Šta je novo?

Mass Effect 3

"Operation: Goliath" je uspela. Ubili smo, ne 1M, ne 2M, nego vise od 3M brute-ova. Bilo bi lepo da se ne pojavljuju do kraja nedelje u reaper izazovima.
 
igrao sam jednom sa cobanom bez dogovora, random partiju. pridružiću se naravno, jesi ti i na originu subtractor?
 
Bože glupog li kraja... Prosto mi je neverovatno da je ovo ovako kako je neko odobrio.

Mislim svaka čast koncept artistima koji su na ovoj igri radili, kao i ljudima koji su izneli level design. Pomerili su tu neke granice svakako i to je zbilja svetla strana ove frenšize. Takođe jedno veliko bravo za dobro osmišljene humorističke deonice bez kojih bi ova igra zbilja bila čista sintetika... Dakle sve je to lepo i ok ali ostaće činjenica ili barem utisak da je BioWare ovaj put izneo kako treba sve do praktično samog kraja. Dakle sve su uradili što je moglo da se uradi sa ovom tehnologijom, od ovog audio-vizuelnog, preko razrade samih likova i dijaloga za iste, pa do tog praktično finalnog obračuna koji je trebao da bude zbilja eskalacija svega sakupljenog do tog momenta. Nisam pogledao još koje su pritužbe fanova, ali s žaljenem mogu da konstatujem da je ovo što su napravili budalašina u najmanju ruku.

Ova igra nema više krajeva, ovde postoji samo jedan sa svojim varijacijama na temu, što je u najmanju ruku bezobrazluk. Sekvenca sa Jokerom i brodom totalno nebulozna. Odakle se brod našao u sred finalne bitke u rileju na svom putovanju plus kakav bi efekat imalo finalno razbucavanje mass-rileja po čitavu galaksiju, ako znamo da je jedan koji je odvalio Šepard oduvao ceo sistem, to samo ljudi iz BioWare mogu objasne... ili možda ni oni ne mogu... Sve u svemu - uvredljivo banalno! :smoke:

Ako su se već odlučili da vode celu stvar prilično neposredno i stripski kadrirano u svom koneceptu i dijalozima sa jakim akcentima na likove i rase odnosno raznovrsnost, onda su trebali tako i da je završe... Prosto rečeno - Raznovrsno! :trust:

"Hackett out..."
 
Poslednja izmena:
ok dodajem te tamo pa kad naletim, nisam se nešto pretrgao sa igranjem ali opicim koju partiju tu i tamo :D
nemam baš vremena
 


Ja sam prilično siguran da su ovi iz Bioware-a prosto zasrali kraj, a fanovi toliko žele da to ne bude istina da smišljaju razne alternative i teorije zavere, što će zapravo verovatno omogućiti Bioware-u da ispadne genijalan, izbaci novi ending DLC i onda kaže da je sve to već bilo planirano unapred...
 
Poslednja izmena:
Ne vidim sto bi fanovi bili krivi za bilo sta... ovo jeste verovatno hvatanje za slamku, ali iz mog ugla gledano - svako moze da tumaci kraj kako hoce. I sto bi to bila "teorija zavere" kao da su sad ti ljudi budale ili tako nesto i veruju u ancient aliens ili stagod. I za mene se igra zavrsava tako i nije me briga sta Bioware hoce da radi ili ne radi po tom pitanju. Naravno da ce biti i onih koji ne bi nikad prihvatili i da je kraj zaista tako osmisljen od strane Biowarea i da ce opljunuti svejedno jer jelte oni su sad u damage control modu pa im je ova "teorija" dobrodosla da se izvuku...mene licno nije briga, kao sto vec rekoh - mogu da rade sta 'oce...
 
Meni je tesko da poverujem da su pisci jednostavno zbrzali kraj. Triologija je toliko kompleksno napisana da nema nikakve logike da je kraj nedorecen. Ocigledno je da je namerno tako napravljen zbog buducih DLCova. Ja se samo nadam da nece ispasti papani i naplatiti "pravi" kraj. Mada, to je EA...
 
Ne znam dal su ga zbrzali, ali ovo rešenje koje su ponudili sve sa likom onog klinca je idijotarija... Od toliko mogućnosti i potencijalnih podvarijanti koja svaka mogućnost praktično ima kada se uzme u obzir broj rasa koji je osmišljen u igri, ovo rešenje koje su nam oni ponudili je prosto rečeno užasno glupo a i cenim da vređa intelekt ogromnog broja igrača koji se nije libio da plati rekornih 70E za naslov koji je po mnogima potpuno nepravedno podeljen u dve varijante (onom sa i onom bez Javika)!!!

Na osnovnu gore izvedenog logičan zaključak bi bio da BioWare i naročito EA tretiraju svoje fanove taman kao nekakav indoktrirani polusvet - čitaj: idijote ili robote koji bi trebalo da su ustanju da ama baš svaku glupost progutaju pa i ovako nebulozne i glupe završnice...
 
Poslednja izmena:
Meni bi recimo vise smetalo da bude sledeci slucaj -

da je ovo sa indoktrinacijom bilo zaista po scenariju i da to Bioware i ozvanici a da se hejt onda preusmeri na kolosek - "sad se cupate, a?" ... I onda vidis da raja hoce glupe igre gde je sve lepo nacrtano a cim igracu napravis malo gimnastike za mozak onda si osudjen na stub srama jer niko nije skapir'o ocigledno
...dakle bolje Girs of Wor i udri po dzojpedu, koga zabole prica , svi srecni i svi zadovoljni.

A s druge strane, hejt ih mozda navede da porazmisle ubuduce kad isecaju sadrzaje iz igre kako bi ih posle prodavali kao DLC, a POGOTOVO eventualno razresenje "misterije" ...


I da...LOL za Marauder Shields-a ... postade legendarni meme:d
 
Poslednja izmena:
Kad ste vec zvali :D

BioWare co-founder Ray Muzyka has promised fans in an open letter the Mass Effect 3 development team is “hard at work on a number of game content initiatives” that will provide “clarity” to the ending of the game.

He added news on DLC will arrive next month.
 
Porazmislili su:d
 
A evo ga puni citat:

Building on their research, Exec Producer Casey Hudson and the team are hard at work on a number of game content initiatives that will help answer the questions, providing more clarity for those seeking further closure to their journey. You’ll hear more on this in April. We’re working hard to maintain the right balance between the artistic integrity of the original story while addressing the fan feedback we’ve received. This is in addition to our existing plan to continue providing new Mass Effect content and new full games, so rest assured that your journey in the Mass Effect universe can, and will, continue.

Eto sad necemo samo cekati DLC za pricu vec i ME 4,5,6... :d
 
Da li je iko ocekivao ista drugacije? :D

Inace, potpuno se slazem sa nexovim zadnjim postom - ja sam najvise pizdeo zbog onog velikog poll-a na bioware forumu gde je svaki treci post bio "buaaaaa, hocu hepi end! Dajte mi hepi end! Necu da budem tuzan, buaaaa!"... uzas!!! Retardirana deca...
 
Jok, dobicemo MMORPG.
 
A bilo bi lepo i da vrate heavy weapons, jer ovako na mekove treba da pucaš i pucaš i puuuucaš... Sve u svemu, usere se čovek od muke kada igra na insane dok izuje jednog meka! A kad iskoče dva, ha, haaa... :crash:

A inače je extra iritantno i to što npc-ovi bacaju bombe nepogrešivo i to sa pet kilometara... Samo hop i tek skontaš da sediš na bombi! Mislim ono... Ja kad bacim bombu, ona se obavezno odkotrlja negde bezveze :mad:

Takođe ovo sa nosivošću je blago glupo rešeno. Većina ovakvih futurističkih oklopa logično bi trebalo da ima tzv egzo skelet koji bi u suštini trebalo da omogućje veću nosivost i pokretnost. Svi tako i izgledaju otprilike, osim ovog zadnjeg koji više podseća na pancir unifome kakve se i danas koriste. Dakle po meni je to čist promašaj, koji je pored ionako bolesno preciznih npc-ova samo dodatno učinio napucavanje na momente više nego mučnim... Što se tiče težine pušaka, to još i nekako... premda su neke bolesno teške. Zapravo bi ove najveće težine trebalo da se vežu za heavy weapons i onda bi to štimalo. Ovako ispada da nosiš snajper koji je ubitačan, spor i težak kao tenk, heh! :p
 
Poslednja izmena:
Ja igram na insane ali sam importovao lika s pocetka pa ne znam kako bi bilo da nisam ali ovako je meni taman - tu i tamo zaginem a sada sam 46 nivo i nemam vecih problema...recimo zavrsio sam geth misiju i do sada nisam video tezi kraj neke misije, 3 geth primea na bliskom rastojanju koji se priblizavaju a nema nazad. AI protivnika nije tako los, ima bezveznih situacija ali u vecini slucajeva se ponasaju prilicno dobro, sakrivaju se ne nalecu ko musice i precizni su. Skripte su identicne i za kompanjone, primetio sam da kada mu zadas neku poziciju koja je udaljena i do koje treba da prodje nekoliko zaklona, on lepo ide cik-cak i sakriva se iza svakog...identicno kao NPC-ovi koji te napadaju po identicnom paternu...nista strasno i daleko bolje nego u nekim drugim pucacinama. Meni smeta mapa u igri, imam gomilu Citadel questova u kojiima se trazi u nekom sistemu nesto ali tih sistema nema na mapi...pretpostavljam da se otvaraju nakon zavrsenog priority questa ali prilicno detaljno cesljam pre nego predjem na priority i opet nista...ovako me strah da ne dodjem do kraja sa dosta neresenih questova...logicnije bi mi bilo da ako sam dobio quest sa tacnom lokacijom da se sistem i otvori na mapi, ovako mi nista nije jasno i moram da trckaram s vtremena na vreme da vidim hoce li se pojaviti? Evo ojavila se Serpent nebula a quest vucem vec duze vreme sto je ok, bar to da skinem ali zasto se pojavila i sta je okinulo nisam primetio?
 
Poslednja izmena:
A bilo bi lepo i da vrate heavy weapons, jer ovako na mekove treba da pucaš i pucaš i puuuucaš... Sve u svemu, usere se čovek od muke kada igra na insane dok izuje jednog meka! A kad iskoče dva, ha, haaa... :crash:

A inače je extra iritantno i to što npc-ovi bacaju bombe nepogrešivo i to sa pet kilometara... Samo hop i tek skontaš da sediš na bombi! Mislim ono... Ja kad bacim bombu, ona se obavezno odkotrlja negde bezveze :mad:

Takođe ovo sa nosivošću je blago glupo rešeno. Većina ovakvih futurističkih oklopa logično bi trebalo da ima tzv egzo skelet koji bi u suštini trebalo da omogućje veću nosivost i pokretnost. Svi tako i izgledaju otprilike, osim ovog zadnjeg koji više podseća na pancir unifome kakve se i danas koriste. Dakle po meni je to čist promašaj, koji je pored ionako bolesno preciznih npc-ova samo dodatno učinio napucavanje na momente više nego mučnim... Što se tiče težine pušaka, to još i nekako... premda su neke bolesno teške. Zapravo bi ove najveće težine trebalo da se vežu za heavy weapons i onda bi to štimalo. Ovako ispada da nosiš snajper koji je ubitačan, spor i težak kao tenk, heh! :p

Tvoj problem je sto igru posmatras kao pucacinu :D Ne mozes da se oslanjas samo na puske i zbog toga ti ubijanje vecih protivnika traje duze. Ako povedes pravi tim najtezi deo ces uraditi u sekundi i zavrsiti neprijatelje lako.
 
A bilo bi lepo i da vrate heavy weapons, jer ovako na mekove treba da pucaš i pucaš i puuuucaš... Sve u svemu, usere se čovek od muke kada igra na insane dok izuje jednog meka! A kad iskoče dva, ha, haaa... :crash:

U single player-u imas heavy weapons samo treba znati gde se nalaze. Zato je najbolje prvo preci na normal da se ne bi frustrirao i upoznao sa nivoima.
A inače je extra iritantno i to što npc-ovi bacaju bombe nepogrešivo i to sa pet kilometara... Samo hop i tek skontaš da sediš na bombi! Mislim ono...

Pa i u drugim igrama su prokleto precizni samo sto te zatrpavaju sa granatama. Ovde nade spam nisam primetio.

Ja kad bacim bombu, ona se obavezno odkotrlja negde bezveze :mad:
Sve zavisi koja klasa je u pitanju. Inflitrator moze da pilepi dva mina granate na mini bossa i da pobegne neprimecen :d

Što se tiče težine pušaka, to još i nekako... premda su neke bolesno teške. Zapravo bi ove najveće težine trebalo da se vežu za heavy weapons i onda bi to štimalo. Ovako ispada da nosiš snajper koji je ubitačan, spor i težak kao tenk, heh! :p

Imas Saber poluautomatsku pusku, udar duplo slabi od widow snajpera ali zato imas osam metaka po okviru. Jedino sto je dobijas kasno u igri i sto je prilicno teska. Imas i N7 pusku koja ima duplo slabiji udar od Saber ali puca po dva metka.
 
Poslednja izmena:
Svi vlasnici igre neka kontaktiraju support i neka traze commendation pack. Zbog greske koju su napravili ociglednos ada daju svima, odnosno pitanje je da li mogu da provere da li ste odradili zadatak ili niste. Ok, ako bas niste ni ukljucili mp onda ce mozda biti malo teze, ali ako ste imali nekoliko sati, a niste odradili silver/gold reapere slobodno probajte da dobijete svoju n7 pusku u mp.
 
Evo zavrsih i ja igru.

Jedna stvar preko koje stvarno ne mogu nikako da predjem koja mi je jos od E3 demoa isla na zivce je onaj klinac. Zar su stvarno mislili da ce neko da roni krokodilske suze sto ce neki iritirajuci klinac da zagine i time igrac dobije neku vecu emociju da pobedi Reapere.

Nadao sam se da je tu kraj sa njim, ali vec posle prvog odlaska sa Citadele kada ga shep sanja znao sam da nece da sluti na dobro i da ce mali imati nekakvu ulogu na kraju; vadlja barem opet samo kao neku viziju.

Ali onda na kraju otkrovenje, ne samo da opet moram da gledam klinca nekoliko puta u toku igre u mucnim super sloooooowmooooo sekvencama koje samo jos vise iritiraju, ispostavi se da je klinac kljuc za sve. Od tog trenutka me bolelo vise za bilo kakav kraj igre jer sam dobio "the answer to life the universe and everything", sto se mene tice mogli su slobodno da stave i 42, jednako je ozbiljno kao njihovo pisanje.

Steta, sama igra mi je sasvim ok, ne racunajuci kraj ima nekih stvari koje su mi smetale, ali ima i pozitivnih stvari koje su uradili na zahtev fanova. Ali dzaba kad su us**li tamo gde je bilo najpotrebnije.
 
Evo zavrsih i ja igru.

Jedna stvar preko koje stvarno ne mogu nikako da predjem koja mi je jos od E3 demoa isla na zivce je onaj klinac. Zar su stvarno mislili da ce neko da roni krokodilske suze sto ce neki iritirajuci klinac da zagine i time igrac dobije neku vecu emociju da pobedi Reapere.

Nadao sam se da je tu kraj sa njim, ali vec posle prvog odlaska sa Citadele kada ga shep sanja znao sam da nece da sluti na dobro i da ce mali imati nekakvu ulogu na kraju; vadlja barem opet samo kao neku viziju.

Ali onda na kraju otkrovenje, ne samo da opet moram da gledam klinca nekoliko puta u toku igre u mucnim super sloooooowmooooo sekvencama koje samo jos vise iritiraju, ispostavi se da je klinac kljuc za sve. Od tog trenutka me bolelo vise za bilo kakav kraj igre jer sam dobio "the answer to life the universe and everything", sto se mene tice mogli su slobodno da stave i 42, jednako je ozbiljno kao njihovo pisanje.

Steta, sama igra mi je sasvim ok, ne racunajuci kraj ima nekih stvari koje su mi smetale, ali ima i pozitivnih stvari koje su uradili na zahtev fanova. Ali dzaba kad su us**li tamo gde je bilo najpotrebnije.

Nisam odigrao igru, ali nemoj da mi diras 42 :D
 
Posle svega sto se izdesavalo, ne znam kako trilogija uopste moze da ima logican epilog. :)
 
When there's a will there's a way. :)
Pravljenje rupe za rupom nikako ne moze da se opravda umetnickom slobodom, ovo je jednostavno slabo. A DLC da vidis ostatak necu ni da komentarisem.
 
Poslednja izmena:
A sad procitaj one nase spojlere od strane 30 naovamo:p

Join the Club:D
 
Poslednja izmena:
Ma procitao, al ne pomaze nista, mozda ovo malo (stavio sam da krece od 20 sekundi ko nece da gleda spojler). :D

[YOUTUBE]I_H3uWLW3N4&hd=1&start=22s[/YOUTUBE]
 
Nazad
Vrh Dno