Šta je novo?

Mortal Kombat [reboot]

Kad ovako cujem da neki (ocigledni:) ) fan Street Fightera prica o Mortal Kombatu, onda bih trebao da se nadam da ce ova igrica biti odlicna. Gledao sam prvi klip ovog lika kako je pricao o igrici a kao pritom pojma nema o MK-u i evo sad ovaj drugi klip i ono sto ja vidim iz njegovih reakcija je da se lik bukvalno ukenjao da ovaj MK ne oduva SF4. Imam neki osecaj da bi bez problema ispljuvao ovaj MK da ima i malo dokaza za to. Ali ne moze da nadje nista sto bi bas bilo evidentno da je lose odradjeno pa onda samo pravi neke promene u boji glasa.... kao "aaaaa cudno je to ali interesantno". Ne znam sta je cudno u skakanju ovde? Kao skacu svi na istu foru ili sta? Pa kako su skakali u MK2 i 3? Jedino sto mi se ne svidja ovde jeste sto se onaj "meter bar" znatno napuni kod onog borca koji prvi napravi udarac. To bih izbacio. A ovo za Johnny Cagea da nece da se okrene, to prvi put vidim.
 
Dzabe gledate snimke (i ja sam ih dzabe gledao), mora da se proba da bi se videlo kakav je osecaj u igri, ne pokujsavajte da izvlacite velike zakljucke bez probanja...
 
Ivane, jel da ocekujemo tvoj mali review o novom MK-u kasnije?:D
 
Kad ovako cujem da neki (ocigledni:) ) fan Street Fightera prica o Mortal Kombatu, onda bih trebao da se nadam da ce ova igrica biti odlicna. Gledao sam prvi klip ovog lika kako je pricao o igrici a kao pritom pojma nema o MK-u i evo sad ovaj drugi klip i ono sto ja vidim iz njegovih reakcija je da se lik bukvalno ukenjao da ovaj MK ne oduva SF4.

Taj lik uopste ne igra SF, vec Tekken.
A ovo da ce MK da oduva SF4 je smesno. MK se uvek dobro prodavao, cak i kada je bio teski krsh :).

Ne znam sta je cudno u skakanju ovde? Kao skacu svi na istu foru ili sta? Pa kako su skakali u MK2 i 3? Jedino sto mi se ne svidja ovde jeste sto se onaj "meter bar" znatno napuni kod onog borca koji prvi napravi udarac. To bih izbacio. A ovo za Johnny Cagea da nece da se okrene, to prvi put vidim.

Aj sto su skokovi genericki, vec je skok sa rukom overhead, a sa nogom nije.
Sto se mene tice, to veze sa mozgom nema.

Dzabe gledate snimke (i ja sam ih dzabe gledao), mora da se proba da bi se videlo kakav je osecaj u igri, ne pokujsavajte da izvlacite velike zakljucke bez probanja...

Ne moram da probam da bih zakljucio da mi se mehanika ne svidja, pa ne igram tabacine od juce ;).
Mada, ne sumnjam da cu ovo igrati. Ako nista drugo, kada mi dodju drugari koji inace ne igraju tabacine, a vole MK.
 
Poslednja izmena:
Taj lik uopste ne igra SF, vec Tekken.
A ovo da ce MK da oduva SF4 je smesno. MK se uvek dobro prodavao, cak i kada je bio teski krsh :).
Dobro, moguce, al provalio sam da je u pitanju neki trip MK vs SF ili Tekken ne bitno. Oseca se kako lik prica i kako zeli da spusti igricu ali ne moze, jer jednostavno ne moze nista da nadje toliko lose sto bi rekao ovako javno preko YT-a a da ne shvati da bi ispao smesan. Tekken mogu da igraju samo oni koji gotive manga crtace, sto je ok po meni, sve treba da ima svoju publiku.
Pratim kad kad u poslednjih nedelju dana sta se pise po sajtovima za MK i ne postoji post od ovih koji su probali demo a da imaju lose kritike o probnoj verziji igrice. A ogromna vecina njih pise kako ce ovo biti najbolja tabacina ikada pri tom su igrali i MK2 i MK3. Ja jedva cekam da probam igricu i da vidim da li i u kojoj meri moze da se meri sa MK2 i MK3? :)
 
O ovome sam pricao, za manje od 24 sata ljudi vec rade 60% komboe.. :) To je nedopustivo.. Ovo da se ne okrecu automatski je takodje mnogo cudno.. Al ajde, treba videti uzivo..
 
To da se likovi ne okrecu automatski mi je stvarno neverovatno. A ako je i ovo tacno sto ovaj lik iz videa gore prica, da se ne smanjuje damage udaraca u juggle-u, onda stvarno, koji su to top players koji im intenzivno testiraju igru kao sto govore, bas me zanima..
 
Ja ne znam o kakvom okretanju pricate, sve funkcionise u igri "kako bi trebalo", tj. bas onako kako ja ocekujem i kako je do sada bilo. Ne znam ni sta ne valja u skokovima, i to mi je kako sam se nadao da ce biti. Da se ogradim: ja sam igrao MK do Trilogy-a, ostali delovi za mene ne postoje.

Svi ti snimci su izgleda pravljeni da demonstritaju sve i svasta. Ed Boon je rekao da ce biti razni noob friendly modovi u kojima ce se vezbati, ko zna sta od svega toga gledate.

Hteo sam da napisem ponesto, ali kad vidim kako krece diskusija, vec sam se umorio.

Morate da napravite razliku: ne igraju svi tuce (a ni igre generalno) kao profesionalci, niti to zele. Na ovom forumu ispada da o cemu god da se prica, prica se sa top ljudima sa zemaljske kugle. Ako su trke u pitanju, svi su F1 vozaci, ako su "tuce" u pitanju, svi pricaju kao da je najnormalnije da svako ima zelju da pobedjuje na pro turnirima u Japanu.

Moj ugao je 100 puta drugaciji: ne analiziram frejm po frejm, ne crtam hitboxove u glavi i mislim da je to sasvim u redu. MK je jedina nejapanska tuca i mogli bi da je posmatramo zasebno, a ne odma' poredjenje sa Tekkenom i Street Fighter-om.

Na kraju krajeva, ko poredi SF, Tekken i MK, slobodno se moze reci da mnogo toga ne kapira vezano za igre tj. zabavu generalno.

Mislim da je najveca vecina ljudi koji su voleli prva tri Mortal Kombat-a bas kao ja, tako da ipak verujem da ce biti smisla pricati kad malo vise "obicnih" ljudi proba demo.

MK se igrao iz hiljadu razloga, tako da ne vazi to seciranje, ovo je ovako, ovo je onako. Dovoljno je da to u principu bude na foru starih delova i bice pun pogodak. Igrao se zbog gameplay-a, settinga, muzike i zvucnih efekata, dizajna i kompletne atmosfere koju je imao. Nije se igrao zato sto su ljudi zeleli da budu profesionalci i nisu videli nikakve propouste u koncepciji. Dovoljno mi je da se setim koliko su ljudi uzivali u tome, da ne moram ni da se zapitam sta je tu bilo dobro, a sta ne. Znam da je bilo dobro. Isto kao sto je Street Fighter - legenda bio dobar na sasvim drugi nacin.

Na celom internetu ocigledno postoji tenzija izmedju tih "*******ih" likova koji igraju tuce kako sam opisao i "obicnih" ljudi koji to u cudu gledaju. I tu kako treba da postoji neka rasprava ili objasnjenje ko je u pravu. "Igram samo Street Fighter vec 20 godina" je jedan prilicno poseban ugao, pokazite malo respecta i za ostale ljude, nema svako ni zelje ni vremena da tako pristupa igrama. I to ne znaci da je misljenje tih ljudi ista manje bitno. A ko igra jednu ili dve tuce tako 20 godina, mislim da je najprirodnije da mu se bilo sta novo ili drugacije zgadi, jer mu bukvalno narusi pogled na svet :)
 
Poslednja izmena:
Ne znam ni sta ne valja u skokovima, i to mi je kako sam se nadao da ce biti. Da se ogradim: ja sam igrao MK do Trilogy-a, ostali delovi za mene ne postoje.
Udarac rukom iz skoka ne moze da se blokira niskim blokom i ako se tu zeznes krece kombo.
Udarac nogom iz skoka moze da se blokira niskim blokom.
Tebi ovo ima smisla?

Morate da napravite razliku: ne igraju svi tuce (a ni igre generalno) kao profesionalci, niti to zele.
Moj ugao je 100 puta drugaciji: ne analiziram frejm po frejm, ne crtam hitboxove u glavi i mislim da je to sasvim u redu. MK je jedina nejapanska tuca i mogli bi da je posmatramo zasebno, a ne odma' poredjenje sa Tekkenom i Street Fighter-om.
Ja i mislim da ce igra biti odlicna ljudima koji ne igraju tabacine, ali da ljudima koji igraju, (uglavnom) nece.
Kao uostalom i svaki MK do sada ;).

I nije mi jasno zasto ste toliko osetljivi. Pa o svakoj igri na ovom forumu moze da se diskutuje.
Ono sto je meni ocigledno je, da vecina ljudi koji se odusevljavaju nisu igrali poslednjih par igara iz serijala.
Ja jesam i zato mi se i ne svidja ovo sto vidim, jer nekog velikog napretka u odnosu na prethodnih par delova nema.

Jedino sto je drugacije je sto ova igra puca na nostalgiju.
 
Ja ne mogu da verujem da je neko igrao poslednjih par igara iz serijala, ali sta da se radi. U tome je poenta, svako ima neki ugao.

Kakve "tabacine"? Zar ti nije logicno da ovo cekaju ljudi za koje je i pravljeno, oni koji su voleli prva tri dela MORTAL KOMBATA?

I da se razumemo, nista se ja posebno ne uzbudjujem ili odusevljavam, samo pokusavam da vam malo ukazem na taj hard-core ugao vezano za bilo sta sto radite.

Za mene je dovoljno hard-core to kako sam ja igrao MK kad sam ga igrao, ne zanima me sta je neko radio u nekoj drugoj "tabacini" i koliko je on zapravo ******* zbog toga.
 
Poslednja izmena:
Moraju da rade na balansu, apsolutno je moguce uraditi i to da nekome ko ne zeli puno da "ulaze" u igru ona deluje apsolutno isto kao sto mu i sada deluje, a da pritom ovakve stvari ne budu moguce za ljude koji tuce ne dozivljavaju kao casual zanr:

http://www.youtube.com/watch?v=N24E0JKzQVE

Kao sto rece Boris gore, igra nije ni 24 sata u javnosti. Bilo bi mnogo lose da odes online, propustis jedan blok i odmah imas 70% oduzeog health-a. A tek je pocelo, tek ce se pronalaziti ovakve stvari. Treba izbalansirati 30ak karaktera i sve njihove poteze... Nije lako. Jos kad vidis da su drugi to uspeli (SF, Tekken) onda jos gore deluje kad ti to ne uspes...

Naravno to sve kad pricamo o tom uglu. Slazem se takodje i sa tim da to nije jedino sto je bitno. Sveukupni utisak o igri naravno da ima i svojih drugih aspekata.
 
Kakve "tabacine"? Zar ti nije logicno da ovo cekaju ljudi za koje je i pravljeno, oni koji su voleli prva tri dela MORTAL KOMBATA?
A zasto mislis da ja nisam obozavao prva 3 dela + Ultimate + Trilogy?
Bas zbog toga sam i zeleo da ova igra bude nesto vise od animacija/gameplay-a iz poslednjih par MK igara uz stare likove i poznate lokacije.

I da se razumemo, nista se ja posebno ne uzbudjujem ili odusevljavam, samo pokusavam da vam malo ukazem na taj hard-core ugao vezano za bilo sta sto radite.
***, ovo je moj zanr i omiljeni mi serijal iz detinjstva ;).
 
Bas to. Boon je i rekao da im nije cilj da stvore sad tu neku mnogo kompleksnu tabacinu gde ce ti trebati mesec dana da naucis jedan combo. Iskreno takav nikad i nije bio. Ali da nece biti ni bas lak. Znaci nesto umereno i za obicne igrace i za one koji su u ovom zanru vec godinama. E sad koliko sam ja primetio igranje protiv kompjutera cak na expertu je mnogo lako, tako da predpostavljam da ce tu doci do promena u finalnoj verziji igrice.

A evo napokon i vignette tate izasao:D :
[youtube]jteH3xn03Yc[/youtube]
 
Moraju da rade na balansu, apsolutno je moguce uraditi i to da nekome ko ne zeli puno da "ulaze" u igru ona deluje apsolutno isto kao sto mu i sada deluje, a da pritom ovakve stvari ne budu moguce za ljude koji tuce ne dozivljavaju kao casual zanr:

http://www.youtube.com/watch?v=N24E0JKzQVE

Kao sto rece Boris gore, igra nije ni 24 sata u javnosti. Bilo bi mnogo lose da odes online, propustis jedan blok i odmah imas 70% oduzeog health-a. A tek je pocelo, tek ce se pronalaziti ovakve stvari. Treba izbalansirati 30ak karaktera i sve njihove poteze... Nije lako. Jos kad vidis da su drugi to uspeli (SF, Tekken) onda jos gore deluje kad ti to ne uspes...

Naravno to sve kad pricamo o tom uglu. Slazem se takodje i sa tim da to nije jedino sto je bitno. Sveukupni utisak o igri naravno da ima i svojih drugih aspekata.

Ja se nekako nadam da to sa videa nece biti moguce, tj. da je to u nekom od tih modova za vezbanje-isprobavanje. Naravno da bi i meni smetalo da to bude moguce, ja sam pricao vise generalno. Pritom mi se cini da je u jednm trenutku bilo prilike da ga izblokira (iako se combo kao nastavio), negde na 8-9 sekundi, ali posto je "dummy", naravno da to nije uradio. Mozda i nije tako, ali mi se ucinilo...
 
Poslednja izmena:
Pritom smo do juce pricali o Mortal Kombatu kao najvecoj trashini posle prva 3 dela, sad odjednom najvisa moguca ocekivanja, doboro je da su i ovo skapirali :)
 
Poslednja izmena:
Pritom mi se cini da je u jednm trenutku bilo prilike da ga izblokira
Nope, ne bi bio kombo da je u bilo kom trenutku bilo prilike da se izblokira. U tom trenutku bi prestao prvi kombo i zapoceo sledeci kombo koji ovaj drugi lik nije izblokirao kad je imao priliku.

Anyway, da ne ispadne sad da je ****** ovaj novi MK, nebo i zemlja je u poredjenju sa MK naslovima iz poslednjih 10ak godina.
 
Vidim da vas ovo dosta buni. Ovo je igranje protiv kompjutera, a kompjuter je toliko slabo uradjen u demou da na expertu mozes da stojis pored njega i on nece da te napada. Verujem da su namerno tako odradili demo da ljudi lakse i malo bolje udju u stos. A ima i jos jedna stvar, a to je "kombo breaker" ako se ne varam da se tako zove. Tu na udarac uzvracas udarcem i na taj nacin se branis od ovako necega kao sto je na klipu. Nece biti ovo moguce uraditi kad bude igralo dvoje dobrih igraca.
 
Poslednja izmena:
Nope, ne bi bio kombo da je u bilo kom trenutku bilo prilike da se izblokira. U tom trenutku bi prestao prvi kombo i zapoceo sledeci kombo koji ovaj drugi lik nije izblokirao kad je imao priliku.

Anyway, da ne ispadne sad da je ****** ovaj novi MK, nebo i zemlja je u poredjenju sa MK naslovima iz poslednjih 10ak godina.


Ma znam, ali sam pomislio da to nije neko "drugo", proizvoljnije brojanje u trening modu ili tako nesto, posto mi se cinilo (vizuelno) da je mogao da ima kontrolu nad likom.

Nisam video te "kombo breakere", ako je ovo gore moguce, dobro bi bilo da ih ima...

Ustvari, ladno mogu da zamislim da je ovo neki noob-friendly mod u kome je sve moguce, pricao je Ed Boon o tome. Ili se bar nadam da je tako. Nekako mi se cini kao da sabere vise odvojenih komboa ponekad, koliko kod nemoguce zvucalo :), kao da je neki propust te vrste (mozda samo u odredjenom modu)
 
Poslednja izmena:
Ja mislim da je bukvalno nemoguce napraviti tucu koja bi pomirila ta dva ugla gledanja, da bude dobra i pocetnicima i HC igracima. Skoro da si obavezan da krenes ili jednim ili drugim putem kao diveloper.
Iako imam najvise moguce misljenje o street fighter-u, takodje priznajem da ta igra ima "najskuplju ulaznicu za online", ili zapravo za bilo kakvo uzivanje u njoj. Cena ulaznice je 6 meseci do godinu dana vezbanja, uglavnom u trening modu. Ako nemas "makar" toliko iskustvo, online ce ti biti uzasno iskusto...
 
Ajde online, tu ima svakakvih manijaka, ali veci je problem sto je uzivanje ikako igrati igru samo na visokom nivou...

Pritom je MK mnogo drugaciji od svega, jer ima ovoliko specijalnih poteza, ja ga i zbog toga mnogo volim. Manje mi je zanimljivo kad je nesto "samo tuca", bez svih dodatnih mogucnosti koje brdo specijalnih poteza pruza. Speicjalnih u smislu: led, mreza, rakete, razni special udarci kojima mozes da iznenadis, to je za mene :).

Samo cinjenica da ima toliko takvih stvari ga cini jedinstvenim i desetom pricom u odnosu na igranje ostalih tuca, pa mi je onda i prica o balansiranju na nacin na koji se to radi u drugim tucama malo cudna. Ali treba sve uvek maksimalno da se izbalansira, ako je moguce. Samo mi se cini da to ne moze isto da se uradi u MK u kome postoji TOLIKO toga sto u svakom trenutku moze da se iskombinuje. Kad je nesto "jednostavnije", kao SF (mislim po broju poteza koji su moguci u trenutku), sve se svodi na tajming i moze da se dovede do savrsenstva, ovde - nisam siguran. SF je k'o sah :)
 
Poslednja izmena:
Da, da, to i kazem.

Zamisljam kako bi SF delovao nekom klincu koji ga sada po prvi put vidi. Tri udarca rukom, tri nogom, dva-tri specijalna udarca, super i ultra. Tako na prvi pogled deluje. A zapravo je u pitanju remek delo gameplay-a! Ali ***, moras dosta da "ulozis" dok pohvatas sve stvari i dok se navezbas.. Tek tad postaje vrhunski...
 
Sad sam se editovao, otprilike isto pricamo :). Pritom MK ne prave Japanci, Ameri ga nikad nece TAKO izbalansirati :)
 
Poslednja izmena:
Aj da ne ispadne da samo pricam napamet, ovo su moji utisci posle 30tak minuta provedenih sa igrom :

Modeli likova i nivoi dobro izgledaju, dok su animacije skokovite i neprirodne kao i u poslednjih par igara (ovo me cudi, buduci da su koristili motion capture)
Muzika je klasicni MK (valjda ce biti nesto na nivou http://www.youtube.com/watch?v=5vP22rDkKeo), efekti su zadovoljavajuci, dok je announcer dosta losiji od starog.
Dizajn likova mi se ne svidja, previse to (kao i hud) vuce na ps2/xbox MK.
Fatality-i i X-Ray potezi su dobro odradjeni.
Sam gameplay na prvi pogled ne deluje lose, ex potezi dobro izgledaju, comboi se lako rade, ali mi opet sve nekako vuce na Deception/DA/MKvsDC (nadao sam se da ce biti skoro pa isti kao u starim igrama). Mada, o ovome cemo moci da sudimo tek kada izadje puna verzija.
Ne mogu da verujem da su na character select screen vec stavili 2 dlc lika :mad:.

Sve u svemu, ne verujem da cu ovo previse igrati, ali sam siguran da ce se igra odlicno prodati (valjda ce izaci i za pc).

A ima i jos jedna stvar, a to je "kombo breaker" ako se ne varam da se tako zove. Tu na udarac uzvracas udarcem i na taj nacin se branis od ovako necega kao sto je na klipu. Nece biti ovo moguce uraditi kad bude igralo dvoje dobrih igraca.
Za combo breaker ti trebaju 2 levela, tako da ces to moci da uradis jednom u borbi i pitanje je da li ce biti vredno toga.

Ja mislim da je bukvalno nemoguce napraviti tucu koja bi pomirila ta dva ugla gledanja, da bude dobra i pocetnicima i HC igracima. Skoro da si obavezan da krenes ili jednim ili drugim putem kao diveloper.
Iako imam najvise moguce misljenje o street fighter-u, takodje priznajem da ta igra ima "najskuplju ulaznicu za online", ili zapravo za bilo kakvo uzivanje u njoj. Cena ulaznice je 6 meseci do godinu dana vezbanja, uglavnom u trening modu. Ako nemas "makar" toliko iskustvo, online ce ti biti uzasno iskusto...
To nije tacno. Uvek mozes da stavis da ti nudi samo igrace koji imaju slican broj bodova.
 
Poslednja izmena:
Ogromne su mogucnosti za komboe u SF samo su mnogo teski za egzekuciju, predobar tajming zahtevaju, postoje i 1 frame linkovi (znaci 60 deo sekunde). Sve u svemu, najmanje noob friendly igra ikada.
Tekken takodje, tamo svaki lik u proseku ima oko 100 komboa u move listi, a da ne spominjem juggle-ove koje ljudi sami prave..

Balansiranje tuce je umetnost za sebe. Na nivou StarCraft balansa recimo, samo naravno na potpuno drugi nacin..
 
To nije tacno. Uvek mozes da stavis da ti nudi samo igrace koji imaju slican broj bodova.

Ja do sada bukvano ni u jednoj online igri (ne samo tuci) nisam video da to DOBRO funkcionise. Svuda je to implementirano, ali se u praksi uvek pokaze da ne funkcionise u bar 50% slucajeva.

Radi bukvalno kad si apsolutni pocetnik i kad imas 0 poena u svemu. Vec posle dva-tri dana igranja, kad ikakvo iskusto steknes, prestaje da funkcionise.
 
Poslednja izmena:
Doziveo sam combo breaker, dobro je da to postoji. Inace, vezano za match-making, problem je sto uvek moze da postoji lik koji najbolje igra na svetu, a ima novi nalog i 0 "bodova". Verujem da ljudi koji igraju SF online uglanvom razbijaju, a nadam se da ce sa MK biti drugacije, kako je shin rekao i da ce se "pravi borci" drzati "pravih tuca", a prepustiti nama obicnima MK *******icju online...
 
Poslednja izmena:
Nisam tako rekao, ali ok ... forum je ovo, cudno bi bilo da nema pod*evanja ;).
 
Ne, JA se nadam da ce tako biti i ti si u pravu, nema podjebavanja :)
 
Ja Mortal Kombat volim pre svega zbog njegove atmosfere koja je totalno drugacija od ostalih tuca. On nikad i nije zahtevao da ti vezbas tamo 6 meseci neke poteze, cilj je bio da se dobro zabavis uz igru sa svojim drustvom, bar ja to tako shvatam. Gde da ucim neki kombo 5-6 meseci da bi mogao da igram igricu??? Meni video igre ne sluze za zamaranje vec za zabavu. Igrao sam malo nesto kad sam bio u osnovnoj jos Street Fighter i bio mi je zanimljiv koliko toliko ali ne koliko i Mortal Kombat. Tekken nisam previse igrao jel mi se uopste ne svidja, ne znam ja nisam u fazonu Goku, Digimoni i te stvari, ali kazem nisam ni protiv toga, sve je to lepo odradjeno na svoj nacin i ima svoju publiku. A MK mi je bas specifican i slazem se da je igrica i za one zaludjene fanove ali i za obicne igrace koji ne vole ovakav zanr igrica ili ne igraju igrice uopste ali naparave izuzetak sa MK-om. Zbog toga je on poseban. I mislim da su s ovim delom sad uboli to, ali videcemo najbolje sve kako je i sta je kad izadje 19. aprila.
 
Vrh Dno