"Fiat će se navjerojatnije nakon 10 godina kad istekne period u kom ne mora ništa plaćati izvući i ostaviti Srbiji tada već zastarjeli pogon i par milijardi gubitaka i nevraćenih kredita."
Mislim da je ovo suština. Fiat je došao da iskoristi težnju naših političara da budu što duže na vlasti, po svaku cenu pa i ovakvim ugovorima. Ali, ništa novo, takvih poslova ima mnogo, samo što je ovaj velik i upada u oči
Ako je istina ovo iz linkovanog teksta, a znam par kragujevcana koji su upuceniji i prenose informacije, onda je ovo daleko najgori ugovor, ikada. Ugovor napravljen da
u startu pravi minus i dugove, bez ikakve opcije cak i sa ekstremnim optimizmom da donese nekome profit. Zastava je fakticki vec zakopana, mrtva, i unistena. A kad pomislim da su nama sve carinske stope regulisane "domacom proizvodnjom automobila" dodje mi da placem ...
Mi smo zapravo jedina zemlja u evropi koja ne moze da uvozi Euro 1/2 automobile sa instaliranim katalizatorom. Zavod za standardizaciju odbija da prihvati logiku i razum da je cela poenta Euro standarda izduva - MANJE ZAGADJENJE, a ne vrste i modeli auta i godista ...
I onda PROSECNI srbin (u prevodu siroma) , koji bi bez problema mogao da vozi jednog Passata B4, ili Polo-a sa katalizatorom, placen u nemackoj 200-300 evra i u odlicnom stanju, sa:
14/15 sirokim tockovima
servo volanom
opciono airbag-ovima
kvalitetnijom izradom
itd
je zapravo osudjen da vozi Juga, sa 13 tockovima sirine 165, nestabilnim, bez serva, bez ikakve sigurnosti i opasnim po zivot, sa izduvima kvaliteta Pancevacke rafinerije
Dakle zakon koji je napravljen radi dva referenta: Smanjenje zagadjenja i sigurnost vozaca - onemogucuje srbinu da smanji zagadjenje i vozi sigurno.
Prosek starosti vozila po AMSS-u je 2001 godiste. Sto znaci da postoji preko 500.000 vozila starije od toga sto znaci da su ti Srbi sa sve subvencijom od 3000 evra jedno 10 godina sabranih plata daleko od kupovine tog 500L zbog kojeg se uvodi carina, uvode zabrane euro1/2 motora, placa suludi porez na "luksuz" na osnovu kubikaze, itd ...
Inače, kada ste spomenuli dažbine na automobile, u Danskoj je neverovatnih 180% na osnovnu cenu. Kupio prijatelj iz DK Q7 i platio 180.000 eura, ja kao wtf, sa kojom to opremom i kako si uspeo da sklopiš Q7 od 180.000, kad' ono, onaj osnovni 3.0 bez neke opreme. Onda mi objasnio i užas, tamo osnovna verzija golfa košta 50.000 eura
Da, i tamo je osnovna verzija zivota Narnija u odnosu na Srbiju
