Šta je novo?

Benchmark biciklistička sekcija

Prejako mi ovo izgleda. Šta mislite je li ubrzan snimak? Meni se čini da je malo.

 
Poslednja izmena:
Nije ubrzan snimak vec je 60FPS pa je snimak "smooth". Pogledaj pokrete prstiju na rukama. Mada se over all vidi da je snimak ok.

Rastavio sam bajk, podmazao, vratio vile i nasuo ulje špricom naopačke kroz rupe i napravio dihtung na sarafima da dole ne curi, so.. we will see kako ce ispast.
 
Poslednja izmena:
A dobro 60 FPS ali pored toga ima par sumnjivih pokreta, bar na ovom ispred. Izgleda da sam utripovao ipak. XD
 
Preblizu je zid. Zato imas osjecaj da ide ubrzano ali vidjet cu da odem nekada pa i da snimim.

Iams pred kraj klipa se onaj zayebava gore-dole i izgleda da ne ide brze od 35km/h.
 
Poslednja izmena:
Preblizu je zid. Zato imas osjecaj da ide ubrzano ali vidjet cu da odem nekada pa i da snimim.

Iams pred kraj klipa se onaj zayebava gore-dole i izgleda da ne ide brze od 35km/h.

Otišao bih ja da imam dobru kameru, ovako ću otići i koja je poenta ako ne mogu kasnije da se ku*čim?
 
Jutros na nasipu redovno stanje - automobila više nego svih drugih.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Nadležni pokušavaju da minimiziraju problem i ništa ne rade, iako je u pitanju nasip i vodoizvorište! Tako čine brojna krivična dela.
Trenutno je na vodoizvorištu parkirano preo 100 automobila, iz kojih može da curi bilo šta, "vikendaši" tretiraju travnjake bilo čime...
Nastavljamo dalje, nadam se da će se još neko pridružiti i da će se informacije brže širiti, jer je ovo opšti veliki problem, ne samo biciklista.

udPWlhY.jpg
 
Poslednja izmena:
A dobro 60 FPS ali pored toga ima par sumnjivih pokreta, bar na ovom ispred. Izgleda da sam utripovao ipak. XD
Nije ubrzano, cak ne idu ni preterano brzo, jedino sto je na kraju ovaj ispred stao ne razmisljajuci o ovome iza da li ima mesta da prodje.

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
 
Ne idu nesto preterano brzo i ako to nama izgleda kao da je tako, ali je spust svakako dobar i rado bih probao. :)
 
@bob-staza Nije ubrzano, a mislim da nema veze ni što je 60 fps, nego je podloga gotovo neverovatno ravna. Praktično nema vibracija, pa deluje neprirodno. Bar meni tako izgleda.

@phnatomr Da li si pitao čuvare zbog čega nije zaključano kad to diktira zakon? Ne očekujem pametan odgovor, nego studiozno korak po korak i da i čuvari shvate da akcija nije bila "sad i nikad više". Inače, najmanji problem je tu šta curi iz automobila. Najveći problem je prvo posečena šuma u zaštitnom pojasu. Nije to neko lupio u trenucima dokolice. Drveće je neophodno zemljanim nasipima, jer korenje služi da drži nasip, odnosno da spreči da ga voda rasipa i odnosi. Bez drveća, nasip ne služi ničemu. Gradnja u zoni nasipa je zabranjena zato što u slučaju bujičnih voda sav taj materijal (beton, drvo) postaje oružje u rukama nabujale reke. Neuporedivo je veća šteta na samom nasipu, ali i na bilo kojim drugim objektima, počev od mostova koji lako mogu biti i potpuno srušeni. U stvari, most nikada ne sruši sama reka, nego urpavo materijal koji reka nosi i koji udara u konstrukciju. Vožnja je zabranjena iz dva razloga. Prvi je čista težina koja dovodi do preteranog sabijanja nasipa. Drugi su vibracije koje imaju isti efekat kao one bušilice za asfalt - poguban. Inače, nekada su zemljani nasipi u Srbiji održavani i tako što bi redovno seljaci dovodili na nasipe stada ovaca (organizovano, naravno, na ključnim mestima su bili stručnjaci, a ne stranjačci). Ovce bi em lepo pasle, em "pokosile" travuljinu, ali najvažnije - svojim nogama bi nabijale zemlju taman koliko treba, tako da se zapuše rupe koje prave miševi i druge slične životinje, slabeći nasip. Naravno da toga odavno nema. Sve se radi u cilju uništavanja i propadanja, jer ni na jednoj bitnoj funkciji odavno nema ni znanja, ni iskustva. Može svako da kuka na Tita i komunizam koliko hoće, ali tada su ljudi odlazili kod onih koji znaju, pitali šta i kako treba, pa tako i radili. Čak i preko veze se dolazilo prvenstveno do nebitnih funkcija, a i tada su ti ljudi onda pitale one koji su znali. To je sada u Srbiji zabranjeno. Sada ukidaju obrazovanje uopšte (prvo obaranjem kriterijuma za diplome i završavanje godina na fakultetu, potom kroz nezainteresovanost samog nastavnog kadra, a sada i različitim udžbenicima; i biće samo još mnogo gore). Već 20ak godina nalazimo se na negativnom putu bez povratka i još uvek se ne nazire obrtanje u pozitivan smer. Ko želi normalno, mora da beži odavde. Ko želi da menja, mora da prihvati da, koliko god se trudio, za svog života (ili u periodu koji bude mogao psihički da izdrži) neće moći da izgura ni 10 % najnormalnijih mogućih stvari za koje se zalaže. Da neko smisli kako za 1 dan da vratimo sve dugove, izgradimo svu infrastrukturu i obezbedimo standard i stil života tri puta bolji od onog u Nemačkoj ili Švedskoj, niko ga ne bi ni saslušao ukoliko sav taj boljitak ne bi otišao isključivo na račun vladajuće strukture ljudi. Inače sam optimista. ;)
 
Koje bi ste rukavice preporucili do 1500-2000 dinara? Da li vrede one sa gelom, kazu da kod jeftinijih kao da nema gela.
 
#147 - Učka, Ruta 8, deo drugi
Posle ravničarskog prvog dela, vreme je za malo uspona... ;)
Silazak na offroad (traje praktično do kraja). Prvo kroz mirnu šumu, u priličnoj hladovini. Na početku ne preterano teško, ali se situacija kasnije pogoršava. Zatim sledi fantastična ravnija deonica, praktično bez kamenja, ivicom planine (uz priličan pad temperature!), a posle najteži deo - uspon na prelaz Bodaj (900 metara). A onda predivni prizori i pogled na dobar deo Istre, uz vožnju po skoro samoj ivici. Nažalost, tu sam i potpuno promašio put i krenuo kamenjarom za pešake, ali srećom tu tragediju sam ostavio za sledeći film. U kom će se ova vožnja i završiti, ali će kasnije biti i ispravna verzija rute.

 
Koje bi ste rukavice preporucili do 1500-2000 dinara? Da li vrede one sa gelom, kazu da kod jeftinijih kao da nema gela.

Northwave force short 2013 iz PB.
Uzeo sam ih pre neki dan i odlicne su. Nisam imao para da uzmem jos jedne za rezervu kad ove ispuste dusu. Pre toga sam nosio Force, najjeftiniji model takodje sa gelom i trakom izmedju prstiju skoro 2 sezone i ove NW su definitivno bolje, prijatnije su, bolja ventilacija pa se samim tim saka manje znoji i rekao bih da je na NW modelu gel za nijansu deblji nego na Force rukavicama.
 
Uzeo sam na kraju

New Bicycle Light 3000 Lumens 5 Mode CREE T6 LED Bike Light Front Torch Waterproof Torch Holder Support 18650 Battery
http://s.aliexpress.com/ZV7bEZvE

Odlicno svetli, ima tri jacine svetla, strob i sos. Super izrada, jedino je ovaj drzac malo losiji.

Sad mi treba preporuka za 18650 baterije i punjac? :)
 
Pozdrav ljudi. Pustio sam se malo ozbiljnije u rekreativne vode što se biciklizma tiče, pa mi je tako tokom jedne vožnje pala na pamet ideja o osnivanju amaterskog biciklističkog kluba tu u mestugde živim (oko 7000) stanovnika. Upoznat sam sa nekim pravnim aspektima ovog poduhvata, ali me interesuje da li je neko imao slično iskustvo ( ne mora biti biciklizam aktivnost). Cilj udruženja jeste da se pokrene rekreativni duh kod mladih, pa i onih koji se tako osećaju. Finansije bi gurali, za početak iz upisnine i članarine (neka simbolična cifra) s tim da bih prišao i nekim firmama sa idejom da nas sponzorišu, za uzvrat bi mi eventualno "brendirali" našu opremu njihovom reklamom itd...
 
Registruj se kao sportsko drustvo, sta vise raspitaj se o tome kako sve to ide, ne znam tacno u detalje.
 
God.. why ? Ja to ne bih kacio na biciko da mi je dvanaest. Ako vozac ne vidi ono gumeno LED crveno svjetlo od 1€, nece ni taj cirkus.
 
Bas tako...aj sto je svetlo cirkus koji kosta jedno 20-30$ nego sto ja toliku skalameriju ne bi imao ni gde da zakacim...
I pri tom je punjenje na usb, sto ce reci da stalno moram da mislim dal je napunjena.
 
Ako vozac ne vidi ono gumeno LED crveno svjetlo od 1€, nece ni taj cirkus.
Ti vidiš to svetlo kad uključiš po mraku, deluje ti dovoljno, a vozač treba da ga vidi tako što će da bude jače od njegovog svetla. A, ono, neće... :d U nekim uslovima se ne vide ni zadnje pozicije drugih kola kako treba, kamoli to sr*njce.
 
Najveći je problem što rešenje za "davanje migavca" po meni ne služi ničemu. Ne znam postoji li vozač koji bi to uopšte primetio, a pogotovo registrovao kao signal da skrećeš. Drugo, nisam primetio da na daljinskom postoji signalizacija kakvo je svetlo trenutno aktivno. Skreneš i zaboraviš da je uključen migavac. A u stvari, nema veze, jer ako počneš da skrećeš uzdajući se samo u taj migavac, neko te već pokupio. :(
 
Ti vidiš to svetlo kad uključiš po mraku, deluje ti dovoljno, a vozač treba da ga vidi tako što će da bude jače od njegovog svetla. A, ono, neće... :d U nekim uslovima se ne vide ni zadnje pozicije drugih kola kako treba, kamoli to sr*njce.

Nop. Ako je svjetlo jace od ovoga onda vidis cijelo biciklo zajedno sa vozacem. U suprotnom ti treba oduzeti vozačku. Zna se cemu sluzi signalizacija. Na magistralama bez osvjetljenja da se uoci bicikolo dokle ne bacaju kratka svjetla i da vozac bude oprezan, uspori itd. A ovakve treba ukloniti iz saobracaja:

s-l225.jpg


Sto se signalizacije za skretanje tice, valjda se zna da se to radi rukama. Isto, ako vozac ne zna sta signaliziras onda treba da bude iskljucen iz saobracaja. Vrlo jednostavno. Prije ovih LED zayebancija su postojala pravila i obiljezavanja signalizacija a sada odjednmo moje zadnje svjetlo treba da bude jace od farova autgomobila.. jesus crhiste. Pa ne zivimo u crtanom filmu.
 
Poslednja izmena:
Železnik prečica
Slučajno videh da postoji uslovno rečeno prečica iz Železnika do Labudovog brda (Metroa). Offroad, preko livada, između njiva. Lako je naći u Železniku, odmah posle one velike krivine kojom se izlazi na Kružni put Kijevo (ili Avalsku ulicu, zavisno od mape koja se gleda). Iako na mapama deluje možda malo nezgodno za nalaženje pravog puta, u stvarnosti se ide bukvalno samo pravo (prateći krivudanje staze, naravno).

Problem ipak postoji i to veliki. Iako je staza velikim delom od Železnika savršeno dobra za vožnju, posle glavnog skretanja ka Metrou počinje deo koji uopšte nije raskrčen. U stvari je džungla. Ne traje dugo, možda 100ak metara, ali i pored tragova točkova teren je teško prohodan. Pogotovo iz smera Železnika, kada se ide blago uzbrdo. Na jednom delu sam siguran da auto ne bi ni mogao da prođe, bar trenutno, jer je dosta usko. Sigurno je da bi se u bajk zaplela velika količina rastinja i čak ga blokirala, vozili ili gurali. Čak je i za pešačenje bilo mučno. A onda se stiže do prve ograđene baštice i odatle je već sve ponovo široko i normalno. Izlazi se tačno iznad Metroa (te staze postoje odavno, odavno) i njihovim putem silazi do semafora na Ibarskoj (gde je Idea).

Da je idealno, nije. Taj jedan deo bi bio i mučan. No, ko ide sa decom ili prosto ne želi rizik saobraćaja, ovo je alternativa koju treba uzeti u obzir. Tim pre što sa tih livada puca pogled na Vidikovac, Cerak, Košutnjak i ceo ravni Novi Beograd, kao na dlanu. Čak se lepo vidi i stadion u Železniku koji se sa puta ne vidi uopšte. Pritom, mislim da i pored provlačenja kroz rastinje ova ruta uštedi malo vremena. Nekom prilikom ću okačiti i slike.

Inače, ovo nije bilo inspirisano nedavnim događajem sa vožnje, kad me ludača skoro pregazila, nego sam išao u šetnju do Rušnja i Sremačke šume, pa u Železnik (praktično, kopija te bajk vožnje, da uslikam), pa mi je bilo zanimljivije da tražim neke nove puteve. Imam i gps trek, ali Sports Tracker je ukinuo mogućnost logina kada je isključeno gugl praćenje u browser-u, pa ne mogu da pristupim svojim podacima.
 
Sports tracker
Posle dosta dosta korišćenja, mogu da kažem da je očajan program. Bar verzija za Windows Phone. Užasno puno troši bateriju i ima neki gadan problem sa curenjem memorije. Maltene samo još jedan program ako otvorim kada je ST aktivan, već dobijem poruku da nema dovoljno memorije. Hike&Bike, koji sam koristio pre toga, nema taj problem. Sa ST sam se nekako bio ustalio, jer me je mrzelo da ručno prebacujem trekove na neki sajt, ali otkako je ST ukinuo mogućnost logina bez praćenja, ionako ne mogu više da pristupim tim podacima, a pritom nemam svoje kopije. Katastrofa.
 
Ja sam sa endomondo.com napravio 2,292 km i nije me nikada izdao. Imas kompletno history statistiku na svom profilu. Jedino ne znam da li postoji za WP posto sma ja na androidu.
 
Haha pa nije cane hteo da me slusa da kupi android phone, a sve sam mu ovo bio ispricao ;)

Btw, mozda se pojavila strava za win phone?
Negde sam procitao da ima neki program koji moze da sinhronizuje podatke sa stravom za win phone.

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Sports tracker
Posle dosta dosta korišćenja, mogu da kažem da je očajan program. Bar verzija za Windows Phone. Užasno puno troši bateriju i ima neki gadan problem sa curenjem memorije. Maltene samo još jedan program ako otvorim kada je ST aktivan, već dobijem poruku da nema dovoljno memorije. Hike&Bike, koji sam koristio pre toga, nema taj problem. Sa ST sam se nekako bio ustalio, jer me je mrzelo da ručno prebacujem trekove na neki sajt, ali otkako je ST ukinuo mogućnost logina bez praćenja, ionako ne mogu više da pristupim tim podacima, a pritom nemam svoje kopije. Katastrofa.

Pa nista, ti i dalje veruj pogubljenim M$ botovima koji su sa krsdroida (sa ocajnim fabrickim softverom) iz 2011 presli na odlicnu WP8 Lumiu pre 3-4 godine i ostali u tripu da je WP super a android ne valja :)

A istina je surova, udeo WP/W10m opada i blizu su statisticke greske, W10m je bagovit, aplikacije u vecitoj beta vazi i losije od Android/iOS verzija.

Sports Tracker je odlicna aplikacija. Sve radi kako treba ali je naravno potreban telefon sa baterijom sto veceg kapaciteta kada su duze voznje u pitanju.

Prodaj tu Lumiu i kupi polovan android sa sto vecom baterijom i sto cistijim softverom. Do 200e mozes da nadjes polovan sony Z2 (validna domaca garancija, primerak iz mts-a) koji ima glonass/A-GPS, odlican hardver i softver, cak 3200 mAh bateriju, micro sd, solidnu kameru/kamkorder (ima i 60 fps 1080p sa stabilizacijom), stereo zvucnike a jos je i vodootporan.

Ceo ovaj ''paket'' koji nudi i jeste razlog zasto sam kupio taj fon i mogu da potpisem da je kao stvoren za bicikliste/outdoor uopste uz odredjene mane (klizavo alu-staklo kuciste ali uvek za voznje moze da ide u silikon, 4k snimanje dosta zagreje telefon na velikim vrucinama pa se posle nekoliko uzastopnih 4k snimaka kamera app. gasi da se ohladi soc, ekran sija relativno jako ali tek toliko da bude citljiv na jakom dnevnom svetlu, nista vise od toga).

Za 250-280e mozes da nadjes cak i nove Z3 (isto mts primerke sa CT garancijama) a to je malo bolji fon od Z2 a ima primetno svetliji ekran (460 cd/m2 vs 630+ cd/m2) sto je lepa prednost za outdoor upotrebu.

Ove telefone navodim pre svega zbog vodootpornosti i najjace autonomije u klasi a uz to su i kvalitetno izradjeni i sa 5.1.1 softverom rade super i stabilno dok se 6.0.1 i dalje pegla (radi sve dobro osim kesiranja aplikacija).
A u isto vreme znam kakva je patnja sa onom tugom od W10m os-a (imam L550 lumiu) :)
 
Poslednja izmena:
Ali dobro radi radnju, mada je lepo ono koje si postavio.
 
Vrh Dno