Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ako se kači na samo jedan kanal onda nije podešen upstream channel bonding u CMTS-u za te upstream kanale. CMTS sigurno to podržava pošto su uglavnom svi prešli na DOCSIS 3.0 i koriste Cisco ubr10k šasiju (ili možda ubr7246vxr za manje instalacije).
 
Pozovi call centar da provere koji je paket pusten. One udju u jedan ovakav program i po tvom broju modema provere za 30 sekundi. Ako su pogresili trazi da ti promene. Ako je sve dobro onda iskoristiti priliku pa ulozi reklamaciju.
556bc97d307932fb4bd24160bf7f1c0d.jpg


Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока
 
Iz nekog razloga mi nestaju prve 4 arene, a ostaje arena 5. Kad ponovo pretražim kanale imam sve, pa opet nestane.
 
Danas upalim TV kad u listi samo oko 20 kanala i svi u listi bez imena,samo onaj ch nazav.
Izbrisem sve kanale,pa odem na ono kompletno skeniranje,samo sam usao u to kompletno i seao na skeniraj,nista nisam cackao,skenirao je sve,svi kanali su se vratili ali je sve duplirano.
Kako izbrisati duple kanale?
 
Danas upalim TV kad u listi samo oko 20 kanala i svi u listi bez imena,samo onaj ch nazav.
Izbrisem sve kanale,pa odem na ono kompletno skeniranje,samo sam usao u to kompletno i seao na skeniraj,nista nisam cackao,skenirao je sve,svi kanali su se vratili ali je sve duplirano.
Kako izbrisati duple kanale?

Jel na tv ili na box? Ako imas box tipa skymaster idi na fabrički reset pa pretraga kanala opet.
 
Sta je bolje da uzmem CAM ili STB?
Ne zanima me premotavanje unazad.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Ni tamo ni tamo nemaš premotavanje dok ne platiš. Ako već biraš - CAM, zbog 2 daljinska i kineskog STB-a.

Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока
 
Ni tamo ni tamo nemaš premotavanje dok ne platiš. Ako već biraš - CAM, zbog 2 daljinska i kineskog STB-a.

Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока

I čini mi se da je kod mene na Panasonic plazmi bolja slika preko CAM modula nego preko STB-a!
 
Poslednja izmena:
Na koji broj zovem ove?
Od juce, nemam pristup hbogo, Twitch...
Mislio sam da je do rutera, ali sam onda direktno povezao na modem, i situacija je ista.

Edit:
Samo da javim, Supernova je napravila problem, sta je bio problem, ne znam, ali sada sve funkcionise.
Kao da je bio blokiran, pristup tim streaming servisima.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk.
 
Poslednja izmena:
Internet se prekida nedeljama, svaki peti ping ne prođe, varira samo vreme pingova, brzina prosečno 60 Mb, min. 20 Mb, retko kad iznad 90 Mb. Idem danas da raskinem ugovor.nu obavezu (odnosno, najavim raskid, pošto imaju otkazni rok 30 dana). Vama ostalima, srećno. Inače, interesantno, nemaju u cenovniku iznos priključne takse bez UO.
 
Могу да намиришем Телеком интернет (оптика) код тебе Милане :d.... Ако си хтео стабилан интернет и са минималним прекидима (јер јелте, не може све да ради 24 сата 365 дана у години), Телеком је одувек био прави избор по том питању. По питању кабловске су ужас, за то другог треба наћи. Мени је Телевизија код СББ-а а интернет је Телекомов, немам замерке нити икаквих проблема ни са једнима ни са другима.
Ти, са друге стране пријатељу, колико сам могао да испратим у свакој теми, колико немаш среће, шта год узмеш код тебе увек нешто не штима како треба. Ах, живот је некоме мајка а некоме маћеха...
 
Poslao sam konačni oproštajni prigovor, mrzi me da danas idem do poslovnice jer mora stanodavac na koga se vodi ugovor da ide, a njega ubediti ... teško. Što se tiče problema sa svim prethodnim Internetima, ovo je prvi preko kabla da koristim ovde u BG. Svi prethodni su bili wireless, bilo Fixed Wireless na 5.8GHz ili LTE. Na selu imam Telekom VDSL i radi OK, ne prekida par nedelja a greške do 200 komada.
 
Poslednja izmena:
Zadnjih 20-tak dana je i meni baš katastrofa. Ovo se nije dešavalo ni u najgorim danima vektora.
 
Hvala ljudi na odgovorima.
Dakle CAM!

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Bio sam korisnik Kopernikusa pre 5 godina (razvedena instalacija)- planiram da se vratim i izaberem Super sve plus jer mi Telekom ne omogucava paket brzi od 20Mb/s (imam na istom ~15).

Interesuje me:
1. Da li imam pravo na besplatne mesece?
2. Sta se desava u slucaju da nisam zadovoljan kvalitetom usluge - da li imam pravo da testiram uslugu prvih 15-20 dana, a ukoliko nisam zadovoljan platim 3600-4000 dinara za prvi mesec i raskinem ugovor (jednogodisnji/dvogodisnji) ili sam u obavezi da platim i neke penale za raskid?
 
1. Da, nov si korisnik, 6 ili više meseci neprekidno nisi koristio uslugu. Dobijaš 6 meseci po 1 dinar.
2. Ne možeš da testiraš, odnosno plaćaš punu cenu priključne takse koja nigde ne piše i za koju call centar nema informacija i 1 mesec po punoj ceni koja takođe nigde ne piše. Taksa za instalaciju na 12 meseci je 2900 net + 2900 TV + 4900 fiksni, ali bi trebalo da je 2x veća ako je bez UO tj. ako raskidaš.
 
Poruku više ne mogu da izmenim, ali svejedno evo nove informacije: Priključna taksa bez UO za sve usluge je 9600 din pojedinačno. Dakle, za 3 usluge je 28800. Lepo su to smislili. Od raskida ništa, ali ću da ih zovem na svakih sat vremena dok ne reše problem.

edit deluxe v2: postoji smetnja od juče u ulici surčinski put od broja 5 do broja 37, zato ne radi net. bar tako kaže supervektor.
 
Poslednja izmena:
Poruku više ne mogu da izmenim, ali svejedno evo nove informacije: Priključna taksa bez UO za sve usluge je 9600 din pojedinačno. Dakle, za 3 usluge je 28800. Lepo su to smislili. Od raskida ništa, ali ću da ih zovem na svakih sat vremena dok ne reše problem.

Gde to piše u cenovniku? U cenovniku nema priključne takse za SUPER PAR PAKETE, samo VIKEND TV+NET PONUDA ima priključnu taksu 3000 dinara.

Pogledaj cenovnik na njihovom sajtu.
https://mojasupernova.rs/Binary/58/Cenovnik-za-privatne-korisnike0109.pdf

Mislim da treba sa svim ovim upoznati RATEL s obzirom da su i meni rekli da se plaćaju priključne takse za SUPER PAR PAKETE, što onda to nisu naveli u ponudi-cenovniku.

Mislim da obmanjuju potrošače....
 
Ta informacija se dobija od call centra i naravno ilegalno je prikrivena. Sam dokaz da je priključna taksa izmišljena i ne predstavlja realnu cenu je da je cena priključka za VIKEND pakete mnogo manja a ne postoji razlika između paketa osim što se za VIKEND pakete u CRM softveru upiše manja brzina. Modem, kablovi i STB su isti, kao i cena angažovanja radnika. Očigledno je da oni hoće da spreče nezadovoljne korisnike da odu, a pritom hoće one neodlučne da pridobiju sa niskim cenama priključne takse.
 
Gde to piše u cenovniku? U cenovniku nema priključne takse za SUPER PAR PAKETE, samo VIKEND TV+NET PONUDA ima priključnu taksu 3000 dinara.

Pogledaj cenovnik na njihovom sajtu.
https://mojasupernova.rs/Binary/58/Cenovnik-za-privatne-korisnike0109.pdf

Mislim da treba sa svim ovim upoznati RATEL s obzirom da su i meni rekli da se plaćaju priključne takse za SUPER PAR PAKETE, što onda to nisu naveli u ponudi-cenovniku.

Mislim da obmanjuju potrošače....
Ne čitaš uopšte šta je napisao. Ta cena je bez ugovorene obaveze na 12/24 meseci

Послато са Redmi Note 6 Pro помоћу Тапатока
 
Ta informacija se dobija od call centra i naravno ilegalno je prikrivena. Sam dokaz da je priključna taksa izmišljena i ne predstavlja realnu cenu je da je cena priključka za VIKEND pakete mnogo manja a ne postoji razlika između paketa osim što se za VIKEND pakete u CRM softveru upiše manja brzina. Modem, kablovi i STB su isti, kao i cena angažovanja radnika. Očigledno je da oni hoće da spreče nezadovoljne korisnike da odu, a pritom hoće one neodlučne da pridobiju sa niskim cenama priključne takse.
Nije izmišljena i postoji u cenovniku od prvog dana

Послато са Redmi Note 6 Pro помоћу Тапатока
 
Ne čitaš uopšte šta je napisao. Ta cena je bez ugovorene obaveze na 12/24 meseci

Послато са Redmi Note 6 Pro помоћу Тапатока

Nije izmišljena i postoji u cenovniku od prvog dana

Послато са Redmi Note 6 Pro помоћу Тапатока

Prvo, taksa jeste izmišljena jer se to odnosi na odnos realne cene priključka i onoga što oni naplaćuju.

Drugo, nisam video da piše priključna taksa u TOM cenovniku, jer je to cenovnik od 01.09.2019., ja sam pogledao cenovnik od 01.04.2019. Priznajem grešku i izvinjavam se.

Treće, meni su pogrešno u call centru rekli da je priklj. taksa ista za sve usluge, i da iznosi tih 9900 ili 9600 din, što izgleda nije tačno.
 
Meni je jasno da oni hoće da spreče nezadovoljne korisnike da odu ali ne mogu da naplaćuju nešto čega u cenovniku, ali ne samo u cenovniku nego nigde nema.
Zato i mislim da o tome treba obavestiti RATEL što ću i učiniti kako bi zaštitio svoja prava pre potpisivanja ugovora.

Zamisli da odeš u radnju da kupiš hleb pored kojeg piše da mu je cena 50 dinara a na kasi ti naplati 150 ....
Ovo što rade je čista obmana potencijalnih i postojećih korisnika....ili ako grešim neka me neko uputi na tekst gde je eksplicitno navedeno kolika je cena priključne takse za SUPER PAR PAKETE.
 
Ajde da razjasnimo. Za UO od 24 meseca za super pakete ima ili nema priključne takse? Ili nekih drugih troškova?

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Ajde da razjasnimo. Za UO od 24 meseca za super pakete ima ili nema priključne takse? Ili nekih drugih troškova?

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
Da razjasnimo nema. Taksa je bez ugovorene obaveze

Послато са Redmi Note 6 Pro помоћу Тапатока
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno