Šta je novo?

Doom 4

Ko dizajneri Star Citizena da su je pravili, svuda visoko reflektivne povrsine, nekakve barice i tona magle na deset metara od igraca. Impresivno ce biti kada naprave igru koja se odvija u svemiru bez da se koriste jeftinim trikovima kojima u takvom okruzenju nije mesto.

Edit: Neko treba da javi gejm dizajnerima da se Blade Runner odvija na povrsini zemlje a ne u svemirskoj stanici ;)
 
Možda je stvar ukusa, al i meni super izgleda.
Nadam se i da ce konacno idtech 6 da proradi kako treba.
Idtech5 je bio ispred svog vremena.
 
Ne izgledaju mi lepo ove slicice, u skladu su sa prethodnim trejlerom - modeli deluju kao ispolirani plastikaneri, okruzenje slicno, sa vestackim neprirodnim smekom...imerzivnost ce da bude veliko pitanje ako ovako nastave a ako ne bude toga doom nema sansu jer to nije igra u kojoj je kompleksnost adut vec suprotno atmosfera i adrenalin pa kod ovakvih naslova grafika postaje veoma vazna *i AI* jer nemas za sta drugo da se uhvatis u igri a kad tamo niti adrenalina niti atmosfere...jos neki in game shoot/trejler ovog tipa i pocinjem da sahranjujem igru :d
 
Poslednja izmena:
suvise je svetla igra. to ubija atmosferu.
 
Edit: Neko treba da javi gejm dizajnerima da se Blade Runner odvija na povrsini zemlje a ne u svemirskoj stanici ;)

Nisam siguran da sam ukapirao šta je pisac hteo sa ovim da kaže, kao ni to kakve veze ima Blade Runner sa ovom igrom, uglavnom potaknut ovom rečenicom a i sličicama koje sam video, progooglao sam malo baš da vidim gde će biti smeštena radnja u ovom zadnjem Doom-u.

Elem, informacije koje se mogu naći su prilično šture i glase ovako:

Locations:
Lazarus Facility
Resource Operations
Titan's Realm

Na Doom Wiki sajtu stoji sledeći podatak:

The game is set on Mars, with a UAC facility being invaded by the forces of Hell. The demons have been constructed through corrupt UAC experiments. It is an origin story.

Na osnovu naziva koji su poznati kao i ovih UAC nalepnica koje se mogu videti na sličicama unutar nivoa, rekao bih se da se radnja ne odvija na Zemlji (ili barem ne u samom startu), već po svojoj prilici ponovo na Marsu. Mrzi me sada da ponovo gledam one E3 filmiće, ali koliko mi se čini ni tamo to nigde nije bilo spomenuto.

Neka me ispravi neko ako grešim...
 
Poslednja izmena:
Izgleda grafika solidno (naravno uvek može bolje što se tiče dizajna i da bude malo manje plastično :D kao što neko gore spomenuo), ali nije ni po mom ukusu baš, i ja bih voleo mračnije okruženje sa malo manje svetla, ali oni ne prave takvu igru šta da se radi..
 
Pa nije ovo loše, uopšte nije loše. Ako bude mračno, rešen problem :)
 
Sta su mogli u to vreme, da spuste kontrast i brightness cele scene pa da izgleda mracno? Samo sto onda ne bi video sta se desava na ekranu, a mogao si isto da dobijes cackanjem po opcijama monitora.

Prva igra koja je koristila light mape je bila Quake, koji pogoni full 3d poligonalni endzin. Ni taj Kvejk nije narocito mracan. U igrama se koristila 16 bitna paleta, prelazi izmedju nijansi su bas znali biti grubi. Nijedna igra iz vremena pre Quake nije bila mracna, jer je jedini nacin na koji su pokusavali da docaraju mrak bio da nacrtaju mracnu pozadinu, dok su sprajtovi sijali kao novogodisnja jelka.

Jedna od mracnijih igara koliko se ja secam, je bila Nocturne iz 1999. godine. Ta igra je bacala na kolena sve tada aktuelne graficke i procesore. Rekao bi da je bas koristila trik sa niskim brajtnesom i kontrastom. Jednostavno su dinamicne senke bile preveliki zalogaj za hardver iz tog vremena, posle se pojavio GeForce koji je to promenio na bolje (hardware transform & lightning). Prva igra koje se secam da je imala dinamicno sencenje je Blade of Darkness.
 
Nisu, mogli su jednostavno da spuste brightness pojedinačnih sektora i tako stvore privid senki. Što su često i radili. Takođe, brightness svakog sektora u vanila Dumu može da se podesi tako da utiče ili ne utiče na sprajtove unutar tog sektora.
 
Moze to bolje, ali tada izgleda nisu znali kako treba da izgleda mracna horor igra. Najbolji primer Alone in the Dark trilogija. Koji je to sarenis. Nije to bio graficki stil kao sto implicira Muzzy, njima je cilj bio da Doom, Quake, Blood, Unreal, Hexen i Heretic budu mracne igre ali tako nisu izgledale. Danas je moguce napraviti mracnu horor igru u modifikovanom Doom endzinu:

 
Moze to bolje, ali tada izgleda nisu znali kako treba da izgleda mracna horor igra.

Nisu znali, pa su u međuvremenu saznali, tako to ispada po tebi... jel da, heh?! :p

Ti baš voliš da mudruješ!

Ma uvek može bolje to nije sporno, međutim itekako je sporno u okviru nekog projekta koliko to tvoje "može bolje" zapravo košta!!! Opet ti skrećem pažnju da se ne može tako isključivo gledati na te stvari druže. Probaj da napraviš recimo samo igru za mobilne uređaje, ne moraš da ideš dalje od toga, pa ćeš videti kakvih sve tu problema ima i koliko to tvoje "može bolje" stvarno košta... ,)

Kad i ako to budeš napravio, skapiraćeš i zašto se developeri toliko koriste u određenim situacijama "jeftinim trikovima" kako si ih gore nazvao.
 
Da, odgovorno tvrdim da danasnji graficki dizajneri znaju mnogo vise trikova od onih koji su radili u industriji pocetkom 90-tih. Tada je bilo vise dobrih programera u gejming industriji, s cime danas kuburimo. Nekada se ucio C, C++ i nije postojao DirectX nego su programeri morali da misle o svemu. Ovi danas nemaju pojma kako njihova aplikacija koristi memoriju...

Pogledaj samo crtez ovog coveka koji radi mod i ono sto su crtali id-ovi dizajneri. U to vreme nisu znali ni proprcije da pogode kako treba, sto navodi na pomisao da su programeri radili graficki dizajn. Danas to rade profi likovi koji rade u vise industrija istovremeno.
 
Dok se ceka Doom 4, da pitam nesto vezano za prethodnu igru u serijalu (da sad ne otkopavam staru temu zbog par poruka). Koji od ovih paketa grafickih modova je bolji (pitam one koji su probali):





Prvi je za Doom 3 a drugi za BFG izdanje.
 
Fenomenalno uradjeno! Samo je zaboravio da pomene Painkiller, jedinu pravu dumacinu medju full 3d pucacinama.
 
Zato što Painkiller i Serious Sam nisu "dumačine". Potpuno im fali dizajn nivoa, prosečan nivo u Painkilleru je serija arena u kojima si zaključan dok ne pobiješ nekoliko talasa neprijatelja.
 
Zato što Painkiller i Serious Sam nisu "dumačine". Potpuno im fali dizajn nivoa, prosečan nivo u Painkilleru je serija arena u kojima si zaključan dok ne pobiješ nekoliko talasa neprijatelja.

Tako ce biti i u ovom novom Doomu, udjes u arenu, vrata se zatvore i nema ti dalje dok ne pomlatis sva čudovišta.
Tako kažu ovi novinari što su igrali igru.
 
[YOUTUBE]3SAFSz8yxrE[/YOUTUBE]
 
Ovo bi mi bilo super da imam 7-8 godina, baš kao što su mi tada doom i doom 2 bili super...
 
Ovo je za moje godiste !!! :D zurka ludnica ovo mi treba krv, znoj, nasilje uhhh :D :banana::banana::banana:
 
Poslednja izmena:
Uhuhu 13 maj jedva cekam, apsolutno savrseno izgleda.
 
Quake reborn...ok zabava sigurno cu da instaliram ostaje pitanje a zasto tako sareno? A zasto tako counter strike like jump around?....Blah...Dead Space je vise Doom od ovoga.
 
Vrh Dno