Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Moje iskustvo sa refundom apreko Alija je pozitivno. Moj je problem bio sto nisam znao da novac vracaju u evrima, i to na devizni deo racuna, a cekao sam da mi vrate na dinarski. Oba puta je povracaj odradjen za nekih desetak dana...

Sent via Huawei P10
 
Ja sam radio povracaj para na aliju jedno 2-3 puta i uvej je bilo vraceno za nekih 5 dana.
 
Mislim da neki ovde malo širite dezinformacije i zatrpavate temu. Nigde se u cenovniku ne spominju online plaćanja, niti inostrana plaćanja, već koliko se sećam, plaćanja u inostranstvu. Što na mom jeziku znači, kada ste fizički tamo. Da će biti 1% na online plaćanja, pisalo bi tako, ili bi pisalo plaćanja ka inostranstvu, ili plaćanja ka drugim zemljama, što sa ovim nema ama baš nikakve veze.
Banke itekako razlikuju da li je karticom plaćeno online, podignut novac u inostranstvu, ili je plaćeno na inostranom POS terminalu.
Video sam bar deset pitanja gde banka kako na FB tako i na TW piše i odgovara korisnicima da se to ne odnosi na online plaćanja.
Citiram poslednji tvit od 19:09:54.:
"Online plaćanja ne uključuju ovu proviziju, tiče se samo inostranstva i plaćanja na POS terminalima u inostranstvu. / Irena."
Uostalom, koja banka zaista kod nas ima proviziju za online plaćanja? Mislim da to nema čak ni RF.
Da se malo konsolidujemo...
Što se čekanja kartica tiče, to je po meni sramota veka, čija god da je, da li banaka, zavoda ili nekog trećeg. Ljudi čekaju u svim bankama, TB, MTS, niko ne dobija ništa.
Videh danas tvit gde čovek čeka karticu pedeset dana, a ne verujem da bi neko lagao o tome.
Ali zato banke ćute, ogromna je tajna šta se zapravo dogodilo. Mojoj drugarici su rekli da se taj zastoj odnosi na ranije podnete zahteve, a evo ona čeka karticu već6 7 dana, iako su joj isto rekli da zavod ima jednu radnu nedelju da istu proizvede. Moram da joj kažem da se ne nada pre 1. avgusta.
:)
Ne znam ko ovde tačno koga i zbog čega, ali vidim da je sve više frustriranih korisnika. Nekima su u nekim bankama kartice i istekle, nove nisu stigle i oni su praktično blokirani...
 
Telenor Banka

Nije tacno. Ljudi godinama ovo placaju i svi banari idu na inertnost ljudi i to da niko (ili 99%) nece da pogleda na izvodu.

https://www.raiffeisenbank.rs/pocet...-uz-poslovanje-raiffeisen-banka.737.html#tab1

23. Provizija na internacionalne transakcije**1% iznosa transakcije

** Ukoliko se originalna valuta internacionalne transakcije razlikuje od referentne valute (EUR) dodatnih 1% na iznos originalne transakcije ce biti ukalkulisano u iznos transakcije, osim za Maestro i Debit MasterCard karticu.


Sent from my iPhone X using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Koliko se ceka da banka uknjizi priliv iz inostranstva na racun, nakon sto ste im poslali dokumentaciju?
 
Mislim da neki ovde malo širite dezinformacije
?
Video sam bar deset pitanja gde banka kako na FB tako i na TW piše i odgovara korisnicima da se to ne odnosi na online plaćanja.
Citiram poslednji tvit od 19:09:54.:
"Online plaćanja ne uključuju ovu proviziju, tiče se samo inostranstva i plaćanja na POS terminalima u inostranstvu. / Irena."
Ti vise verujes podrsci Telenor banke nego iskusnim forumasima? Nemoj :) Da ti je neko iz RF ili cak Intese rekao to, ajde. Ali u TB nemaju jos uvek ni sistem ticket supporta, mCash i kartice baguju previse cesto, podrska pola stvari ne razume sta ih pitam, nemoj ocekivati da shvataju razliku uopste ;)

Uostalom, koja banka zaista kod nas ima proviziju za online plaćanja? Mislim da to nema čak ni RF.
A da probas? Piraeus, RF i AIK (AIK samo za neke kartice), Intesa za Amex (non-EUR samo) - sve ovo provereno licno. Sber i PCB iz iskustva drugih, takodje provereno. ONLINE kupovina, 1-3% vise. Intesa za dinarske kartice BTW naplacuje 0.75% provizije (kupovina EUR po Hit kursu).
(Za Amex mislim da sam Amex naplacuje konverziju, a ne Intesa).
Uzjedno, AIK tretira placanja u Srbiji, online, kao ino-placanje, i koristi se MC/Visa kurs za dinare, ako je kartica u EUR.


Ne znam ko ovde tačno koga i zbog čega, ali vidim da je sve više frustriranih korisnika. Nekima su u nekim bankama kartice i istekle, nove nisu stigle i oni su praktično blokirani...
Dva velika problema su prethodila ovome, a mislim da su i razlog:
- Intesa je menjala ogroman deo sistema. Mada Intesa ne radi kartice kod nas, ali i njihove su kasnile
- AIK i Alpha su se zdruzile, i meni je kartica, isticala oktobra negde, stigla mesec i nesto kasnije, a ja sam tek 4-5 nedelja posle toga mogao da podignem (zbog penzija guzve, pa guzve zbog spajanja (koje i dalje traju.... Alpha klijentu su... uff ;)), pa NG, pa redova opet..)
 
Poslednja izmena:
agasoft je napisao(la):
Videh danas tvit gde čovek čeka karticu pedeset dana, a ne verujem da bi neko lagao o tome.

Danas mi je 44. dan kako čekam karticu, račun otvoren 10.02. Uredno naplaćeno 500 RSD, uredno dobio izvinjenje zbog kašnjenja, i dalje ništa... ;)

Sent from my HUAWEI P8 using Tapatalk
 
Telenor Banka

Zasto moraju da idu preko zavoda, sto ne kupe masinu za personalizaciju?


Sent from my iPhone X using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Da ti je neko iz RF ili cak Intese rekao to, ajde.

Nemoj Intesu, molim te ;)

Svaki put dobijem dezinformaciju i drugacije misljenje na salteru i call centru...
 
Hmmm, SALTER da, cesto random info.
Ali call centar nijednom nije ostao zbunjen pitanjem (sto jeste tesko kada sam ja u pitanju :)). I dobio sam tacne informacije uvek. A nesto najcudnije je sto su odmah znali informacije za instrukcije o placanju iz druge banke za pokrice kreditnih (kod Intese je ovo bas cudno, jer ne ide direktno u Intesu, nego se placa na racun NBS sa spec. pozivom na broj za svaku karticu). Jedno vreme su tu informaciju imali u e-mailu u izvodima, sada ne (proslog leta otprilike).
 
Jel i dalje poziv TB na 9005 sa telenora besplatan?

Poslato sa KIW-L21 uz pomoć Tapatoka
 
Hmmm, SALTER da, cesto random info. Ali call centar nijednom nije ostao zbunjen pitanjem (sto jeste tesko kada sam ja u pitanju ).

U pravu si, cc je mnogo bolji, ali je neinformisanost ljudi na salteru zapanjujuca.

Uzgred, voleo bih da TB uvede NFC placanja telefonom, nema logike da je sije jedna tradicionalna Banka kao Intesa na tom polju sa BIB Wave2Pay aplikacijom. Ali se pitam koja je uopste ciljna grupa, jer u okruzenju gde se krecu biznismeni i napredni korisnici, ljudi u okolnim prodavnicama i kaficima nisu ni culi za tu mogucnost i gledaju me kao da sam pao s Marsa kada platim telefonom ("culi smo da to radi u Americi, ali ovde jos nismo videli"!) sto znaci da se aplikacija koja vec sto godina postoji, jedva i koristi u praksi. Intesini ljudi na salteru, takodje, vise puta su me upozorili da je aktiviram "samo ako bas moram". Wtf?! Nema sigurnijeg placanja jer je telefon obezbedjen otiskom prsta.

Uopste, glavni razlog zasto TB nije mogla da sprovede razne dobre stvari i ideje je neverovatna zaostalost trzista.
 
Poslednja izmena:
TB ne bi imala verovatno ni 10% korisnika da nije promovisala kredita za uredjaja kroz Telenor. Ali ovih 10% koje bi imala su bas ona ciljna grupa i aktivni "online banka" korisnici.

U sustini da nema bagova ozbiljnih i dan danas, ja bi Intesu vec zamenio TBom. Ali kada vam ATM same banke cesto ne radi kako treba (isplate za sada retko problem, ali uplate - 50% nisu radile, bez sale, ali ajde da kazemo 25-30% ako izuzmemo sto nisam znao da mCash ima mesecni limit za UPLATE+ISPLATE). Pa onda ne zna se kako povlaci sredstva..
Evo verifikacija TB MC na PayPalu, povukla dinare (ocekivano, nisam imao evra), po nekom kursu - refund uradjen, oni mi vratili 1.5e po nekom levom kursu :D Toliko glupo da ni ja nisam uspeo da ispratim sta su radili :)

Prva stvar koju zahtevam od banke je da bude sigurna i da se zna kako neke osnovne stvari rade. Kao sto se videlo u Jeremy-evom postu, kod njih se cak i ne zna koja valuta se koristi sa racuna i po kojoj logici :) Cesto ljudima ne rade kartice... mozda je to 1% ili 0.1%, ali kod Intese to nije ni 0.001%.

A pre neki dan na Twitteru reklamiraju placanje karticom bez provizije na putovanju :D

@Dzole, da.
 
Znam 7-8 korisnika TB ni jedan nije uzeo uređaj na kredit. Tako da je to paušalna ocena. Ne kažem da je ovo moje neki verodostojan uzorak, ali ni tvoja tvrdnja nema osnova. Gađamo se procentima.
 
Stvarno mi nije palo na pamet da može neko kod nas da zaračunava provizije na online plaćanja. I tih 1% je čist bezobrazluk.
Izvinjavam se na tolikoj samouverenosti.
Meni je Intesa zatvorila račun zbog neaktivnosti, ali sad počinje da mi škripi za PayPal isplate. Ne znam šta da radim. Nije ovde tema, ali ako imate neku ideju za neku karticu/banku gde bih mogao da povlačim isplate odande, a da ne plaćam neka astronomska održavanja, vičite.
 
Naravno da je pausalna. Ali koliko cesto nisam u pravu za procene oko banaka a i operatera? :D
Budimo realni, sta oni oni nude stvarno? Imaju tri proizvoda:
- kredit za uredjaj (mislim.. sto je kredit :D)
- kredite i kreditne kartice za zaposlene, osim samozaposlenih
- ATM za uplate/isplate
IMALI su dobar kurs za EUR, naspram ostalih, ali to je brzo isparilo.

Da imaju malo vise detalja u izvestajima, moglo bi precizno da se vidi.
 
Operacija: "PILICARENJE MOZE DA POCNE" zvanicno najavljenja...

Želimo da vas obavestimo da je Telenor banka usvojila novi Katalog proizvoda i tarifnik naknada i usluga, koji će u skladu sa odredbama Zakona o platnim uslugama početi da se primenjuje u roku od dva meseca od dostavljanja obaveštenja o izmenama, odnosno od 01.06.2018. godine.

U nastavku se nalazi pregled novih iznosa naknada koje su obuhvaćene ovom izmenom:

Plaćanje putem trajnog naloga izvan Telenor banke za korisnike Starter paketa - 35 RSD
Plati na mobilni/plati na imejl za korisnike Starter paketa - 35 RSD
Plaćanje na račun u drugoj banci u zemlji za korisnike Starter paketa - 35 RSD
Debitna kartica - Isplata gotovine na bankomatima drugih banaka u zemlji za korisnike Starter paketa - 200 RSD
Debitna kartica - Isplata gotovine na bankomatima drugih banaka u zemlji za korisnike Progresiv paketa – prvih 5 podizanja bez naknade; dodatna podizanja gotovine 200 RSD (za korisnike Progresiv paketa koji primaju platu/penziju u iznosu preko 20.000 RSD preko računa u Telenor banci isplata gotovine na bankomatima drugih banaka u zemlji je bez naknade bez obzira na broj podizanja gotovine)
Plaćanja debitnom karticom u inostranstvu za korisnike Starter paketa - 1%
Prilivi iz inostranstva na debitnu karticu za korisnike Starter i Progresiv paketa - 1.5%
Upit stanja debitnom karticom na bankomatima drugih banaka za korisnike Starter i Progresiv paketa – 120 RSD
Bezgotovinski prenos u poslovnici Banke za korisnike Starter i Progresiv paketa - 250 RSD
Prenos sredstava u inostranstvo sa tekućeg računa za korisnike Starter i Progresiv paketa – za iznose ≤ 12.500 EUR: 22 EUR; za iznose > 12.500 EUR: min 60 EUR, 0.8%, max 200 EUR
Uplata u RSD na račun nerezidenta u drugoj banci u Srbiji / devizno plaćanje za korisnike Starter i Progresiv paketa - za iznose ≤ 12.500 EUR: 20 EUR; za iznose > 12.500 EUR: min 40 EUR, 0.8%, max 150 EUR
Prenos sredstava sa tekućeg računa na devizni račun u drugoj banci u zemlji za korisnike Starter i Progresiv paketa - za iznose ≤ 12.500 EUR: 20 EUR; za iznose > 12.500 EUR: min 40 EUR, 0.8%, max 150 EUR
Bezgotovinski prenos sredstava po osnovu ugovora o kupoprodaju nepokretnosti sa računa kupca na račun prodavca u drugoj banci, kao i uplate za životno osiguranje za korisnike Starter i Progresiv paketa - za iznose ≤ 12.500 EUR: 20 EUR; za iznose > 12.500 EUR: min 40 EUR, 0.8%, max 150 EUR
U skladu sa članom 18. Zakona o platnim uslugama i članom 8. Okvirnog ugovora, Banka vam je dostavila Aneks ugovora u online aplikaciji Banke, na putanji Moja banka, Moji dokumenti, pod nazivom AneksOkvirnogUgovora_01062018.

Ukoliko iz bilo kog razloga niste saglasni sa predloženim izmenana i dopunama Okvirnog ugovora, imate mogućnost da pre dana početka primene novih uslova bez naknade, u skladu sa odredbama Okvirnog ugovora, raskinete Okvirni ugovor. Ukoliko u navedenom roku ne raskinete Okvirni ugovor smatraćemo da ste saglasni sa predloženim izmenama i iste će početi da se primenjuju počev od 01.06.2018.
 
Poslednja izmena:
Ovo nije pilicarenje, ovo je dranje.

Sent from my HTC U11 using Tapatalk
 
Nema alternative, kombinacija više banaka za kompletan doživljaj. Kod mene Intesa+Telenor+Mts.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
Za 5 dinara podigli proviziju na starteru i vama je to dranje? Malo vam je to što je ovo jedini tekući račun u bankama u Srbiji na kom nema plaćanja mesečnog održavanja? Ono što bi u drugim bankama platio samo za održavanje računa ovde se iskoristi za druge provizije i opet ispadne da je u TB jeftinije. Ko prima platu u TB za njega je sve još povoljnije.
Većina meni bliskih osoba je u TB. Čak i oni koji su stambenim kreditima vezani za druge banke, kao drugi račun imaju račun u TB i svi su redom zadovoljni.

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Misli se na placanje u inostranstvu i prilivi.

Ali jeste skroz Telenorovski (pardon.. pilicarski..) da svake godine poskupe pomalo i onda ih neko brani ;)

BTW - prosarano nekoliko stranica unazad sve ovo...
 
Zna li neko kakva je TB što se tiče kredita? :) Na netu, konkretno na njihovoj FB stranici, nailazim na ne baš ohrabrujuće komentare, tipa da su ljudi dobili odobrenje, poslali dokumentaciju i onda čekali i čekali da bi naknadno saznali da su ipak odbijeni (?) i sl... Kakvi su im rokovi realizacije uopšte? Naročito me zanimaju skorašnja iskustva i info iz prve ruke. Hvala!
 
Ja sam dobio kredit istog dana. Rano ujutru podneo zahtev, za pola sata stiglo odobrenje. U podne predao papire i oko 3-4 popodne pare su bile na računu. Sve se to dešavalo prošle godine u aprilu. Ne znam da li se sada nešto promenilo.

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Tb

Zašto ljudi kažu da je TB "još bolja" ako se prima plata kod njih?
Kakve su pogodnosti tada? Video sam progresiv+, ali ne primećujem šta je još realna dobit.
 
Ali ovo mi je najjače da je telenorovski da ih neko brani. Kao da mi imamo nešto od toga.
Lepo čovek napisa da je to jedini račun bez održavanja, ako se ima njihov bankomat u kraju nije ništa opasno. Ako se nema, to je već drugi par cipela.
Rekoh i ja to onomad u svom detaljnom obrazlaganju zašto ostajem, pa tu neki da me pojedu, ko da sam im prst u oko gurnuo.
:)
Kad pitaš šta je alternativa, svi alternativno ćute.
Sa računima u više banaka se plaća i više naknada za održavanje. I ja trenutno imam Telenor i MTS, ali MTS će uskoro da postane račun samo za povremene, jako retke uplate, kad idem u područja gde nema TB bankomata.
 
Zašto ljudi kažu da je TB "još bolja" ako se prima plata kod njih?
Kakve su pogodnosti tada? Video sam progresiv+, ali ne primećujem šta je još realna dobit.
Putno osiguranje se dobija, kreditna je besplatna do kraja 2018. i besplatna podizanja na svim bankomatima (za Progresiv je samo 5 podizanja na drugim bankomatima).
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno