Malo je prenaglašeno porediti Ebay sa lokalnim aukcijskim sajtom to nikako nemože biti povezano niti ima bilo kog osnova tražiti bilo kakvu sličnost, od tehničkih mogućnosti pa do samih pravila i uslova itd...
Sve što je prikazano na Limundu (preprodavci, kopije) isto ima i na Ebay-u, isto što neki kažu ko će taj krš da kupuje što se prodaje na Limundu i roba je sa buvljaka, ok uredu a Ebay takvu robu nema naravno da ima, naravno da ima polovnu garderobu, odeću, obuću i ko zna odakle je sve to došlo i postavljeno na sajt i opet se sve to prodaje i ima svoje kupce iz celog sveta.
Samo primer šta rade mnogobrojni kineski trgovci na Ebay-u sade kupus, prodaju maglu pa ko će tek njih pohvatati sa natpisima (Sterling Silver, 925 Silver, Swarovski, Salomon itd...), a valjaju bakar, staklo i slično i opet na 20k ocena oni po 400-500 negativnih mesečno + još toliko neutralnih, a nalozi rade pa se opet vraćamo na Limundo tu možemo da poredim šta je poenta, dok god oni njima ostvaruju 20% prihoda i ubiraju od provizije velike neće sigurno dirati, male koji prodaju po par predmeta mesečno upozore posle sankcionišu.
Ono na čemu Limundo treba da radi jeste regulisanje obaveza između prodavca i kupca i dokazivanja istinitosti tvrdnji, što je veoma teško uraditi osim rigoroznije politike na uštrb profita samo je mala verovatnoća da će to uraditi baš tako, ali dopuštaju jer su svesni svega toga, nije da neće ipak treba nešto i da se zaradi.
Imaju onaj LC kroz njega pokušavaju da sprovedu neku strožiju kontrolu i garantuju određene povlastice ali naš narod je navikao što jednostavnije da bude bez previše cimanja, tj. ona fraza kupovina iz fotelje.
Npr. LC klikni ovde, uplati, omogući, čekaj odgovor prodavca, kupac platio, štikliraj ovu opciju, čekaj da se predmet isporuči, kupac primio paket, nije zadovoljan piši KS, čekaj odgovor, ništa od novca, povraćaj.... zar ovo nije moglo malo jednostavnije da se uradi, ovako mali niz problema (naravno korporativni odgovor neće izostati od Vas to se već zna).
Isto sa porukama, koliko godina radite na tome da to rešite da sve bude u jednog poruci (interakcija kupca i prodavca) rešenje koje ima npr. Facebook i drugi sajtovi, od jednog korisnika sve poruke na mestu tj. prepiska između dva člana, ovako klikni na sve poruke prodavca, sve poruke kupca pa se snalazi, nije rešenje treba da bude jednostavno i lako za korišćenje.
Sve navedeno možete da olakšate primenjujući i bez previše tople vode nešto dodavati gledajući popularne sajtove, android platformu, iOS i tome slično, poenta je u jednostavnosti i primeni već poznatih okruženja u poslovanju, nije poenta zakomplikovati celu stvar korišćenja, znam naravno Limundo je jednostavan za korišćenje, ali nije baš za svakog...
Ustvari kada se realno pogleda implementaciju i jednostavnije korišćenje treba tražiti u već prisutnim sajtovima na našim prostorima koje milion i više ljudi koriste, ako zna da koristi na tom sajtu tehnički gledano znaće i na Limundu sve je isto, poruka ista i na tom sajtu i kod Vas bez nekih većih mudrolija.