Šta je novo?

SONY: PlayStation 4

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Manje-više dođe ti na isto. Cena je slična, popusti su slični, jedino se kad-kad razlikuje besplatna PS Plus igra (kao na primer ovog meseca).

Ja sam na US i sasvim sam zadovoljan, a pretplatu možeš da kupiš preko Amazona ili recimo sa RI foruma.

Ko ti je zadavao muke konkretno? Prilično sam bio početnik kada sam krenuo bborne, ne sećam se tolikih frustracija da sam imao 🙂

Za sada sve ide podmazano. Sve detaljno ocetkao prvi deo i kill Cleric Beast na onom mostu, sve iz prve. Verovatno sam propustio neke skrivene delove, tipa u onoj provaliji sa gredama bio sam samo na donjem spratu nisam isao nize. Ali za prvih sat vremena sve je kao ocekivano 🙂

Za sada sve ide podmazano. Sve detaljno ocetkao prvi deo i kill Cleric Beast na onom mostu, sve iz prve. Verovatno sam propustio neke skrivene delove, tipa u onoj provaliji sa gredama bio sam samo na donjem spratu nisam isao nize. Ali za prvih sat vremena sve je kao ocekivano 🙂

samo kidaj

Ko ti je zadavao muke konkretno? Prilično sam bio početnik kada sam krenuo bborne, ne sećam se tolikih frustracija da sam imao 🙂

Zovi ako treba pomoć kod nekog bosa, 150. level sam, ng+🙂 Kad dođeš do dlc računam 😉

Ako je neko igrao Horizon i zna gde se nalazi side quest "sunstone rock" neka mi kaze,bio bih mu zahvalan. Fali mi jos samo taj quest za platinu,ali ne mogu da ga nadjem nigde,sve sam sa mape rascistio,imam 93% progress,ali ovo mi je nekako promaklo...

Edit: snasao sam se,posle 51:31h ,platina je ugledala svetlost dana 😀

Poslednja izmena:
Kasno videh da je Overwatch bio na free weekendu 🙁 Ima li neko neki gost nalog za trampu ? :d

Manje-više dođe ti na isto. Cena je slična, popusti su slični, jedino se kad-kad razlikuje besplatna PS Plus igra (kao na primer ovog meseca).

Ja sam na US i sasvim sam zadovoljan, a pretplatu možeš da kupiš preko Amazona ili recimo sa RI foruma.