Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Tarifnik:

Isplata gotovine na bankomatu drugih banaka u inostranstvu
1% (min. 400 RSD)
 
Nisam uspeo da platim preko telefona, pa sam morao na komp, tu je prošlo sve ok i brzo.

Neznam šta je sa aplikacijom, dal je previše opterećena...

Pozzz alfi dule opet banovan.jpg
 
Tarifnik:

Isplata gotovine na bankomatu drugih banaka u inostranstvu
1% (min. 400 RSD)
Мислим да је ово најповољније(или међу најповољнијим )нарочито кад се узму пропратни трошкови(отварање и вођење рачуна и сл.)У ТБ је дебитна 500 дин. али се добије бесплатно одржавање као и девизни рачун,уз основни,Стартер рачун.
 
@maki, xex:)
@tarantula, ako se izuzmu varijante Piraeus i Alpha u Grckoj ili Intesa po Evropi, jeste.
 
Majka bi prenela primanje penzije preko Telenor banke, ili Intese. Zanima me vase misljenje sta je bolje i zasto? Pitam generalno za sve prednosti i mane, a posebno u kontekstu e-banking-a (placanja racuna online...). I ako neko zna koja je procedura? Odakle treba poceti da bi se penzija prenela kod njih?
 
Nase penzije? Dovoljno je da u Telenoru uzme potvrdu da je njen racun, i to odnese u PIO.
U RF znaju tacno sta treba, u TB ne verujem da bi znali :) Bitno je da je dokument na kome se vidi njen JMBG i broj racuna.
 
Trebao da platim nesto pa onako hitno, kad ono ... limit, poslao mejl, zovem, ne javlja se niko. Mogu li sam taj limit nekako povecati, i kako da proverim koliko je

9f8a00b46cb94d51c68c63723aad226c.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Pisao sam ja negde... moze da se odobri neogranicena cifra ali postoji vremenski limit od par sati kada moze da se uradi transakcija.
 
Poslednja izmena:
Hvala, ali ne uspevam sam da nadjem za navedenu poruku gore. Našao sam limite, ali ništa.
Suština je da sam i ja preterao za ovih 15 dana.
 
Transakcije/placanja:
- dnevni limit 150.000
- mesecni limit 600.000
Posle probijanja limita pozivom operatera mogu se obaviti transakcije neogranicenog iznosa u roku od 3 sata.


Podizanje na bankomatu:
- dnevni limit: 600.000 (podesiti u aplikaciji)
- mesecni limit 1.000.000

Evo ga post. Napravicemo FAQ u prvom postu.
 
poslao mejl, zovem, ne javlja se niko.
Поред недостатка банкомата ово је баш оно што ме одвраћа од ове и овакве банке.
 
Treba imati na umu da ako se predje dnevni/mesecni limit do kraja dana/meseca se ni transakcija od 1rsd ne moze izvrsiti bez poziva call centru. Pozivom call centru se ne resetuje limit, vec samo se omogucuje JEDNA transakcija (bilo kog iznosa) u roku od 3h.
Call centar ne radi 24/7 za TB, cak ni za blokadu kartica?

Kod RFa postoje limit, ali se mogu resetovati na eBankingu (ne i na mBankingu)

Interesantno da se mesecni limit vec nekoliko puta na forumu udara :)
 
Nase penzije? Dovoljno je da u Telenoru uzme potvrdu da je njen racun, i to odnese u PIO.
U RF znaju tacno sta treba, u TB ne verujem da bi znali :) Bitno je da je dokument na kome se vidi njen JMBG i broj racuna.

Kad kazes "u Telenoru" mislis na Telenor banku, a kad kazes Telenor banku, mislis na fizicku banku u Omladisnkih brigada? :) Ovo za JMBG, mislis na tu potvrdu koju ce joj Telenor banka izdati kao dokaz da je ona vlasnik tekuceg racuna?

Posto ona jos uvek nema racun u Telenor banci, da li ja da joj online otvorim racun, ili ce sve to da se odradi u kompletu?

I ako bi ti ili neko (ako znas) mogao da mi kazes koje su prednosti i mane Telenor banke u odnosu na Intesu, kada je primanje penzije u pitanju, odnosno e-banking. U pitanju je domaca penzija.

Koliko sam do sada saznao, Intesa naplacuje odrzavanje racuna oko 400 dinara (tako mi je bar rekao covek koji je kod njih), dok Progresiv paket kosta 300 dinara u Telenor banci. U oba slucaja onda ne placa provizije kad placa racune preko e-banking-a. Dakle ovde je malo povoljnije. S'druge strane kod Intese me nervira to sto kad god se nesto menja na telefonu (sw) uvek se posle toga mora licno ici u banku da bi izdali novi pin za aktivaciju intesa mobi aplikacije, sto me jako nervira. Kod Telenor banke toga nema, sto je takodje jos jedna prednost Telenor banke. Takodje kod Telenor banke ima ova fora da mozes sam da za karticu odredis da li moze da se koristi za online placanje, za bankomat i tako dalje i to mozes sam da odredjujes preko aplikacije. Kod Intese nisam video da postoji tako nesto. Jedini prednost Intese (bar koju sam ja primetio) je sto mi je fizicka ekspozitura na 300 m od kuce, pa sve nesto razmisljam, da ce mi mozda nekad nesto trebati da obavim na taj nacin, pa cu se cimati online ili morati da idem u Omladinskih brigada.

Da li mislis da postoji jos nesto sto je prednost ili mana jedne od ove dve opcije u odnosu na drugu? Hvala.

I jos jedno (mozda smesno) pitanje. Sa karticama obe banke, placanja po prodavnicama (Maxi...) su bez provizije? 100 dinara je 100 dinara?
 
Poslednja izmena:
Na ugovoru sa bankom koji ces dobiti u poslovnici Telenora prilikom otvaranja računa bi trebalo da pise ime vlasnika računa, njegov jmbg i broj racuna.
 
@BH, ako joj ne treba nista komplikovano od usluga banke (+cekovi, koje TB valjda nema uopste), ja sam za Telenor. Nekako iz inertnosti kevu nisam prebacio u Telenor, iz RF (a sada ne koristi ni cekove, ako bude zelela kredit nije joj vise bitno u kojoj je banci penzija...). Caleta vec ne smem, on se plasi jos uvek smart telefona da ne zezne nesto :)

Da, mislim da je dovoljan onaj ugovor pri otvaranju racuna u stvari! Bitno je samo da se vidi JMBG i broj racuna na nekom zvanicnom dokumentu, jer PIO fond iskljucivo na racun korisnika penzije dozvoljava da se uplacuje penzija (i sve ostalo sto isplacuju). Otvori online, nema razloga da ide u AC, bilo koja Telenor poslovnica bi izdala i tu obicnu potvrdu, barem u "free style".

Moguce da mora da se kopira ugovor i overi u opstini doduse, ali ne bih znao - ja sam u RF, tamo izdaju potvrde za PIO fond, vec znaju napamet oni sta treba, pa se samo to odnese.

Ako je penzija preko 1.000.000, imaj na umu da je ne moze podici celu :)


@rafiki, kada platis nesto preko RF-a, onaj slider se pomeri na nizu cifru. Mozes ga pomeriti na desno i opet resetovati limit za placanja na maximum.
 
^Hvala
izgleda da to kod mene ne radi kako treba, ili ne shvatam kako treba da radi.

Juce sam imao nekoliko realizovanih placanja, i u aplikaciji za Android mi stoji da imam prava na placanja u ukupnoj vrednosti od (maksimum - vec placeno). A u web aplikaciji, svi slideri su skroz desno na maksimalnoj vrednosti.

Moracu da malo proucim kako ovo radi...

Pozdrav
 
@БХ
Penzioneri – penzione čekove za poslednja tri meseca
Ово је за Интезу.Мој глас иде Интези највише због близине и директног рјешавања евентуалних проблема.Хит рачун је 300 дин. значи као и у ТБ а пружа много више.Ел. банкарство се не разликује много и ту Интеза добро функционише и има више искуства од ТБ.За мобилну апликацију и управљање картицама си у праву,па извагај шта ти је битније.
 
Ne treba penzioneru Progresiv ili Hit racun. Dovoljni su Starter iki Osnovni.
 
Da ne budem shvaćen na pogrešan način, ali ja ne bih imao hrabrosti da (bar starijem) penzioneru preporučim TB. Iz razloga što nema poslovnice.
 
Za podizanje plate, ako iole koristi smartfon, sto da ne. Cak i bez njega... pita dete/unuce da pomogne za kompjuter ako treba.

Moja keva je penzioner, i snalazi se sa time, samo joj se ne svidja :) Ali menjace uskoro i ona iz RF u TB, zasto da placa 150 din odrzavanje kada joj nista ne treba vise.
 
Potdrav svima!
Brat preko zime treba da ode do italije na sezonski rad,pa nas zanima na koji nacin bi moga da mi posalje novac? Cuo sam da je slanje na devizni racun jako skupo i da debelo naplacuju obe strane banke.Interesuje me sta je najpovoljnije i da li bi mogla da mi posluzi TB posto imam racun i koristim je.
Vidim da je tema bas aktivna i da se raspravlja o bakarstvu,pa mislim da je neko verovatno upucen u slanje novca iz inostranstva. :)
 
Ne znam da li je do servera, ali aplikacija na iOS opet uzasno sporo radi poslednja 2 dana. Posle kucanja PIN-a nekad cekam i do 10-15 sekundi... [emoji35]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Potdrav svima!
Brat preko zime treba da ode do italije na sezonski rad,pa nas zanima na koji nacin bi moga da mi posalje novac? Cuo sam da je slanje na devizni racun jako skupo i da debelo naplacuju obe strane banke.Interesuje me sta je najpovoljnije i da li bi mogla da mi posluzi TB posto imam racun i koristim je.
Vidim da je tema bas aktivna i da se raspravlja o bakarstvu,pa mislim da je neko verovatno upucen u slanje novca iz inostranstva. :)

Najpovoljnije ti je preko paypal-a. Provizija je 2.9% + 30 cents po transakciji + 4 eura povlačenje sa paypal računa na karticu. Sve ostalo je jako nepovoljno.
 
Vezano za prenošenje penzije u TB:

- otvoriti novi nalog za majku preko TB web-a
- otici u Telenor šop bilo koji,potpisuje se ugovor i trazi se dodatni dokument za PIO fond, izdaju ga
- s time otici u PIO fond u Nemanjinoj, i naglasiti koliko % penzije ce da ide u TB (kao i plata, i penzija moze u vise banaka, ako nekome bas treba). Najbolje 100% u TB.
- sledeca penzija stiže u TB. :)

Ja sam za TB i Starter paket, a prvog meseca Progresiv (kartica ispadne jeftiije, i prvi mesec svi racuni plate se besplatno dok je proradi Placanje na Klik od narednog meseca). Ne vidim da ce joj ikada fizički trebati banka.

S druge strane, ne znam da li TB pruža dozvoljeni minus. Moji penziju primaju u PŠ i imaju dozvoljeni minus u visini jedne penzije. Sklapa se ugovor svake godine. Bude korisno i ne mnogo skupo, iako je dozvoljeni minus najskuplji kredit. ;)
 
Ja sam za TB i Starter paket, a prvog meseca Progresiv (kartica ispadne jeftiije, i prvi mesec svi racuni plate se besplatno dok je proradi Placanje na Klik od narednog meseca). Ne vidim da ce joj ikada fizički trebati banka.

Može li pojasnjenje za ovaj deo?

SM-A9000
 
Ne znam da li je do servera, ali aplikacija na iOS opet uzasno sporo radi poslednja 2 dana. Posle kucanja PIN-a nekad cekam i do 10-15 sekundi... [emoji35]

Meni cele nedelje haoticno, nevezano da li je "spic" (radno vreme) ili ne. Nekada bas traje, nekada je OK (5-8sek, ispod 5s mi vec godinu i nesto ne radi, to je samo prvih mesec/dva bilo tako brzo).
I bankomat se nesto zaglupljuje, tj. uspori - a danas nije vruce toliko :)

Djurkash, ti opet na Samsunga?:) Brale, ne znam da li od tebe treba uvek uzimati fon, jer je malkice jeftin a jedva koriscen, ili nikako jer je bas koriscen tih mesec/dva koliko ga imas :)
 
ja sam penzos. vec skoro godinu dana sam u tb., progresiv paket. odrzavanje 300 din. mesecno. na stotine transakcija, ni dinar provizije. na bankomatima i ubacujem novac i vadim novac, dinare i eure. nikad cekanje u redu. mogu da kupim mobi na rate bez kamate. ono sto ljudi zanemare, a jako je bitno. mogu da 5 peta u mesecu podignem pare na bilo cijem bankomatu bez provizije. proverio vise puta. ja maksimalno koristim 3 puta na mesec bankomat. TO JE POZITIVNO.
nema cekova (najbolnije) i koliko znam nemam dozvoljen minus. TO JE NEGATIVNO !
eto, izvagajte sami !
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno