Šta je novo?

Fotografije - 2015

• Začetnik teme Začetnik teme weasel
  • Datum pokretanja Datum pokretanja
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Mislim da je hteo da kaže da je 35@2 na cropu sličan izgled, kao i [email protected] (više 3.2) na FF, što je generalno (ne i 100%) tačno.
Upravo to - kada bi opticki bili idealni objektivi na svim blendama 35@2 na crop-u ce dati slicnu fotku kao [email protected](nije tacno 50, vec malo vise, al dobro) na FF, naravno ako se zanemari kvalitet samog senzora.

Gosn. mozdanabavisvakiobjektiv Djurovic 🙂

32edf3c6a3ac396a6b301f65a4155d82

Znam da sam laik, ali ja bi ga kadrirao u desni deo, ovako mi totalno deluje cudno kadar...

Slabo si ti pratio ovaj deo foruma izgleda 🙂 Nikada niko ovde nikoga nije pljuvao zato sto ne zna, vec prvenstveno zato sto nece da slusa, nece da napreduje, nece da uci nista. Svi bi da kupe DSLr, dodju na forum i pitaju sve sto ih zanima, ili kupe DSLR i odmah sve znaju, ljute se na bilo kakvu kritiku, itd. Prvo treba da se ubijes od fotkanja nekim ne-DSLRom sa manuelnim komandama, naucis sve osnove, kako aparat funkcionise, osnove kadriranja, pa i naprednije stvari, a onda dodjes i pitas. Informacija toliko na netu ima da je to smesno, mozes za dan da naucis svasta, samo ako to zelis. Problem je sto bi vecina da fotka, da zna, ali da se mnogo ne cima da sazna.

Svako bi sa malo truda puno da postigne, ta teznja nije pogresna u osnovi, pogresno je kada se odustane posle saznanja da ne moze bas uvek tako, ne moze gotov nikada... Ili jos gore kada neko misli da je postao mag u nekoj oblasti tako sto je jedno popodne proveo baveci se u ovom slucaju fotografijom, a realno je potrebno mnogo vremena posvecenosti i postuponog ucenja da bi se nesto znalo, i to znanje prakticno primenilo u radu.