Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Trebao si odavno da otvoris dispute bez natezanja.
 
Lepo ti Dovahpig kaže. Dobio si faličan proizvod. Kakva bre parcijalna refundacija ekrana. Traži onoliko koliko si platio.
 
Ako mi Ali zatrazi da mu ga vratim? Gledam na postinom sajtu, oko 2000din ce me izaci da posaljem,to mi je previse....
Jel mi ide u prilog da je ekran skoro pa neupotrebljiv? Nema svrhe da mu vracam, jer ce i oni da ga bace... Kada se koristi,razlivaju se boje, staklo probija svetlost sa strane i gotovo je da se odlepi...takodje je ram sa jedne strane tanji i telefon ne moze da se zatvori zbog toga.
Ako otvorim dispute, da li oni vide nase razmenjene poruke, ili da im saljem skrinsotove?
 
On je odgovoran da zapakuje proizvod pravilno i izgovori polomljeno prilikom transporta padaju u vodu. Otvori dispute, trazi full refund i prilozi slike proizvoda.

Mene je tako prodavac ubedjivao da tracking broj radi. Ja sam bio fin i cekao, na kraju otvorim despute on i pred alijem tvrdi da tracking broj radi i ali kaze tracking broj ne radi i on istog sekunda refundira sve.
 
Slikas i napises sve to, kakvo vracanje. Ne slusaj kineza i ne komplikuj.
 
hvala vam na informacijama, otvaram dispute istog momenta.
sve slike cu skupiti na gomilu, video klip i skrinove razgovora.
 
Nemoj skrinove razgovora samo cinjenicno stanje tj defekte
 
Ja sam sad pokrenuo dispute.

Prodavac mi daje prvo tracking broj lazan, onda ga pitam lepo da mi da pravi ili proveri, on mi daje neki random broj.. :)

Cekao sam 15 dana, i pokrenuo.

Nije problem u parama, 8 ipo evra je suma, problem je sto sam hteo da dobijem to sto sam narucio, a mogao sam sa bilo kod drugog mesta.. :)
 
Ne znam da li samo trenutno imam loše sreće ali poslednjih par porudžbina katastrofa. Lažni tracking brojevi, slanje pošiljke maltene pred istek vremena tipa 7 dana od naručivanja, neodgovaranje na poruke itd itd i to sve prodavci sa 98-99% pozitivnih. Relativno dosta naručujem i nikada problema nisam imao ranije...
 
Ausdom M05, topla preporuka za ove slušalice. Tek sam ih dobio, pa nisam imao prilike puno da isprobavam, ali na prvu loptu sam prezadovoljan. Uz Xonar DX mi zvuče sjajno, bluetooth mogućnost sam isprobao uz telefon, jer mi još nije stigao adapter, i bas mi deluje nešto jači nego što sam navikao. Izrada sjajna, vrlo udobne i sjajno leže na uhu, jedino je priloženi audio kabl mršav i nikakav, sve ostalo na nivou. Za 37 USD, koliko su koštale, mislim da su sjajna kupovina.

Fotografije u spoileru:











http://www.aliexpress.com/item/AUSD...t-Handsfree-Music-Player-for/32464656816.html

https://www.ausdom.com/m05

Par video opisa:






Extra, imaju i apt-X. Stavljene u wishlist. :)

Ja preskočio stavljanje u wishlist i odmah ih impulsivno naručio :D. Odavno merkam neke bežične sluške za po kući. Sad gledam neke komentare i malo me brine što se pominje neko kašnjenje i seckanje kad se koristi preko blututa. Valjda bude sve u redu.
 
Ne znam da li samo trenutno imam loše sreće ali poslednjih par porudžbina katastrofa. Lažni tracking brojevi, slanje pošiljke maltene pred istek vremena tipa 7 dana od naručivanja, neodgovaranje na poruke itd itd i to sve prodavci sa 98-99% pozitivnih. Relativno dosta naručujem i nikada problema nisam imao ranije...
Mislim da je to zbog 11.11
 
Ma i pre toga, imam porudžbine sa početka oktobra koje još nisam dobio i najverovarnije ću morati dispute da otvaram...
 
Ja sam sad pokrenuo dispute.

Prodavac mi daje prvo tracking broj lazan, onda ga pitam lepo da mi da pravi ili proveri, on mi daje neki random broj.. :)

Cekao sam 15 dana, i pokrenuo.

Nije problem u parama, 8 ipo evra je suma, problem je sto sam hteo da dobijem to sto sam narucio, a mogao sam sa bilo kod drugog mesta.. :)


Mene jedan radi 20ak dana sa fake brojem posiljke. Prvo je tvdio da je poslao pod tim brojem ali da se broj jos uvek nevidi na trackingu kineske poste a sada mi drvdi da je poslao bez kao obicno pismo u roku predvidjenom za slanje. Inace u opisu stoji da je slanje besplatno preko China Post Registered Air Mail.

Da li da pokrecem dispute? Mislim nije neka suma ukupno oko 7 doloresa ali necu da me kinez pravi magarcem.
 
Ljudi, jel ste slali nekad paket nazad za Kinu? Koliko vas je kostalo?

Zaebava me glupi kinez danima, trazim full refund, on mi nudi cetvrtinu... inace je krenuo od mnogo manje,pa se cenkamo...

Stigao mi je falican (i to zesce falican) ekran za telefon,kao i jos neke sitnice, sve od istog prodavca... nista ne valja. Slikao sam mu i snimio iz milion uglova,sve oznacio,uporedio sa originalom. Priznao je da ne valja ali kaze DA JE OSTECENO U TRANSPORTU... ja to ne prihvatam nikako, hocu da otvorim dispute,ali me on vec danima moli da ne otvorim i nudi mi refund od 18 dolara (krenuo je od 10,pa polako podizao), a posiljka je kostala 45 Evra.
Ponudio mi je i da mi posalje drugi ekran,ako mu platim 10 dolara za postarinu kao... necu da mi salje on opet,jer ce opet da mi uvali neko njesra. Hocu da mi vrati pare i ne zanima me nista. Cak sam mu i ponudio da mi vrati 30 dolara, ne prihvata to, kaze da nikada nisu nikome toliko vratili (tu se ispalio,znaci da cesto to rade).

Da li da otvaram dispute,sta mislite da li ce Ali da mi pomogne? Ili da mu vracam smrdljivi paket i platim postarinu odavde?

ja ne znam zasto se ljudi raspravljaju sa kinezima uopste
trazis full refund i da zadrzis stvar
bezobrazno isto tako kao sto je i on bio bezobrazan da posalje nesto neispravno
nema poruka, nema dogovora i automatski ocena 1
da vidis kako ce da pristane na sve
 
ja ne znam zasto se ljudi raspravljaju sa kinezima uopste
trazis full refund i da zadrzis stvar
bezobrazno isto tako kao sto je i on bio bezobrazan da posalje nesto neispravno
nema poruka, nema dogovora i automatski ocena 1
da vidis kako ce da pristane na sve

pa mislio sam da mi nece Ali uvaziti full refund, pa sam pokusao lepo sa prodavcem.
Mislite da ce mi vratiti sve pare,a da ne posaljem paket nazad?
Napisao sam detaljno o svim problemima koje imam, nego moze samo do 500 slova da stane, a ja se ispisao na preko 1200... jedva sam to posle sazeo,ostao sam nedorecen....

Narucen je bio ekran, poklopac za bateriju i simcard holder. LG G2 je u pitanju.
Ekran sam objasnio vec ovde, razlivaju se boje kada ga koristim (kao na digitronu kad pipkam prstima,ili na matorim losim ekranima), probija svetlo oko stakla, nije lepo zalepljeno do kraja, cak se i mrda kada ga pritiskam dole. Probija svetlo i kroz plastiku rama, koliko je loseg kvaliteta.... Plus, sa jedne strane je ram tanji,pa poklopac za bateriju uopste nece da se zatvori...
Onda, poklopac za bateriju je izgleda pogresan... na slikama je bio za d802 (kao sto i pise u imenu artikla koji sam narucio) a meni stigao za D800... slikao sam pored mog originalnog, vidi se razlika u brojevnim oznakama kao i da nisu sve one "zakacke" ili "zarezi" kako da ih nazovem bas na istoj poziciji....
I drzac sim kartice koji se uvlaci kao fiokica u telefon.... ocaj kvalitet,nije beo nego ZUT... plus je mali i oko njega ima zesce prostora prazno,kada se zatvori....
 
Istina, mnogo su se izbezobrazili. Ima još jedan fazon kad ne radi tracking broj, kažu da im je vratila njihova pošta parcelu pa će poslati opet, dvoje mi je tako odgovorilo.
 
svaki put stavim full refund i da zadrzavam item, ocenu 1 i samo cekam da krene da se izvinjava i da se slozi sa dispute
uvek prodje
 
Ako mi Ali zatrazi da mu ga vratim? Gledam na postinom sajtu, oko 2000din ce me izaci da posaljem,to mi je previse....
Jel mi ide u prilog da je ekran skoro pa neupotrebljiv? Nema svrhe da mu vracam, jer ce i oni da ga bace... Kada se koristi,razlivaju se boje, staklo probija svetlost sa strane i gotovo je da se odlepi...takodje je ram sa jedne strane tanji i telefon ne moze da se zatvori zbog toga.
Ako otvorim dispute, da li oni vide nase razmenjene poruke, ili da im saljem skrinsotove?
Za tebe i za ostale info.
Mozda ne gresis, ali ja sam gresio sa kalkulatorom na postinom sajtu.
Spremio sam se da za telefon koji sam slao na popravku dam oko 3000 dinara, a izaslo me je 600 dinara (telefon bez baterije sa original kutijom, oko 220gr cini mi se).
 
Da li je neko narucivao skor telefone od Fantacya? Poslednji put sam narucio od goldwaya i covek mi je u istom danu kada mu je legla uplata poslao posiljku..od fantacya vec 7 dana cekam da posalje samo i dobijam izgovore kako da se strpim "my dear"
 
Ma i pre toga, imam porudžbine sa početka oktobra koje još nisam dobio i najverovarnije ću morati dispute da otvaram...

Isti slucaj, narucim xiaomi power bank od proverenog prodavca koji ima preko 100 prodatih power banki i gomilu prodatih proizvoda. Za tu porudzbinu je dao lazan tracking broj i skoro tri meseca natezanja da bih na kraju samo uz pomoc ali escalate despute uspeo da vratim sav novac.

Ali je za sada super sto se tice zastite ali je pesmisleno da cekam nesto po 3 meseca.

Preko goldwaya sam 11.11 narucio telefon jos uvek ga nisu poslali
 
Jel neko uzimao neke dzojstike na Aliexpressu da preporuci? Ili bolje kod nas da uzmem?
 
Isti slucaj, narucim xiaomi power bank od proverenog prodavca koji ima preko 100 prodatih power banki i gomilu prodatih proizvoda. Za tu porudzbinu je dao lazan tracking broj i skoro tri meseca natezanja da bih na kraju samo uz pomoc ali escalate despute uspeo da vratim sav novac.

Ali je za sada super sto se tice zastite ali je pesmisleno da cekam nesto po 3 meseca.

Preko goldwaya sam 11.11 narucio telefon jos uvek ga nisu poslali

O tome se i radi, mozda ce on posle nekog natezanja da posalje predmet. Ali znaci od placanja do slanja ce da protekne 50-60 dana.. I plus dok stigne, carina i ostalo.

Takvi prodavci prosto zasluzuju ocenu 1.


Do sada sam imao raznih sitnih paketa sa alija, i nesto skupljih i sve je prolazilo bez problema.
Birao sam prodavce po ocenama i komentarima. Uvek su mi slali u roku od 2-3 dana i broj je radio odmah, birao sam samo prodavce sa tracking brojem.

I sad imam prvi problem :)
 
Stigao danas ruter od xiaomi
642d13c1e72134717d517405d1a10fbe.jpg
0fad079c48c9dd1d549c65aa32bba331.jpg
 
Ajd javi utiske u ruteru i ja se razmišljam da zamenim svoj Asus N za ovaj.
 
U zadnje vreme mi se desava cesto da u opisu predmeta napisu da salje "via China Post Registered Air Mail"
a kad posalje dobijem track koji ne vredi nicemu tj onaj od 9 cifara i site za pracenje http://www.mtytrack.com...
Cekati ili odmah otvarati dispute jer nije poslato obecanom sluzbom??
 
Poslednja izmena:
Ma da, ako su samo brojke nije to pravi tracking broj. Nažalost na sve jeftinije stvari daju taj format.
 
Problem je što su masovno za te jeftine stvari počeli da koriste Malezijsku i slične pošte sa kojima definitivno postoji neki problem. Ili jednostavno ni ne pošalju robu sami prodavci? No poenta je da kada nešto ide kao obično pismo preko kineske pošte ja to dobijem za 15 dana a preko Malezijske mi još nijedan paket nije stigao i moraću za svaki duspute da otvaram. Uvek gledam da uzmem tracking broj ali za neke sitnice koje ti trebaju a koštaju tako sitno se to jednostavno ne isplati.
 
Meni je danas posle tačno 40 dana stigao silikonski cover preko malezijske pošte... Čekam još jedan koji je naručen istog dana...

Mislim, glupo je žaliti se, cover košta 80 centi sa free shippingom tako da je jedino rešenje strpljenje...
 
Vrh Dno