Šta je novo?

Call of Duty 7: Black Ops

Opet ce potuci rekorde, to sigurno:D. Nego, ima meni ovo drugaciji smek, sad ***, videcemo... Osecam te leptiritje po stomaku, k'o nekad sa mw1:D
 
Opet ce potuci rekorde, to sigurno:D. Nego, ima meni ovo drugaciji smek, sad ***, videcemo... Osecam te leptiritje po stomaku, k'o nekad sa mw1:D

Ista situacija i kod mene. :) Ocekujem do sad nevidjenu kolicinu skritovanih scena i velike varijacije u misijama, naoruzanju i lokacijama. :)
 
to,to:D Sustinski, nikad nije bilo ni vazno koliko je puta neka prica ispricana, vec kako je ispricana. A sve su price vec odavno ispricane...Al' se napricah:D
 
Poslednja izmena:
Da mi je znati koja je uopšte poenta igranja singla u toj igri svake godine iznova :) (mislim, za one koji toliko čekaju)
 
- traje kratko
- primitivna zabava
- ne košta ništa
 
ovaj nastavak nema ni trecinu hajpa koliko je imao prethodnik... mozda zaista bude dobar
 
Neka hvala, cekam naslov odbeglog Infinity Warda, btw jel zna neko sta se desava sa njima i kada i kakvu uopste igru planiraju da izbace?
 
Neka hvala, cekam naslov odbeglog Infinity Warda, btw jel zna neko sta se desava sa njima i kada i kakvu uopste igru planiraju da izbace?

ne zna se ni sta prave a kamoli kada ce da naprave

btw IW je i ukakio CoD
 
Tako je, em su ga stvorili, em zamalo da ga uniste pa greskom unistise sebe. :D

filipenko je napisao(la):
Da mi je znati koja je uopšte poenta igranja singla u toj igri svake godine iznova (mislim, za one koji toliko čekaju)

Receno je u postu iznad tebe, a i ima ljudi koje multi uopste ne interesuje jer nemaju vremena. :)
 
Ima i onih koje multi jednostavno ne zanima iako imaju vremena.
 
Oh nije IW uništio nego Activision, polemisali smo o tome čak ima i ceo topik o tome. Sve loše što je u COD-u je zbog toga što je Activision hteo tako, čak imate i članke o tome na netu
 
naravno da je IW unistio, nije ih niko terao da rade ono sto im je activision govorio ako su mislili da to tako i tako ne valja nego se nisu bunili kada su im mahali zelembacima ispred nosa, a kako su lepo podvili rep na kraju i pobegli (a mogli su i ranije), jadni oni zaradili su milione, i jedni i drugi.. ta ajte molim vas :)
 
Ok da, svet je ružno i surovo mesto gde se sve vodi parama i nikome ništa ne naređuje već se samoinicijativno uništavaju sve kvalitetne stvari.

Pročitaj malo po netu šta je trebao da bude CoD6, pogotovo MP komponenta iz očiju Zambele i West-a, ako im nisam omašio neko slovo :)
 
prictao sam ja sve, samo imam godina u kojima nisam naivan vise toliko ;)
 
Ne ne greška :) to su godine kada misliš da sve što se dešava oko tebe je deo jedne velike zavere ;)
 
Ma bre ni ja ne verujem IW-u, mogu oni da pricaju sta hoce, oni su radili igru a ne Activision, tj. radili su i izdavali sve igre zajedno, da je bas Activision kriv za shit nazvan IWnet bas nesto sumnjam, ali ajde, ionako nikada necemo da saznamo ko je kriv i sta je, tako da svako ce da ima svoje misljenje. U svakom slucaju, pukli su ljudski i ne ocekujem nista pametno od njih, vec ocekujem da me ovi Trejarcani malo vise zabave i ne iznerviraju kao IW prosle godine.
 
dobro sad, nisam bas toliko mator, jos su mi svi zubi na broju :d

http://www.gamespot.com/shows/now-playing/?now_playing_call_of_duty_black_ops20101101

prezentacija MPa, na konzolama, ovo je urnebesno :) zaista koliko se pate ti ljudi na konzolama jos ubedjeni da im je super, pogledajte samo ogranicenost kretanja zbog dzojpeda

Pa dobro. Oni su sebe ubedili da im je dobro i da se super zabavljaju. ako im to pomazze da bolje spavaju, fine by me ;)
Ovaj video zaista izgleda smeshno.
 
Poslednja izmena:
Ja igrao sam Halo u MP-u na boxu, smorio se živ, užasno je teško za takve brze pucačine, SP i može da se igra, čak sam CODMW2 odigrao prvo na boxu pa onda na pc-u, toliko mi se sviđao :D ili je toliko bio kratak.. hm...

dobro sad, nisam bas toliko mator, jos su mi svi zubi na broju :d

Dobro šalim se i ja malo :p
 
Poslednja izmena:
Znam lika na steamu koji je pro igrač ali na ps3, iz amerike, mislim da je baš mw2 i još neka igra. Nikakva pomagala ne smeju koristiti na turnire, samo gamepadove...
 
Znam lika na steamu koji je pro igrač ali na ps3, iz amerike, mislim da je baš mw2 i još neka igra. Nikakva pomagala ne smeju koristiti na turnire, samo gamepadove...

Nema veze, u pitanju su dve različite pristupa dizajnu FPS-a. Vertikalni GP je nemoguć ili je mnogo ograničen i usporen u poređenju sa onim iz Tribes-a npr.
 
Ima par sitnica koje pomažu...

Pogledaš ovo ili TF2 turnir na X360 vs. šah sa raketama™ i legendarni Tribes, no comment. :)

navedeni linkovi objasnise kratko i jasno... mislim nemam ja problema da se ljudi igraju ako nek su zivi i zdravi, ali kako gutaju tu pricu o evoluciji gejminga na konzolama koji je na xyz nacina nazadan i onda prebace taj trend i na pc, sa sve slabijim i slabijim naslovima... no nebitno necu vise u offtopik, izvinjavma se svima
 
Tuga je što se genijlna igra kao što je Amnesia proda u <50k zato što njeni kreatori nemaju ni centa za PR, dok će ovi kopirati Holivud sa kojom stotinom $M u marketing i prodati ladno par miliona kopija samo na osnovu toga.

Misliš da bi milioni za marketing recimo Amnsia-i pomogli? Igre se prave da se dopadnu prosečnim igračima, tj. Average Joe-u, a takvih je najviše.

Isto kao i MTV na zapadu ili grand kod nas. Ljudima se servira ono što se prodaje....
 
To je samo posledica velikih budžeta, a sa njima dolaze i igre/dizajnerske odluke koje treba da zadovolje najširi krug ljudi da bi bile isplative. Razlog zašto je Bioshock lošija igra od System Shock 2 je zato što košta 25x više da se napravi od SS2. Čak su i sami indirektno priznali u post-mortemu.

In terms of design, we created a depth and density of game systems that fit into a game about character building and choice, but would not have been competitive as an FPS.

This was because we hadn't been thinking as much about making a shooter as we should have, and many of our key interactions (weapons tuning, plasmids, length of AI engagement) were designed and tuned for a slower and more cerebral experience.

Once we recalibrated the game to be more like a shooter, we simplified many of the deeper systems tremendously so that the user would be able to understand them.

As the game neared alpha, key people began looked more closely and saw that BioShock wasn't on track to become an accessible and marketable game.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?p=23751828#post23751828
Ken Levine on one of the Irrational podcasts said something to the effect of being tired of being the company that makes "honorable" cult games that critics and some fans really dig, but that remain relatively obscure and don't sell buckets. Bioshock was an attempt to remedy that - unfortunately, it was done by throwing out a lot of what made games like System Shock 2 so special.

It was effective, so from a business standpoint, way to go. From a PC gamer's standpoint, it's just unfortunate, as these situations always are.
 
Ajde zamislite da ste vi otvorili sličnu firmu. Svi oni su imali neku viziju, oiginalnu ideju u pocetku, jer su jedino tako mogli i da se probiju na trziste gde je prava lova - to se , zamislite, zove biznis i poslovna strategija. Uvek je u pitanju bila lova, keš, dolares and nothing more, 'cause life's a shit and then you die, a treba nakotiti para da bi se uzivalo.

A to što neko misli da je neke od njih briga, to je cista manipulacija nad tuđom naivnošću, tj. poslovni efekat zablude da nas, eto tako, ponekad obraduju kao male budale. Udješ u prodavnicu prodavac ti kaže : izvolite gospodine, hvala gospodine, dođite nam opet , a u glavi moze da te salje u 3 pm. Nema tu ljubavi, ljubav je izmislila sirotinja da bi imala sex za džabe.
 
Vrh Dno