Šta je novo?

car:go - novi servis u Srbiji nalik uberu

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Koji to auto troši po gradu 4 do 6 dinara po kilometru za gorivo, voleo bih da ga kupim? Pritom, ne podržavam taksiste, nego me čisto interesuje.

Послато са Mi 9T Pro уз помоћ Тапатока

Automobili na metan. Ja na primer vozim Punta Evo na fabricki metan.
Sta mislis sta trose taxi vozila? Dizel :D :D
 
^^
Bas ti je dobra logika, ko da si mu ti kupio auto i ugradio taj metan

Ali onda jedino da mu ti das tvoj punto na metan pa da te vozi sa njim jeftinije :)

taxi i dalje uglavnom ide na dizel ili na plin, jos uvek ima malo pumpi na metan a rezervoar se brzo isprazni.
 
Plus nedostatak kvalitetnih majstora za metan. Nije isto kad vozis 1 ili 10 sati na dan, brze krenu problemi.
 
^^
jeste i to sam zaboravio slicno (malo bolje) je i sa plinom.

Za taxiranje je najbolje gorivo dizel ali margine zarade su sve manje pa se traze jeftinija resenja.
 
^^
Bas ti je dobra logika, ko da si mu ti kupio auto i ugradio taj metan

Ali onda jedino da mu ti das tvoj punto na metan pa da te vozi sa njim jeftinije :)

taxi i dalje uglavnom ide na dizel ili na plin, jos uvek ima malo pumpi na metan a rezervoar se brzo isprazni.
Vidi...ne zelim da se raspravljam ali cemu ovakav post? Ja sam samo komentarisao da je meni mnogo da platim 500 rsd za 5km voznje i obrazlozio zasto. Tebi to nije mnogo i to je ok.
Sto se tice majstora za odrzavanje i rezervora i ostalog evo moje price od pre 11 godina a vasi postovi su me podsetili na nju.
Pre 11 godina kupim ja Punta 1 1998 godiste 1.2 16v 85 ks. Odvezem auto kod poznanika da mi odradi veliki servis. Kad je video sta sam kupio njegov komentar je bio u fazonu....Jao bre..gde 16v, pa taj im 2 bregaste, to se kvari, to niko ne zna da popravi...Na tom autu sam sve i svasta izmenjao ali motor pipnuo nisam :)
Edit;
Zaboravio sam da napisem da u Pancevu vecina taksista vozi na metan. Mozda u Bg nije tako...ne znam, ne zanima me a i iskreno bas me briga :)
 
Poslednja izmena:
U Sofiji 90% taksija vozi na metan koji ne kod njih jos jeftiniji, kad sam pitao jednog koji me provezo kroz pola centra grada (najmanje 5km je presao) i naplatio 5 leva(2,5 evra) kakva mu je matematika, covek mi kaze ja vozim na metan, ti si mi platio 100km toliko me kosta metan..... A sad ovi nasi mogu da voze i na kerozin pa sta, mi da im placamo 10km 100e?
Hoćeš da ostaneš u poslu prilgodjavaj se.... Nek plate programera da im napravi novu aplikaciju da igraju na cargo terenu niko nece da se buni....

Послато са MI 6X уз помоћ Тапатока
 
Kao bivsi kozac kamea mogu vam reci sledece :

reci cu vam da skode rapid koje koristi kameo potrose izmedju 700-800 din na 200 km (manje trose ovi sto su ispod 100k kilometraze )
ja sam za 12 sati prelazio min 300 km (obicno 300), al sam donosio gazdi promet od min 10.000 din, nocu i 15-16k din

(namestanje aplikacije da naplacuje vise nego sto kilometra ima od skoro)

problem je kod kamea sto mnogi ljudi ne znaju za njega, pa ti treba do klijenta obicno izmedju 15-30 minuta

oni nista ne placaju drzavi, vecinom ljudi placaju kes

e sad radniku daju obicno 20% od tih para, retki zaraadjuju 30%, a oni sto zaradjuju 40% ne idu ispod 80 km/h
na vecini vozila se kocnice menjaju tek kad totalno nestanu, cak znam barem 10-ak ljudi koji zamalo sto nisu imali sudare zbog otkazivanje kocnica

e sad da sumiramo

12k din - 1500 din za gorivo - 2400 za radnika - drzavi k***** = 8 k gazdi dnevno, ako ne racunamo amortizaciju

Sto znaci da taksista zaradjuje poprilicno, posto radi za sebe :D
 
Poslednja izmena:
NA sta ide rapid kad trosi 750 dinara na 200 km ?
 
Pa na vazduh [emoji23]

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
NA sta ide rapid kad trosi 750 dinara na 200 km ?

procitao si gore da pisu ljudi za metan

Upravo na to gorivo ide, samo je problem sto uzbrdo ne moze u prvoj da izvuce, ako se ne zaleti, a automobili 2018 i 2019 godiste, bolje juga da sam vozio :p
Jednom na NVBG zamalo sto me nije lik udario zato sto mi je trebalo vise od minut da udjem u traku, a auto je ukupno imao kilometraze oko 700 km
 
Poslednja izmena:
NA sta ide rapid kad trosi 750 dinara na 200 km ?

Verovatno metan. Pojedina vozila iz VW grupe se već neko vreme mogu dobiti sa fabrički ugrađenim metanom (ne "fabrički" kada lokalni diler nadogradi LPG ili CNG, već baš fabrički, ugrađeno još u fabrici na proizvodnoj liniji).
 
Nije metan dzabe...
i on kosta 95din/kg tako da 100km kosta oko 700din a ne 200km.

U sustini malo je jeftinija voznja od plina.
 
Poslednja izmena:
Pezo ima metan fabricki i super radi. Naravno da nema snage kao na benzinu ali usteda je nenormalna.
Taksisti sve vise voze na metan. Jedan mi prica da sa njegovom kilometrazom pravi minimum 1000din ustede ako vozi na metan. Nije to za bacanje. Inace svi kilave, voze na sto manjim obrtajima tako da ih metan ne pogadja previse.

Tapatalk from Poco loco
 
Koji to auto troši po gradu 4 do 6 dinara po kilometru za gorivo, voleo bih da ga kupim? Pritom, ne podržavam taksiste, nego me čisto interesuje.

Послато са Mi 9T Pro уз помоћ Тапатока
Dizel ili neki auto na plin troši toliko, ali ima tu još troškova, amortizacija, održavanje plata.... nije sve što ostane zarada nego samo ono posle izmirenja svih troškova.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
Ne trosi...u idealnoj situaciji racunaj bar 10l kojeg god hoces goriva

Druga stvar je sto tih 500din nije njegova zarada jer i on verovatno radi za platu, tako da od tvojih 500din on nije ni 100 zaradio.

E ovi taxisti strajkuju da ne bi i oni tako zavrsili.


Pre toga ocekuj da strajkuju vozaci cargo-a jer je njima losije nego taxistima.
NA sta ide rapid kad trosi 750 dinara na 200 km ?
1.3 multijet 70ks,180nm koji je među najmanjim potrošačima:
Potrošnja u gradu ~6l na 100 km - ili ti oko 1000rsd na 100km.
To sto navodite jedino metan, ostalo su sve priče za malu decu.

Sent from my MI 9 using Tapatalk
 
Ne bih u dalju raspravu ali 6 litara ne troši ni u ludilu.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
Verovatno metan. Pojedina vozila iz VW grupe se već neko vreme mogu dobiti sa fabrički ugrađenim metanom (ne "fabrički" kada lokalni diler nadogradi LPG ili CNG, već baš fabrički, ugrađeno još u fabrici na proizvodnoj liniji).
KOja vozila da gledam koja trose 3,5-4 litra metana u gradskoj voznji sa kreni satni pokupi putnika sacekaj i slicno?
Znam ja odlicno sta je metan i vozi osam vozila sa fabrickim metanom (drugoar vozio sluzbeno) i to odavnooo
Gomila automobila imaju fabricki metan nesporno, ali to nema veze sa ovom pricom.


Na metanu ne moze za 750 dinara 200 km jer metan ne kosta 50 dinara vec skoro 100 niti postoji normalno vozilo koji trosi 3.5 litra metana po gradu vec dosta vise.
 
Poslednja izmena:
Da, u pravu ste. 350-400din na 100km može, ali biciklom, ako pojedemo jači burek.

:p
 
BTW, metan se prodaje na kg, jel?
 
Primer jednostavne aplikacije gde uvek vidite trenutnu lokaciju vašeg vozila i plaćate karticom, što je i jeftinije. Primetio sam da aplikacija uvek naplati manje, nego taximetar u vozilu.
Bg taxisti trebaju ovako nešto.
feb13df588580f7f0dce6c9603be9edc.jpg
a72a564c2ce6bf4df6a0cb0a289318f7.jpg


Sent from my OnePlus 5T using Tapatalk Pro
 
Drug moj bio u Kini, kaze nema sanse da pozoves taksi ako nemas njihovu app za placanje a ne mozes da imas ako nisi rezident jer ti treba i racun od banke, taksista nema pojma koliko košta vožnja jer se sve odvija preko telefona.... Cak i kad se preko app posalje poziv onu dodju na lokaciju na koju se nalazite jer vide u app....

Послато са MI 6X уз помоћ Тапатока
 
Jedna od stvari koju taksisti ne žele, jeste transparentan sistem plaćanja (k'o i advokati npr...). Zbog toga i ne žele da prihvate aplikaciju kao način rada.

U NS ima udruženja koja rade preko aplikacije. Nisam probao... :(
 
U Barsi koristio cabify app - em relativno jeftino (jeftinije nego kod nas...) em worry free solucija.

Sent from my SM-N935F using Tapatalk
 
Primer jednostavne aplikacije gde uvek vidite trenutnu lokaciju vašeg vozila i plaćate karticom, što je i jeftinije. Primetio sam da aplikacija uvek naplati manje, nego taximetar u vozilu.
Bg taxisti trebaju ovako nešto.
feb13df588580f7f0dce6c9603be9edc.jpg
a72a564c2ce6bf4df6a0cb0a289318f7.jpg


Sent from my OnePlus 5T using Tapatalk Pro

Osnovni razlog zašto je aplikacija sotona za taksiste je što onda moraju pare da idu preko računa... Oni danas duguju neku nenormalnu cifru za paušal, a zamisli tek koliko bi PDV-a dugovali kada bi ih uveli u tokove. Nema tu sreće, već mora neko sa strane da dođe i raspusti ova "udruženja" i da se krene ispočetka.
 
Aj da ponovim jos jednom za one koji ne razumeju zasto strajkuju taxisti.

Ovo sto im se desava ih tera da rade za platu 15 sati dnevno, i normalno da im ne odgovara.

Cela prica nema nikakve veze sa klijentima
 
Taksisti su se ušuškali u 20. veku i ne mrdaju. Ništa nije crno-belo, mnogo je to šira priča. Da su taksi udruženja pošteno uvela red u svojim redovima, modernizovala se, krenula transparentno da rade putem aplikacije, podigla nivo usluge, probrala i izbacila nekulturne, neljubazne, nepoštene, bahate i krivično osudivane taksiste, odredila strožiji kriterijum generalno (i za vozila i za vozače), svi bi ih podržali u ovom slučaju. Ovako, mrka kapa, mislim da samo gube klijentelu iz dana u dan.

Послато са Mi 9T Pro уз помоћ Тапатока
 
Primer jednostavne aplikacije gde uvek vidite trenutnu lokaciju vašeg vozila i plaćate karticom, što je i jeftinije. Primetio sam da aplikacija uvek naplati manje, nego taximetar u vozilu.
Bg taxisti trebaju ovako nešto.
feb13df588580f7f0dce6c9603be9edc.jpg
a72a564c2ce6bf4df6a0cb0a289318f7.jpg


Sent from my OnePlus 5T using Tapatalk Pro
Naxi i pink imaju ovakav tip alikacije vec skoro 2 godine i vise,gde klinknes na lokaciju svoju kao na google mapama/bookiras vozilo imas da biras velicinu i razne parametre i brdo opcija ima za kucne ljubimce itd,tacno vidis svako vozilo koje je aktivno i registovano u udruzenju,cekas da neko uhvati voznju i vidis i broj vozila/minuta i real time lokaciju vozila kako ide prema tebi poprilicno je tacno,takodje i jedni i drugi primaju platne kartice u vozilu,tako da nije da je old school...
 
Poslednja izmena:
Imam par poznanika taksista. Prepoznaju se po 'ubaci mi igo, ubaci mi sygic, ubaci mi...'. Ne znam da li ste znali, ali taksista koji se javi dispiceru da uzima voznju ima neko vreme za koje mora da se stvori na adresi inace mu se broji kao faul. Posle ne znam koliko 'faulova' ide mu dnevna suspenzija (ne uzima ga dispicer u obzir i ugase mu neku aplikaciju). Jedan od problema je sto neki ugradjuju neke antene sa kojima nadglasavaju druge taksiste. Drugi problem su neazurirane adrese u programima za navigaciju. Pitam jednog, sto ne plate bg taksisti nekoj firmi da im redovno azurira adresare. Razmisljam, nije 500din mesecno nikome puno, a sazna brojeve novih objekata itd. Napade me covek. Kaze ima jedan sto to prodaje, 5eur za apdejt svaka dva, tri meseca. Puno je to... Ima pet hiljada taksista, pa po 5 eura... Dakle, njega bode sto ovaj zaradi,a ne gleda sto bi za cenu pljeskavice i kokakole manje lutao i bio konkurentniji od bratije koja losije stoji sa brojevima i adresama.
E zato su tu gde jesu i bice sve dalje i dalje... Tehnoloski hendikepirani, a tvrdoglavi. Sreca im je sto je i vecina korisnika taksija isto tako tehnoloski retardirana, pa ce imati posla jos neko vreme.
U cargo, spustis pin gde si i tu te covek kupi. Nema bolje.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno