U trenutku kada se gomila Telenor korisnika žali da im ne radi net i da nije moguće obaviti ljudski razgovor, jer secka i prekida, reći da je VIP loš operater je... Lično mogu da potvrdim da je sa pojedinim Telenor korisnicima nemoguć razgovor povremeno.
Daleko od toga da ja mislim da je VIP super. Lično zazirem od njihovih sitnih slova i kojekakvih fora kad hoćeš da raskineš ugovor. Zato se nisam usudio da pređem na njihov postpaid. Trenutno koristim Zzzuper, pre toga Žabu i mislim da to nema konkurenciju. Vratio sam privatni broj na prepaid posle 15 godina.
Koristim sva tri operatera. Mts je probao da mi nabifla račun (čuveni Volte u inostranstvu), odbijali mi reklamacije dok nisu završili u novinama. Onda ni izvini što su 3 puta napisali da su njihove stručne ekipe izvršili sve provere i utvrdili da je reklamacija neosnovana. Samo sms poruka da će mi stići novi račun. Telenor koji mi u dva razgovora u roku od 5 minuta na 2 različita broja, na jednom ponudi 50% popusta na pretplatu, a za drugi broj mi kažu da tako nešto ne postoji, prvi put čuju za to i nemoguće je dobiti popust. Bilo je još bljuvotina od njihovog CC i čekanja na odgovor na mejl po 15 dana. S te strane VIP ima najljubazniji i najprofesionalniji CC od svih. Meni to npr. mnogo znači. Telenor po tom pitanju je ubedljivo najarogantniji i najgori. Mts klasična državna firma sa FT1P pristupom i CC koji to najbolje prezentuje.