Pa opšte je poznato da se greške kod pokretanja disputa plaćaju.
Prodavci su vesti a rado ce iskoristiti greške kupca prilikom vođenja slučaja čak će ga i navoditi da pogreši namerno.
Ako je za utehu to će isto da ti uradi i nemac na ebayu, samo ti pogreši...
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
Nisam ja nista pogresio, razlika izmedju dve stvari je citavih deset centimetara, toliko nijedan merni instrument ne moze pogresiti. Jedino sto nisam trebao da se pozivam na to nego na drugi model kao razlog za dispute. Tehnicki sam mogao da se pozovem na vise stvari jer prodavci na Aliju krse mnogo toga, u ovom slucaju bar cetiri validna razloga za refund sam imao. Cak ti daju da se pozoves na krsenje kopirajta, ma idi bezi 99.99% proizvoda iz Kine krsi americki kopirajt. Pogotovo oni sa alija, nista tamo nije original osim ako nije njihov domaci proizvod. Sve ostalo, iako lici 99% na zapadni proizvod koji se pravi u Kini, sve je ilegalna kopija. Nikakva licenca ne postoji za bilo koji od tih proizvoda. Lazne kutije, lazni proizvodi. Da Kina nije divlji zapad samo Disney bi zaradio trilione dolara na tuzbama za kopirajt. Zato ih Trump i nacepio jer se njima drugacije ne moze. Niti znaju sta je postenje, ni cast, uostalom ko je igrao online igrice sa njima zna kakvi su. Prevaranti u dusi.
Naravno da mi se ovo nikada sa Nemcima ne bi desilo jer kod njih nema tog burazengija fazona gde se dva smrada na razlicitim pozicijama u lancu prodaje udruze protiv kupaca. To ne bi proslo jer su njima svima (zapadnjacima) Ameri uveli etiku ponasanja prema kupcu. Kupac je gospodin covek na zapadu, nema zezanja sa njim. To moze samo u zemljama treceg sveta sto Kina jeste i bice jos dugo nezavisno od toga koliko para generisu.
Veliki je problem sto kada taj Aliexpress tim da svoje misljenje ti dalje mozes da se slikas. Jer drugi mehanizam zalbe ne postoji, kao kada odes kod nas na salter pa te onaj tamo naduva, a ti se kao pismeno zalis zbog toga a to opet kroz njegove ruke prolazi. Nemaju nikakav sistem kontrole zloupotrebe od strane zaposlenih. Dok u slucaju ebay prvo sto se ovakve stvari ne desavaju, drugo sto uvek imas paypal kao drugi nivo odbrane a ebay i paypal nazavisno odlucuju o sudbini tvojih para. Aliexpress support je obicno djubre, bot koji ti lista FAQ. Na Aliju vazi ona nasa, kadija te tuzi kadija ti sudi.
Edit: U slučaju da je problem na strani kupca, valjda je normalno da se u takvim slučajevima kupac obavesti o tome i porudžbina poništi jelte? Što će reći da problem nije bio do finansija sa moje strane tj. eventualno spornog kupona što je jedino što mi pada na pamet. Mada veliki je problem taj engleski Kinezima, nabadaju ga jedva i to ne izgleda nikako. Bila kakva duža konverzacija sa njima nije moguća.