Onda ih pozovi, pa se informiši.Ja tebe danas ne razumem
Onda ih pozovi, pa se informiši.Ja tebe danas ne razumem
Koja im je razlika između tačke 15 (elektronski) i 15.8 (elektronski web i mobilna app)?
Ako preko ebank sa računara i sa telefona nema provizije kakvi su onda ovo elektronski nalozi sa 0.25% provizije?
iOS app update
What's New
30 Aug 2018
Version 2.2
Poboljšanje postojećih funkcionalnosti, optimizacija rada aplikacije i ispravka evidentiranih bugova.
Mogućnost online apliciranja za sledeće proizvode i usluge:
- Dozvoljeno prekoračenje
- Dodatna debitna kartica
- Ovlašćenje po tekućem računu
Proces je osmišljen tako da Vas aplikacija navodi sa preciznim informacijama ka svakom narednom koraku.
U tarifniku je, verovatno samo za stare musterije Dunav Banke. Ne nude ga uopste pri otvaranju. Ali posto je i dalje aktuelan za neke musterije, moraju ga staviti u tarifnik.Zar oni nemaju samo jedan tip računa tj. račun plus? Kada sam otvorio račun ne sećam se da sam primetio da mi nudi 2 tipa.
Možeš li da mi ostaviš link ka 'račun' tipu na njihovom sajtu, ne pronalazim ga.
Па да,понашају се незаинтересовано да пређу на Рачун плус и смање трошкове,то не схватам.Pa stare musterije Dunav Banke, kao sto rekoh.
Nista se ne desava, verovatno ih mrzi da predju na nove racune (tj. na Racun Plus, koji ne vidim da ista ima losije od starih racuna, bukvalno)
Ukratko: Ignorisi, nije nista lose po tebe, niti je bitno da uradis ista sada.Odmah da se izvinim, vidim pomenuto ovde, a nisam bezmalo ni procitao mail za instant placanja - neka promena, neki procenti ... Stize mi na sluzbeni mail, a ne bih sad da gledam tamo, imam jos neki dan odmora, bolje da ne gledam ...
O cemu se tu radi, i za koga je bitno? Sad zena nesto pomenu obavestenje njene banke na 4-5 strana gde se pominje i promena tarifnika i licni podaci i kojesta, pa se setih ovoga.
Kako nema u Vojvodini, pa NBG je Vojvodina
Sent from my SM-N950U1 using Tapatalk
Jednom sam probe radi štiklirao ono hitno plaćanje, i bila je provizija 50rsd, naravno da sam poništio, kod komercijalne to nije uticalo na provizijuZašto bi oni tebi proknjižili u petak - za petak bez nadoknade? Ako pošalješ novac u petak - za ponedeljak, nema provizije.
Slabo koristim instant prenos novca, ono što čekam da ozvaniče jeste trajni nalog zbog plaćanja računa.Jednom sam probe radi štiklirao ono hitno plaćanje, i bila je provizija 50rsd, naravno da sam poništio, kod komercijalne to nije uticalo na proviziju
Послато са LEX820 уз помоћ Тапатока
To je zaduženje za tih 500din. Odeš do pošte, izmiri račun i sve ok. Svakako moraš registrovani karticu na bankomat, tako da umesto 500, uplati 1000rsd.
Možeš da uplatiš, bez provizije, u Pošti, koliko želiš. Samo sam naveo donji limit, a da bi registrovao karticu moraš da je 'provučeš' kroz bilo koji bankomat, provizija 0 rsd u Srbiji. Podigneš, recimo, tih 500din i posle toga si u sistemu, koristiš karticu normalno.Hvala. Nego nisam razumeo ovu drugu recenicu, zasto 1000din, a ne 500din i kako da registrujem karticu na bankomat? Prvi put cujem za to. Mislio sam da uplatim 10k pa da mogu da kupujem online, video sam da u posti moze da se uplati bez provizije.
Može i tako.Moze i upit stanja, ne mora podizanje.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari