Šta je novo?

Nepo servis (iskustva)

nemanja123

Čuven
Učlanjen(a)
28.10.2007
Poruke
8,464
Poena
645
Laptop koliko se sećam ne sme da se otvara, ali desktop može i time se ne narušava garancija, bez obzira što prodavci/proizvođači to ne žele.
Garanciju od 2 godine (tačnije saobraznost beše termin) se daje od strane države, tj ona primorava prodavce, dok sve preko zavisi od prodavca/proizvođača pod uslovima koji su navedeni u garantnom listu i uvek su lošiji od onih u prve dve godine. Za prve 2 godine treba samo dokaz o kupovini, a posle mora garantni list da bude ispunjen.

Cena matične od 143% cene celog proizvoda je čist bezobrazluk.
Sersis naplaćuje dijagnostiku van garancije od kupca, a kao ovlašćeni servis je plaćen i od strane proizvođača. Naš zakon obavezuje da i ta zamenska matična ima garanciju od 2 godine jer je nov deo (reparirani mogu godinu dana), a kao esencijalan deo laptopa bi trebalo da produži garanciju i na ceo proizvod (tako stoji u zakonu). Malo je diskutabilno jer matična ne čini većinu laptopa, iako po ponuđenoj ceni čini jedan i po laptop...

U ovoj situaciji bih kontaktirao direktno proizvođača i izneo celu situaciju. Često oni reše to na korist kupca. Ako ne mogu, makar se mogu kontaktirati gde se može nabaviti ta matična (čak i u inostranstvu) a da ne košta kao laptop i po. Naravno uz kulturno obraćanje i zaključak da kod ovakvog odnosa sa kupcima od strane ovlašćenog servisa i ako se je isti odnos i proizvođača, da će tvoja preporuka za njihov brend i lično korišćenje istog biti primorana da pređe u drugi tabor.
 

ivan82

Zapažen
Učlanjen(a)
10.11.2022
Poruke
11
Poena
5
Laptop koliko se sećam ne sme da se otvara, ali desktop može i time se ne narušava garancija, bez obzira što prodavci/proizvođači to ne žele.
Garanciju od 2 godine (tačnije saobraznost beše termin) se daje od strane države, tj ona primorava prodavce, dok sve preko zavisi od prodavca/proizvođača pod uslovima koji su navedeni u garantnom listu i uvek su lošiji od onih u prve dve godine. Za prve 2 godine treba samo dokaz o kupovini, a posle mora garantni list da bude ispunjen.

Cena matične od 143% cene celog proizvoda je čist bezobrazluk.
Sersis naplaćuje dijagnostiku van garancije od kupca, a kao ovlašćeni servis je plaćen i od strane proizvođača. Naš zakon obavezuje da i ta zamenska matična ima garanciju od 2 godine jer je nov deo (reparirani mogu godinu dana), a kao esencijalan deo laptopa bi trebalo da produži garanciju i na ceo proizvod (tako stoji u zakonu). Malo je diskutabilno jer matična ne čini većinu laptopa, iako po ponuđenoj ceni čini jedan i po laptop...

U ovoj situaciji bih kontaktirao direktno proizvođača i izneo celu situaciju. Često oni reše to na korist kupca. Ako ne mogu, makar se mogu kontaktirati gde se može nabaviti ta matična (čak i u inostranstvu) a da ne košta kao laptop i po. Naravno uz kulturno obraćanje i zaključak da kod ovakvog odnosa sa kupcima od strane ovlašćenog servisa i ako se je isti odnos i proizvođača, da će tvoja preporuka za njihov brend i lično korišćenje istog biti primorana da pređe u drugi tabor.
Hvala na savetu Nemanja, upravo cu tako i da postupim, pa kako bude nemam sta da izgubim.
 

tuxserbia

Poštovan
Učlanjen(a)
30.12.2014
Poruke
964
Poena
70
Само да додам, односно исправим. Можда неки од произвођача бране, али HP нема проблем са отварањем компјутера, било преносних било десктоп. Битно да на сервис дође без оштећења и у оригиналној конфигурацији. Рецимо овај пример да дође на поправку без диска би био проглашен оштећењем насталим од стране корисника. У таквим ситуацијама се званично препоручује копија података и брисање диска пре слања на поправку
 
Vrh Dno