Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Mene je pre par godina jedan kineski gospodin ispostovao za to razdvajanje porudzbine. Isti razlog je bio: kupon vs dazbine, i to je, ako se dobro secam, covek platio dva trackinga, i jedan od njih mi poslao u poruci.
Nisam bio lenj da pogledam, ali ne mogu da pronadjem tu porudzbinu.
Znam tacno sta je, i secam se da je stiglo istog dana, ali nemam u spisku, cak ni medju ocenama. Sigurno sam izvarao nesto sa pravljenjem novog naloga (pa otud i taj kupon).
 
Da zavrsim, epilog price je sledeci: zalio se na drugom mestu za onaj sku infridgement jer me niko nije konstatovao na dispute stranici. Promptno stiglo obavestenje o resavanju dispute-a, negativno po mene. Dispute pokrenut 27. avgusta, Kinez umesao AE case resolution ekipu 28. avgusta, oni nonsalantno iskulirali sve dokaze i odbili refund (refund 0 USD), ja promenio size not right u model not right kao razlog dispute-a (ne znam koji mi bi da se hvatam za velicinu kao razlog kada sam dobio pogresnu stvar) i dodao nove dokaze. Niko to nije gledao dva dana dok nisam iscimao support na drugom mestu koji su zatvorili slucaj.

Pravilna procedura je inace sledeca, kada otvorite dispute prodavac ima tri dana da odgovori ako to ne uradi u roku imate pravo da zovete Aliexpress resolution ekipu. Dok je u mom slucaju to uradio prodavac skoro pa odmah. Krajnje atipicno jer nisu tu da pomazu prodavcu nego kupcu ali Kinezi su to, oni i kad kopiraju americke sisteme to ispadne nakaradno kao i sve ostalo sto kopiraju. Posle toga taj Aliexpress resolution tim donese odluku na koju se obe strane mogu zaliti i davati nove predloge, i taj Aliexpress sudija bi trebao ponovo da pregleda slucaj ako dodje do promena itd. Medjutim ovde toga nije bilo. Rok za dogovor je bio pet dana cini mi se. Do 3. septembra u mom slucaju kada bi se slucaj zatvorio. Slucaj je zatvoren pre tog roka od stane Aliexpress resolution strane, citavih tri dana ranije.

Cisto da znate na sta mozete naleteti kada poslujete sa Kinezima. Pravicemo mi Amere od blata, da vam ja kazem.
 
Pa opšte je poznato da se greške kod pokretanja disputa plaćaju.
Prodavci su vesti a rado ce iskoristiti greške kupca prilikom vođenja slučaja čak će ga i navoditi da pogreši namerno.

Ako je za utehu to će isto da ti uradi i nemac na ebayu, samo ti pogreši...

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Pre neki dan sam pokrenuo dispute jer mi nije stigao paket. trazio sam full refund tj 5 dolara a kinez mi je ponudio 4.00 da vrati. Ja sam mu poslao zasto bih prihvatio ponudu od 4 dolara kad mi nije stigao paket. Kaze kinez moje pare ti stizu odmah a ove cekas 3-6 meseci queue :D Posle toga sam mu odgovorio da ne mora da me lozi jer znam da to traje par dana.
 
Ja kada kupujem puno istih stvari od istog prodavca kazem posalji mi posebno ili cu pokrenuti dispute. Da vidis kako lepo sve upakuje posebno.
 
Pa opšte je poznato da se greške kod pokretanja disputa plaćaju.
Prodavci su vesti a rado ce iskoristiti greške kupca prilikom vođenja slučaja čak će ga i navoditi da pogreši namerno.

Ako je za utehu to će isto da ti uradi i nemac na ebayu, samo ti pogreši...

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Nisam ja nista pogresio, razlika izmedju dve stvari je citavih deset centimetara, toliko nijedan merni instrument ne moze pogresiti. Jedino sto nisam trebao da se pozivam na to nego na drugi model kao razlog za dispute. Tehnicki sam mogao da se pozovem na vise stvari jer prodavci na Aliju krse mnogo toga, u ovom slucaju bar cetiri validna razloga za refund sam imao. Cak ti daju da se pozoves na krsenje kopirajta, ma idi bezi 99.99% proizvoda iz Kine krsi americki kopirajt. Pogotovo oni sa alija, nista tamo nije original osim ako nije njihov domaci proizvod. Sve ostalo, iako lici 99% na zapadni proizvod koji se pravi u Kini, sve je ilegalna kopija. Nikakva licenca ne postoji za bilo koji od tih proizvoda. Lazne kutije, lazni proizvodi. Da Kina nije divlji zapad samo Disney bi zaradio trilione dolara na tuzbama za kopirajt. Zato ih Trump i nacepio jer se njima drugacije ne moze. Niti znaju sta je postenje, ni cast, uostalom ko je igrao online igrice sa njima zna kakvi su. Prevaranti u dusi.

Naravno da mi se ovo nikada sa Nemcima ne bi desilo jer kod njih nema tog burazengija fazona gde se dva smrada na razlicitim pozicijama u lancu prodaje udruze protiv kupaca. To ne bi proslo jer su njima svima (zapadnjacima) Ameri uveli etiku ponasanja prema kupcu. Kupac je gospodin covek na zapadu, nema zezanja sa njim. To moze samo u zemljama treceg sveta sto Kina jeste i bice jos dugo nezavisno od toga koliko para generisu.

Veliki je problem sto kada taj Aliexpress tim da svoje misljenje ti dalje mozes da se slikas. Jer drugi mehanizam zalbe ne postoji, kao kada odes kod nas na salter pa te onaj tamo naduva, a ti se kao pismeno zalis zbog toga a to opet kroz njegove ruke prolazi. Nemaju nikakav sistem kontrole zloupotrebe od strane zaposlenih. Dok u slucaju ebay prvo sto se ovakve stvari ne desavaju, drugo sto uvek imas paypal kao drugi nivo odbrane a ebay i paypal nazavisno odlucuju o sudbini tvojih para. Aliexpress support je obicno djubre, bot koji ti lista FAQ. Na Aliju vazi ona nasa, kadija te tuzi kadija ti sudi.

Edit: U slučaju da je problem na strani kupca, valjda je normalno da se u takvim slučajevima kupac obavesti o tome i porudžbina poništi jelte? Što će reći da problem nije bio do finansija sa moje strane tj. eventualno spornog kupona što je jedino što mi pada na pamet. Mada veliki je problem taj engleski Kinezima, nabadaju ga jedva i to ne izgleda nikako. Bila kakva duža konverzacija sa njima nije moguća.
 
Poslednja izmena:
Ja kada kupujem puno istih stvari od istog prodavca kazem posalji mi posebno ili cu pokrenuti dispute. Da vidis kako lepo sve upakuje posebno.
Ako se ne placa shipping za svaki item posebno, nista nemas od toga. Dispute ce ti biti odbijen.
Cak i da 5 dana posle porucis drugi artikal, on ce mozda da ukombinuje (mada je mala sansa, uplasice se da mozda ne previdi jedno slovo u adresi :D)
 
Koliko vidim, kinezi se baš trude da suzbiju ovaj dispute. Kao prvo nemam opciju preko desktop browser-a da dispute uopšte i otvorim. Direktno me šalje na stranicu sa porukama ka prodavcu koji se naravno ne obaziru? Na mobilnoj aplikaciji imam opciju za dispute. bezveze. Takođe sad imam dve opcije, ako tražim full refund, onda moram da vratim paket za kinu, a druga je da mi vrate deo para, onda nemoram da im vraćam paket. pilićari.
 
Ajd malo detaljnije šta, kako, postavi neki screenshot, prvo se otvara dispute, a posle se pregovara oko vraćanja, iznosa refund i sl. Dispute može da se otvori u desktop verziji sajta oduvek.
 
Da li si ti Anker zvucnici zaista snizeni 50%?

Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
Ne znam kako je bilo pre snizenja, ali po trenutnim cenama posle snizenje ispada da su bili snizeni koliko je i bilo navedeno.

Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
 
#enterthevoid
Чини ми се да су Kинези у праву. Ништа ниси рекао шта су они послали а ти наручио. Ниси дао неки screenshot. Све као купац је у праву. Није ако је погрешно поручио.
Ја сам све dispute које сам отворио и добио. Нисам их отварао кад нисам имао основа за disput. Пар пута су ме зезнули јер сам на брзину наручио, јер праве "готово идентичне" стране за различите ствари.
Или кад сам узео маску за телефон прву која ми се свидела. Па после видим други продаје два разлилите подваријанте за исти тип телефона! Пробао да откажем, али није хтео продавац, иако још није послао.
Ко ми је крив кад нисам све погледао.
То су њихове "преваре" - да те натерају да купиш погрешно , а приче да имају своје људе у Али тиму су глупости.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Jok mi imamo ljude u Kineskoj kompaniji. I mene par puta zeznuli preko Dispute, mnogo manje sad narucujem nego ranije. Kad im odu kupci oni ce se cesu posle zasto. Nisu jedini pa i nek su najjeftiniji, dzabe sve ako ne dobijas ono sta si platio.
 
Ma to je g....o od sajta,eBay je zilion godina ispred ovog buvljaka u pokusaju

Kupio pedale za 27 dolara,narudzbina odmah otisla u closed a oni skinuli lovu
 
Pa opšte je poznato da se greške kod pokretanja disputa plaćaju.

