- Učlanjen(a)
- 21.06.2014
- Poruke
- 3,187
- Poena
- 159
Ajmo druze konkretno, pa ja sam i onoj reklamirao pa ona pokusala da ispravi pa kao sto vidis nije uspela, cisto sumnjam da ce i oni tamo znati, da li je realno pricati sa njima 2-3 minuta, vidi nikada nisam koristio telenor ili bilo koji njihov broj jos dok ih je drzao Karic pa nemam iskustva, ali ono sto od juce imam iskustva sa njima je ravno KATASTROFI, pa ako su im svi zaposleni kao doticna u TC sto radi, veruj mi nije nemoguce ni da pricam sa njima sat vremena.
Sad sma gledao na njihovom sajtu ocigledno jedini koji NESTO znaju o toj banci NE RADE nedeljom, vec smao ove poslovnice u TC gde ocigledno ne znaju nista, jos se hvala d aotvaraju racun 2 sata.
BTW, na forumu nisma ni ocekivao da mi neko otvori racun ali da me uputi to da, a ja samo pisem o iskustvu(nazalost negativnom) o njima i neprofesionalnoscu sa Telenorove strane.
Oni nisu smeli da puste ovu banku u rad dok nisu obucili svoje ljude da rade u aplikaciji ili da bar daju tacne usmene odgovore kad vec nisu sposobni da nauce tu aplikaciju.
Samo toliko nista vise.
Nista sad cu da ih zovem pa cemo da vidimo da li je to 2-3 minuta i da li ce da rese ista.
Sad sma gledao na njihovom sajtu ocigledno jedini koji NESTO znaju o toj banci NE RADE nedeljom, vec smao ove poslovnice u TC gde ocigledno ne znaju nista, jos se hvala d aotvaraju racun 2 sata.
BTW, na forumu nisma ni ocekivao da mi neko otvori racun ali da me uputi to da, a ja samo pisem o iskustvu(nazalost negativnom) o njima i neprofesionalnoscu sa Telenorove strane.
Oni nisu smeli da puste ovu banku u rad dok nisu obucili svoje ljude da rade u aplikaciji ili da bar daju tacne usmene odgovore kad vec nisu sposobni da nauce tu aplikaciju.
Samo toliko nista vise.
Nista sad cu da ih zovem pa cemo da vidimo da li je to 2-3 minuta i da li ce da rese ista.