Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nastavite o postanskoj preko PM.

Elem, danas sam provlacio karticu placajuci u dinarima, a na racunu samo euri.
Zanima me kako je moguce da je obracun po razlicitom kursu za transakcije obavljene u roku od sat vremena? Napominjem da su iznosi mali, reda ~100rsd.

Prva kupovina je po kursu 116.66, a druga 116.04.
 
Poslednja izmena:
znaci da oni ne koriste kurs koji pise unutar aplikacije nego onaj spoljni kurs?
 
Da.
Preko app menjacnice je povoljniji kurs itekako.

Zna li neko za ovu fluktuaciju kursa u roku od sat vremena u mom postu iznad? (MasterCard?)
 
Poslednja izmena:
Verujem da je i dalje zaduženje, a ne konačna realizacija. Kada konačno proknjiže, moralo bi da bude isto
PS. Na tako male iznose, zaokruženje nije zanemarljivo
 
Poslednja izmena:
Treba to docekati, a ne zaboraviti da proverim :)
 
Bankomat u zgradi Ušća u prolazu do WC-a. Baš su mu našli mesto.
 
Zar nisu svi bankomati tamo po pravilu u toj zoni?
 
Pa jesu, ali im i nije neka zona, zato što neko ko ne zna gde su može da sazna gde su tek kad mu zatreba wc.
 
uvek idem u glavnu poslovnicu telenora jer imaju dva bankomata od telenor banke.
 
Od dana kada sam potpisao ugovor (18.9) pa do sada, proslo je 8 radnih dana, upravo mi je stigla poruka da je kartica poslata.
To znaci da danas mi stize na adresu?
 
meni stigla kartica za 7 dana ..potpisao 22 stigla danas 29 ;-))) sad ostaje samo da je provlacim i provlacim l)))
 
@alfaunits i ostali:
evo online transakcija u USD, imam samo EUR i nešto malo RSD na računu.
Aviokarta je USD 541.30. Ovo je zaduženje u momentu kupovine:
trans.jpg


Okaćiču kada prođe knjiženje.
Probao uplatu krupnih EUR novčanica na bankomatu, sve prošlo bez problema.
 
Elem da opisem moje iskustvo - napravio sam racun u Telenor-u dan dva posle reklamiranja Telenor banke preko aplikacije - pisalo mi je da odem u poslovnicu da potpisem ugovor. Otisao sam u poslovnicu posle 2 dana kad gle cuda - kazu da se uopste nisam prijavio preko aplikacije. Pokazujem aplikaciju i onda cekam jos pola sata, sat dok su me nasli, a zatim odlucuju da mi naprave novi racun jer im sistem ne radi kako treba. Broj racuna koji sam odabrao ne vazi (a bas je bio lep broj), i ne mogu da biram broj racuna iako na samom sajtu i aplikaciji pise da se moze odabrati ako nije zauzet. Ok, ajmo dalje... Nastavljamo sa procesom registracije ali nazalost ima greska prilikom registrovanja i ne mogu da me registruju - pitam sta joj izbacuje, radnica ne moze da objasni. Posle cekanja jos 15-ak 20 min patnje pukao mi je film, odlazim sa njene strane za komp i sam preuzimam - izbacuje joj gresku da nema grada za rodjenje jer nije odabrala dobru drzavu. Onda ne ume da nadje gde se to bira, pa joj i to pokazujem. Posle toga proces je napokon gotov i otisao sam kuci - navodno trebao bi dobiti karticu za najdalje nedelju, dve. 13. 09. mi aktiviraju racun. Cekam karticu... Nista... 24. 09. primam poruku da kartica izdata i poslana na moju adresu (dakle posle 11 dana od aktiviranja racuna su mi tek izdali karticu). Naravno kartica jos nije stigla i ko zna kada ce...
Bas lepo iskustvo. :d
 
Šta bi sa onom reklamacijom kad su ti obračunali veću pretplatu? Jeli bilo da u pretplati obračunavaju stalni dodatak (ako ga ima) ili pak nešto drugo?
 
Mene su, pošto sam odbio da potpišem ugovor zbog neslaganja sa nekim odredbama, ubeđivali da moram da potpišem pošto su oni već otvorili račun, da to nema veze, ionako će odmah gasiti taj račun ako se ne slažem :) Promenio sam više tekućih računa, ali ovakav pristup prilično ozbiljnom poslu nisam video još.
 
Mene su, pošto sam odbio da potpišem ugovor zbog neslaganja sa nekim odredbama, ubeđivali da moram da potpišem pošto su oni već otvorili račun, da to nema veze, ionako će odmah gasiti taj račun ako se ne slažem :) Promenio sam više tekućih računa, ali ovakav pristup prilično ozbiljnom poslu nisam video još.
Priznaj da si hteo samo da ih zavitlavaš ;)
 
ja vec platio cetri racuna preko ebankinga sve uplate prolaze brzo i knjizenje.
 
Šta bi sa onom reklamacijom kad su ti obračunali veću pretplatu? Jeli bilo da u pretplati obračunavaju stalni dodatak (ako ga ima) ili pak nešto drugo?
Bio je dodatak uracunat upretplatu iako ne pise tamo nigde i iako je 29. ili 30. ugasen porukom za stopiranje...
Elem sto se tice Telenor banke - uzeo sam racun zbog popusta na 2 pretplate, ali sumnjam da cu je koristiti posle svega - mozda budem ostavio 100 eur na racunu ali oreko toga ne, deluju mi jako neozbiljno i amaterski...
 
@annoyer, zavitlavaše oni mene, dva puta sam išao kod njih, ukupno oko 45 minuta, a imam i gomilu poruka sa kojekakvim privremenim lozinkama od više pokušaja aktivacije računa. Da sam ostao još po' sata, sat, možda bi i rešili problem na kraju :)
 
Meni konkretno TB odgovara je se u starter paketu ne neplacuje odrzavanje.

A nemam stalnih prihoda tako da mi je to plus.

I ostalo mi se svidja. Nisam jos otvorio racun, ali hocu neki dan :)
 
Pa to da li ces otvoriti racun i da li ce ti uspeti otvoriti racun zavisi od tvog horoskopskog znaka, trenutne pozicije planeta i tehnicke pismenosti zaposlenih u poslovnici. Ako se sve pogodi kako treba uspeces da otvoris racun bez vecih problema, a u suprotnom zovi Milana Tarota...
 
Ja sam Vodolija, ostvaren je super kontakt sa zaposlenima i eto danas mi je stigla kartica :)
 
Pre tacno 10radnih dana.
 
Јуче ми је стигла MasterCard Теленор Банке, али када покушам да је додам на PayPal налог, избаци ми следеће:

The bank that issued your card didn't approve this transaction. Please contact the card issuer.s customer service department if you have any questions. Or you can add a different card now to continue.

Да ли је још неко имао сличан проблем?
 
Mozda da proveris da li imas neku partiju koja je povezana sa internet placanjem na kojoj imas bar nesto vise od jednog dolara raspolozivo?
 
Jesi li dozvolio internet koriscenje kartice tamo u aplikaciji ili webu?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno