Šta je novo?

LG Optimus L9

*** nesto nije u redu onda.jedva dva sata cistog browsinga.ali to bi nekako i podneo, zamenicu bateriju nego imam utisak da ekran nije vjse osetljiv i precizan kao prvih dana, svako drugo slovo gresim,da li bi pomoglo factory reset?

Probaj factory reset, moguce da ti bateriju crpi neki zabagovan proces u pozadini.
Kad odradis f.reset, nemoj instalirati jos nikakve aplikacije, nego prvo probaj trajanje baterije pri uklj. 3g. Tako ces znati da li je softverski problem ili hardver tj. baterija.

Probaj factory reset, moguce da ti bateriju crpi neki zabagovan proces u pozadini.
Kad odradis f.reset, nemoj instalirati jos nikakve aplikacije, nego prvo probaj trajanje baterije pri uklj. 3g. Tako ces znati da li je softverski problem ili hardver tj. baterija.
probam cim odradim backup

Cenim da je vec neko nesto napisao na tu temu ali ne mogu ceo thread da pretrazujem... koja micro sd kartica valja da ide na doticnog mladica o kom se polemise i (posto sam laik) koja je razlika izmedju sdhc i sdsc kartice? Nameracio sam se na 16 giga klasu 10 ali sad, drz ne daj, sdhc, sdsc, da li kingston, san disk...
Pricajte!

Упоређивао сам GSIII mini и овај L9... Некако ми мртва трка по, тј L9 има за нијансу јачи хардвер, али не и екран... Које је ваше мишљење? Питам ове који су имали додира са оба телефона, или барем са једним од.

S3 mini glavne prednosti su vise interne memorije (bitno ako zelis da instaliras igre koje uzimaju par giga tipa NFS i slicne gluposti), nesto je kraci i uzi telefon pa se lakse nosi i kamera je dosta bolja.