Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ajmo druze konkretno, pa ja sam i onoj reklamirao pa ona pokusala da ispravi pa kao sto vidis nije uspela, cisto sumnjam da ce i oni tamo znati, da li je realno pricati sa njima 2-3 minuta, vidi nikada nisam koristio telenor ili bilo koji njihov broj jos dok ih je drzao Karic pa nemam iskustva, ali ono sto od juce imam iskustva sa njima je ravno KATASTROFI, pa ako su im svi zaposleni kao doticna u TC sto radi, veruj mi nije nemoguce ni da pricam sa njima sat vremena.
Sad sma gledao na njihovom sajtu ocigledno jedini koji NESTO znaju o toj banci NE RADE nedeljom, vec smao ove poslovnice u TC gde ocigledno ne znaju nista, jos se hvala d aotvaraju racun 2 sata.
BTW, na forumu nisma ni ocekivao da mi neko otvori racun ali da me uputi to da, a ja samo pisem o iskustvu(nazalost negativnom) o njima i neprofesionalnoscu sa Telenorove strane.
Oni nisu smeli da puste ovu banku u rad dok nisu obucili svoje ljude da rade u aplikaciji ili da bar daju tacne usmene odgovore kad vec nisu sposobni da nauce tu aplikaciju.
Samo toliko nista vise.
Nista sad cu da ih zovem pa cemo da vidimo da li je to 2-3 minuta i da li ce da rese ista.
 
Mozda ne radi aplikacija, svako zna da nauci 15-20 klikova. Nisu ljudi u poslovnicama krivi, rade svoj posao koliko im dozvoljava sistem.

Javi sta si uradio :).
 
Poslednja izmena:
Evo javljam, zvao 9005 stvarno su ipak vise upuceniji i imaju veci pristup od ovih u poslovnicama, postoje delovi sistema koji nisu vidljivi ostalima van 9005 sto mi je covek objasnio.
Razgovor je trajao 8 minuta potrosio sam 80 RSD(nije bitno) rekao mi je da je bas juce bilo azuriranje sistema u tom vremenu kad smo mi pokusavali da odradimo racun i da nikome nije nista dozvoljavao te da nijedan racun juce nije mogao da se aktivira.
Definitvno od sad komuniciram sa njima ne sa ovima iz poslovnice jer oni ne mogu da rese problem ukoliko je problem u sistemu ili delu sistema koji oni ne mogu da pristupe, jer onda oni samo proslede njima pa ovi resavaju(kad stignu) a ovako direktno pricas i resavas problem odmah.
Dalje pored svega sto mi je rekao da ce mi poslati mail za aktivaciju(ovo je treci do sada :) ) aktivirao sam mail, dobio privremeni nalog i lozinku rekao mi je da se logujem sa tim, i uspeo sam, ALI(uvek to ima) sad mi ne da da pristupim onom nalogu kaze da postoji korisnik koji se registrovao sa tim nalogom(naravno pa ja sam) i sad opet ne mogu da pristupim nalogu, uzas, a da rekao sam mu da sam u aplikaciji stavio zeljeni broj tekuceg a da mi je aplikacija genericki dodelila broj kao broj mog mobilnog a ja to necu pa da mi zamene kazu zaranjeno im je da rucno to rade(naravno znamo zbog cega, inace mogu) vec mora automatski po zahtevu, ali prvo moram da se ulogujem sad u ovaj nalog pa du dobiti pristup delu za gasenje racuna da ugasim racun pa da registrujem novi, ne znam da li da se zezam ni ovo jos nisam resio.
Ovo je jedno mucno otvaranje racuna, a u normalnim bankama zavrsim posao za 5 min i ne kosta me nista, osim benzina da se dovucem do iste.
I sta sad??????
 