I onda par pokazanih gresaka samouverenih kupaca:


Ja kada kupujem puno istih stvari od istog prodavca kazem posalji mi posebno ili cu pokrenuti dispute.

Nisam ja nista pogresio... Jedino sto nisam trebao da se pozivam na to nego na drugi model kao razlog za dispute.

Kao prvo nemam opciju preko desktop browser-a da dispute uopšte i otvorim. Direktno me šalje na stranicu sa porukama ka prodavcu koji se naravno ne obaziru?

Kupio pedale za 27 dolara,narudzbina odmah otisla u closed a oni skinuli lovu

Mislim da ne moram vise nista da objasnjavam :)
 
Aj objasni kad si genius i mene citirao

KUPIO sam stvar,uneo broj kartice,narudzba odmah otisla u closed a degenerici povukli-uzeli novac sa racuna
Sad ja treba da cekam 20 dana da kosi buvljacari vrate novac sa njihovog prevarantskog sajta


STA je tu sporno sa moje strane i tako tebi smesno
 
Closed? Ako je Closed, bez da si dobio ikakav tracking i da se vodi kao FINISHED, to je Ali povukao na racun prodavca.
To znaci da je porudzbina declined, bilo da je prodavac odbio, bilo da je Ali izbrisao prodavca iz nekog razloga.

Koliko se secam. Te stvari se dese ponekad. To sto se desilo da ti je novac pocuven sa kartice, pa moras da cekas refund, pa dobro.. bolje nego da te je prevajao prodavac.
 
Narucio sam Anker Pro + na ovom saleu sto je prosao, uhvatio neki kupon od 5$ dok je trajala ona kisa kupona pre par dana, + 2$ select kupona tako da me je zvucnik izasao finih 65$. (shipping za taj zvucnik je 650din).
Medjutim, nisu ga jos poslali. Za jedan dan istice processing time.
Sta se desava kad to vreme istekne?, Da li ce se kinez misteriozno pojaviti i produziti vreme processinga, i da li se lova vraca automatski na taj nacin?
Da li da mozda to vreme produzim sam?
Inace, slao sam i poruke, niko nista ne odgovara...
 
Ne moze on da produzi processing time, jedino ti da trazis, ali nemoj!

ti njega ne mozes da nateras da ti proda ako mu nesto ne odgovara, ako stvari ne idu kako treba bolje da se to ponisti nego da te zavlaci u nedogled.
 
Cak ga je bilo 201 komad na stanju. Cudno mi je, nikad nisam uzimao nesto toliko "skupo". Ove ostale zezancije najkasnije su slali za dva dana. A kupujem vec tri godine i nisam imao problema.
 
Poruku si vec poslao, pusti da vreme istece, kinez ce se svakako potruditi da ti proda ako je sve OK.
 
Kaze Kineskinja za popust: kupi, ali nemoj platiti, pa napisi poruku da si clan ove FB grupe i nasi ljudi ce proveriti i korigovati cenu.
Ja rekoh: ne mogu da kupim, a ne platim (nemam opciju) i ne javlja se vise. Mozda jer nisam hteo da je uzmem za prijatelja :d

Zna li ko kako da kupim na AE, ali da ne platim?
*ne mislim bukvalno, procitaj gore :D
 
Odaaberi to idi na buy, odaberi other payment method i onda samo ugasi prozor. U profilu ces imati jedan order na kome ce biti samo dugme pay now. To njima onda iskoci pa te kontaktiraju. Kada hoces da narucis vise komada a da dobijes bolji deal tako radis.
 
Ajd malo detaljnije šta, kako, postavi neki screenshot, prvo se otvara dispute, a posle se pregovara oko vraćanja, iznosa refund i sl. Dispute može da se otvori u desktop verziji sajta oduvek.

Imam kupljen predmet, pored slike stoji "Open dispute", kada kliknem na to otvara novu stranicu ali ne za dispute nego "Leave a message for the seller" i nemam nigde opciju za dispute samo možeš da šalješ poruke prodavcu.

jwqfcz


https://ibb.co/jwqfcz

znači kliknem na open dispute kao i uvek dosad, a umesto forme za dispute samo mi skroluje stranicu dole da šaljem poruku prodavcu.
 
Poslednja izmena:
Odaaberi to idi na buy, odaberi other payment method i onda samo ugasi prozor. U profilu ces imati jedan order na kome ce biti samo dugme pay now. To njima onda iskoci pa te kontaktiraju. Kada hoces da narucis vise komada a da dobijes bolji deal tako radis.

Probao sam i to je to! Hvala!

Medjutim, vidim da su danas spustili cenu 30% i kupim bez popusta. Da ne budemo za par eura cigosi (a i da ne nestane) :D
 
Ako je radnja korigovala opcije za slanje u Srbiju i ostavila samo DHL, a prethodno je godinama bilo i free shipping, da li to znači da nas je otkačila na finjaka? Pogledao sam preko padajućeg menija za države - Bosna, Hrvatska, Crna Gora i dalje imaju free shipping. Ova promjena za Srbiju se desila sa završetkom ove poslednje akcijske prodaje.

Sada za slušalice od 3 EUR imam ponudu za pošalju DHL-om za još 74 EUR. :)
 
Mnogo prijavljivali nasi da nisu stizali paketi i zato nas izbacili.
 
Justros sam pokusao u 15 do 9 da kupim sa kuponom i zatvorili su porudzbine cim sam pokusao da platim. Kupio sam brdo stvari izmedju 10 uvece i dva ujutru, sad se nadam da ce biti okej. Jedan prodavac koji nudi ekstra popust za wishlist add i add to cart mi je na pitanje oko predmeta uslikao oba i pitao koji zelim. Drugi je obradio porudzbinu kao i ovaj prethodni odmah jutros. Obzirom da je iz Shenzena valjda ne bi trebalo da putuje za Peking kao stvari iz Guangdong oblasti vec postom iz Hong Konga tako da mozda stigne pre svih rokova.

E sad posto su Kinezi zavrnuli mene, odlucio sam da vratim uslugu tako da sam juce nakucao onih pet Aliexpress kupona od 4$ tako sto sam otvorio pet Aliexpress naloga na pet mejlova i kliknuo na share sa glavnog naloga cime sam osvojio pet kupona u onoj igri sto je trajala tokom nedelje popusta. Ostaje da se vidi da li ce biti problema oko placanja tj. da li ce ponistiti neke od porudzbina u narednim danima ili ce jednostavno poslati neku jeftinocu kao onaj Kinez sto me izradio. Jedan prodavac je nudio select kupon od 5 dolara na 26 potrosenih tako sam tu bio dobar cak devet dolara na 26 a uoste nije imao jake cene. Drugi je imao select kupon od 3 dolara, store kupon od 2 i uz pomenuti express ponovo devet dolara popusta ovaj put na 20 dolara. Velike sam ustede napravio tokom nedelje popusta, ukoliko ne bude problema sa kuponima i prodavci posalju robu koju sam porucio bez lomova.

Nadam se da ce sve to na pleca Aliexpressa kao firme posto sam na njih najvise kivan u celoj prici.
 
#enterthevoid
Чини ми се да су Kинези у праву. Ништа ниси рекао шта су они послали а ти наручио. Ниси дао неки screenshot. Све као купац је у праву. Није ако је погрешно поручио.
Ја сам све dispute које сам отворио и добио. Нисам их отварао кад нисам имао основа за disput. Пар пута су ме зезнули јер сам на брзину наручио, јер праве "готово идентичне" стране за различите ствари.
Или кад сам узео маску за телефон прву која ми се свидела. Па после видим други продаје два разлилите подваријанте за исти тип телефона! Пробао да откажем, али није хтео продавац, иако још није послао.
Ко ми је крив кад нисам све погледао.
То су њихове "преваре" - да те натерају да купиш погрешно , а приче да имају своје људе у Али тиму су глупости.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Ovde nisam kacio nijedan screenshot a i zasto bi, da nece neki cirilicar da mi resi dispute? :) Tamo gde treba sam okacio prvo pet slika jer mi je delovalo da je to limit a posle jos deset dodatnih slika uz video od pola minuta. Sve se vidi, nema lazi nema prevara. Samo da je neko hteo da gleda. 15 slika, video, cetiri poruke svaka udara u limit po broju karaktera. Mozda ih mrzelo da citaju...

Nista ja pogresno nisam kupio, listing sa kojeg sam porucio prodaje jednu vrstu proizvoda u mom slucaju kinesku kopiju Hasbro igracke od 30 cm. To sam izabrao i platio sve uredno. Dobio sam proizvod sa drugog listinga koji ima 17 cm i nije Hasbro nego neka nemusta kineska kopija Marvel igracke sto se samo na zapadu prodaje, u Srbiji nema toga. Hasbro ima po Deksiku i Pertiniju ali ne ovaj kojeg sam ja porucio. Njega nema nigde.

Znam ja vrlo dobro sta kupujem, nista se ti ne brini. Nije mene prevario jer sam ovca, prevario me neki bezobraznik koji ima vezu u Aliju.

Edit: Svestan sam da sam smorio za medalju sa ovom pricom ali me opasno triggerujete vi napredni ljubitelji Kineza sto skacete ko opareni cim neko nesto kaze protiv pomenutih. Nece Aleku propasti otvaranje fabrike jer je enterthevoid blatio Kineze na Benchmark forumu, nista se ne brini :)
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno