Šta je novo?

Zastita potrosaca kroz zakone i praksu (FAQ u II Postu)

Zamena ekrana je besplatna za prodavca jer ima podršku proizvođača, ali zamena proizvoda je direktan trošak.
Kako trošak? Zar prodavac ne vraća dobavljaču neispravan proizvod i dobija novi ili finansijsko razduženje?
 
U mom poslu na žalost ne. Takva opcija ne postoji. Apple nikada nije dozvolio da zamenimo proizvod za koji postoje delovi. To je isključivo odluka prodavca da li hoće i može da zameni za novi. Takva je politika prema licenciranim partnerima. Ali ako recimo odeš direktno u Apple Store, oni mogu to da urade.
 
@deadmau5

Da li primecujes tragove popravke?


Ne znam u kakvom je stanju, treba da mi posalje danas pa kad stigne cu da vidim, pa cu svejedno da ga dam na oglase sta da radim malo cu da spustim cenu pa cu da se bacim u nabavku novog, ali ovog puta domace nesto :wall: Isto preko oglasa :)
 
U tvom poslu da, ali sam mislio da pišeš uopšteno o zameni neispravne robe u prvih 6 meseci.
 
Ne znam u kakvom je stanju, treba da mi posalje danas pa kad stigne cu da vidim, pa cu svejedno da ga dam na oglase sta da radim malo cu da spustim cenu pa cu da se bacim u nabavku novog, ali ovog puta domace nesto :wall: Isto preko oglasa :)

Ali, zaista ne razumem, ako je to urađeno tako da ne može da se prepozna, zašto bi zbog psihičke kočnice pucao kintu. Zamisli da ti se i taj pokvari.... otvoreno je pitanje kako ćeš proći sa našim prodavcima/servisima... Plus ćeš da izgubiš živce....
 
Ali, zaista ne razumem, ako je to urađeno tako da ne može da se prepozna, zašto bi zbog psihičke kočnice pucao kintu. Zamisli da ti se i taj pokvari.... otvoreno je pitanje kako ćeš proći sa našim prodavcima/servisima... Plus ćeš da izgubiš živce....

Pa znam, cekam samo da mi stigne da vidim kako je uradjeno, pa ako je ok mozda i zadrzim, a ako nije ok opet cu da vratim posto cu ga tesko prodati takvog, ne bih bas da uvaljujem... A stvarno je ok zena ova iz Subotice ali sta da radim, bas sam hteo nov telefon, da sam hteo popravljan ili polovan evo puni ih oglasi...
 
U tvom poslu da, ali sam mislio da pišeš uopšteno o zameni neispravne robe u prvih 6 meseci.

Ne. Pisao sam za Mađare, tj. barem za iStyle. Znam da oni isto ne menjaju proizvod već isključivo popravljaju ako postoje delovi.

A zakon im je sličan našem.
 
Ne znam da li je ovde mesto da pitam ali ne mogu pronaći sličnu temu. Poslao 2 paketa Axom, stigli sutradan, otkupnina uredno placena za oba paketa, jedan je poslat pre 2 a jedan pre 3 dana, nisam duže vreme koristio usluge ove kurirske službe ali se sećam da sam otkupninu uvek dobijao dan nakon se pošiljka isporuči, nemam živaca da pričam sa operaterkama koje po običaju ne znaju ništa pa da vas pitam koliko je optimalno čekanje i da li imaju neki zakonski rok obzirom da je sve uredno sa moje strane i strane primaoca, kada sam slao pošiljku takođe sam pitao kada je isplata otkupnine i da li mogu da platim više poštarinu ali da mi sigurno stigne sutradan, kurir je rekao sutradan i na tome je ostalo, izgleda da nije bio u pravu... Iskustva?
 
Poslednja izmena:
Sve isplate ali ume da bude neredovno. Najbolje je da daš račun pa da pri slanju navedeš da ti elektronski uplate novac.
 
Pa ono, nije pravilo za sutradan nikada bilo, meni su donosili pare u rasponu od 2-10dana a kada je bilo hitno, išao sam direktno kod njih da podignem novac
 
U proseku ih čekam 5-7 dana za novac, zato ih i izbegavam maksimalno.
 
Ako moze kratak odgovor, kupio sam 30.09 tablet Teslu M8, danas crko sam od sebe, nek mu je laka baterija, eto star je bio 2 meseca, koliko imam fore od kupovine da trazim povracaj novca a ne da mi popravljaju ovaj ili daju drugi.
Hvala unapred na odgovoru
 
6 meseci imas pravo da biras novi uredjaj ili popravku.
Ne znam da imas pravo da trazis novac nazad samo. To vazi ako nemaju identican uredjaj da ti daju samo.
 
6 meseci imas pravo da biras novi uredjaj ili popravku.
Ne znam da imas pravo da trazis novac nazad samo. To vazi ako nemaju identican uredjaj da ti daju samo.

Ima pravo da trazi novac nazad, znaci mozes da trazis novi uredjaj, popravku (oni ce odluciti da li popravku ili nov uredjaj) ili povracaj novca, ovo tvrdim da moze iz licnog iskustva jer zakon dozvoljava tako.
 
Znaci da odem tamo sa pricom, evo vam ova kanta, ne zelim popravku, zamenu, samo povracaj novca?
Da li da idem direktno u servis ili u Gigatron jer je tamo kupljen tj gde da ga odnesem?
 
Poslednja izmena:
Odes u Gigatron i kazes uredjaj ne radi, oni ce da popune neki list za reklamaciju i da ga posalju u Servis (da li u njihov interni ili u servis koji je ovlascen za konkretan uredjaj), do 8 radnih dana treba da te obaveste tj. da potvrde sta je sa uredjajem tj "da li je uredjaj neispravan" i ponudice ti nov, popravku, pare mozda spomenu (ako ih ne spomenu ti ces ih spomenuti ako si za tu varijantu).
Da bi ti bilo ko prihvatio reklamaciju mora prvo da proveri istinitost tvojih tvrdnji i ako su one tacne tj ako je uredjaj crko sam od sebe nema problema u prvih 6meseci dobices pare nazad.
Ja sam ostvario pravo na povracaj para na 5meseci i 15dana.
 
E super, hvala puno na odgovoru.
I posle nemoj da kupis nesto bez garancije, imao bi posluzavnik od njega.
Jos nesto samo, da odnesem samo uredjaj, fiskalni i garanciju ili komplet sve, kutiju, punjac, usb......
 
Poslednja izmena:
Odnesi sve kako si dobio, najbolje sa kutijom i pre nego sto im odneses tablet, slikaj ga sa svih strana i napomeni im tamo da si ga slikao, da ne bi posle dosao u situaciju: "Reklamacija odbijena zbog fizickog ostecenja".

Masu puta znaju oni da iskrive pin na ploci, da izgrebu nesto namerno, samo da ti ne bi uvazili reklamaciju. Ne znam da li to Gigatron radi, ali zna se ko voli tako da resava reklamacije.
 
Poslednja izmena:
ko?
 
^ Hahahah sjajan odgovor
 
Ja sam fasciniran...potrosim milione godisnje kod altija i imam 0 problema sa njihovim servisom, za njihov uvoz resavaju za 1-7 dana.
 
To su utisci sa foruma, nekoliko ljudi se zalilo na takav modus operandi Emijevog servisa.
 
To je zato jer potrosis milione. Ove "obicne" korisnike, koji kupe nesto kod njih jedanput godisnje, za njih ih zabole verovatno.

Nije ista stvar praviti problem tebi koji trosis milione i npr. meni koji cu mozda da potrosim 10, 20k godisnje kod njih ako ne i redje.

Bio sam sa drugarom pre par meseci u radnji kod arene, uzimao decko komp, hteo sve na licu mesta. Dosli kod njega posle, otvaramo kutiju, vadimo kuciste, sa jedne strane ulubljeno, a nije moglo da se ulubi da zadnjem sedistu auta. I sad ti njima dokazi da nisi ti to uradio, vec da je bilo tako.
 
Poslednja izmena:
Kakve ste vas dvojica konkretno probleme imali? Bas me interesuju vasa LICHNA iskustva?
 
Citaj temu unazad pa ces videti. Ja sam tamo kupio mozda ukupno 2-3 sitnije stvari, nisam imao problema sa robom, ali posle citanja tudjih iskustava, ne pada mi na pamet da u bilo kojoj Alti firmi kupim bilo sta.
 
Nazad
Vrh Dno