Šta je novo?

DiRT Rally

hvala svima za odgovore.
svakako postoji prostora da poboljsam vremena i to cu i uraditi ali kada vidis da bas puno zaostajes to znaci da treba dosta da se posvestis igri da bi dosao na neki ok nivo (recimo osvajas sampionate). dakle treba da jurcas kolima sa cudnom fizikom kroz staze sirine dupeta, usavrsavas se u tome - zasto? jednostavno nije vredno, igra nije dovoljno rewarding. kada ovladas RBR-om pa kada klizas kroz krivine po makadamu a onaj zvuk do jaja, sve prsti, skripi, kao da si u kolima - vrh. za to se vredi iscimati. ovde - cemu?
prelistacu malo temu da vidim koja vremena ste postovali pa da vidim koliko mi fali do njih. dacu igri sansu ali ako vidim da je kolicina ulozenog truda i frustracije nesrazmerno veca zadovoljstvu jednostavno cu je preci kako najbolje mogu i to je to. nije toliko dobro izbalansirana igra da bih na nju trosio pola godine, godinu po sat vremena dnevno. mislim da sam je dobro definisao kada sam rekao da je vestacki teska, videcemo kada udjem u ritam.

edit: @cartridge: ne moras da se cimas sa snimanjem, postuj neko vreme ako vec igras igru. ja sam na samom pocetku pa imam samo Fulviu, ako mozes sa njom da odvozas ili sa Minijem koji je u istoj klasi pa da bude apples to apples poredjenje.
procitah ja negde u igri da kako napredujes po sampionatima da biva sve teze, ne znam na sta se to odnosi. verovatno ce se traziti da postizes bolja vremena mada se i voze mnogo bolja kola pa je u apsolutnom smislu valjda ok, valjda nece biti mnogo teze od ovog.
 
Poslednja izmena:
Tacno, secam se kada se tek pojavio ovaj Dirt pa kada smo jurili vremena ''sa neta'', da sam se cudio kako su neki toliko brzi (npr. u Velsu) a ''odvozao'' sam tehnicki veoma dobro. Onda vidis na YT koje krivine sve seku i sa kojim brzinama i posle nekoliko restarta skines bar 10-ak sekundi.
Bilo je zabavno tih par dana. :) Tada mi je cringe nick bio "anademarko" (promenio sam u međuvremenu zahvaljujući modovima), i sećam se da je jedan član - JonyHS (tako nešto ako se dobro sećam) bio poprilično dobar, baš sam se mučio jureći njegova vremena. Sada sam siguran da bih mogao vrlo lako da ih savladam... Hm, čudi me da do sada još nisam probao. :)

@cartridge: ne moras da se cimas sa snimanjem, postuj neko vreme ako vec igras igru. ja sam na samom pocetku pa imam samo Fulviu, ako mozes sa njom da odvozas ili sa Minijem koji je u istoj klasi pa da bude apples to apples poredjenje.
procitah ja negde u igri da kako napredujes po sampionatima da biva sve teze, ne znam na sta se to odnosi. verovatno ce se traziti da postizes bolja vremena mada se i voze mnogo bolja kola pa je u apsolutnom smislu valjda ok, valjda nece biti mnogo teze od ovog.

Kasno sad, ja već snimio dva komada. :)
Ovo sam fino odvozio iz par pokušaja, može i bolje, ali jednostavno jako teško mi ide da ne pravim greške.
Wales: Bidno Moorland Rev. - Ford Focus RS 2001, Master težina
Wales: Pant Mawr Rev. - Ford Focus RS 2001, Master težina

A evo i upravo se sada uploadovao i jedan sa Fulviom u Grčkoj, Open težina:
Greece Abies Koilada - Fiat Fulvia

Da da, kako napreduješ po šampionatima, sve je teže, u smislu, pored toga što se traži od tebe da ostvaruješ sve bolja vremena, priključuje se više staza po državi, a i sve češće se padaju deonice sa kišom, vožnja po mraku idr.
Može da se kaže da igra ima 5 težina tj. šampionata - Open, Clubman, Pro, Elite i Master, pa kako napreduješ kroz šampionate, tako ti se i igra sama prebacuje u sve teži mod, ne možeš da biraš :d
Ali pazi sad, uopšte ti ne trebju bolji automobili iz viših grupa da bi osvajao sve teže šampionate. Sa onim autom koji ti najbolje leži možeš da osvajaš uglavnom sve šampionate, samo je potrebno da budeš sve bolji i bolji.
Evo ja krenuo Elite sa Ford Focusom 2001 i dobro se namučih, ali sam posle restartovao sa Alpinom iz grupe 1960 i ni sam nisam mogao da verujem koliko je krenulo lakše. Inače, Alpina je višestruko bolji izbor u odnosu na Minia i Fulviu, ali šteta što ne može da se izabere na početku, odnosno nema se para za nju.

Čudno je to što je na početku sa Grčkom jako teško. Sećam se da sam jedva osvojio 3. ili 4. mesto sa Fulviom. Dok posle, u ostalim državama, vrlo lako može da se drži prvo mesto i to sa ogromnom razlikom u vremenu u odnosu na drugoplasiranog.
 
Bilo je zabavno tih par dana. :) Tada mi je cringe nick bio "anademarko" (promenio sam u međuvremenu zahvaljujući modovima), i sećam se da je jedan član - JonyHS (tako nešto ako se dobro sećam) bio poprilično dobar, baš sam se mučio jureći njegova vremena. Sada sam siguran da bih mogao vrlo lako da ih savladam... Hm, čudi me da do sada još nisam probao. :)

bzLHEx9.gif

:D
 
Mogao bih ponovo Dirt da instaliram, da znaš. :)

Imam malo problema sa zdravljem, pa sam time trenutno preokupiran, ali čim to regulišem, moglo bi ponovo malo vožnjice da se cepa.
 


:d
 
Bilo je zabavno tih par dana. :) Tada mi je cringe nick bio "anademarko" (promenio sam u međuvremenu zahvaljujući modovima), i sećam se da je jedan član - JonyHS (tako nešto ako se dobro sećam) bio poprilično dobar, baš sam se mučio jureći njegova vremena. Sada sam siguran da bih mogao vrlo lako da ih savladam... Hm, čudi me da do sada još nisam probao. :)



Kasno sad, ja već snimio dva komada. :)
Ovo sam fino odvozio iz par pokušaja, može i bolje, ali jednostavno jako teško mi ide da ne pravim greške.
Wales: Bidno Moorland Rev. - Ford Focus RS 2001, Master težina
Wales: Pant Mawr Rev. - Ford Focus RS 2001, Master težina

A evo i upravo se sada uploadovao i jedan sa Fulviom u Grčkoj, Open težina:
Greece Abies Koilada - Fiat Fulvia

Da da, kako napreduješ po šampionatima, sve je teže, u smislu, pored toga što se traži od tebe da ostvaruješ sve bolja vremena, priključuje se više staza po državi, a i sve češće se padaju deonice sa kišom, vožnja po mraku idr.
Može da se kaže da igra ima 5 težina tj. šampionata - Open, Clubman, Pro, Elite i Master, pa kako napreduješ kroz šampionate, tako ti se i igra sama prebacuje u sve teži mod, ne možeš da biraš :d
Ali pazi sad, uopšte ti ne trebju bolji automobili iz viših grupa da bi osvajao sve teže šampionate. Sa onim autom koji ti najbolje leži možeš da osvajaš uglavnom sve šampionate, samo je potrebno da budeš sve bolji i bolji.
Evo ja krenuo Elite sa Ford Focusom 2001 i dobro se namučih, ali sam posle restartovao sa Alpinom iz grupe 1960 i ni sam nisam mogao da verujem koliko je krenulo lakše. Inače, Alpina je višestruko bolji izbor u odnosu na Minia i Fulviu, ali šteta što ne može da se izabere na početku, odnosno nema se para za nju.

Čudno je to što je na početku sa Grčkom jako teško. Sećam se da sam jedva osvojio 3. ili 4. mesto sa Fulviom. Dok posle, u ostalim državama, vrlo lako može da se drži prvo mesto i to sa ogromnom razlikom u vremenu u odnosu na drugoplasiranog.

samo kratko, moram da izletim iz stana. sada sam odvozao 4-5x Greece Abies Koilada - Fiat Fulvia od toga jednom sam uspeo da ne izletim. staza iako nije bas laka spada medju lakse staze u igri pre svega jer je siroka :)d) tj iako uska je dosta sira od vecine.
vreme koje sam postigao je 5:10:554 i to je pola minuta gore od prvog (4:39:xxx) i 20 sekundi gore od tebe sa 4:49. po igri je to dovoljno za cetvrto mesto, za trece moram da skinem jos 10 swekundi, za drugo 15, o prvom mogu da sanjam.
 
Pa i to je ok za 4-5x , ja sam na početku ponavljao jednu stazu i do 20x dok je nisam naučio napamet i opet nije bilo dovoljno da budem prvi, zadovoljavao sam se i drugim, trćim mestom u Grčkoj. Ostale staze su bile lakše.
Kreni šampionat, šta te košta, resetuješ vožnju svaki put kada zezneš i onda kada misliš da ne možeš bolje, a opet budeš drugo, treće mesto, piči dalje, kakve veze ima, siguran sam da ćeš u Finskoj, Nemačkoj i Walesu imati dosta bolje rezultate. Pa ako istraješ i krene ti sve na bolje, možda se i zadržiš na igri malo duže nego što si planirao. ;)
 
@ Chinaski

Ne znam zasto se toliko zalis na uske staze i tehnicku zahtevnost istih, pa ovo je rally igra a ne project car :)
Da ne pricam koji je bedak sto nema vise staza koje bi morale da budu jos duze a neke i ''grbavije''.

Mada kada vidim koji je procenat kuknjave po netu ''na pretesku fiziku i veoma teske staze'' jasno je da bi projekat pravog simulation Dirt naslova doziveo fijasko, ljudi su danas vecinom navikli da pucaju u kartonskim COD, da vozikaju arkade kao NFS, Dirt Showdown i slicne instant zaebancije. Ne obracam se ovde Chinaskom, naravno, nego pisem o ociglednom stanju kada su takve igre u pitanju, nisam ni ja sad neki hc sim-racing fan, nemam vremena ni volje za to.

Meni je i ovakav Dirt Rally prihvatljiv, posebno posle onih kenblokovskih djubrista ali me mnogo smara i dalje kartonski osecaj automobila/fizike, relativno slab izbor staza i totalno arkadno resen sistem mehanickih ostecenja vozila, tu su se prilicno obrukali.
 
Poslednja izmena:
Probacu Dirt s tom fizikom hsv al pretpostavljas i sam da nece biti to to sa volanom.. Znas koliko hejtujem ovakav zanr oce kaki-nece kaki :)

Splasnuo mi hajp za voznje i automobile u zadnje vreme, ogadile mi razne njuske, ove svakodnevne guzve.. bahacenje :)

Sent from my HUAWEI VNS-L31 using Tapatalk
 
Pa i to je ok za 4-5x , ja sam na početku ponavljao jednu stazu i do 20x dok je nisam naučio napamet i opet nije bilo dovoljno da budem prvi, zadovoljavao sam se i drugim, trćim mestom u Grčkoj. Ostale staze su bile lakše.
Kreni šampionat, šta te košta, resetuješ vožnju svaki put kada zezneš i onda kada misliš da ne možeš bolje, a opet budeš drugo, treće mesto, piči dalje, kakve veze ima, siguran sam da ćeš u Finskoj, Nemačkoj i Walesu imati dosta bolje rezultate. Pa ako istraješ i krene ti sve na bolje, možda se i zadržiš na igri malo duže nego što si planirao. ;)

ma ucio sam ja svaku stazu na RBR i po stotine puta, nije nista sporno ali...

da uzmemo ovako, ja kao recimo prosecan igrac rally igara uzmem i odvozam stage i zavrsim pola minuta iza prvog, na trecem mestu. to znaci jednu od dve stvari:
1. da sam ocigledno *****, posto na svim ostalim igrama kada kasnis pola minuta treba da prodas komp i ides da cuvas ovce jer si ubedljivo zadnji i nema ti spasa, nije to za tebe
2. igra forsira potpuno nerealna vremena (za pobedu) gde ti moras da polomis djoku jurcajuci po cmar stazama (ovaj stage u Grckoj je jos ultra sirok kakve su ostale) ne bi li bio prvi

@hsv.stoned: ako imas igru instaliranu, uzmi i opali ovaj stage nekoliko puta sa Fulviom. ako dobijes vreme kao cartridge ili blizu onda je definitivno do mene. opet kazem, da izvadim RBR iz naftalina koji je pojam za ovu igru, i da opikam koji god stage, ako ne izletim, nema boga da cu zavrsiti pola minuta iza prvog na kojoj god tezini.

da ne prdim dalje u prazno, bilo bi bolje da ima odabir tezina igre (citaj: posto iovako vozim bez pomoci da vremena budu razumnija) i da staze nisu namerno cmar sirine kako bi igra bila teza. bukvalno su je isfabrikovali da bude teska.
 
Poslednja izmena:
Tu karijeru mislim da nikada nisam ni pocinjao, kada instaliram DR igram samo single event/rally i to nekoliko puta nedeljno.
Cudi me da da nema podesavanja tezine, u single event ima i podesio sam ''Elite'' (iznad ima jos samo Master) i prilicno je tesko biti prvi, moram da naucim stazu i ponavljam vise puta. Ali stvarno ne znam kako sve to izgleda u career modu.

Rekoh ti da je CM tim podesio agresivan Ai, jos od Grid 2/Autosport, pa su za mnoge te igre i DR teski cak i na nekim ''normal'' podesavanjima.

I dalje mi nije jasno zasto se zalis na sirinu i zahtevnost staza, pa valjda znas kakve su u stvarnosti :) Naravno ne treba sve da budu veoma uske i (pre)grbave ali zna se kako koji rally izgleda..
Dirt 3 npr. ima ocajne i veoma kratke staze sto uz karton fiziku prosto tera na shift/delete.

Probacu za vikend tu stazu koju pominjes mada znam da cu morati da probam bar 5, 10x da bi se priblizio tim najboljim vremenima a to me smara ali ajde, nakanicu se valjda :)
 
Poslednja izmena:
Pa nije sustina da se priblizis tim vremenima nego da prodjes stazu 5-6x i da se vidi koje je neko okvirno vreme koje moze da se postigne onako na brzaka da kazemo.
Zapravo nije problem sirina staza. Problem je odnos sirine i vremena koje treba postici za prvo mesto ako me kapiras :)
 
Probacu Dirt s tom fizikom hsv al pretpostavljas i sam da nece biti to to sa volanom.. Znas koliko hejtujem ovakav zanr oce kaki-nece kaki :)

Splasnuo mi hajp za voznje i automobile u zadnje vreme, ogadile mi razne njuske, ove svakodnevne guzve.. bahacenje :)

Sent from my HUAWEI VNS-L31 using Tapatalk

Mislim da je Dirt 4 sa simulation modom (umesto raspad ''gamer'' arkade) dosta bolji za volan od Dirt Rally stock fizike.
Glavno unapredjenje su parametri vezani za tezinu, transfer tezine, inerciju i sve ostalo sto nije dobro odradjeno u DR i stvara osecaj karton-arkade.
Cini mi se da je grip mod mogao da bude bolji, pre svega na makadamu gde ima previse gripa dok je na asfaltu bolji nego u DR, ako se dobro secam. Mehanicka ostecenja su i dalje u ''igrica'' fazonu, mozda je sve to malo realnije odradjeno nego u DR gde sa 200km/h mozes da se zakucas u stenu bez vecih posledica, stradace samo lim i farovi :d

E sad, D4 sam probao samo na kratko jer je igra ocajno radila, bilo je tu puno stucanja, seckanja pa nisam mogao dobro da procenim upravljanje ali mi se ucinilo da nije bas idealno odradjeno, inace najcesce biram suba/mitsu masine.
Kapiram da ce i tebe cpu zakopati u D4, jos je moj phenom naklokovan, izgleda da su zaboravili na optimizaciju za fosil-hw :)

Ali probaj, bas me zanima tvoje misljenje da li ima unapredjenja u odnosu na DR fiziku, ja mislim da ima ali je tesko dobro proceniti uz toliko stucanje igre i preko tastature/gamepad-a.

Inace za DR postoje razni sim modovi, npr: https://www.reddit.com/r/simrally/comments/54t37z/dirt_rally_rfpe_02_physics_mod_for_increased/?st=j41blgk1&sh=72a7c291

 
Pa nije sustina da se priblizis tim vremenima nego da prodjes stazu 5-6x i da se vidi koje je neko okvirno vreme koje moze da se postigne onako na brzaka da kazemo.
Zapravo nije problem sirina staza. Problem je odnos sirine i vremena koje treba postici za prvo mesto ako me kapiras :)

Mozda je karijera lose odradjena sto se toga tice ali ne znam sta da ti kazem s obzirom da nisam ni probao :)

Meni trip da pokusam da se priblizim najboljim vremenima sa YT koje su postavili i ''obicni igraci'' ali i pravi rally vozaci a ima ih, njihova vremena je prakticno nemoguce stici ali eto, to mi je cesto jedini motiv da ponekad upalim DR.
U sustini bih najvise voleo da odigram par sati nedeljno sa ortacima, kao nekada u vreme CMR2/3/4/5 jer je u pitanju cista zabava uz prozivanje, zezanje a to je sada nemoguce iz vise razloga.
Inace kvalitetne CM rally igre u ovom zanru kapiram nesto kao Battlefield u army fps svetu, kao dobru visokobudzetnu instant zabavu ali bez vredjanja inteligencije :)

Kacili smo negde na pocetku teme vremena iz Monte Karla, svi smo napredovali iz restarta staze u novi restart :d ali je onda tema zamrla na malo duzi period.
U stvari nije na pocetku, od 16. strane valjda.

Evo da dodam ovaj post: https://forum.benchmark.rs/showthread.php?353918-DiRT-Rally&p=4505262&viewfull=1#post4505262

Ili sam bio ocajan u Velsu a pokidao u Grckoj ili je neki nesklad u agresivnosti Ai..
 
Poslednja izmena:
samo kratko, moram da izletim iz stana. sada sam odvozao 4-5x Greece Abies Koilada - Fiat Fulvia od toga jednom sam uspeo da ne izletim. staza iako nije bas laka spada medju lakse staze u igri pre svega jer je siroka :)d) tj iako uska je dosta sira od vecine.
vreme koje sam postigao je 5:10:554 i to je pola minuta gore od prvog (4:39:xxx) i 20 sekundi gore od tebe sa 4:49. po igri je to dovoljno za cetvrto mesto, za trece moram da skinem jos 10 swekundi, za drugo 15, o prvom mogu da sanjam.

Ovo mi je treci post zaredom ali sta cu kada je tema zamrla.

Mislis na Lancia Fulvia (60's) ili na Fiat 131 (70's)?

Ne mogu da odolim a da ne probam pre vikenda :D Evo instalirao sam igru pa da vidim koliko sam zardjao.

Evo sad gledam klip koji je postavio cartridge, auto je definitivno Lancia Fulvia mada je i on napisao Fiat :)

Idemo onda ovako: Greece/Abies Koilada, dnevni uslovi, Lancia Fulvia.
cartridge: 04:49.338 (svaka cast)
Chinaski: 05:10.554

Naravno sve ovo za sada, 'ajde bas da vidimo da smo smo svi sem cartridge-a toliko zardjali za ovo :)
 
Poslednja izmena:
@ Chinaski

Ajde spoji ovaj post sa prethodnim, vec sam zatrpao temu a isteklo vreme za izmenu prethodnog :)

Prvo da kazem da je staza super, ne secam se ostalih ali bih rekao da je ovo jedna od duzih i boljih u Dirtovima.
Posle 6 restarta: 04:48.955 (Fulvia, naravno, cini mi se da je na professional tezini to za manje od 1s bolje vreme od drugoplasiranog i za 12s bolje treceplasiranog)
Jasno mi je da ovo opusteno moze da se skine za jos 10-ak sekundi sto i planiram za vikend. Slikao sam telefonom, ako treba kasnije cu prebaciti na komp i postaviti.

Jednostavno treba nauciti stazu i koristiti sva ''secenja'', drugi deo staze (downhill) je najbrzi ali i najrizicniji, tu sam izletao a zakucah se i u stenu (delovala mi kao senka od zbunja :d, kapiram da znate na koju mislim mada suvozac verovatno upozorava na istu ali sam igrao sa muzikom), u sustini sam prvu polovinu staze naucio i iskoristio neki maksimum ali sam na tom downhill-u u drugom delu vozio opreznije, napravio i niz manjih izletanja tako da sam ubedjen da ovo vreme moze da se skine a jos 10, mozda i 15 sekundi uz manje korekcije u prvom delu stejdza.
 
Poslednja izmena:
Ja sam malopre vozio Greece Ourea Spevsi sprint sa Mini Cooper-om: 04:23.106, nije neki rezultat moze i bolje sa gamepadom, inace handbrake dosta pomaze u krivinama :)
 
Ma nisam ni ja ništa spektakularan, nisam ni ja ništa bolji bio na početku, kao vi sada. Stvar je u tome što ja volim ovu igru i igram je već dugo, zadnjih 6 meseci, 5-7 sati sedmično. Jednostavno, vremenom sam dosta napredovao, a i ogromna je prednost kada se većina staza poznaju. E da, proverite podešavanja svih onih parametara za upravljivost (dead zone idr.), ja sam za gamepad pola sata isprobavao razne kombinacije dok nisam namestio onu koja mi najviše odgovara.

Kod mene je kupljena Steam verzija i trudim se da ne propuštam Online Events, gde se i novac dobija onoliko koliko sam dobar bio, odnosno na kojoj sam poziciji od ukupno igrača, a ima ih podosta. To mene motiviše da i dalje igram, ostvarujem rezultate i upoređujem ih sa drugima.
Moje subjektivno mišljenje je da je šampionat bolja varijatna za vežbu od nasumično birane staze. I u šampionatu možete da restartujete koliko hoćete, ali ipak imate neki cilj.

Ja bih najviše voleo da ova tema ponovo zaživi, čekam i dzoni-a čim najpre ozdravi da se pridruži sa svojim volanom. :D
 
Poslednja izmena:
@ Chinaski

Ajde spoji ovaj post sa prethodnim, vec sam zatrpao temu a isteklo vreme za izmenu prethodnog :)

Prvo da kazem da je staza super, ne secam se ostalih ali bih rekao da je ovo jedna od duzih i boljih u Dirtovima.
Posle 6 restarta: 04:48.955 (Fulvia, naravno, cini mi se da je na professional tezini to za manje od 1s bolje vreme od drugoplasiranog i za 12s bolje treceplasiranog)
Jasno mi je da ovo opusteno moze da se skine za jos 10-ak sekundi sto i planiram za vikend. Slikao sam telefonom, ako treba kasnije cu prebaciti na komp i postaviti.

Jednostavno treba nauciti stazu i koristiti sva ''secenja'', drugi deo staze (downhill) je najbrzi ali i najrizicniji, tu sam izletao a zakucah se i u stenu (delovala mi kao senka od zbunja :d, kapiram da znate na koju mislim mada suvozac verovatno upozorava na istu ali sam igrao sa muzikom), u sustini sam prvu polovinu staze naucio i iskoristio neki maksimum ali sam na tom downhill-u u drugom delu vozio opreznije, napravio i niz manjih izletanja tako da sam ubedjen da ovo vreme moze da se skine a jos 10, mozda i 15 sekundi uz manje korekcije u prvom delu stejdza.

aj da ti ne spajam, bio bi jedan roman post, ovako je barem preglednije ili stagod.

da, Lancia, uradio sam copy/paste od cartridge-a pa se *****ah. lepo ste me usili sa vremenima, mada u svoju odbranu moram da kazem da sam tek sada instalirao igru dok vi vec imate osecaj za nju :)

nego, citam tvoje postove sto si linkovao sa 16.17.18. strane. bukvalno su nam isti utisci, kao da sam prepisivao od tebe: dzombaste kozije staze i suluda vremena :D

vec zamisljam kako je tekao razgovor kada su pravili igru:

- aj da napravimo simulaciju za promenu
- ali za to je potrebno razviti fiziku a to kosta
- ma jok, stavite cmar staze i dajte suluda vremena i eto simulacije :smoke:
 
Ja bih najviše voleo da ova tema ponovo zaživi, čekam i dzoni-a čim najpre ozdravi da se pridruži sa svojim volanom. :D

Džoni je maločas probao Vels i ravno 03:00,00 sam izvukao iz 4-5 pokušaja.

Imam problema sa nogom, pa je kočenje prilično mukotrpno, tako da ću da probam da se prešaltam na gamepad. Jeste da je gamepad kojeg imam krš, ali će morati da posluži.

Pa u uzdravlje da zaživi tema. :)
 
Poslednja izmena:
Toooo Dzoni! :D

Jao ja sada tek vidim da sam pisao Fiat umesto Lancia Fulvia, ko zna šta sam umislio :wall: Sorry.

Sa Fulviom ručna skoro da nije ni potrebna za dobru vožnju, bitno je da se ispred krivine prebaci težina kratkim kočenjem ili oduzimanjem gasa i naglim skretanjem, ako auto suviše ide u "understeer" udariti kontra smer i gas da izvuče.

Evo odvozio i Greece/Ourea Spevsi sprint. Sa Fulviom 04:07:273
I ono što sam pričao, sa Renault Alpine A110 je mnogo, mnogo bolje 03:50:874. Auto je brži i ima bolje skretanje, samo treba biti malo veštiji sa gasom zbog zadnje vuče, ručna se ne koristi uopšte.

Još jednom Greece/Abies Koilada ali sa Alpine A110 - 04:32:405 , čak 24s ispred drugog.
Dirt Rally Screenshot 2017.11.09 - 22.33.23.19.jpg
 
Poslednja izmena:
ja spustio svoje vreme na 5:02 :D inace, kada se ide na time trial, tezina ne igra nikakvu ulogu. stavio open ili master, botovi uvek postizu ista vremena.
btw. taj A110 nema da se nadje za sada, vrv se otkljucava kasnije ili nesto. ja mogu da vidim sva kola i za koja nemam kredita ali A110ke nema za sada.
e da, podesavanje ogibljenja ja krucaijalno za dobro vreme. na dzombastoj stazi ako je tvrdje ogibljenje kada naletis na dzobmu baca te i posle se rves sa kolima ne bi li sacuvao kontrolu. bukvalno treba omeksati kola sto vise da bi peglala dzombe a opet da se ne ugrozi stabilnost. da ubodes pravi set up treba da vozas stage i da vozas. rucna samo na *******im krivinama. i da, ova Grcka mi deluje jos kao laksa (citaj: sira) staza/rally. Svedska je bas teska a ni Vels nije lagan.
 
Poslednja izmena:
btw. taj A110 nema da se nadje za sada, vrv se otkljucava kasnije ili nesto. ja mogu da vidim sva kola i za koja nemam kredita ali A110ke nema za sada.
Pa da, kupuje se, ne može odmah da se izabere, ali nisam mogao da se setim da li je dostupan za Time Trial. ***.
e da, podesavanje ogibljenja ja krucaijalno za dobro vreme. na dzombastoj stazi ako je tvrdje ogibljenje kada naletis na dzobmu baca te i posle se rves sa kolima ne bi li sacuvao kontrolu. bukvalno treba omeksati kola sto vise da bi peglala dzombe a opet da se ne ugrozi stabilnost. da ubodes pravi set up treba da vozas stage i da vozas. rucna samo na *******im krivinama.
Šta znam, ni jedan auto nisam podešavao, onako kako je po defaultu, tako vozim. :)

Švedska me baš smori kada moram da je vozim, ne podnosim sneg. Dok Vels (postane veoma zabavan kada se savlada) i Finska su mi omiljene.
 
Ne vredi sa gamepad-om. Ili je veliki krš ili sam ja krš. Nema anologne trigere pa je svako dodavanje gasa - unlimited power. Takođe ne postoji deadzone kod njega - malo pipneš, ode skroz do kraja. Deadzone podešavanje ne pomaže uopšte. :D

Moraću volan da naštelujem, pa da kočim sa nekim tasterom. Iritira me ovaj ketridž sa njegovim Vels vremenom, pa to ti je. :d
 
Vreme je ispod tvog taman da "zagolica". :D
Probaj x360ce emulator za gamepad, ja ga koristim, možda bude bolje. Mada verujem, koliko god gamepad bio dobar, opet tebi volan najbolje stoji.
 
Drugačije ni ne može, morao sam da namestim x360ce jer igra ni ne prepoznaje gamepad. Čačkao sve i svašta, ne vredi - gamepad je krš.

Videću sa volanom kasnije kako ću da se iskombinujem. :)
 
vwwje2I.jpg


Volan, naštelovah nogu nekako da kočim. :) Inače, može ovo još brze, ali sam prevelika zentara na nekim delovima.

Sad da se skoncentrišem na Grčku.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno