Čudno mi je zato što je paket išao preko Švajcarske pošte, registrovana pošiljka, ima invoice unutra,... Nema šta da razmišljaju i kontrolišu, lupe carinu i pdv i teraj.Imam i ja 1 paket od 14og da stoji. Proci ce jednog dana, opusteno. Nikad nisam ni probao da ih zovem, znam da bih dobio odgovor da se strpim...
@RingeRaja, Mladen, mitar1982 ista prica i sa mojim paketom od 14., celo jutro proveravam sajt i evo sad su ga azurirali, tako da je stanje posiljke promenjenochekirajte postin sajt za pracenje paketa kapiram da je svima sa tim datumom pao neki update
isti status isto vremeIzgleda da je svima od 14. konačno prošao carinu, ali treba još da prođe i poštu u Savskoj, pa (u mom slučaju) još poštu na Dedinju, pa onda tek stiže do moje na Banjici i narednog dana je kod mene.
Otegnuće se to na narednu nedelju.
Ja cekam od 14.04., ni traga ni glasa. Posiljka od 18.04. mi je stigla jos pre desetak dana.Sve iz HK.Kolike su šanse da je pošiljka iz Hong Konga, poslata 18.4, stigla kod nas negde? Nemam praćenje.
Ova od 18.04 je imala treking,iznenadio sam se kad je dosla. Ove ostale nemaju pracenje, nista ne znam.Da li si imao praćenja i da li znaš kad je koja stigla u Srbiju?
Otvorio case za posiljke,rekao da necu ni refund ni ponovno slanje zato sto su sitni novci u pitanju a Kinezi sami poslali ponovo i kazu da ako ne stigne u roku od 25 dana da ce uraditi refund.Planiraš možda da osporiš transakciju preko PP (ako je išla preko PP)?
Zahvaljujem na podeljenom iskustvu, sastavio sam mejl za prodavnicu, pa čekam da bih video šta će da odgovore. Verujem da nije do njih, ali nije ni do mene. Ako ne stigne do sledećeg petka, pokrećem proces osporavanja.Otvorio case za posiljke,rekao da necu ni refund ni ponovno slanje zato sto su sitni novci u pitanju a Kinezi sami poslali ponovo i kazu da ako ne stigne u roku od 25 dana da ce uraditi refund.
***,necu da nas stave na blacklist a mislim da je nasa carina nesto zeznula.
Evo odgovora od Kineza:
Seller's message:
" Thanks for your email. I’m afraid your purchase has lost in post. China/Hong Kong/Singapore Post does have a 1.5% lost-in-post rate which is very frustrating and truly out of our control. Don’t worry: we will try our best to help – please let us know whether you want us 1:to send again as replacement 2r just issue full refund. Once again apologize for such unfortunate issue, and look forward to hearing from you soon and we will send replacement/refund straight away."
Onda sam ja rekao da necu nista i:
Seller's message:
"we will arrange a new one today . if you can not get the item within 25 days this time . just contact me for full money back . dont need to worry. we always do best serve protect buyer. best regards"
Moja praksa je da ako paket ne stigne posle ~35 dana posaljem prodavcu poruku da vidim da li mozda ima tracking, da li je poslao na vreme, da mu se nije vratio paket i slicno. On obicno odgovori da je poslao i da sacekam, sto i radim, cekam do 42-43 dana od kupovine, tad ponovo posaljem poruku sa zahtevom za refund ili slanjem sa trackingom. Tek ako ni tad nema dogovora pokrece se case i to cisto da se da vremena da paket ipak stigne, jer je rok za otvaranje slucaja 45 dana. Ako ni posle 10ak dana od otvaranja case-a nema dogovora a ni paketa, idem na escalate to ebay/paypal pa nek oni odluce, a to je u 99% slucajeva u korist kupca, ako prodavac nema tracking gde se vidi online da je paket dostavljen.
Prodavcima nikako ne odgovara otvaranje slucaja jer ukoliko im se to desava mogu da imaju problema, tako da ce obicno pristati na dogovor i bez toga.
Preporuka je da se bude veoma OPREZAN sa pristajanjem na ponovno slanje, jer je veliki broj nepostenih prodavaca koji ce reci da su ponovo poslali samo da bi vama istekao rok za otvaranje case-a jer znaju da nakon toga vi njima ne mozete nista...
Čitaš li? Napisao sam danas mejl prodavnici sa obaveštenjem da nisam dobio pošiljku i da ću, ako ne stigne za desetak dana, da otvorim spor. Imaju dovoljno vremena da odgovore.Što ne znači da moraš odmah i na keca da ideš na case, po sistemu boli me ona stvar, ja samo hoću svoje pare.
Imaš pravo, ali možeš i malo obilazno, ništa ne gubiš, ima vremena i za case i dispute...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari