sokratbg
Slavan
- Učlanjen(a)
- 14.09.2006
- Poruke
- 436
- Poena
- 345
Konacno posle 30 zakonskih dana dobih razresenje od Nepo "servisa"
Poslao sam telefon samsung E1202 star par meseci na reklamaciju preko Gigatrona.
Problem je bio sto se telefon zakljucao na sam karticu koja je prva ubacena i nije hteo da radi ni sa jednom drugom vec pri paljenju trazi simlock kod.
U Gigatronu su konstatovali problem, probali i sa njihovom karticom i usput mi rekli da se vec to desavalo i da cu verovatno dobiti drugi tel.
Ovde nastupa "fenomenalni servis" Nepo. Osmog dana me obavestavaju da nisu prilikom testiranja uocili nesabraznost ali ce ipak (meni da ucine ) poslati telefon na dalje testiranje. Imajuci u vidu slozenost problema koji je tesko otkriti jer je potrebno ukljuciti telefon sa bilo kojom sim karticom da bi se uocio, narednih 22 dana traje opsezno testiranje i konacno 22. dana otkrivaju nesabraznost i ja dobih razresenje reklamacije.
Razumem da postoje raznorazne birokratske prepreke izmedju prodaje, servisa, uvoznika i slicno ali da telofon sa jasnim kvarom se servisira 30 dana je stvarno sramota i pri tome bespotrebno laganje da kvar nije uocen da bi odugovlacili sa zamenom ili vracanjem novca.
Savet za ubuduce, ako imate originalnu garanciju od zvanicnog servisa (u mom slucaju je to Roming) pokusajte da odnesete direktno njima bice sigurno brze. Nepo nije servis Nepo je smejurija. Na potrosackom forumu sam nasao komentare gde se ljudi ozbiljno zale na Nepo. http://forum.potrosac.info/pitanja/1468
Bilo bi lepo da sam ovo znao pre davanja na servis.
Poslao sam telefon samsung E1202 star par meseci na reklamaciju preko Gigatrona.
Problem je bio sto se telefon zakljucao na sam karticu koja je prva ubacena i nije hteo da radi ni sa jednom drugom vec pri paljenju trazi simlock kod.
U Gigatronu su konstatovali problem, probali i sa njihovom karticom i usput mi rekli da se vec to desavalo i da cu verovatno dobiti drugi tel.
Ovde nastupa "fenomenalni servis" Nepo. Osmog dana me obavestavaju da nisu prilikom testiranja uocili nesabraznost ali ce ipak (meni da ucine ) poslati telefon na dalje testiranje. Imajuci u vidu slozenost problema koji je tesko otkriti jer je potrebno ukljuciti telefon sa bilo kojom sim karticom da bi se uocio, narednih 22 dana traje opsezno testiranje i konacno 22. dana otkrivaju nesabraznost i ja dobih razresenje reklamacije.
Razumem da postoje raznorazne birokratske prepreke izmedju prodaje, servisa, uvoznika i slicno ali da telofon sa jasnim kvarom se servisira 30 dana je stvarno sramota i pri tome bespotrebno laganje da kvar nije uocen da bi odugovlacili sa zamenom ili vracanjem novca.
Savet za ubuduce, ako imate originalnu garanciju od zvanicnog servisa (u mom slucaju je to Roming) pokusajte da odnesete direktno njima bice sigurno brze. Nepo nije servis Nepo je smejurija. Na potrosackom forumu sam nasao komentare gde se ljudi ozbiljno zale na Nepo. http://forum.potrosac.info/pitanja/1468
Bilo bi lepo da sam ovo znao pre davanja na servis.
Poslednja izmena: