Šta je novo?

PayPal (FAQ u prvom postu)

Е па Visa Electron коју ја имам не може да се региструје јер нема CSC број можда зависи и од банке
 
Ja sam danas obavio prvu uspešnu kupovinu sa .com jel mi se to nesto posrećilo ili su sredili kupovinu da vise ne mora da se ide na de, it....
 
Izgleda da su stvarno opravili PP/eBay.com vezu, i ja sam upravo uspešno kupio nešto sa Ebay.com sajta.
 
ljudi jel moze neko da mi objasni kako da otkazem porudzbinu na ebayu jos uvek nije placena posto pre desetak dana nije radijo ebay.com samo stoji u narudzbinama i iz dana u dan mi stize mail kako treba da platim to ali ja zelim da otkazem...sad je stigao mail kako moram pod hitno da to platim ili ce nalog biti ogranicen ili tako nesto?
 
Pa plati, izgleda da je plaćanje preko .com proradilo.
 
Kada si kliknuo da kupis, usao si u obavezujuci ugovor da ces tu stvar i kupiti. Probaj da pitas prodavca da otkaze porudzbinu, ako ne bude zeleo (na sta ima pravo), dobices negativnu ocenu i bice ti na ebayu u profilu upisano to
 
Kada si kliknuo da kupis, usao si u obavezujuci ugovor da ces tu stvar i kupiti. Probaj da pitas prodavca da otkaze porudzbinu, ako ne bude zeleo (na sta ima pravo), dobices negativnu ocenu i bice ti na ebayu u profilu upisano to
aha ok pazi nije neka cifra mogu i to da pazarim ali me zanima koji su stetni ti negativni poeni tj sta je njihova posledica?pretpostavljam da je krajna suspenzija naloga ali verovatno ima i nesto izmedju
 
Tvoj feedback skor kao kupac se izrazava u procentima. Neki nece da ti prodaju ako imas ispod 100 ili 99...
 
Sto znaci da na ovaj 1 negativan feedback koji ce da dobije mu treba jos nekih 99 pozitivnih da bi ponovo mogao nesto da kupi :d ;)
 
Ako nije neka para, plati, vredi imati pizitivnu ocenu
 
Uglavnom kad si novi korisnik mozes da probas da otkazes, ja sam za jednu otkazao pa sutra dan uspeo da uplatim pa opet poslao poruku prodavcu, on mi prihvatio otkazivanje pa video da sam platio i drugu poruku pa opet prihvatio prodaju :)
 
Tvoj feedback skor kao kupac se izrazava u procentima. Neki nece da ti prodaju ako imas ispod 100 ili 99...

Who gives a shit za tvoj feedback ako si kupac?!? Stvarno ne razumem sto si tako lupio, a vidi se da koristis ebay vec dugo.
Feedback se gleda ako ti nekom nesto prodaje.
Ionako prodavac ne moze dati negativan feedback.
 
Rekoh ti, naleteo sam na listinge u kojima je pisalo, we only sell to users with 99% positive feedback.

A da ne spominjem ovo

"After a further 7 days, if the buyer has not responded to the unpaid item dispute, you can file for the case to be closed and the fees refunded, this is NOT done automatically, you have to follow the links yourself. The buyer will then receive a strike against their account and usually after 3 such strikes, they will no longer be a registered user on Ebay."

Savetovao sam mu da se dogovori prvo sa prodavcem, ako je moguce. Ako ne, bolje da plati.

A drugo, feedback od prodavca je bitan jer se na taj nacin vidi da nisi budala koja ne placa svoje obaveze. Koliko ih je meni samo slalo za Srbiju iako navodno ne salju... Da imam 0 feedback novi nalog, mislis da bi slali? Još tad nismo ni legalan Pejpal imali pa dok objasniš zašto se adrese razlikuju...

Nama je narocito vazan feedback kao buyer, jer onaj drugi za sada neman ni nacina da steknes...

A jednog dana kad budemo mogli, on ce imati dobrar procenat kao buyer pa ce mu seller lakse ici u startu
 
Poslednja izmena:
Ja prvi put čujem za to 99% feedback users, a imam preko 500 kupovina u zadnjih par godina...
Naravno da imam 100% feedback jer sam uvek ja kupovao. Imao sam par problema ali sam ih uvek brzo i lako rešavao. Zato i volim da kupujem na ebayu. Osećaj sigurnosti je neprocenjiv.
 
Who gives a shit za tvoj feedback ako si kupac?!? Stvarno ne razumem sto si tako lupio, a vidi se da koristis ebay vec dugo.
Feedback se gleda ako ti nekom nesto prodaje.
Ionako prodavac ne moze dati negativan feedback.

Извини али ти лупаш. Продавац сада не може дати негативан feedback али је до пре пар година итекако могао па је Ebay то исправио. Ово што је Нинослав рекао је тачно.
 
Rekoh ti, naleteo sam na listinge u kojima je pisalo, we only sell to users with 99% positive feedback.

A da ne spominjem ovo

"After a further 7 days, if the buyer has not responded to the unpaid item dispute, you can file for the case to be closed and the fees refunded, this is NOT done automatically, you have to follow the links yourself. The buyer will then receive a strike against their account and usually after 3 such strikes, they will no longer be a registered user on Ebay."

Savetovao sam mu da se dogovori prvo sa prodavcem, ako je moguce. Ako ne, bolje da plati.

A drugo, feedback od prodavca je bitan jer se na taj nacin vidi da nisi budala koja ne placa svoje obaveze. Koliko ih je meni samo slalo za Srbiju iako navodno ne salju... Da imam 0 feedback novi nalog, mislis da bi slali? Još tad nismo ni legalan Pejpal imali pa dok objasniš zašto se adrese razlikuju...

Nama je narocito vazan feedback kao buyer, jer onaj drugi za sada neman ni nacina da steknes...

A jednog dana kad budemo mogli, on ce imati dobrar procenat kao buyer pa ce mu seller lakse ici u startu

Korisno uputstvo za novajlije na ebayu... Tako smo i Ninoslav i ja svojevremeno startovali i trudili se da ne pravimo sr@nja, a sad sa par stotina pozitivnih feedbackova i ratio 100% positive je mnogo lakše...
 
Mene je istripovala eBay Android aplikacija. Ili ja tu nešto nisam dobro shvatio.

Sa kompa sam poručio futrolu i folije za fon za 3,80 USD, odnosno 1,90 USD, kao prvu kupovinu, da vidim kako radi. Pronašao sam artikle na kojima je za RS bio označen Free Shipping.

I na kompu sve prođe OK, uplatim PayPal-om i dobijem instant dva pozitivna feedback-a od seller-a. Ali kada sam na fonu proveravao porudžbinu preko eBay aplikacije, nigde nema Free Shipping, već za svaku stavku naznačeni troškovi slanja, odnosno 3,80 USD + 1,5 USD slanje i 1,90 USD + 2,50 USD slanje.

Dođem kući, proverim na kompu i dalje stoji free shipping, dok na fonu stoje naznačene cene slanja.

Lako ću ja proveriti preko izvoda iz banke koliko mi je naplaćeno, ali je ovo zbunjujuće.

Ono što mene zanima je da li taj Free Shipping ima neko drugo značenje od očiglednog, odnosno da li taj "free" zaista označava besplatno slanje?
 
Neki prodavci stave vise opcija za slanje. Free je ako salju standardnom postom, a naplacuju ako hoces brzu varijantu. npr, economy, usps, fedex....
 
Sa kompa prikupljaj watch iteme ako nisi siguran sta radis, uradi uvek za svoju zemlju get rates za shipp. da se uveris da li je free...moze te ova aplikacija prevariti oko shippinga..
 
OK, hvala vam ljudi.

Na kompu je sve regularno, nigde se u detaljima porudžbenice ni u stavkama na mom nalogu ne spominje naplata slanja i manipulacije, sve sam baš detaljno pregledao. Pride ću proveriti ovih dana na izvodu kada odem u banku.

Da nisam instalirao app ne bih ni primetio ništa. :)
 
Na sajtu B&H vidim da moze da se koristi PP. Medjutim zbunjuje me ova druga recenica:"We accept PayPal payments (via our website only) provided that the shipping address is a PayPal confirmed address. PayPal is accepted for U.S., Canada & UK customers only.". Jel to znaci da prihvataju samo PP iz ove tri zemlje? Da li neko ima iskustva sa kupovinom sa B&H ?
 
Tako pise, a da li radi jedino da probas pa da vidis da li ce proci..
 
Na ebay-u sam uzeo par sitnica od 3 posiljke samo sam za jednu dobio tracking broj a sve su shipped?
Da mozda za nize cene ispod 15$ ne salju sa trackingom????
 
Nema pravila, sve zavisi od prodavca, i uvek piše u listingu da li ima trackinga ili ne. Tracking dodatno košta prodavca, zato neki ne stavljaju.
 
Nazad
Vrh Dno