotovo iste, pri čemu je u Moskvi prosečna plata duplo veća, kao i da u Beogradu treba utrostručiti broj taksista.
https://www.b92.net/biz/pr/pr.php?nav_category=1244&yyyy=2018&mm=12&dd=03&nav_id=1477162
 
Metro treba svakako, to je nesporno.

Međutim, dok prva linija metroa ne profunkcioniše proći će u najboljem slučaju desetak godina. Dok metro ne bude u stanju da zadovolji potrebe značajnog broja građana za prevozom, proći će minimum 15 ili 20.

Tako da do tada bi poenta morala biti u tome da se poboljša protočnost saobraćaja umesto da se ulice drže raskopane po 12 meseci sa po svega nekoliko radnika koji rade i da se prevoz učini što efikasnijim i pristupačnijim.
 
Ako beogradski taksista treba da radi 15 sati dnevno da bi sastavio kraj s krajem, koliko treba onaj u Nišu? 38?

Otkud ti to da BG taxista treba da radi 15 sati da sastavi kraj sa krajem?

nemojte izjednacavati rad taxiste i cargo vozaca, nisu isto, i ne rade za iste pare...

cargo vozac u bg je uporediv jedino sa taxistima koji rade za platu kao na primer taj u nisu, i zaradjuje verovatno manje od njega a radi vise.

... kao i da u Beogradu treba utrostručiti broj taksista.
Citaj malo izmedju redova, ne treba beogradu nego, njemu treba jos ljudi koji ce da rade za njega

Briga njega koliko ce vozac da zaradi samo da on uzme svoj procenat od svakog.
 
Poslednja izmena:
Aha, ne mogu da zarade pristojno i zato raste njihov broj. Vrlo logično.

Otkud ti to da BG taxista treba da radi 15 sati da sastavi kraj sa krajem?

OK, sad mi je jasno šta si hteo da kažeš.

Kako to misliš da ih pojava Cargo-a tera da rade za platu 15 sati?

Ne mogu da spuste cene na prihvatljiv nivo i nastave da rade kad hoće? Ne mogu da se udruže i plate izradu aplikacije koja bi im povećala efikasnost rada? Ne mogu da se dovedu u red sa poštovanjem stranaka, higijenom, urednošću vozila i izbegavanjem bahate vožnje? Ne mogu da štrajkom nateraju državu da izađe na kraj sa divljim taksistima koji im urnišu reputaciju ni sa legalnima koji naplaćuju strancima višestruko uvećane iznose bez uključivanja taksimetra?
 
Poslednja izmena:
Hm! I Novosadski taksisti danas počeli proteste. Zahtevi isti kao u BG.
 
Aha, ne mogu da zarade pristojno i zato raste njihov broj. Vrlo logično.

OK, sad mi je jasno šta si hteo da kažeš.

Kako to misliš da ih pojava Cargo-a tera da rade za platu 15 sati?
Ti ne poznajes elementarne stvari...

1. pre svega taxisti imaju aplikaciju.
2. Taxisti zaradjuju sasvim pristojno, zato i strajkuju jer uber like servisi znaci da jako mnogo ljudi radi za jako malo para
3. Ovo ceka i taxiste u NS i sve druge taxiste samostalne preduzetnike zato strajkuju.

Licno mislim da to ne moze da se spreci, ali mora da se kontrolise.
 
Poslednja izmena:
Nisi razumeo: raste broj vozača Yandex Taxija u Rusiji i Cargoa u Srbiji. To svakako ne bi bio slučaj da tim ljudima ne odgovara zarada i da ona nije natprosečno velika u odnosu na uloženi trud u odnosu na druga zanimanja.

U prevodu, beogradski taksisti su dosad bili debelo povlašćeni u odnosu na druge profesije, a traže da to budu i nadalje, jer niko ne ograničava hoće li Lilly otvarati apoteke u svojim prodavnicama zbog samostalnih apotekara, hoće li Maxi otvarati prodavnice zbog samostalnih radnjica na ćošku...

Nemam ništa protiv da uvedu ista pravila za Cargo kao i za taksiste, ali pod uslovom da taksisti posle nekoliko loših ocena klijenata zbog pušenja u kolima, bahate vožnje, dosađivanja klijentima i sličnih prestupa izgube licencu, kao i da idu na sud u slučajevima prevare (naplata mimo taksimetra, budženje taksimetra ili vožnja primetno zaobilaznim putem). Naravno, podrazumeva se da država prestane da štiti beogradske taksiste u smislu broja i cene usluga.
 
Poslednja izmena:
Tako da do tada bi poenta morala biti u tome da se poboljša protočnost saobraćaja umesto da se ulice drže raskopane po 12 meseci sa po svega nekoliko radnika koji rade i da se prevoz učini što efikasnijim i pristupačnijim.

A to će se učiniti uvećanjem broja taksija i automobila ukupno... kako tačno?

"The more highways were built to alleviate congestion, the more automobiles would pour onto them and congest them and thus force the building of more highways — which would generate more traffic and become congested in their turn in an inexorably widening spiral that contained the most awesome implications for the future of New York and of all urban areas."
— Robert Caro



sCvRIEd.gif
 
Nisi razumeo: raste broj vozača Yandex Taxija u Rusiji i Cargoa u Srbiji. To svakako ne bi bio slučaj da tim ljudima ne odgovara zarada i da ona nije natprosečno velika u odnosu na uloženi trud u odnosu na druga zanimanja.
Zarada je u odnosu na ulozeno veoma mala ali nemaju izbora, tj mogu ili da rade tako ili da ne rade nikako.
 
Dobro resen javni prevoz u bilo kom obliku je lek za saobracajne guzve.
Petak, subota i nedelja popodne/uvece su znale biti haoticne u mom gradu, sa povecanim brojem saobracajki uzrokovane uglavnom alkoholom.
Pametni seli i uveli sledece: vikendom je free prevoz za sve + free wifi na stajalistima i u autobusima.
Grad prevoz manje kosta nego saniranje saobracajki i ozledjenih.
Sada nemamo guzve vikendom i broj saobracajki je drasticno smanjen.

...A3...
 
Nemam ništa protiv da uvedu ista pravila za Cargo kao i za taksiste, ali pod uslovom da taksisti posle nekoliko loših ocena klijenata zbog pušenja u kolima, bahate vožnje, dosađivanja klijentima i sličnih prestupa izgube licencu
Ово би отприлике било право решење, мислим да је чак то и захтев бг таксиста, да се c:g региструје за превоз и да возачи имају исте обавезе (лекарски, познавање града, искуство и слично) па би тиме избрисали захтеве због којих се штрајкује. Питање је зашто c:g упорно одбија све то.
После тога не би ни било потребно да се оцењују таксисти, методом елиминације би отпадали.
Овде једно (такси) удружење уведе плаћање картицама, онда морају и остали. Једно повећа неки проценат, повећавају сви ... или нестају.
Пре неколико дана се у Нишу појавило ново такси удружење, чуо сам да је из једног постојећег тамо прешло 14 возача јер (бар за почетак) нуде боље услове.
Овде се нешто дешава, у Београду таксикречина.
NI start 100, 1 tarifa 40, treca tarifa 65, cekanje 250
Само да исправим, НИ старт 110, прва тарифа 40, трећа 65 (важи за ванградске вожње) и сат чекања 500.
 
Kolega problem je zakon koji ogranicava broj taksista, to sto ja ne mogu da odem da polozim test poznavanja grada i lekarski i dobijem licencu. To je srz problema. Zato su se i osilili taksisti, zato te voze u 16 god starom fiat stilu ili citroen xsari, zato smrdi na pikslu i be radi klima, zato kradu i varaju, jer nema sankcija i nema konkurencije.

Sent from my EML-L29 using Tapatalk
 
Нисам ни мислио да се праве нове фирме са новим возачима него лепо c:g (као што је неко и поменуо да су урадили) понуди постојећим таксистима услове које ће ови да прихвате и пребаце их у своју фирму. Осим тога, ваљда постоји још неки облик превоза путника осим таксија па могу да се региструју на тај начин а лекарски и познавање града су предуслов за лиценцу. Лепо се региструју за неку врсту превоза путника, возачи заврше поменуто и крену да раде то што раде. Без такси лиценце али са испоштованим условима за некога ко превози људе по граду за паре.
 
Ово би отприлике било право решење, мислим да је чак то и захтев бг таксиста, да се c:g региструје за превоз и да возачи имају исте обавезе (лекарски, познавање града, искуство и слично) па би тиме избрисали захтеве због којих се штрајкује. Питање је зашто c:g упорно одбија све то.
To onda rusi uber like koncept...
Tj i sada vozac cargo ima lekarski pregled, osiguranje, itd...
ali to nisu profesionalni vozaci vec radi ko stigne pa se menjaju ko na traci jer vozaci zapravo freelensuju i to nije necija pretezna delatnost jer se sitne pare zaradjuju pa ko hoce da zaradi na kraju mora da radi 15 sati bez dana slobodnog.

Ako bi cargo vozac dobio taxi dozvolu on bi odmah batalio cargo i presao u taxi jer onda ono sto zaradi je stvarno njegovo.

Ali kao sto rekoh u celoj ovoj prici taxi delatnost gubi trku i jednostavno ce da se obesmisli i klasican taxi nema perspektivu.

Taxistima je zapravo najbolje da cute kako bi zadrzali postojecu poziciju, ovako ce samo izazvati da cargo ozvanici svoj status, a onda ce kao zaraza da krene na druge gradove.
 
Velike povlastice na kraju uvijek pojedu svoje korisnike.
Nikako nije normalno da jedan taxi vozač zaradi više od ljekara, pa makar vozio 15 sati dnevno, a ovaj drugi efektivno radio pola radnog vremena.
Neki Car:go bi došao i da je taxi jeftiniji, ali njihova cijena (diktirana bezobraznim ograničenjem licenci) je stvar samo ubrzala.
 
Ako bi cargo vozac dobio taxi dozvolu on bi odmah batalio cargo i presao u taxi jer onda ono sto zaradi je stvarno njegovo.

Režiser Srđan Dragojević na Tviteru, 3. oktobra:
Sa prosirenjem voznog parka Car Go, primecujem nesto interesantno - trecina vozaca koji su me vozili, presli su tu iz nekog taxi udruzenja. Znaci, isplati im se vise? A pristojni, inteligentni, uredni.
https://twitter.com/srdjandrago/status/1179834094588514304

A ima i ovo:

Vidite, stvar je, jednostavno, statistike. Cesto se vozim taksijem, sanse da dobijete losu uslugu u Beotaksiju su 70%, kod Pink taksija -50%. Kod Car go od vise stotina, imao sam samo jednu problematicnu voznju. Zato, ne moze se reci da bas generalizujem.
https://twitter.com/srdjandrago/status/1179806372021575680
 
1.3 multijet 70ks,180nm koji je među najmanjim potrošačima:
Potrošnja u gradu ~6l na 100 km - ili ti oko 1000rsd na 100km.
To sto navodite jedino metan, ostalo su sve priče za malu decu.

Sent from my MI 9 using Tapatalk

Ne bih u dalju raspravu ali 6 litara ne troši ni u ludilu.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

ne razumem, hoces da kazes da lazem ili sta ?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno