Šta je novo?

Carina na posiljke [FAQ u prvom postu]

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Meni se to jednom desilo, ispostavilo se da je neko u posti pogresio i trazili su mi naknadno (posle 7 meseci :))
 
Da li je neko uspeo da kontaktira carinu u Savskoj 2, zovem ih već drugi dan, non-stop je zauzeto.
Paket mi na carini od 14. i ništa se ne dešava, pa rekoh da vidim o čemu se radi, odavno je istekao rok od 5 dana.
 
Imam i ja 1 paket od 14og da stoji. Proci ce jednog dana, opusteno. Nikad nisam ni probao da ih zovem, znam da bih dobio odgovor da se strpim...
 
@RingeRaja
Pokušavam i ja od juče, niko se ne javlja. Isti slučaj, paket čuči od 14og kod njih. Za 7 dana je prešao pola sveta, i sad je duže od 7 dana u Savskoj...
 
@star-duster
meni od uvodjenja PDV na sve ide random to sa uplatnicama, 2-3 paketica sa zaheftanom uplatnicom za onaj carinski papir sa racunicom, pa se ja smaram do banke/poste, pa provizija pa parking ako ima reda i tako to :(
Ali, da , te sitnice se vise i ne isplati da se narucuju, pogotovo sto oni ne veruju kinezu ( kada je u njihovu korist onda veruju :), pa cesto izadje na 200-300% placanje pdv i ostale dazbine...
 
Imam paket koji je krenuo 18.04 iz Amerike,jos uvek ga nisam dobio.Kapiram da stoji na carini sigurno dve nedelje ako ne i vise...Paket koji je narucen dva dana nakon njega takodje iz Amerike je stigao pre deset dana.
Tracking broj koji sam dobio je neupotrebljiv u ovom sistemu pretrage nase poste koja ga je preuzela.
Ima li nekoga sa slicnim problemom?
 
Šta kaže tracking na sajtu USPS-a?
Kada je paket napustio tlo USA?
 
Imam i ja 1 paket od 14og da stoji. Proci ce jednog dana, opusteno. Nikad nisam ni probao da ih zovem, znam da bih dobio odgovor da se strpim...
Čudno mi je zato što je paket išao preko Švajcarske pošte, registrovana pošiljka, ima invoice unutra,... Nema šta da razmišljaju i kontrolišu, lupe carinu i pdv i teraj.
 
@RingeRaja, Mladen, mitar1982 ista prica i sa mojim paketom od 14., celo jutro proveravam sajt i evo sad su ga azurirali, tako da je stanje posiljke promenjeno ;) chekirajte postin sajt za pracenje paketa kapiram da je svima sa tim datumom pao neki update
 
@Ringeraja
U pitanju je sajt Bodybuilding.com,paket je poslat dhl-om, obicnom postom.Kako mi je objasnjeno njihov tracking sistem ne dozvoljava detaljno pracenje posiljaka koje su lakse od 2 kg,u ciju kategoriju spada i ovaj moj.
Na Dhl-ovom sajtu stoji da je napustio Ameriku 18.04... Paket koji je narucen posle njega sa istog sajta, ciji tracking je bio detaljan zbog tezine stigao je do carine za dvanaest dana,preuzet od strane nase poste i na kucni prag dosao 10 maja.Zanima me da li ti paketi dobijaju nove brojeve za pracenje na nasoj teritoriji,posto mi je iz savske receno da sa dhl-ovim brojem ne mogu nista da uradim.Niti znam gde mi je paket niti kada mogu da ga ocekujem...
 
Miki i ja cekam paket narucen na bb.com 10.4 a imam i jos 2 komada 20.4 tako da se to nikad ne zna, samo opusteno i doci ce na kraju.
 
Poslednja izmena:
@RingeRaja, Mladen, mitar1982 ista prica i sa mojim paketom od 14., celo jutro proveravam sajt i evo sad su ga azurirali, tako da je stanje posiljke promenjeno ;) chekirajte postin sajt za pracenje paketa kapiram da je svima sa tim datumom pao neki update

Izgleda da je svima od 14. konačno prošao carinu, ali treba još da prođe i poštu u Savskoj, pa (u mom slučaju) još poštu na Dedinju, pa onda tek stiže do moje na Banjici i narednog dana je kod mene.
Otegnuće se to na narednu nedelju.
 

Prilozi

  • Screen Shot 2013-05-22 at 14.40.10.png
    Screen Shot 2013-05-22 at 14.40.10.png
    31.5 KB · Pregleda: 163
Izgleda da je svima od 14. konačno prošao carinu, ali treba još da prođe i poštu u Savskoj, pa (u mom slučaju) još poštu na Dedinju, pa onda tek stiže do moje na Banjici i narednog dana je kod mene.
Otegnuće se to na narednu nedelju.
isti status isto vreme ;) a meni tek za kg, meni ce tek da se otegne :D
 
***a, od Švajcarske do Srbije je trebalo 4 dana, a od Srbije do Srbije će kako stvari stoje pošiljka "putovati" cirka 3x duže.
 
Kolike su šanse da je pošiljka iz Hong Konga, poslata 18.4, stigla kod nas negde? Nemam praćenje.
 
Kolike su šanse da je pošiljka iz Hong Konga, poslata 18.4, stigla kod nas negde? Nemam praćenje.
Ja cekam od 14.04., ni traga ni glasa. Posiljka od 18.04. mi je stigla jos pre desetak dana.Sve iz HK.
 
Meni su u prethodnih nedelju dana stigle tri pošiljke, jedna sa dx naručena još u martu (?!), hdmi kabl vrednosti $3.5, druga sa eBay-a (Kina), armband za telefon, isto oko $4 i treća da eBay-a, naočare za bicikl vrednosti oko $8, obe naručene oko 15.4. i jedino što sam platio je otvaranje paketa 66din za poslednji paket. Niđe pdv-a...
 
Planiraš možda da osporiš transakciju preko PP (ako je išla preko PP)?
Otvorio case za posiljke,rekao da necu ni refund ni ponovno slanje zato sto su sitni novci u pitanju a Kinezi sami poslali ponovo i kazu da ako ne stigne u roku od 25 dana da ce uraditi refund.
***,necu da nas stave na blacklist a mislim da je nasa carina nesto zeznula.
Evo odgovora od Kineza:
Seller's message:
" Thanks for your email. I’m afraid your purchase has lost in post. China/Hong Kong/Singapore Post does have a 1.5% lost-in-post rate which is very frustrating and truly out of our control. Don’t worry: we will try our best to help – please let us know whether you want us 1:to send again as replacement 2:eek:r just issue full refund. Once again apologize for such unfortunate issue, and look forward to hearing from you soon and we will send replacement/refund straight away."

Onda sam ja rekao da necu nista i:

Seller's message:
"we will arrange a new one today . if you can not get the item within 25 days this time . just contact me for full money back . dont need to worry. we always do best serve protect buyer. best regards"
 
Otvorio case za posiljke,rekao da necu ni refund ni ponovno slanje zato sto su sitni novci u pitanju a Kinezi sami poslali ponovo i kazu da ako ne stigne u roku od 25 dana da ce uraditi refund.
***,necu da nas stave na blacklist a mislim da je nasa carina nesto zeznula.
Evo odgovora od Kineza:
Seller's message:
" Thanks for your email. I’m afraid your purchase has lost in post. China/Hong Kong/Singapore Post does have a 1.5% lost-in-post rate which is very frustrating and truly out of our control. Don’t worry: we will try our best to help – please let us know whether you want us 1:to send again as replacement 2:eek:r just issue full refund. Once again apologize for such unfortunate issue, and look forward to hearing from you soon and we will send replacement/refund straight away."

Onda sam ja rekao da necu nista i:

Seller's message:
"we will arrange a new one today . if you can not get the item within 25 days this time . just contact me for full money back . dont need to worry. we always do best serve protect buyer. best regards"
Zahvaljujem na podeljenom iskustvu, sastavio sam mejl za prodavnicu, pa čekam da bih video šta će da odgovore. Verujem da nije do njih, ali nije ni do mene. Ako ne stigne do sledećeg petka, pokrećem proces osporavanja.

Meni je, takodje, u interesu da stigne naručeno pre nego da mi refundiraju (sitan) iznos, ali sa druge strane, neću ni da gubim pare uzalud, kad već nema robe koju sam platio. Lično mi ne znači da li smo na crnoj ili beloj list nekog sajta, ako ću da bajam hoće li pošiljka da stigne do mene ili ne i da finansiram mogućnost isporuke u Srbiju neuspelim narudžbinama. Ne isplati mi se.
 
Ljudi, ne otvarajte case-ove na prvu loptu čim po vašoj proceni paket kasni.
Najpre lepo, ljudski pošaljite običan mail i obavestite prodavca da vam nije stigao paket i pitajte ga koje su njegove opcije.
Obično vas zamoli da sačekate još malo, nedelju dana, pa ako ne stigne ponudi da ponovo pošalje ili refund. Mene za ove 4 godine i oko 800 kupovina na ebayu samo je jedan Amer pokušao da zezne (ali je banovan od strane ebaya, a meni je refundiran novac), za par desetina $ nijedan Kinez nije postavljao pitanje.
Eto, ovo je moj savet, ne mogu da vas odgovorim oko otvaranja case-ova, ali mislim da otvaranje iz prve, bez prethodnog pokušaja normalne komunikacije sa prodavcem nije ljudski, jer u 90% slučajeva pošiljka zaglavi ili se izgubi negde na potezu HK - BG, sa čim prodavac nema ama baš ništa.
 
Znao sam će da se javi neko protiv osporavanja transakcija.

Kao što napisah negde ranije u nekoj od srodnih tema, način slanja odredjuje prodavnica. Ja ih ne teram, sami biraju i nude. Ako su spremni da rizikuju da neka pošiljka neće da stigne do kupca zbog izabranog načina slanja i da će zbog toga da budu na gubitku, neka bude tako. Ili neka promene nešto u poslovanju.

Ja imam još desetak dana fore i saćekaću do pred sam kraj tog perioda, ali ću svakako da pokrenem spor pre isteka.
 
Poslednja izmena:
Mene je pokusao i 1 Nemac za zavrne za novac. Kupio sam nesto, nije stiglo. Kad sam prijavio da nije stiglo on se pravio lud, ja pokrenuo case on se napravi pametan i posalje PRAZNU KOVERTU sa tracking brojem ponovo, kako bi ispalo da je on dostavio paket. Sreca pa su me zvali iz poste da dodjem posto je u pitanju prazna koverta, nisu hteli da mi uruce to. Dobio sam povracaj od ebaya ali posle dosta muke. A bio je u pitanju Nemac sa odlicnim feedbackom.

Nisu ni Azijati sjajni kad nesto ne stigne. Cesto odmah ponude da posalju ponovo, ali iskreno ne pristajte na to ako ne salje sa trackingom, jer vi nikad ne znate da li je on stvarno ponovo poslao ili ne.

U bar pola slucajeva kada sam pristao da ponovno slanje taj paket nije stigao/nije nikad ni poslat.

Moja praksa je da ako paket ne stigne posle ~35 dana posaljem prodavcu poruku da vidim da li mozda ima tracking, da li je poslao na vreme, da mu se nije vratio paket i slicno. On obicno odgovori da je poslao i da sacekam, sto i radim, cekam do 42-43 dana od kupovine, tad ponovo posaljem poruku sa zahtevom za refund ili slanjem sa trackingom. Tek ako ni tad nema dogovora pokrece se case i to cisto da se da vremena da paket ipak stigne, jer je rok za otvaranje slucaja 45 dana. Ako ni posle 10ak dana od otvaranja case-a nema dogovora a ni paketa, idem na escalate to ebay/paypal pa nek oni odluce, a to je u 99% slucajeva u korist kupca, ako prodavac nema tracking gde se vidi online da je paket dostavljen.

Prodavcima nikako ne odgovara otvaranje slucaja jer ukoliko im se to desava mogu da imaju problema, tako da ce obicno pristati na dogovor i bez toga.

Preporuka je da se bude veoma OPREZAN sa pristajanjem na ponovno slanje, jer je veliki broj nepostenih prodavaca koji ce reci da su ponovo poslali samo da bi vama istekao rok za otvaranje case-a jer znaju da nakon toga vi njima ne mozete nista...
 
Što ne znači da moraš odmah i na keca da ideš na case, po sistemu boli me ona stvar, ja samo hoću svoje pare.
Imaš pravo, ali možeš i malo obilazno, ništa ne gubiš, ima vremena i za case i dispute...
 
Moja praksa je da ako paket ne stigne posle ~35 dana posaljem prodavcu poruku da vidim da li mozda ima tracking, da li je poslao na vreme, da mu se nije vratio paket i slicno. On obicno odgovori da je poslao i da sacekam, sto i radim, cekam do 42-43 dana od kupovine, tad ponovo posaljem poruku sa zahtevom za refund ili slanjem sa trackingom. Tek ako ni tad nema dogovora pokrece se case i to cisto da se da vremena da paket ipak stigne, jer je rok za otvaranje slucaja 45 dana. Ako ni posle 10ak dana od otvaranja case-a nema dogovora a ni paketa, idem na escalate to ebay/paypal pa nek oni odluce, a to je u 99% slucajeva u korist kupca, ako prodavac nema tracking gde se vidi online da je paket dostavljen.

Prodavcima nikako ne odgovara otvaranje slucaja jer ukoliko im se to desava mogu da imaju problema, tako da ce obicno pristati na dogovor i bez toga.

Preporuka je da se bude veoma OPREZAN sa pristajanjem na ponovno slanje, jer je veliki broj nepostenih prodavaca koji ce reci da su ponovo poslali samo da bi vama istekao rok za otvaranje case-a jer znaju da nakon toga vi njima ne mozete nista...

+1
 
Što ne znači da moraš odmah i na keca da ideš na case, po sistemu boli me ona stvar, ja samo hoću svoje pare.
Imaš pravo, ali možeš i malo obilazno, ništa ne gubiš, ima vremena i za case i dispute...
Čitaš li? Napisao sam danas mejl prodavnici sa obaveštenjem da nisam dobio pošiljku i da ću, ako ne stigne za desetak dana, da otvorim spor. Imaju dovoljno vremena da odgovore.

EDIT: Identičnu stvar sam ja napisao, kao što je Mladen i tako planiram da postupim. Zbog tog ponovnog slanja i imam problem. Neka mi refundiraju keš sami, pa ću ja opet da naručim sa novih 45 dana fore.
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno