Ja danas bio u poslovnici u Bulevaru Kralja Aleksandra (kod ETF-a) i zažalio...

Debakl!
Ajmo ovako:
– višegodišnji korisnik (BEL400) kao pravno lice, uvek sve obaveze redovno izmirivao
– ugovor za telefon mi istekao u aprilu-maju
– pre mesec dana prešao na MIX2300
– kada sam bio u poslovnici na Terazijama da menjam profil (a bio sam još u promociji)
niko mi nije ništa ni rekao ni nudio!
– danas odem do Bulevara i morao sam da se ubeđujem sa jednom službenicom da bi na kraju odlučila da mi "izađe u susret"
– kao krenu ona da mi to odradi i kaže treba mi posebno ovlašćenje iz firme (sam ga sebi dajem) jer depo karton nije dovoljan!
– odem uradim ovlašćenje i donesem ga u 13:55h, kad' ono promenila se smena (5 minuta pre isteka vremena) i sada radi neka druga devojka koja me bledo gleda i kaže mi da ja nemam pravo na to!
– dignem frku, ode ona po koleginicu sa kojom sam razgovarao i kao dogovore se one da mi ipak "učine"
– krene ona da radi, kaže imate jedan neizmireni račun od pre godinu dana koji je sada utužen! (nikada mi nisu poslali izvod otvorenih stavki, ni bilo kakvu opomenu, ni pismom ni SMS-om, niti su mi gasili broj evo već godinu dana!!!)
– pitam ja da l' mogu da odem sada do banke i da to platim pa da završimo posao, a posle ćemo da vidimo da li sam u preplati i ko kome šta dođe, kaže može - nije problem
– odem platim dug i još 4000 din. sudskih troškova i kamate, vratim se... opet drama, ne zna ona kako sada da odradi tu segmentaciju... mora zove šeficu
– šefica kaže mora se čeka da se to proknjiži, pa da dođem iduće nedelje


Ja tu totalno pop1zdim i kažem joj da su totalno neprofesionalni. Ne samo da me ni na jedan način nisu obavestili da dugujem išta, ni pismom, ni SMS-om, ni izvodom otvorenih stavki, već sam i bio u njihovoj poslovnici na Terazijama i menjao tarifni profil, a niko mi ništa nije ni nudio niti rekao da sam dužan već sve kao O.K. i onda me posle par dana utuže!!! Jutros, opet bio u njihovoj poslovnici, razgovarao sa agentom prodaje, dao joj svoj broj telefona ona tamo svašta gledala i opet mi nije rekla da sam bilo šta dužan!!! Na to će ona meni: "Pa znate, mi Vama ovo činimo"! Kad' je nisam oterao tamo odakle je izašla nikada nikog' neću... Mislim se, činim ja vama što se mlatim sa st0k0m bahatom, al' šta vredi to njoj objašnjavati kada nju zabole štikla i za mene kao korisnika i za tu firmu u kojoj prima platu. Tuuuga!
Suma sumarum:
1. nacimao sam se danas kao budala
2. šetali su me tamo-amo za po jedan papir kao "vrhunske" državne šalterske službe
3. platio sam nešto što možda nisam ni dužan (da bih odradio taj telefon po promotivnoj ceni)
4. došao kući da lepo sačekam jedno nedelju dana pa sve ispočetka
Svo vreme te gledaju sa blagim prezirom i mrmljaju sebi u bradu, kao da ih vaćariš za nešto što ti ne pripada! Niko ne zna svoj posao i svako ti daje drugu informaciju! Kažu ti da ti nešto fali tek kada dođeš sa već revidiranom/dopunjenom dokumentacijom!
Bež' te ljudi od Telekoma k'o đavo od krsta!