Šta je novo?

[MTS] Pljusak Telefona

Da, ne moze uz doplatu. To mi je bezveze, ja hocu da im dam pare a oni nece :)
Ko kaže da neće da uzmu pare? Naravno da hoće... i možeš bilo koji telefon da kupiš u MTS-u po punoj ceni ili uz neki paket sa određenim popustom.

Ne možeš jedino da dobiješ telefon sa specijalnim popustom, čak ni uz doplatu, jer je reč o posebnoj vrsti promocije koja važi samo za određene kategorije korisnika... Ništa tu nije čudno.
 
Magick, sve je jasno, ima i smajli kod mene ;) Malo sam se salio, naravno da znam kako sve ide... Naravno da nije losa ni ponuda da mi daju telefon od ~250e za dzabe, samo sto odavno nosim telefone iz vise klase pa cu verovatno da iskuliram i od januara predjem na vip/telenor, sta vec bude bolje...
 
Nema nikakve sanse za doplatu... ?

Pitao si?

Ovo bi mozda bila i najbolja kombinacija... ;)
Dogovorite se, iskombinujete sta i kako - i svako dobije fon koji zeli :smoke:

Meni bi recimo legla takva neka za Wave, samo na Telenoru... tako da, kome treba Wave za 064, neka se javi. Nov, jos u folijama, ni minut razgovora :p... u zamenu trazim nov Wave za 063 :)

Sifra: "glava za glavu" :d:d:d

Nemoj mi reci da uopste ne koristis telefon?!?! :d

Pa ako vec tako juris, zar ti nije lakse da taj prodas i kupis sebi otkljucan u slobodnoj prodaji?

Mada tesko da iko hoce da da 460 evra za telefon...tj za TAJ! :p
 
Nemoj mi reci da uopste ne koristis telefon?!?! :d
Pa koristim... po malo... samo ne svakog casa, i ne za zvanje i slanje poruka :D

Ali isprobavam sta sve moze, uzivam u najboljem displeju, veoma dobrom browser-u, NFS: Shift-u, vrhunskom zvuku... otkrivam cari telefona, multitasking koji funkcionise trenutno... vec sam pazario i 8GB karticu koju cu da punim :p
I naravno, sve ovo radim sa telefonom koji je i dalje umotan u folije i koji jos uvek ima onaj veliki plasticni prekrivac preko displeja - da ne umazem ili izgrebem :d
Pa ako vec tako juris, zar ti nije lakse da taj prodas i kupis sebi otkljucan u slobodnoj prodaji?
Ma nema sanse... da se bakcem sa nasim slepackim radnjama, te da ga prodam za jednu cifru, a onda jos i dodatno doplacujem za fon koji cu dobiti u nekoj kutiji za cipele, bez pola opreme, sa smejurijom od garancije tipa 6 meseci... ne hvala, nikakve radnje ne dolaze u obzir.

Na kraju cu verovatno da ga dekodiram preko neta...
Mada tesko da iko hoce da da 460 evra za telefon...tj za TAJ! :p
Tesko, iskreno... slazem se sa tobom.

Ionako ima brdo zatucanih ljudi, koji na sam pomen Samsung-a dobijaju pecate po telu i psorijazu, te automatski vezuju termine poput "plastikanac", "igracka" i "korejac", i drve tako u nedogled... nebitno koji je model u pitanju, pa makar to bio i ovaj - vrhunski model, koji izgleda odlicno, radi perfektno i ima top-notch hardver spakovan unutar svog tankog kucista... koje je, BTW, najvecim delom izradjeno od metala/aluminijuma, te ima vrhunski kvalitet izrade, a plastike ima tek u tragovima.
 
Danas sam uzeo tel...
Mozda ce nekome da koristi - X10 NIJE zakljucan samo za mts!
A najveci izbor modela sam zatekao u poslovnici u TC Usce.
 
Danas sam uzeo tel...
Mozda ce nekome da koristi - X10 NIJE zakljucan samo za mts!
A najveci izbor modela sam zatekao u poslovnici u TC Usce.
A u koji si segment svrstan i sa kojom potrošnjom (koji paket) ako nije tajna? :)
 
Usce je i otvoren pre nedelju dana tako da me ne cudi sto tamo ima najveci izbor. Verovatno ce biti i ubuduce tako...
 
Sad sam bio u telekomu u Nisu da pitam za segmentiranje.Rekli su mi da svakom kom istice ugovor od 2 god ulazi u segmetaciju.Moj drug 5 godina ima broj ali posto nikad nije potpisivao na 2 god. ne ulazi u promociju.Na pitanje jel moram da cekam da dobijem pismo rekli su mi da nema potrebe vec da dodjem posle 6,7 avgusta jer mi ugovor istice 4 avgusta.Pogledao mi covek na kompu odma i rekao mi da sam u 5 segmentu(mix 1000 prosecna potrosnja 1700 din) i reko mi da je moguce da ponuda telefona za avgust bude drugacija,kao moram da sacekam tu ponudu pa da uzmem neki telefon!
 
Daklem lud zbunjenog... Sada sam bio u MTS korisničkom servisu na Terazijama. Razgovarao sam sa jednom g-đom/g-đicom... Istekao mi BEL400 ugovor u aprilu... Kaže ona da mi "nije dodeljen nikakav bonus" pa i nisam ni u jednom segmentu, a ona i da hoće ne može da mi dodeli nikakav bonus tako da...

Inače, višegodišnji sam korisnik i uvek sam redovno izmirivao svoje obaveze, a neretko i probijao potrošnju. :mad: Da stvar bude još gora, pre mesec dana sam prešao na MIX2300! :mad: I eto... nema za mene nikakvog "bonusa", pa samim tim ni segmentiranja. :S:

U povratku kući sam svratio i do Telenora i već skoro odlučio da pređem kod njih, al' pre toga reko 'ajde onako iz principa da pozovem 789 i da im se najεbεm keve, zbog diskriminacije potrošača (što je inače zakonom zabranjeno)! Javi mi se neki ljubazni Aleksandar i objasni mi da: "svi koji su imali ugovor, pa im je istekla ugovorna obaveza, dobijaju ovu promo ponudu". :trust: On misli da je moj broj izbačen iz segmentacije jer mi je istekao promotivni period (2 meseca ?), o čemu sam navodno "sigurno bio obavešten pismom". Ja mu kažem da nikakvo pismo sigurno nisam dobio, a on meni da to sada nije ni bitno, te da odem do poslovnice u Bulevaru Kralja Aleksandra (kod ETF-a) ili na Trgu Nikole Pašića, jer su tamo ljudi koji rade tu promociju i da će mi oni izaći u susret. :) Kaže da koleginica na Terazijama ne radi tu promotivnu akciju pa ni ne zna šta i kako. :wall: Ali će mi ovi navodno sigurno izaći u susret. :trust:

Daklem tripovi... Idem sutra do poslovnice u Bulevaru, pa da vidim da l' će cincari da se otvore za Wave. Ako ne... prebacujem broj na minimum minimuma (ono samo pretplata) i uzimam kod Telenora Prenesi 950 ili 1850. Tu iako budem morao nešto da platim mogu na 6 mesečnih rata uz račun...
 
Sad sam zvao 789, kazem imam dva postpaid broja na moje ime, a on mi kaze da ni jedan ni drugi nisu svtrstani ni u jedan segment... lik mi jos kaze da to radi posebna sluzba, ni on ne zna koje kriterijume koriste kako bi nekom poslali promo pismo... tako da nista mi nije jasno.


BTW Meni je dvogodisnji ugovor za oba broja istekao pre 6 meseci.
 
Ma idi... Meni je ova na Terazijama rekla da gledaju potrošnju preko ugovorene sume i redovnost izmirivanja računa, ali da ne zna tačan algoritam po kome se određuju ti segmenti, niti ona može bilo šta tu da učini (tako joj izađe na ekranu kada ukuca moj broj i to je to). :trust::crash:

Mislim, otićiću tamo i napraviću skandal, čisto iz principa... Kako bre oni mogu tako da rade?!? Nit' igde pišu uslovi promocije nit' oni sami znaju da ti kažu kako to ide. Ispada da mogu tako da daju popust kome i kako hoće! Pa ne može to baš tako... :mad:
 
Daklem tripovi... Idem sutra do poslovnice u Bulevaru, pa da vidim da l' će cincari da se otvore za Wave. Ako ne... prebacujem broj na minimum minimuma (ono samo pretplata) i uzimam kod Telenora Prenesi 950 ili 1850. Tu iako budem morao nešto da platim mogu na 6 mesečnih rata uz račun...
Ako nista drugo vec ne prodje, na Telenoru mozes da uzmes Wave na tim paketima za 15-16K (sramotno koliko mala razlika u ceni telefona izmedju paketa! :mad:)... a onda lepo zovnes mene i izdzoramo se glava za glavu za taj 063 Wave! :D:D:D
 
Da znaš. :D
 
It's a deal! :D:D:D

Idem da prebrisem malo telefon magicnom krpom :p
 
On misli da je moj broj izbačen iz segmentacije jer mi je istekao promotivni period (2 meseca ?), o čemu sam navodno "sigurno bio obavešten pismom"

Tako sam i ja razumeo ovog momka koji mi je objasnjavao da mora da se uzme u odredjenom periodu posle isteka ugovorene obaveze,i reko mi je da bi trebalo da dobijem pismo ili da me zovu iz telekoma ali iako ne dobijem ili me ne zovu da ja dodjem da produzim ugovor i izaberem telefon.Bas me zanima dal ce da te segmentiraju jer cale ima broj preko 6 god i imao je jednom ugovorenu obavezu ali mu je istekla pre 2 godine.
 
Ništa, javljam sutra šta sam uradio. Lik je delovao toliko opušteno i samouvereno, dovršavajući mi rečenice i objašnjavajući u čemu je zaj€b, da je uspeo da mi ulije tračak nade da možda nešto ipak sutra i bude od cele priče. Inače, već sam se bio oprostio... Al' videćemo... da se ne radujem pre vremena.
 
meni su rekli da je rok 2 meseca od isteka ugovorne obaveze da odaberem telefon ili popust na pretplatu, posle toga ne vazi promocija.
Kriterijumi su isti u svim mts poslovnicama ALI ih odredjeni zaposleni tumace drugacije, dal zbog njihove lose informisanosti ili zbog zelje da uvale veci paket uz odredjeni telefon.
Meni su konkretno razne nebuloze pricali na 790, te moram odmah da kazem operaterki koji hocu tel i to samo iz njihove trenutne ponude, pa moram veci paket da uzmem itd.
Isto imam losa iskustva sa poslovnicom u Delti, lik mi je rekao da moram da uzmem veci paket.
Na kraju najljubaznije iskustvo sam imao u poslovnici na Bulevaru, ali onoj zavucenoj sto joj ulaz ne gleda na ETF nego je sa zadnje strane zgrade. Jedino tamo nisu imali aparat koji sam ja hteo ali su mi zato detaljno objasnili da ne moram da menjam paket za veci i da mi je rok do kraja avgusta i da mogu u bilo kojoj poslovnici da uzmem tel koja ga ima na stanju.
Nebuloza je sto na 790 kada pozoves moras da sacekas povratni poziv operatera koji je uglavnom sutra, prekosutra.
Inace svi odmah vide u aplikaciji kad ukucaju tvoj broj dal upadas u segmentaciju ili ne.
 
Ja danas bio u poslovnici u Bulevaru Kralja Aleksandra (kod ETF-a) i zažalio... :mad: Debakl!

Ajmo ovako:

– višegodišnji korisnik (BEL400) kao pravno lice, uvek sve obaveze redovno izmirivao
– ugovor za telefon mi istekao u aprilu-maju
– pre mesec dana prešao na MIX2300
– kada sam bio u poslovnici na Terazijama da menjam profil (a bio sam još u promociji) niko mi nije ništa ni rekao ni nudio!
– danas odem do Bulevara i morao sam da se ubeđujem sa jednom službenicom da bi na kraju odlučila da mi "izađe u susret"
– kao krenu ona da mi to odradi i kaže treba mi posebno ovlašćenje iz firme (sam ga sebi dajem) jer depo karton nije dovoljan!
– odem uradim ovlašćenje i donesem ga u 13:55h, kad' ono promenila se smena (5 minuta pre isteka vremena) i sada radi neka druga devojka koja me bledo gleda i kaže mi da ja nemam pravo na to!
– dignem frku, ode ona po koleginicu sa kojom sam razgovarao i kao dogovore se one da mi ipak "učine"
– krene ona da radi, kaže imate jedan neizmireni račun od pre godinu dana koji je sada utužen! (nikada mi nisu poslali izvod otvorenih stavki, ni bilo kakvu opomenu, ni pismom ni SMS-om, niti su mi gasili broj evo već godinu dana!!!)
– pitam ja da l' mogu da odem sada do banke i da to platim pa da završimo posao, a posle ćemo da vidimo da li sam u preplati i ko kome šta dođe, kaže može - nije problem
– odem platim dug i još 4000 din. sudskih troškova i kamate, vratim se... opet drama, ne zna ona kako sada da odradi tu segmentaciju... mora zove šeficu
– šefica kaže mora se čeka da se to proknjiži, pa da dođem iduće nedelje :mad::mad::mad:

Ja tu totalno pop1zdim i kažem joj da su totalno neprofesionalni. Ne samo da me ni na jedan način nisu obavestili da dugujem išta, ni pismom, ni SMS-om, ni izvodom otvorenih stavki, već sam i bio u njihovoj poslovnici na Terazijama i menjao tarifni profil, a niko mi ništa nije ni nudio niti rekao da sam dužan već sve kao O.K. i onda me posle par dana utuže!!! Jutros, opet bio u njihovoj poslovnici, razgovarao sa agentom prodaje, dao joj svoj broj telefona ona tamo svašta gledala i opet mi nije rekla da sam bilo šta dužan!!! Na to će ona meni: "Pa znate, mi Vama ovo činimo"! Kad' je nisam oterao tamo odakle je izašla nikada nikog' neću... Mislim se, činim ja vama što se mlatim sa st0k0m bahatom, al' šta vredi to njoj objašnjavati kada nju zabole štikla i za mene kao korisnika i za tu firmu u kojoj prima platu. Tuuuga!

Suma sumarum:
1. nacimao sam se danas kao budala
2. šetali su me tamo-amo za po jedan papir kao "vrhunske" državne šalterske službe
3. platio sam nešto što možda nisam ni dužan (da bih odradio taj telefon po promotivnoj ceni)
4. došao kući da lepo sačekam jedno nedelju dana pa sve ispočetka

Svo vreme te gledaju sa blagim prezirom i mrmljaju sebi u bradu, kao da ih vaćariš za nešto što ti ne pripada! Niko ne zna svoj posao i svako ti daje drugu informaciju! Kažu ti da ti nešto fali tek kada dođeš sa već revidiranom/dopunjenom dokumentacijom!

Bež' te ljudi od Telekoma k'o đavo od krsta!
 
Poslednja izmena:
Bio sam danas opet do poslovnice u Bulevaru... Bilo mi usput pa reko' da svratim, da porazgovaram sa šefom i skrenem pažnju na neprofesionalnost osoblja i nekorektno poslovno postupanje u mom slučaju, koje je dovelo do neprijatne situacije i meni, potpuno nepotrebno, stvorilo dodatne troškove.

G-đa/g-đica koja radi kao šef poslovnice je bila korektna i izvinila se u ime osoblja zbog neljubaznosti (gunđanje i mrmljanje u bradu). Njihova neprofesionalnosti (to što mi odmah nisu sve rekli nego me šetali ceo dan tamo-amo) je ostala po meni sporna tačka... To je valjda "viša sila" ili ne znam ni ja kako se to objašnjava. U evidenciji postoji da sam 13.6.2010. promenio tarifni profil sa BEL400 na MIX2300 i tada mi niko ništa nije rekao za bilo kakvo dugovanje, a utužen sam 5 dana kasnije, 18.6.2010. To je takođe ostalo bez objašnjenja, uz sugestiju da mogu da napišem žalbu koju će ona proslediti "na gore". Pošto mogu da zamislim kako i gde te pritužbe završavaju, kao i koliki efekat mogu da imaju, odlučio sam da (za sada) to ni ne podnosim.

Da rezimiram situaciju...

Promotivnu ponudu, tj taj bonus, ja nisam dobio upravo zbog tog duga koji je navodno postojao, a sada kada sam ga i namirio već mi je istekao promotivni period, pa to što će me na kraju ipak segmentirati je praktično njihov gest dobre volje. O.K. U redu...

Ostaju sporne tri stvari:

1. Kako i zašto nisam obavešten o dugu punih godinu dana NI SMS-om, preko koga redovno dobijam stanje duga, NI pismenom opomenom (ili fakturom), NI izvodom otvorenih stavki, koji sve firme šalju jedne drugima na kraju fiskalne godine, NI od strane operatera na 789, sa kojima sam više puta razgovarao o uslovima uzimanja telefona na taj broj, NI od strane agenata prodaje sa kojima sam takođe razgovarao u poslednjih par meseci u više navrata i to u više različitih MTS poslovnica, i na posletku NI od strane agenta u toj poslovnici, koji me je to jutro vraćao samo po ovašćenje od firme (a ni reči o dugu)?

2. Loša obučenost osoblja i loša radna politika koja je dozvolila da ja u poslednjih dva meseca intereagujem što lično, što preko telefona, sa barem 5-6 njihovih agenata/menadžera i da ostanem neobavešten o postojanju duga i o proceduri i kriterijumima za ostvarivanje tog bonusa, odnosno sklapanja novog ugovora za telefon.

3. Netransparentnost promotivne kampanje, odnosno uslova za dobijanje tog bonusa, što je direktno kršenje Zakona o zaštiti potrošača, u smislu njihove diskriminacije, odnosno narušenosti prava na "informisanje o svojstvima proizvoda i usluga". Da ne navodim ovde sada članove zakona...

Neljubaznost osoblja ću da zaboravim, jer sam za to dobio korektno izvinjenje (premda niko nema ništa od toga), ali sve ovo drugo je po meni ostalo bez objašnjenja, odnosno implicitno je objašnjeno poslovnom politikom i protokolima rada koji dolaze "sa vrha", te je ponuđeno ulaganje Žalbe/Molbe. Ne znam samo šta bi se time promenilo, ali 'ajde...

MTS stvarno ima najpovoljnije ponude telefona, kada su u pitanju pretplatnici sa velikim paketim, i zbog toga sam ih često hvalio. Primera radi... Sony Ericsson X10 Xperia se kod VIP-a može dobiti za 33000 din. uz mesečnu obavezu od ~3830 din. (Postpaid 1800), dok isti telefon kod MTS-a možete dobiti za 26000 din. uz mesečnu obavezu od 2944 din. (MIX2300). O.K. različiti su to paketi i može se reći da kod VIP-a dobijate za te pare nesrazmerno više, ali bez obzira... Samsung S8500 Wave je kod Telenora 5040 din. uz Fleksi 4000, dok ga MTS korisnicima Fresh 4000 profila daje za 1 dinar! Dakle, ako imate potrebu za nekim od tih većih paketa zaista vredi pogledati Telekomovu ponudu, ALI...

Svojom neprofesionalnošću i bahatim ponašanjem bacili su senku na celu tu svoju promotivnu kampanju i kvalitet svoje usluge uopšte, tako da se pitam da li se zaista isplati mlatiti se više sa njima za 5k din. kol'ko su povoljniji od drugih kada su u pitanju najveći paketi i najbolji telefoni. :trust: Pa već me je njihova neprofesionalnost koštala 4339 din. kamate i sudskih troškova i ceo jedan dan izgubljenog vremena... :wall:
 
Svojom neprofesionalnošću i bahatim ponašanjem bacili su senku na celu tu svoju promotivnu kampanju i kvalitet svoje usluge uopšte, tako da se pitam da li se zaista isplati mlatiti se više sa njima za 5k din. kol'ko su povoljniji od drugih kada su u pitanju najveći paketi i najbolji telefoni. :trust: Pa već me je njihova neprofesionalnost koštala 4339 din. kamate i sudskih troškova i ceo jedan dan izgubljenog vremena... :wall:
Svaka ti čast na pragu tolerancije.
I ja sam ga imao, ali su mt:s-ovci bili vrlo uporni da mi dokažu dokle mogu oni biti trvdoglavi...
I tako jedan mesec, pa drugi mesec, pa treće mesec, i onda cap: Ja raskinuo ugovor.
A oni iznenaženi. Pa me još pitaju ZAŠTO?!
Dostojanstveno sam prećutao sledećih pola sata, brojući do 10000, a potom potpisao raskid.
I onda DIVOTA. Za godinu dana ni jedna greškica u računu, tarifiranju, obračuna roaminga, aktivacija usluga preko portala...
No, da ti ja ne stajem više na muku...
:wave:
 
cim krene portabilnost broja, ja im isplacujem sve preostale ugovorne obaveze a imam ih do juna i prebacujem se kod drugog operatera...
 
cim krene portabilnost broja, ja im isplacujem sve preostale ugovorne obaveze a imam ih do juna i prebacujem se kod drugog operatera...

Pa kad ih posle kupi T-Mobile, pa kad budu duploo bolji od Telenora i Vipa. :smoke:
 
inace, vec poznato ali nije na odmet da se ponovi, ko je na starim mix paketima mora da predje na nove ako uzima telefon i potpisuje novi ugovor.
Prilikom potpisivanja novog ugovora u ovom slučaju da li postoji neki uslov koji se paket može odabrati za novi ugovor?

S jedne strane odakle im pravo da oni određuju ako se potpisuje nov ugovor, s druge strane neko bi tako kome je ugovor pri kraju i ko ima uslov za ovu "šatro telefon za dinar akciju" :p mogao da uzme telefon koji vredi 300 i kusur evrića, potpiše ugovor na Mix 400 ili još bolje Bel SMS :banana: i ako hoće posle mesec dana raskine ugovor i dobar je 200 evrića :trust: ne kažem da nas nije pola to zaslužilo koliko nas je MTS izmuzao, al' ne verujem da su tako "dobri" :-devil-:
 
Prilikom potpisivanja novog ugovora u ovom slučaju da li postoji neki uslov koji se paket može odabrati za novi ugovor?
Mislim da ne.

S jedne strane odakle im pravo da oni određuju ako se potpisuje nov ugovor, s druge strane neko bi tako kome je ugovor pri kraju i ko ima uslov za ovu "šatro telefon za dinar akciju" :p mogao da uzme telefon koji vredi 300 i kusur evrića, potpiše ugovor na Mix 400 ili još bolje Bel SMS :banana: i ako hoće posle mesec dana raskine ugovor i dobar je 200 evrića :trust: ne kažem da nas nije pola to zaslužilo koliko nas je MTS izmuzao, al' ne verujem da su tako "dobri" :-devil-:
Mislim da se na Bel SMS ne mogu uzimati aparati, ali možda i grešim. Bilo kako bilo, ova promotivna kampanja, koja je orjentisana na korisnike sa isteklom ugovornom obavezom, podrazumeva neki popust na mesečnu pretplatu izražen procentom (ne znam tačno kolikim). Posebna je stvar to što taj popust na pretplatu može da se menja za telefon koji bi na tom profilu zahtevao određenu doplatu. E sada... ja stvarno ne znam koliko tačno iznosti taj popust... meni se po glavi mota 20%, ali mi to nešto deluje i suviše velikodušno, a mislim i da mi je to negde ostalo u glavi zbog slične VIP promocije.

Primera radi... ako ste korisnik MIX400 profila i plaćate 400 din. mesečno, a dobijete popust od recimo 10%, to znači da na godišnjem nivou štedite (400×0,1×12) 480 din., a u periodu trajanja nove 24-mesečne ugovorne obaveze 960 din. Pretpostavljam da bi vam to omogućilo da aparat koji na MIX400 profilu zahteva doplatu od 1000 din. dobijete za 1 din. Sa MIX2300 paketom situacija je naravno dosta drugačija jer je 10% od 2300 mnogo više, te za period od 24 meseca iznosi 5,5 hiljada dinara.

Možda računica nije tačna zbog tog popusta, ali je logika sigurno ta. Ne sekiraj se da će ti neko kao MIX400 korisniku dati telefon od 300€ za 1 din. :)
 
Poslednja izmena:
Posle svega, od 1. avgusta prilikom potpisivanja ugovora, promene tarife pored licne karte kao dokument trebace vam jos jedan! :d

Moze biti vozacka, zdravstvena, indeks... Ali kao sto rekoh, trazice vam 2 dokumenta!
 
Nazad
Vrh Dno