Šta je novo?

[MTS] Pljusak Telefona

Shvati to ovako - to je drzavna firma ipak, i niko tamo ne gubi ako korisnik izgubi ;) Sem ako je neki veliki korisnik, i to MOZDA.
 
Uzo sam na kraju HTC Touch 2. Posto ima remote desktop connection i win, jako mi je zgodno za posao jer imam wi-fi i rdc pa ne moram da budem vezan za komp kad nisam na poslu i ne nosim laptop.

i5700 Galaxy ipak ne ide na MIX750 i 1250 za dinar, a ostali samsunzi i onaj Samsung B7330 Omnia pro mi se nisu svideli, ovaj potonji jer ne volem blackberry fazon i nekako mi je kabast i tastatura mi je bzvz. Lakse kucam na touchscreenu nego ovde.

Mislim meni te fukncije sto svi ovi pametni telefoni imaju ne trebaju, ja fon koristim za razgovor i sms i to je to. Al kad vec nude da smanjim pretplatu i uzmem nesto, izabrao sam ovo zbog dve gorenavedene stavke... ionako ce to biti telefon s kojim pricam mesto fiksnog. A inace imam Telenor postpaid. U sustini ova dva racuna mesecno ce mi biti 1280+1078, znaci tu negde oko 2500 din a imam skoro 600 minuta mesecno za tu kintu... + 6 meseci kod MTS-a net od 3GB protoka za dz.
 
kako i5700 ne ide za dinar ako si u petom segmentu?! na onom spisku sto sam kacio pre par strana pise da ide. svasta. stvarno su smorili ovi iz mts-a, svaki put kad sam zvao dobijao sam drugaciju pricu. strasno.
 
Nije moglo ni u Delta City ni u TC Usce. Prvo je rekla svi telefoni koji su izlozeni s te i te strane. Medjutim, onda su pogledali spisak i od tih 7-8 telefona nije mogao onaj Omnia i Galaxy Spice. Mada mi se HTC drasticno sad vise svidja od tih Samsunga, glomazni su i trapavi nekako, ne sumnjam da su dobri...
 
Izvini, ali ti ni posle svega toga što si prošao nisi još odustao i potpisaćeš ugovor na 24 meseca, dobrovoljno? Tebi baš treba taj telefon...
 
Epilog (sada već smešne) priče sa MTS-om...

Za one koji se tek sada priključuju mojoj agoniji sa neprofesionalnim i bahatim radnicima MTS-a i katastrofalnom poslovnom politikom njihove firme... Posle "vozanja" u četvrtak i petak, a zatim i juče, danas priča dobija gotovo očekivani epilog...

Naime, uplata je konačno proknjižena, što sam saznao pozivom kol-centra na 789 (što mi je naplaćeno 10 din. + porezi), iako mi je bilo obećano da će me neko zvati da mi to javi!

Kada sam to saznao, otišao sam do poslovnice u Bulevaru Kralja Aleksandra da završim posao, odnosno dobijem telefon po povlašćenim uslovima u skladu sa promotivnom kampanjom. Tada saznajem da ja uslova za 7-mi segment zapravo nemam jer se to segmentiranje vrši prema prosečnoj potrošnji u poslednjih 6 meseci (neko kaže i 3). :mad::mad::mad: Šef poslovnice i devojka koja je radila na mestu operatera su obe odsutne, te niko tu ništa ni ne može da uradi!

Da podsetim...

- U četvrtak pre podne mi je rečeno da mogu da me svrstaju u sedmi segment jer sam prešao na MIX2300 i da samo treba da odem po ovlašćenje, pošto je broj na firmu.
- Par sati kasnije je opet bilo povuci potegni jer je sada radila neka druga devojka, ali bi mi to navodno završili da nije iskrslo da imam neko dugovanje od pre godinu dana! (13.6.2010. menjao tarifni profil - niko ništa nije spomenuo, a 5 dana kasnije 18.6.2010. me tužili) :wall::mad:
- Pitam da li mogu odmah da platim šta sam dužan (+ sudski troškovi i kamata) pa da to završimo - kažu: "može, nema problema"
- Odem platim, vratim se... "Ne može. Mora da se sačeka da se uplata proknjiži."
- Danas uplata proknjižena, ali to ipak ne mogu da urade (nije po P.S.-u) pa moram da sačekam ponedeljak da se vrati šefica, te da vidim sa njom kako je to ona zamislila. :wall:

Ja sam sada lepo podneo prijavu protiv MTS-a centru za zaštitu potrošača zbog povrede prava korisnika na informisanost o svojstvima proizvoda i usluga. Moja prijava je procesuirana i biće prosleđena tržišnoj inspekciji. Što se tiče njihovog neslanja izvoda otvorenih stavki, za to ću morati da sačekam do sutra jer kontakt centar poreske uprave radi do 15h. Takođe nameravam da podnesem tužbu protiv njih nadležnom sudu zbog tih sudskih troškova koje su mi stvorili, kao i da prebacim sve telekomunikacione usluge kod drugih opratera, čim se za to stvore uslovi, što takođe svima toplo preporučujem. Toliko...

P.S. Danas je u poslovnici u Bulevaru bila poprilična gužva. Ja reko' dele nešto za dž... kad ono, red za raskid ugovora! :S:
 
Poslednja izmena:
A mene zvao juce lik sa 790 da mi ponudi telefone. I nabroja mi on neke, u 6. segmentu sam. Ja pitam "nesto od HTC-a? " On kaze nista. Ja rekoh to je sve nista, prijatno. Ceka se januar, preci cu na vip/telenor, sta vec tada bude povoljnije, iskesirati neki telefon i kraj price, da se ne nerviram dzabe
 
stvarno mislite da će u januaru biti MNP-a? Mnogo ste naivni :)
 
Pera trovač :)
 
Nisam trovač, nego razmišljam normalno, kad se proda Telekom, najranije na jesen, proćiće sigurno jedno šest meseci dok ne dođe do MNP-a. Po meni, proleće najranije, realnost negde od 1. juna npr
 
Izvini, ali ti ni posle svega toga što si prošao nisi još odustao i potpisaćeš ugovor na 24 meseca, dobrovoljno? Tebi baš treba taj telefon...

Ne razumem te. U toj poslovnici nije bilo HTC-a, devojka koja radi javila ovima u TC Usce da cu doci po HTC, oni ga spremili za mene i to je to.
Pri tom ja nisam imao problema s Telekomom. Samo mi je problem sto ih zeza to stanje (provera stanja).

Posto ne koristim fiksni telefon, vec uvek mobilni, bolje mi je da za oko 2500 din mesecno imam skoro 600 minuta razgovora nego da prekoracujem moj paket na Telenoru + jos 1200 dinara za fiksni. Ovako platim samo 500 dindzi pretplatu za fiksni a ostalih 700 dinara utrosim da platim 70% cene MIX-a 750. Nama fiksni nikad nije bio ispod 1200 (obicno 1600 + 3000 dva postpaida jer prekoracimo - ja dosta posla obavljam preko fona...)... ovako imam 1000+2600 ispadne mi 3600 dinara jer sad ni ja ni zena necemo prekoracivati minute (ona ima na vip-u paket 325...).

Smanjio sam trosak za 1000 dinara, dobio dobar telefon i to je to.
 
Ne znam sto se uopste neko trudi da prijavljuje Telekom raznim inspekcijama...cisto gubljenje vremena posto se radi o drzavnoj firmi!
 
Ne znam sto se uopste neko trudi da prijavljuje Telekom raznim inspekcijama...cisto gubljenje vremena posto se radi o drzavnoj firmi!
Naravno da jeste, ali neću im zbog toga progledati kroz prste... Melanholija je gadna stvar i samo njima ide na ruku. Neka se gombaju malo međusobno... Eto, bar ću im pravim papirologiju, da ne primaju svi baš platu ni za šta. :eyebrows:

Pa bre, kaže mi tržišni inspektor "pišemo im prijave i kazne, al' džaba... njima je ništa da plate tu kaznu i opet nastave po starom". :S: Al' bez obzira... kažnjava se i odgovorno lice (lično), tako da... prijava udruženju potrošača, tržišnoj inspekciji, poreskoj upravi... Pa ako neko od njih ne obavi nadzor po prijavi, prijava protiv inspekcije... Idemo... :banana:

To kao, neću ni da izlazim više na izbore i neću ni da podnosim nikome nikakve prijave je najgore moguće rešenje... po meni.
 
Citiraj :d

P.S. Mislim da je kod Telekoma fora to sto kad zasnujete postpaid ugovor ako trazite odmah i listing uz racun ne mogu tako lako da vas za****.

Moja supruga je 2006. imala fantomske pozive na Telenoru pa smo raskinuli ugovor s njima, ali ja sam ipak ove godine uzeo kod njih ugovor, sad su tacni u svemu.

Kod Telekoma je veliki problem netacna provera stanja, smuti pa prospi promocije i osamucen korisnicki servis. Ali mreza radi odlicno, imaju sad korektne telefone u ponudi i konacno kad pravis ugovor kazu i ono sto je pisano sitnim slovima (barem meni su rekli).
 
Izvini, ali ti ni posle svega toga što si prošao nisi još odustao i potpisaćeš ugovor na 24 meseca, dobrovoljno? Tebi baš treba taj telefon...
Pa znaš kako... SADA više i neću, jer ne mogu da završim ono što sam hteo, odnosno da dobijem ono što mi je ponuđeno. Naravno da bih uzeo telefon i potpisao ugovor, da ne bude da sam se sve ovo za džabe cimao, a 24 meseca prolete... Sa druge strane daleko da mi je to jedini poslovni ili privatni broj... samo mi je bilo zgodno da uzmem telefon baš na njega.

Ništa... čeka se 1.1.2011. :-devil-:
 
@magick - moram da prokomentarisem, samo citanje ovih tvojih dogodovstina mi je diglo pritisak do neba. Da sam morao da prodjem kroz tako nesto...
 
@magick - moram da prokomentarisem, samo citanje ovih tvojih dogodovstina mi je diglo pritisak do neba. Da sam morao da prodjem kroz tako nesto...
Ma idi... ja sam se bio zainatio da izborim što mi pripada i naoružao se strpljenjem, al' su oni beskrupulozniji nego što sam i mogao pretpostaviti. Ipak... da posle svega ne uradim ama BAŠ ništa bio bi totalni poraz, odnosno njihov trijumf, što mi je teško da dozvolim.

A zamisli, v.d. šefa poslovnice (koji menja g-đu/g-đicu) mi objašnjava kako to ništa nije do njega i da je on zadužen samo za dešavanja u okviru te i samo te poslovnice. Ja reko O.K.... to što nas MTS nije obavestio o dugovanju punih godinu dana ni pismom, ni SMS-om, ni Izvodom otvorenih stavki, pa ni pri promeni tarifnog profila, to sve nije do VAS jer nema veze sa OVOM konkretnom poslovnicom (već sa samom firmom koja je nedodirljiva :mad:). Ali...

- Šta ćemo sa Vašim radnikom koji me je poslao po ovlašćenje ne rekavši da imam ikakav dug?
- Pa onda neljubazna g-đica koja gunđa sebi u bradu što mora da radi to segmentiranje koje mi je obećala njena koleginica iz prepodnevne smene.
- Pa momak sa šaltera korisničkog servisa koji mi kaže da mogu odmah da se razdužim sa overenom uplatnicom, a na kraju se ispostavlja da mora da se čeka proknjižavanje 3-4 radna dana.

Daklem, 1. površno vršenje posla, 2. neljubaznost i 3. neinformisanost/neprofesionalnost osoblja. A na to mi v.d. šefa poslovnice kaže: "Sve ste Vi u pravu, ali znate nisam ih ja zapošljavao". :wall::wall::wall: On daklem nema nikakve odgovornosti, ni za to što se dešava van njegove poslovnice, ali ni za to što se dešava u njegovoj poslovnici. :S:

Slika i prilika državne firme i cele ove nesrećne države uopšte! :S:
 
Zato je placanje e-bankingom zakon. Prvo, server cuva sve transakcije sa referencom NBS (to je amin za sve transakcije). Kada je nalog konacno izvrsen dobija se ta referenca (jedino gde mozes da pogresis je da pogresno ukucas br racuna ili poziv na broj). Od banke uvek mozes da trazis da odstampa uplatnicu i pecatira.

Inace, Telekom uvek knjizi drugi dan, posle 17h. Dok Telenor i VIP urade to sutradan posle 16h.

Znaci, ako platis u ponedeljak, Telekom rasknjizi to tek u sredu nakon 17h. Takav je sistem u EPS-u i ostalim javnim preduzecima. Recimo SBB je novi billing sistem platio MILION evra. Samo da bi brze knjizili. Verovatno Telekom nece da plati jer sam znam da za vece sisteme cifra ide i do 2-3 miliona evra! Oni imaju prvo zbirnu uplatu, koja kad prodje sistem ide da se rasknjizava sutradan popodne a onda oni krenu preksutra ujutru (sistem radi preko noci pa vidite koliko je opterecen) i tek posle 13h kad zavrsi rasknjizavanje na korisnike, pojavi se na vasem stanju.
 
Zato je placanje e-bankingom zakon. Prvo, server cuva sve transakcije sa referencom NBS (to je amin za sve transakcije). Kada je nalog konacno izvrsen dobija se ta referenca (jedino gde mozes da pogresis je da pogresno ukucas br racuna ili poziv na broj). Od banke uvek mozes da trazis da odstampa uplatnicu i pecatira.
Jeste, ali e-benking za pravna lica zahteva Vindous OS (zbog korišćenja smart kartica i kripto API-a) koji ja neću da kupim.

Drugo, mi od banke uvek zahtevamo i čuvamo drugi primerak naloga za prenos, a izvode dobijamo i štampano i u elektronskom obliku, pa mi nije problem da za sekund nađem kada je šta prošlo.

Jedina mana je što virmanom ne možeš da platiš račun u paru, pa posle moraš da zatvaraš potraživanja i sravnjuješ sve zbog desetak para. :S: A i provizije su veće, ali pošto nemam neke megalomanske promete preko računa nikako da to odradim...

Inace, Telekom uvek knjizi drugi dan, posle 17h. Dok Telenor i VIP urade to sutradan posle 16h.

Znaci, ako platis u ponedeljak, Telekom rasknjizi to tek u sredu nakon 17h. Takav je sistem u EPS-u i ostalim javnim preduzecima. Recimo SBB je novi billing sistem platio MILION evra. Samo da bi brze knjizili. Verovatno Telekom nece da plati jer sam znam da za vece sisteme cifra ide i do 2-3 miliona evra! Oni imaju prvo zbirnu uplatu, koja kad prodje sistem ide da se rasknjizava sutradan popodne a onda oni krenu preksutra ujutru (sistem radi preko noci pa vidite koliko je opterecen) i tek posle 13h kad zavrsi rasknjizavanje na korisnike, pojavi se na vasem stanju.
E pa vidiš, ja sam im platio kešom još u četvrtak oko 17h. Čak i da to nije prošlo tada, legle su im pare u petak pre podne, prvim kliringom. Uplatu su međutim proknjižili tek u sredu pre podne. To je daklem puna tri radna dana, odnosno četvrtog dana od uplate.
 
Ne, njima su pare poslate u petak, njima je leglo u ponedeljak, a u utorak popodne su rasknjizili. Veruj mi, identicno tako je bilo u SBB-u dok nisu kupili novi sistem. Bas mi je drugarica koja se bavi time objasnjavala.

Elem, jos ako si uplatio u posti dodaj jos jedan dan! (Nikad, nikad u posti ne uplacujte bilo sta).
 
Ne, njima su pare poslate u petak, njima je leglo u ponedeljak,
Ništa im nije slato. U pitanju je keš uplata, a ne virmansko plaćanje. Pare su im bile na računu najkasnije u petak u 11h ujutru! Veruj ti meni... ;)

a u utorak popodne su rasknjizili. Veruj mi, identicno tako je bilo u SBB-u dok nisu kupili novi sistem. Bas mi je drugarica koja se bavi time objasnjavala.
Sve je to super, ali ne vidim razlog da sa overenom uplatnicom i ličnom kartom ne može odmah da se uključi broj ili rastereti zaduženje, pa makar i privremeno, a posle 3-4 dana ako im pare ne legnu neka ga seku i neka prijavljuju policiji slučaj prevare i/ili falsifikovanja. Šta da ti kažem...

Dosta je bilo objašnjenja kako i zašto nešto ne može, 'ajde malo da čujemo i vidimo kako nešto MOŽE da se uradi. :eyebrows:

U krajnjoj liniji, to nije opravdanje za to što mi odmah nisu rekli kakva je procedura i kol'ko će to da traje, već me pustili da se cimam i jurcam kao budala. :mad: A o drugim gafovima i privrednim prestupima, da i ne govorim...

Elem, jos ako si uplatio u posti dodaj jos jedan dan! (Nikad, nikad u posti ne uplacujte bilo sta).
To znam. Nisam platio u Pošti već u banci za koju znam kako i kada odrađuje uplate i naloge za prenos.
 
A mene zvao juce lik sa 790 da mi ponudi telefone. I nabroja mi on neke, u 6. segmentu sam. Ja pitam "nesto od HTC-a? " On kaze nista. Ja rekoh to je sve nista, prijatno. Ceka se januar, preci cu na vip/telenor, sta vec tada bude povoljnije, iskesirati neki telefon i kraj price, da se ne nerviram dzabe

Pusti pacijente sa 790 oni nude samo sto oni imaju trenutno od modela, u 6. segmentu mozes da uzmes HTC Touch 2 mega, idi u TC Usce - imali su ga pre desetak dana, kao i sve ostale modele iz tabele.

Inace popust na pretplatu isto zavisi od segmentacije, 80% je za 8.

- Pa momak sa šaltera korisničkog servisa koji mi kaže da mogu odmah da se razdužim sa overenom uplatnicom, a na kraju se ispostavlja da mora da se čeka proknjižavanje 3-4 radna dana.

To je ono sto zaposleni tumace poslovnu politiku onako kako oni misle da treba i mnogo toga zavisi na koga naletis.
Mada meni su produzili ugovor iako mi zadnji racun nije bio proknjizen, platio sam ga taj dan, 20 i neki je bio, cak mi ni uplatnicu nisu trazili bilo je ono ajde da ti verujemo.

Isto tako u poslovnici u Pozeskoj su mi ukljucili odlazni saobracaj kad sam pokazao uplatnicu a ranije je bila prica da mora uplata da se prvo proknjizi.

Probaj ti da zavrsis posao u jos nekoj poslovnici, a mogao bi da napises pismo i direktoru direkcije za komercijalne poslove - Vladimiru Lucicu i spomenes mu tu diskriminaciju itd, posto je on potpisnik pisama koje su slali za kampanju.
 
Pusti pacijente sa 790 oni nude samo sto oni imaju trenutno od modela, u 6. segmentu mozes da uzmes HTC Touch 2 mega, idi u TC Usce - imali su ga pre desetak dana, kao i sve ostale modele iz tabele.

Ja sam ga dobio a u 5. segmentu sam. Ima ga u TC Usce.
 
To je ono sto zaposleni tumace poslovnu politiku onako kako oni misle da treba i mnogo toga zavisi na koga naletis.
Mada meni su produzili ugovor iako mi zadnji racun nije bio proknjizen, platio sam ga taj dan, 20 i neki je bio, cak mi ni uplatnicu nisu trazili bilo je ono ajde da ti verujemo.

Isto tako u poslovnici u Pozeskoj su mi ukljucili odlazni saobracaj kad sam pokazao uplatnicu a ranije je bila prica da mora uplata da se prvo proknjizi.
Pa ne znam sad' baš da li je to stvar tumačenja ili nepoznavanja pravila i protokola službe (čitaj nestručnost). Ja lepo pitam, meni radnik odgovori, posle dođe šef i kaže da ne može to tako... :S: A navodno su im i ruke bile vezane jer nisu moglu da mi urade tu segmentaciju ili šta već jer im aplikacija to blokira zbog nerasknjiženog zaduženja. :wall:

Probaj ti da zavrsis posao u jos nekoj poslovnici, a mogao bi da napises pismo i direktoru direkcije za komercijalne poslove - Vladimiru Lucicu i spomenes mu tu diskriminaciju itd, posto je on potpisnik pisama koje su slali za kampanju.
Ne verujem da bih sa drugom poslovnicom bolje prošao, jer sam u ovu već uložio popriličnu količinu vremena i energije, pa se nadam da ćemo se u ponedeljak, kada se šefica vrati sa odsustva, pomeriti s' mrtve tačke, ako ni zbog čega drugog ono da me više ne bi gledali. :S:

Što se spomenutog gospodina tiče... Nije loša ideja, mada sam ja već podneo prijavu Tržišnoj inspekciji preko Centra za zaštitu potrošača, baš zbog te diskriminacije, odnosno povrede prava potrošača na informisanost o svojstvima i vrsti usluge, a i spremam se da podnesem jedan dopis Prvom osnovnom javnom tužilaštvu u Beogradu zbog Telekomove povrede Zakona o računovodstvu i reviziji. :eyebrows:

Privatna tužba se ne isplati, ali ako nastave sa bezobrazlukom dobiće je iz principa! :-devil-::smackbum:
 
Poslednja izmena:
Meni istice ugovor za mesec dana , pa me zanima sledece . Da li postoji opcija da uzmem telefon (jeftinije na osnovu segmenta ) ali da promenim broj , tipa da uzmem 066 ? (jos kad bi moglo sa onom promocijom br kao fiksni )
 
Meni istice ugovor za mesec dana , pa me zanima sledece . Da li postoji opcija da uzmem telefon (jeftinije na osnovu segmenta ) ali da promenim broj , tipa da uzmem 066 ? (jos kad bi moglo sa onom promocijom br kao fiksni )
Evo ovako... Prvo proveri da li imaš ikakvih dugovanja par godina u nazad, da ti se ne sete nečega, kao i meni, baš kad' bude došlo vreme da ostvariš pravo na taj "bonus". Insistiraj da pogledaju i da ti eventualno daju listing svih zaduženja i uplata...

Dalje... u zavisnosti od tvoje prosečne potrošnje u poslednjih 6 meseci, svrstaće te u neki segment (ako ta kampanja još uvek traje). Tačan iznos proseka za svaki pojedinačni segment ne znam, ali ti mogu reći da ti za sedmi segment (koji je prvi od bogatijih ponudom telefona) treba prosek od >2500 din.

Na kraju... svaki segment ti obezbeđuje pravo na određeni popust na mesečnu pretplatu, u trajanju od 12 meseci. Neko reče da za više segmente taj popust ide i do 50% (možda i preko?!?), pa recimo možeš da promeniš tarifni profil i potpišeš ugovor na 24 meseca, od čega ćeš prvih 12 meseci plaćati samo 50% od iznosa mesečne pretplate, odnosno koliko ti već umanje u zavisnosti od segmenta u koji upadneš.

Posebna je međutim stvar to što ti možeš da se odrekneš tog prava na 12 meseci popusta i uzmeš neki bolji telefonski aparat. Naravno, niko iz MTS-a ti neće uslove ove promotivne kampanje ovako razložno pojasniti, već će ti nešto muljati i gledati da ti uvale neki telefon, na šta se ljudi obično i upecaju umesto da ostvare pravo na popust! :wall:

Možeš sada da kalkulišeš šta ti se više isplati, da dobijaš 12 meseci popust na pretplatu, a otplaćuješ nekome telefon na rate (radnja, banka, Telenor...) ili da odmah uzmeš telefon kod MTS-a, ali mislim da to varira od paketa do paketa. Poznato je da MTS daje jako povoljno skupe telefone na najvećim paketima, ali im je ponuda dosta slabija za korisnike jeftinijih profila, tako da ako si na MIX2300 ili većem profilu uzmi telefon, a ako si na nekom MIX500 ili tako nešto, razmisli i o popustu... A možda i o prelasku kod drugog operatera! :wall::mad:
 
Meni je prosecan racun u poslednjih 6 meseci 2800 dinara, a u 6. segmentu sam. Jel to provereno da tako svrstavaju, da je 2500 granica? A trenutno im je ponuda telefona nikakva, sve sto vredi je otislo...
 
Meni je prosecan racun u poslednjih 6 meseci 2800 dinara, a u 6. segmentu sam. Jel to provereno da tako svrstavaju, da je 2500 granica? A trenutno im je ponuda telefona nikakva, sve sto vredi je otislo...
Eto ti ga na! Nije... ništa više nije ni sigurno, a ni provereno. :wall: Meni su rekli da je granica 2500 din. Ko zna, možda su je u međuvremenu i podigli na 2800 (prate ljudi kurs evra). :S:

Inače, ko kaže da nema ništa valjano od telefona? A Wave, Omnia II, HTC Legend, X10 XPERIA... ? :trust: Nije valjda da to samo stoji na sajtu, a da je u stvari sve razgrabljeno?
 
Nazad
Vrh Dno