Ja sam vec rekao da sam imao i takav problem sa otvaranjem racuna - preko aplikacije sam birao lepe brojeve dok nisam uspeo nabosti 1 slobodan i registrovao se. Kada sam otisao u poslovnicu da zavrsim proces posle sat i nesto otvorio sam racun i daje mi da potpisem ugovor, a ja vidim moj broj telefona je broj racuna. Pitam - reklamirate i u aplikaciji kaze da mogu odabrati broj, odabrao sam ga i registrovao, a sada sam dobio drugi... Zasto? Kaze ona pa ne moze nego samo broj telefona. Posle toga zvala centralu u BG i oni kazu navodno isto. Dal je istina ili je mrzelo da ispravlja ili prolazi kroz citav oroces registracije kada je vec izgubila vise od sat ne znam, ali eto odmah problem. Ovako ako bilo kome das da ti uplati na racun automatski zna tvoj broj mobilnog.
 
Oko broja računa-broj mobilnog, nisam se mnogo smarao. Ionako je trećina planete u mogućnosti da ima moj broj telefona - od onda kada sam prebacio svoj imenik na google servere. Da imam fb nalog i app na telefonu, bio bi još lakše dostupan svima...
 
Heh, opet isto zvao sam mi se javila Irena9jako prijatan glas) sve isto kaze opet mi poslala mail(4-ti DO SADA) nije joj jasno sta se to desava, ali kaze nista se ne brinite sve je jednostavno u par klikova(ja reko ***, jel me ova zahebava kakojednostavno pa ni vi ne mozete da resite, ali sam precutao) nista strasno.
Evo sad cekam novi pass privremeni koji ne stize, kaze ona uvek prvo stize pas pa onda na mail korisnicko ime, ali iz nekog razloga kod mene je obrnuto, vec 5 minuta ne stize mass a mail mi odmah stigao.
Kaze devojce pa mozete da otvorite novi racun sa novim imenom, pa reko da sam hteo otvorio bih sa nekim levim a hocu bas sa ovim korisnickim imenom, kaze, a pa da.
Saga se nastavlja, eto meni glupo da sve ovo pisem ali mozda nekome bude znacilo pa da zna sta ga moze ocekivati ako se upusti u ovu avanturu, do sada 180 RSD za otvaranje racuna uskoro cu da platim mesecno odrzavanje ***.
 
Evo moram novi post jer ide nastavak koji nema veze sa onim predhodnim.
Elem zavrsili smo konacno ovo devojce (Irena) nesto i zna. O cemu se radi, pored ono gore navedenog sto su juce imali problem sa aplikacijom, da kazem svima ono sto mi je rekla a to niko ne kaze niti igde pise.
AKO PRAVITE KORISNICKO IME TO VAM NECE BITI KORISNICKO IME, to je samo kao prijava na sistem i morate da birate novo korisnicko ime tako mi je rekla iako oni sad obrisu to staro ime ne moze niko to vise da koristi jer je proslo jednom kroz sistem(tako mi rekla) znaci izaberite bilo koji nadimak a onda kad budete trebali da verifikujete onda izaberite ono sto ste hteli kako bi imali to sto ste hteli.
I da odustao sam od brisanja racuna jer mi nista ne znaci jer cu onda opet morati da izmisljam neko korisnicko ime.
Gplupo, glupo sve zamisljeno a i da bar kazu ne birajte ono ime koje zelite vec neko proizvoljno pa cete posle pri registraciji izabrati ono koje zelite.
Dobro eto sad znate vi koji niste jos kreirali nickname.
Jos jednom hvala svima, sad cemo se ceramo Telenor i ja :)
 
Hmm... možda su nešto menjali. Username koji sam upotrebio pri prvoj online prijavi, koristim i sada.
 
Ocigledno su to juce menjali kad su azurirali aplikaciju, pa sad ne moze. Glupost ali tako mi rece pa da nekom sutra pomognem kad bude otvarao racun ako procita moju poruku, kad vec oni ne znaju da objasne ljudima.
E da vas pitam kad hocu da iskljucim SMS za odlazne transakcije ukljucim email i push a iskljucim sms i onda mi stize free obavestenje na email? Sam u pravu?
 
ja sam te probleme resio brzo sa korisnickim servisom 9005
 
Tako je, probao sam i sve radi(konacno) mada nije onako kako bi bilo savrseno nema veze bitno je da radi i da je sve OK.
Ukljucio sam samo email i push za obavestenje i stvarno mi email stigao kad sam platio. Za sada je OK.
E sad kazite onako iz iskustva za koliko mi stize kartica MC?
 
Tako je, probao sam i sve radi(konacno) mada nije onako kako bi bilo savrseno nema veze bitno je da radi i da je sve OK.
Ukljucio sam samo email i push za obavestenje i stvarno mi email stigao kad sam platio. Za sada je OK.
E sad kazite onako iz iskustva za koliko mi stize kartica MC?
Ja sam potpisao ugovor 29.09 i čekam da stigne.Nadam se u toku nedelje.
 
Ja sam potpisao 13. Septembra i devojka isto - meni stiglo u petak, njoj u subotu. Znaci oko 20, 21 dan. Nekima je stigla posle 10 dana i manje. Stici ce ti poruka kada je naprave i posalju (meni je tek nakon 11 ili 12 dana od potpisivanja ugovora pisalo da mi je izradjena kartica i poslata na adresu).
 
I to potvrđuje kao i ono sa Telenorom da kod tebe očigledno postoji neki problem sa dostavom jer svi smo mi dobili poruku da je kartica poslata i dobili istu taj dan eventualno neki sutradan. A kod tebe dostava 10 dana.
 
Opet hvala svima na odgovorima, evo napisacu kad bude stiglo pa cemo da izvucemo neki prosek, hahaha.
Vidim ja da n1tr0 i ja izgleda imamo problem sa telenorom, videcemo.
 
Meni poslata nakon 8 radnih dana, računajući dan kad je ugovor potpisan (potpisao 11.09, poslali 22.09 u 10.50h, stigla 24.09)
 
^^^ Tako je meni - stigla poruka danas, sutra me kartica docekala u sanducetu.

Pozdrav!
MrBigJump.gif
 
E sad da pitam vas iskusne, ja koliko vidim ima samo tri predefinisana racuna, za Telenor, za Informatiku i Infostan, da li ja mogu da ubacim recimo za internet koji imam preko TS ili da placam racun za mobilni isto TS?
A drugo pitanje po kom kursu se vrsi konverzija kad bi placao tj. kupovao na aliexpress-u? Ona juce kaze mozes da biras, to je nemoguce po meni kako mozes da biras po kom kursu ces da placas??? Nadam se da je po srednjem, a vi mi recite jel su mi realne zelje.
 
Račun na klik za sada samo na ta tri međutim kako mi rekoše jako brzo će lista biti dopunjena. No bez obzira na to ti možeš da dodaš ovako račun koji hoćeš tj da platiš šta hoćeš.

Što se ali expressa tiče pisali smo ovde a imaš i u ugovoru. Ako imaš na računu EUR a tamo si kupio u USD konvertovaće EUR u USD po srednjem kursu.
 
Aha, prvo hvala na odgovoru, drugo, u principu imam RSD ali ubacim i eur, u svakom slucaju na AE stavljam u EUR e sad nisam siguran da dli je to samo informativnog karaktera ili je i placanje u eur.
Koliko sam citao u Kini se sad moze placati i EUR nije samo $ uvazen, mislim oni koji kupuju online, tako da mozda sad i kad placas u eur skida u eur ne konvertuje.
 
Aha, prvo hvala na odgovoru, drugo, u principu imam RSD ali ubacim i eur, u svakom slucaju na AE stavljam u EUR e sad nisam siguran da dli je to samo informativnog karaktera ili je i placanje u eur.
Koliko sam citao u Kini se sad moze placati i EUR nije samo $ uvazen, mislim oni koji kupuju online, tako da mozda sad i kad placas u eur skida u eur ne konvertuje.

U tom slucaju ce da kupi EUR iz dinara po prodajnom kursu banke i onda po srednjem da to pretvori u USD. Moja preporuka je da ne stavljas EUR kao opciju na Aliju jer se isti dosta ugradjuje pri konverziji USD -> EUR. Bolje je da ostavis USD i da naravno imas spremne EUR na racunu za kupovinu.
 
I to potvrđuje kao i ono sa Telenorom da kod tebe očigledno postoji neki problem sa dostavom jer svi smo mi dobili poruku da je kartica poslata i dobili istu taj dan eventualno neki sutradan. A kod tebe dostava 10 dana.
Pre nego sto postujete jedno te isto procitajte nekad kada odgovorim - dakle devojka je u jednom gradu, ja sam u drugom. Jedan grad je u Vojvodini, drugi u Sumadiji - ugovor potpisan 13. septembra, kartice izdate 24., a stigle - meni 3. oktobra, njoj 4. oktobra. Jel treba i za to da kacim screenshotove kao za ugovor sto sam slikao?
Dakle nema veze samnom ako u 2 razlicita grada udaljena preko 150km je toliko putovalo.
 
Poslednja izmena:
Ne ali isto tako ne mozes da se ne zapitas postoji li negde problem kad se to samo tebi tj tebi i devojci desava i samo tebi sve Telenor posiljke putuju dve nedelje, Telenor samo tebi knjizi uplatu 10 dana i slicno. Fascinira me da nista nisi preduzeo da bar istrazis sta se desava. Apsolutno svima ovde je kartica stigla dan kada je javljeno da je poslata eventualno sutradan. Dakle ne izuzetak nego praksa. Uopste ne zelim da ulazim u to gde je problem. Isto tako si dosao sa tvrdnjom da vam je TB naplatila kamatu pa se ispostavilo da je nesto sasvim deseto u pitanju. Ja samo kazem radi ostalih da kartica ne putuje 20 i kusur dana i da je realan rok kada mogu da je ocekuju 8-10 radnih dana od dana potpisivanja ugovora(dakle aktivacije racuna, posete Telenor banci radi potpisivanja).
 
U tom slucaju ce da kupi EUR iz dinara po prodajnom kursu banke i onda po srednjem da to pretvori u USD. Moja preporuka je da ne stavljas EUR kao opciju na Aliju jer se isti dosta ugradjuje pri konverziji USD -> EUR. Bolje je da ostavis USD i da naravno imas spremne EUR na racunu za kupovinu.

Cek ako ja imam EUR na racunu zasto nebi bilo placeno tim eur-ima, vec da kovertuje u eur pa u usd, jesi siguran u to?
 
Ajde redom...

Ako stigne naplata u EUR naravno da ce biti naplaceno iz EUR to nije sporno. Konverzije ce biti ako je druga valuta u pitanju, recimo USD.

Konkretno sa Alijem je bolje, probano u praksi, da ostavis USD i da te banka zaduzi u EUR(konverzija po sredjem kursu) tj da ti skine iz EUR sa racuna nego da kod njih na sajtu izaberes da ti se kupovina obavi u EUR. Recimo ja sam kupio pre 10tak dana neku sitnicu, ne znajuci rekao sam Aliju da to sam prebaci u EUR i bilo mi je regularno naplaceno 9.02eur. Medjutim da sam ostavio cenu u USD i pustio da banka odradi konverziju to bi me izaslo ako se dobro secam 8.92eur. Na maloj cifri je i mala razlika ali kapiras sta hocu da kazem.
 
Cek ako ja imam EUR na racunu zasto nebi bilo placeno tim eur-ima, vec da kovertuje u eur pa u usd, jesi siguran u to?

Nije u tome stvar, sam sajt sa koga kupujes konvertuje EUR u USD. I time te zakida :)
Tako sam ja shvatio. Ovako ti banka racuna u USD i prebaci iz eura i to je to.

*preteko me kolega
 
Znaci od sada na Aliexpresu vise ne prebacujem u evro '=_)...

Meni je kartica stigla za 7 dana , a sutra bi trebalo mom ovlascenom licu
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno