Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

To je stvarno brzo za Intesu da se tako brzo vrati.

U pravu si, nemam sta drugo reci :)
 
Kao što sam bio u pravu da , ako odradiš cancel ordera u roku od 24h, ne moraš da kontaktiraš prodavnicu za saglasnost.
Mozes, ništa te ne košta, ali nije obavezno.

Odoh sada da kririam novi order za Hybrid Pro HD, koliko vidim Kinezi su ultrakorektni, prvi problem nastaje kada pošiljka padne u ruke Srbalja, na granici.
Nije ni čudno što PayPal ne dozvoljava dvosmernu transakciju novca prema Srbiji.
 
PayPal dozvoljava dvosmerne transakcije prema Srbiji :)

Povlacim rec, nisi bio u pravu, nego se potrefilo da si imao srece...
 
Od kada to?
Pre dva dana sam pozvao mts banku, pitao sam da li je moguce da mi novac stize na PayPal account iz inostranstva, rekli su da ne moze. Samo mogu da kupujem preko Net-a i da saljem novac i transakcije u lokalu.
Isto pitanje sam postavio u Intesa i dobio isti odgovor.

btw , bitno da si ti uvek u pravu ;)
 
Poslednja izmena:
O, brate :( Od 2014. moze.
 
Znam da je moglo, tada, 2014.
A zbog čega su mi u Intesi i mts banci rekli da ne moze?
Hteo sam da povežem moj devizni račun, tj. karticu RačunPlus /mts banke sa PayPal account-om, da mi novac stiže iz inostranstva.
Oba operatera, za Intesa Electron i mts za RačunPlus su rekli, ne moze.
Odosmo u off, ovo bi trebalo u PayPal temu.
 
U MTSB ne moze, jer nemaju Visa kartice, a moze povlacenje sa PPa samo na Visa ili US bank account.
U Intesu moze. Nemam pojma zasto su ti rekli, ali provereno radi, bez ikakvih problema. (osim prilicno dugog procesuiranja naspram vecine drugih banaka)
 
Znam da je moglo, tada, 2014.
A zbog čega su mi u Intesi i mts banci rekli da ne moze?
Hteo sam da povežem moj devizni račun, tj. karticu RačunPlus /mts banke sa PayPal account-om, da mi novac stiže iz inostranstva.
Oba operatera, za Intesa Electron i mts za RačunPlus su rekli, ne moze.
Odosmo u off, ovo bi trebalo u PayPal temu.
Ovo sto ti kaze alfa je 101% tacno.
Samo na Visa kartice mozes da povlacis na MC ne mozes, a MTSB ima bas MC karticu.
Veruj da je tako ma sta ti pricali nesposobnjakovici iz BI-a.
 
Pa ne kapiram zbog čega mi operaterka u mts-u nije lepo objasnila da ne moze na MC. Svakako sam vec bio podneo zahtev, uplatio novac i platio izradu kartice. Vec je samo rekla da ne moze, a pre toga sam zvao Intesu, jer imam i njihovu karticu, dobio sam identičan odgovor, čak je rekla da je ranije moglo, a da sada više ne moze. Tako da sam totalno zbunjen i ozlojeđen ;)
Telenor banka je takodje MC supported. Koja od domaćih VISA je najoptimalnija za dvosmerne transakcije preko PP ?
 
Intesina je verovatno mislila na Skrill. Sto je tacno, vise ne moze.

Povezi tu Visa Electron Intesinu, nema razloga da se smaras i izvlacis drugu. Jedino ako ti je bas bitno koliko brzo stize novac, onda mozda AIK. Za ostale ti ne vredi, ili su u dinarima, ili imas neku proviziju.,.. koliko znam.
 
Rekao sam ja njoj bio koju karticu imam kod njih, a to je Visa Electron. Ne znam šta je Skrill, znam ko je Skrillex ;)
I zbog čega se sve to dešava? Zbog čega naše banke, poput mts i Telenor , nisu VISA supported, kad dobro znaju za tu dvosmernu transakciju preko PP-a ?
Kapiram da je neki deal izmedju banke i MC ali zar nije prioritet bezbednost koju korisnik kartice dobija putem PP-a, ukoliko je kartica VISA supported, mislim..da li znate neki razlog zbog čega je to tako?
 
Jedina prednost Visa kartica je to sto moze withdrawal sa PP-a (licno mislim da je Visa nasla nacin da zabrani legalno MCu da to omoguci, jer je ranije moglo - ovo nagadjam, nebitno).
MC je inace isplativiji od VIsa-e za sve moguce. Kod nas.

Povezi tu Visa Electron na PP i vozi.
 
Pa to mi je i bila ideja, da mts Račun Plus povezem sa PP za on line trgovinu, transakcije u lokalu i ka spolja, a Intesinu samo za withdraw sa PP-a, eventualno on line kupovinu, ali mi više odgovara mts banka zbog povoljnijeg on line kursa.
Ali mi je Intesa/operaterka rekla da ne moze.
Ok, hvala..sutra zovem Intesu za dodatni info.
 
Poslednja izmena:
Mani se bre zvanja banaka... toliko dezinformacija si vec dobio :)

Povezi za placanje koju god hoces karticu, realno i jeste bolje da povezes MTS/AIK/TB/Intesa MC nego bilo koju Visa karticu za placanja (mada to neces primetiti za manje transakcije)
A Visa Electron povezi sa PPom i koristi je samo za povlacenje sa PPa
 
Kreirah order-e za 3 artikla sa AE. Još su u fazi procesiranja.
Za jednu porudžbinu Tracking information je dostupan, a za druge dve je China Post Ordinary Small Packet Plus / informacije za praćenje nisu dostupne.
Možda sam pogrešio što nisam platio da dobijem tracking number?

Šta će se desiti kada prispeju te dve porudžbine (sve 3 su iz različitih prodavnica), kako ću znati da su te dve, bez tracking number-a, prispele ? Koliko vidim u thread-u 'Carina na pošiljke' da se paketi vraćaju za Kinu, zahvaljujući poštaru, ili ako Kinez pošalje na pogrešnu adresu. Postoji li način da se zna kada su ove dve , što nemaju tracking number, pošiljke prispele na carinu ili u poštu?
 
Poslednja izmena:
Ne postoji...stici ce ti na kucu, zna se samo kad izadju iz kine i to je to....

Sent from my Le X820 using Tapatalk
 
Kreirah order-e za 3 artikla sa AE. Još su u fazi procesiranja.
Za jednu porudžbinu Tracking information je dostupan, a za druge dve je China Post Ordinary Small Packet Plus / informacije za praćenje nisu dostupne.
Možda sam pogrešio što nisam platio da dobijem tracking number?

Šta će se desiti kada prispeju te dve porudžbine (sve 3 su iz različitih prodavnica), kako ću znati da su te dve, bez tracking number-a, prispele ? Koliko vidim u thread-u 'Carina na pošiljke' da se paketi vraćaju za Kinu, zahvaljujući poštaru, ili ako Kinez pošalje na pogrešnu adresu. Postoji li način da se zna kada su ove dve , što nemaju tracking number, pošiljke prispele na carinu ili u poštu?
Ako je nešto veće, skuplje ili ti je hitno da brže stigne bolje je da doplatiš broj za prećenje, ako nije onda ti je svejedno.
Kad dođu te porudžbine znaćeš tako što će: poštar zvoniti na interfon/vrata i dati ti paket ili će ti ostaviti cedulju u sanduče. Nestajali su i oni sa i ovi bez broja za praćenje a sve zavisi od carinika i poštara. Iz mog iskustva, retko se to dešava. Preko broja možeš samo da saznaš kada je izašao iz zemlje i onda proceniti odprilike kada bi trebao da dođe na osnovu iskustva drugih koji su naručili preko to pošte i trenutnog vremena koje provede na carini.
Veoma je retko da ode na drugu adresu, a to što si video su lažni brojevi za praćenje koje Kinezi šalju sve češće. Ja sam u zadnja dva meseca od istog prodavca dobio 2 takva za isti proizvod. To namerno rade.

P.S. order je narudžbina, tracking information praćenje/informacije za praćenje, tracking number broj za praćenje :)
Nemoj da se ljutiš, ali kad ti već nije teško da pišeš sa kvačicama nemoj ove engleske reči, molim te :)
 
Da, čitao sam ovde da Kinezi daju lažne brojeve za praćenje :)

Kako mi je ovo prva uspešna (nadam se), porudžbina sa AE, videh da se danas pojavio pod Order Status/ 'Awaiting Shipment' / Processing Time remaining: 6dana 23h 32minute. Tako je za dve porudžbine koje nemaju broj za praćenje, a ona jedna (koja ima broj za praćenje), u njenom delu pod 'Awaiting Shipment' stoji Processing Time remaining: 8dana 23h 32minute. Da li je to sistemski dodeljeno, ili to prodavnica odredjuje sama sebi koliko joj vremena treba da upakuje i pošalje paket?

Sledeća stvar, ispod 'Order Action' se pojavio danas i 'Extend Processing Time' . Koliko pročitah u AE /Help , to je kada želiš da produžiš vreme koje je prodavnici potrebno da ti upakuje i pošalje robu? Pretražih Google, vidim da neki govore da je 'Extend Processing Time' vreme na koje pristaješ da čekaš dodatno , dok ti pošiljka ne stigne na adresu. Recimo, ako je rok 30-50dana, pa ako ne stigne u tom roku, mozes u 'Extend Processing Time' da ukucaš, recimo, 6dana i da dodatno sačekaš da pošiljka stigne. U tom periodu imaš AE protekciju. Ukoliko ne stigne, pokrećeš dispute?

Šta je od ta 2 tačno?
1. Prolongiram vreme koje je prodavnici potrebno da upakuje i pošalje robu?
2. Prolongiram vreme posle roka od 30-50dana ?

Vrednost sva tri paketa je 33.93€, sluške su najskuplje i one imaju broj za praćenje.
Nilkin staklo i Carbon Case nemaju brojeve za praćenje.
 
Poslednja izmena:
Taj "Processing Time" određuje sam prodavac i to mislim da piše pre kupovine (ali ne znam gde). To je vreme od kada naručiš do kada pošalju paket.
"Po naški" to ti je obrađivanje pošiljke, pakuju je i slično.
Dakle tačno je ovo pod brojem 1.

Ako ne želiš produženje možeš da se žališ i prihvatiće ti, ili možeš da prihvatiš to produženje i dalje sve teče regularno.

To ti je pametno, slušalice imaju broj a ovo jeftinije nema.
 
Da, čim potvrdiš kupovinu, posle nekog vremena (par sati), pojavi se to vreme koje je prodavnici potrebno da spakuje i pošalje paket. Da li oni to sami sebi dodele ili im to AE sistem dodeli, ne znam..ali je nelogično da za dve prodavnice Processing Time je 7dana, a za prodavnicu gde sam kupio sluške, 9dana, iz toga sam zaključio da oni sami sebi dodele to vreme koje im je potrebno. Ako ne pošalju u tom roku, koliko je normalno i logično da im produžim vreme za slanje, 6-7dana? Mislim da im je to dovoljno, ako do tada niko ništa ne pošalje, neću čekati 30dana, pa za taj period je trebalo da bude na mojoj adresi.

Dakle, vreme 20-40 ili 30-50dana se meri od trenutka kada je prodavnica poslala pošiljku na moju adresu, logično :)

Nillkin je 7.76€ , Case 2.57€, dodje kao polovina slušalica :D
 
Pretpostavio sam da hoće, lepo je znati sve, perfekcionista sam u svemu što radim i kada je moj i kada je tudji interes u pitanju.
Inače, ne pijem, ne pušim, ne dorgiram se, čak ni kafu nisam popio u životu.
Tako da..
 
Iz nekog razloga imam osecaj da ce se u bliskoj buducnosti drasticno povecati broj prodavaca koji ne salju za Srbiju...
 
Ja mudro cutim zato :)
 
Pa to se već događa...
Šalju još uvek ali sad bukvalno svi naplaćuju shipping, a toga nije bilo.
Tako da je za nas Roba već skuplja za 5-10%

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
 
Ja mudro cutim zato :)
Neka se uče od mudrijeg [emoji6] Prošli put si se obruk'o grdno, ali ti se oprašta jer si javno priznao. [emoji39]

A zbog čega mala, mala, mala grupa korisnika ima neodoljivu potrebu da, čim uoči da je neko non-experienced, ili nema znanje dostojno njihovih visina [emoji6], bude maliciozno - insinuativno sarkastična ? [emoji23] Baš ste strašni.


Sent from my Redmi Note 3 Pro[kenzo] using Tapatalk
 
I šta sada da radim?
Ladno mi je rekla da nije sigurna da li su Hybrid Pro HD Generation 2.
U opisu piše Hybrid Pro HD i slike su od Generation 2.
Pre nego je poslala, pitao sam je da li su sluške Generation 2, bez obzira što piše u opisu da jesu i što imaju slike. Rekla je da nisu sigurni da li je Generation 2, ali tek pošto je poslala.
U feedback-u videh da se jedan već žalio da su poslali Generation 1 umesto 2.
Napisao sam joj da nije trebala da šalje ako nije bila sigurna, your fault.
Dispute mogu da pokrenem tek posle 10dana od slanja.
Ako mi je poslala Generation 1 po ceni Generation 2, tražiću full refund od AE.

A prodavnica je Top Brand seller.
(ovi Kinezi za*ebaniji od ovih naših :D
 
Poslednja izmena:
Ako se nigde ne spominje Gen 2 (naslov ili opis) sem na slikama onda mislim da su male šanse za refund (osim povraćaja robe a to ti se nikako ne isplati).

Sent from my Redmi 4 Prime using Tapatalk
 
Original Xiaomi Mi In-Ear Hybrid Pro HD Earphone With Mic Noise Cancelling Mi Headset for Mobile Phones Huawei Redmi 4

Da li to podrazumeva Generation 2 ili Generation 1 ?
Slike su sve od Generation 2.
Cena je takodje od Generation 2.
U Feedback-u vidim da se još jedan žalio da je poslala Generation 1 umesto Generation 2.

Dispute mogu da pokrenem tek posle 10dana.
Super, prvi order i prevara.
Lepo.
Ja ne kapiram šta se dešava sa tim ljudima, ***..moja prva poruka prodavnici je bila kratka i jasna:
DA LI JE TO GENERATION 2?

prodavnica kaže:
it is Original Xiaomi Mi In-Ear Hybrid Pro (kratko-jasno)

Ja kažem:
If that means Generation 2, than Ok.

prodavnica PRVO šalje paket, a onda replicira:
we are not sure about it.

Zašto nije rekla da nije sigurna da je Generation2, dok sam imao vremena da kresnem Cancel order?
To je onda prevara.

Nema veze :D
Kupio sam foru, sad opušteno, fuck 20+€.

Poručio sam 3 artikla, samo je zvanična Nillkin prodavnica poslala ono što sam trazio ,bez puno priče, bez pogovora..kratko-jasno.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno