Jedino što sve kompanije nemaju ovlašćeni servis !!Ovo se sve desava zbog zakona takav kakav je.....umesto da je doticni u obavezi da posalje spornu MSI plocu direktno u ovlasceni servis jer je to jedino logicno i tada bi izbegli sve ovo lomatanje po radnjama a kao sto neko rece prebijanje po ledjima nekog nesretnika u radnji koji radi za 25k.Ovo sada kako stoji ...da se proizvod vraca tamo gde je kupljen tj. u radnju = glupost.
Ne zaradjuje radnja toliko da bi bila u obavezi da se bavi reklamacijama!!!
Ovlasceni servis je za TO PLACEN!!!
Te kao takav,treba da je u obavezi da resava sva pitanja u vezi sa reklamacijama i da izvestava prodavnicu o toku i nacinu razresenja reklamacije.Ende.
Shta ako imam 55" tv,bacio sam kutiju i nema ovlashcjeni servis u mom gradu?
Ovlasceni servis bi trebalo da placa kurira.....u tome je poenta....da se jednom stvari stave na svoje mesto.Tako bi trebalo i to je jedino ispravno....
Kao sto lepo i pise 5% ne pokriva bilo kakvo ozbiljno poslovanje....elem...daleko da branim EMMI ...ali vecina trci da kupi tamo....jer oni rade sa + ili - 5 posto....max....i posle Vam je djavo kriv....
Dragi forumasi, imam jedno pitanje, ukoliko ima ljudi dobre volje da pomognu, naime, kupio sam preko kupujem prodajem lg g flex 2 preko zene dobro poznate svima. Nov telefon mi je stigao zapakovan sve ok, elem, posle 5 dana na ekranu telefona pojavila se plava tacka velicine zrna graska. Telefon sam u dogovoru sa njom vratio postom njoj s tim da ona salje u ovlasceni servis obzirom da daje garanciju 24 meseca. E sad, telefon je bio star ukupno pet dana kada sam joj ga vratio nazad, posle 15 dana tj danas mi se javlja ona sa informacijom da je u ovlascenom servisu zamenjen ceo ekran uz njeno obrazlozenje da je kvar bio takve prirode da je mogao biti popravljen tako da nije bilo moguce telefon zameniti novim ili drugim telefonom uz doplatu kako sam ja zeleo. E sad, tel je placen 270 e i nov je kupljen sa garancijom bas iz razloga sto sam zeleo da kupim i nosim nov telefon. Kako stvari stoje zavrsio sam sa popravljenim telefonom koji je star 5 dana a placen kao nov. Kakve su moje mogucnosti tj sta predlazete da uradim? Samo da napomenem da je zena iz Subotice i da je telefon kupljen preko nje i donesen iz Madjarske, hvala unapred
U Mađarskoj je slično kao u Srbiji i oni imaju taj rok od 6 meseci, ali imaju i zakonsku odredbu (bolje definisanu od naše) da korisnik ne može zahtevati zamenu uređaja ukoliko to stvara veliki trošak po prodavca.
Zamena ekrana je besplatna za prodavca jer ima podršku proizvođača, ali zamena proizvoda je direktan trošak.
Takođe, sa tehničkog aspekta zamena ekrana nije popravka jer se ne vrši modifikacija postojećeg neispravno dela kako bi se povratila funkcionalnost. Već si dobio drugi deo.
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari