Šta je novo?

Popcorn Down ?

Samo da kazem da sam preko reddita naso korisne informacije u vezi starog popcorna verzije 3.8.5. a tiču se peča koji ispravlja api adresu. Najon tog peča sve radi kao pre i vidim da je lista dopunjena sa novim filmovima. Pročitao sam da willie programer koji je zaslužan za popcorn time radi na novoj verziji i da će uskoro biti novih vesti u vezi sa popcorn time.

Tošo druže, pa podeli to sa drugarima :).
Jel' taj peč već radi ili? Daj neki link

Poslednja izmena:
Popcorn i YIFY opet aktivni, izgleda se sve vraca na staro. :banana:

Axa, radi ko podmazano.

Ima neko apk ovog novog popcorna, mega mi nešto baguje..?

Pa stavio sam link dva posta iznad.

Sta ne razumes?
Popcorn.se, popcorn.ml, popcorn time community edition, i original, popcorn.io

Da li ovo nije npr. kao .se, ovo je identican popcorn kao prije, ne ono djubre od .se

.ml radi vrlo lepo, konačno jedan dobar Popcorn za Linux nakon što je original pao.

Sta znam meni onaj na se radi poso. Čekam da se pojavi nova verzija popcorna pa da vidim na šta će da liči. U čemu je problem kod beta 5.4 meni radi ok? Btw koliko vidim ta 386 verzija je pečovana vezija sa novim api tj 385 samo bez yifi. Pisao sam o tome pre da je sa redita komjuniti podrzao priču u vezi sa popcornom kako bi ostao ziv.

Poslednja izmena:
Jel ima neka linux verzija da ima da se skine a i da radi, probao sam razne verzije i direktan rucni patch ali nista.

Ja imam instalaciju za popcorn.ml na dropboxu pa ako je moguce tako skinuti postavicu link.

Rade te verzije, nego nisam linkove prave stavio.

Kako rade imao sam na disku jedno 5 verzija, neke su bile .deb neke pakovano. Jena jedina koju sam
raspakovo i po nekom uputsvu radio direktan patch hex editorm na file je radila ali samo uvodni ekran
vrti do besvesti. Pokusao sam u Mintu i Ubuntu lts verzije.

./Popcorn-Time: error while loading shared libraries: libnotify.so.4: cannot open shared object file: No such file or directory