Šta je novo?

Starcraft 2

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Sakate Protose i Zergove, bitno je da Terani ostaju nepromenjeni :d
 
Razlog vishe da ne igram sa njima. Iovako ne volim tu bunker rasu.
 
Ma slabo je ovo, trebalo bi da stave da raveni bacaju nuklearke.
I da kostaju po 10 energije max...
 
Ql replay :) jos nikako da odigram igru sa Terranima :D
 
Ma slabo je ovo, trebalo bi da stave da raveni bacaju nuklearke.
I da kostaju po 10 energije max...

Неки моји утисци после ових дана тестирања:

Терани су: бункер+стално малтретирање непријатеља. Рејвени, рипери и викинзи су зло зла јер праве ршум у позадини и никако не дозвољавају разградњу. Оне рејвеновеме ракете су чудо али ипак код некога ко је опрезан теже пролазе јер се споро лансирају и лако промашују. Највећа бољка зергова против њих је што немају адекватне летеће јединице. Ма сви имају неке своје предности и мане и као и у кецу, питање је ко их боље користи:) Планетарна одбрана, скенирање, премјештање објеката, депои који иду под земљу, бункери све то је нешто што дефанзивном играчу даје невјероватну предност.

Зерг: Брзо се граде, јединице се штанцају само тако, укопавање+могућност кретања је зло, лако надокнађују сваки губитак тако да са њима не треба ити нешто нарочито опрезан што је у неку руку и мана. Инфетори су јако корисни чак и овако ослабљени и могу врло лако да преокрену ток партије. Ипак мени највише смета што су им летеће јединице дно дна и стварно бих волио да видим оне шишмише самоубице јер не видим како другачије контрирати викинзима и рејвенима у сталним малтретирањима базе. Са зерговима некако најлакше побиједим компјутер. Зерлизни и банелинг је одлична ствар, мада то ријетко користим.

Протоси: Све јединице су корисне и јаке, раш са зилотима често успијева, дарк темплари су феноменални и лако неутралишу сваког неприпремљеног непријатеља. Остале јединице не треба ни спомињати јер су све квалитетне и корисне, полазећи од имортала, па до сталкера и њиховог блинка. Генерално, са протосима треба више микра али ми њихове јединице дају већи осјећај сигурности и лакше их правило искористити. Опет ја сам заљубљеник у протосе још од кеца па када видим армију зилота, аркана, дарк темплара... ЕЕЕЕЕ. Углавном некако рашање са њима најчешће успијева бар мени.
 
koje iole igrao mp zna da bunkerisanja ovde nema i gubis sigurno ako igras defanzivno i da teran sigurno nije ono sto je bio u prvom delu ....

besciljno gomilanje jedinica ne donosi nikom pobedu sa bilo kojom rasom da igra

zaboga zerg ima crva kojim moze da prebaci celu vojsku neprijatelju iza ledja u roku od par sekundi... defitnivno ce biti jos dosta tvikovanja i balansiranja
 
koje iole igrao mp zna da bunkerisanja ovde nema i gubis sigurno ako igras defanzivno i da teran sigurno nije ono sto je bio u prvom delu ....

besciljno gomilanje jedinica ne donosi nikom pobedu sa bilo kojom rasom da igra

zaboga zerg ima crva kojim moze da prebaci celu vojsku neprijatelju iza ledja u roku od par sekundi... defitnivno ce biti jos dosta tvikovanja i balansiranja

Ни у једнојх стратегији бесциљно бункерисање и гомилање јединица не доноси резултате али у почетним стадијумима игре теран има предност бунекрисања, и са мало јединица може да се брани док безбрижно развија тактику.
 
koje iole igrao mp zna da bunkerisanja ovde nema i gubis sigurno ako igras defanzivno i da teran sigurno nije ono sto je bio u prvom delu ....

besciljno gomilanje jedinica ne donosi nikom pobedu sa bilo kojom rasom da igra

zaboga zerg ima crva kojim moze da prebaci celu vojsku neprijatelju iza ledja u roku od par sekundi... defitnivno ce biti jos dosta tvikovanja i balansiranja

Ne mora da se bunkerishe u multiju i naravno da je to propast ako igrash samo defanzivno ali prosto terani imaju najefektivniju odbranu i najlakshe im je da postave i jednostavnu defanivu svoje baze. Sasvim dovoljan atribut da budu sigurniji pri napadanju.
 
kao sto rekoh u tom postu mozda ne tako lepo uobliceno :) , ne mozes da se oslanjas na defanzivu kod terana kao sto si mogao u prvom delu...
 
samo da oni naprave balans koji je bio u sc1 i dzabe im svi ti bunkeri
 
Biće ga, vremenom. Međutim, po čemu se Blizzard razlikuje od drugih kuća jeste " od čega njihove igre počinju ", aludirajući na balans igara.

Ahh, da, ima li novosti o poboljšanjima postojećih AI-a?
 
Poslednja izmena:
Biće ga, vremenom. Međutim, po čemu se Blizzard razlikuje od drugih kuća jeste " od čega njihove igre počinju ", aludirajući na balans igara.

Ahh, da, ima li novosti o poboljšanjima postojećih AI-a?
Ne, 6.1.1 AI je poslednji, trenutno rade na update-u.
Nego, pogledah iznova onaj cinematic trailer za Blizzcon-a proshle godine i razmislivshi o prichi SC2-ke, uvidja li neko analogiju izmedju SC sveta i Alien vs Predator serijala?
Protosi, prvorodjena rasa = Predatori, peglaju se sa Zergovima = Aliens, za chije su stvaranje donekle i sami odgovorni a u celu tu prichu uleteli Terrani = Marinci. Mislim nije sigurno isto, ali ima slichnosti.
 
Pije ti vodu teorija, recimo Zergovi se izlezu iz jaja kao i ALiensi, Protosi imaju najsavrseniju tehnologiju kao i Predatori... cak je Protos pesadinac isti predator sa onim bodljama na laktovima :)
 
Ne, 6.1.1 AI je poslednji, trenutno rade na update-u.
Nego, pogledah iznova onaj cinematic trailer za Blizzcon-a proshle godine i razmislivshi o prichi SC2-ke, uvidja li neko analogiju izmedju SC sveta i Alien vs Predator serijala?
Protosi, prvorodjena rasa = Predatori, peglaju se sa Zergovima = Aliens, za chije su stvaranje donekle i sami odgovorni a u celu tu prichu uleteli Terrani = Marinci. Mislim nije sigurno isto, ali ima slichnosti.

Lol so true ,so true...Ali,teorija ti konvergira ka beskonacnosti,jer prvo je nastao SC pa tek onda AvP... :d

Неки моји утисци после ових дана тестирања:

Терани су: бункер+стално малтретирање непријатеља. Рејвени, рипери и викинзи су зло зла јер праве ршум у позадини и никако не дозвољавају разградњу. Оне рејвеновеме ракете су чудо али ипак код некога ко је опрезан теже пролазе јер се споро лансирају и лако промашују. Највећа бољка зергова против њих је што немају адекватне летеће јединице. Ма сви имају неке своје предности и мане и као и у кецу, питање је ко их боље користи:) Планетарна одбрана, скенирање, премјештање објеката, депои који иду под земљу, бункери све то је нешто што дефанзивном играчу даје невјероватну предност.

Зерг: Брзо се граде, јединице се штанцају само тако, укопавање+могућност кретања је зло, лако надокнађују сваки губитак тако да са њима не треба ити нешто нарочито опрезан што је у неку руку и мана. Инфетори су јако корисни чак и овако ослабљени и могу врло лако да преокрену ток партије. Ипак мени највише смета што су им летеће јединице дно дна и стварно бих волио да видим оне шишмише самоубице јер не видим како другачије контрирати викинзима и рејвенима у сталним малтретирањима базе. Са зерговима некако најлакше побиједим компјутер. Зерлизни и банелинг је одлична ствар, мада то ријетко користим.

Протоси: Све јединице су корисне и јаке, раш са зилотима често успијева, дарк темплари су феноменални и лако неутралишу сваког неприпремљеног непријатеља. Остале јединице не треба ни спомињати јер су све квалитетне и корисне, полазећи од имортала, па до сталкера и њиховог блинка. Генерално, са протосима треба више микра али ми њихове јединице дају већи осјећај сигурности и лакше их правило искористити. Опет ја сам заљубљеник у протосе још од кеца па када видим армију зилота, аркана, дарк темплара... ЕЕЕЕЕ. Углавном некако рашање са њима најчешће успијева бар мени.


Dosta lepo receno. :bottle::banana::wave:

I slazam se skroz 100%.:cigar:
 
Lol so true ,so true...Ali,teorija ti konvergira ka beskonacnosti,jer prvo je nastao SC pa tek onda AvP... :d

Kako prvo nastao SC kad se Aliens versus Predator strip pojavio 92. godine.

Blizzard je pozamljivao ideje sa svih strana tako da postoji mogućnost da su se dohvatili malo i AvP.
 
Poslednja izmena:
Ja sam Protosse uvek doživljavao kao elfove u svemiru. A zergovi su elijeni kako god da okreneš :p

Uostalom, sve je to ionako najviše pozajmljeno iz Warhammer-a 40.000.
Marinci, Eldari i Tyranidi. Gde ćeš sličnije?
 
Poslednja izmena:
Ja sam Protosse uvek doživljavao kao elfove u svemiru. A zergovi su elijeni kako god da okreneš :p

Uostalom, sve je to ionako najviše pozajmljeno iz Warhammer-a 40.000.
Marinci, Eldari i Tyranidi. Gde ćeš sličnije?

E *** druzhe, ja igram i Warhammer pored ovoga i ne vidjam bash Hydraliske sa rocket launcherima i M16 pushkama.:d
Jel' ima josh nekog osim mene da misli da je novi 3D model za Dark Templar jedinicu loshije reshenje od onog starog iz SC1. Ovaj sa kosom mi je skroz bezveze, em su imali izbor da stave model sa jednim warp blade-om em im je Zeratul u svim filmovima kao iz SC1.
 
Čekaj, hoćeš da kažeš da ti ovo ne liči na hidraliska?

40k-tyranid-ravener.gif
 
Ne kazhem da ne lichi, vec sam mislio ako je vec SC uzeo ideje iz Warhammer sveta (sa chime se slazhem) opet se znatno razlikuju kao koncept, Zergovi i Tyrandi. Rekoh ne vidjash u SC svetu da zergovi nose bazuke sa sobom i kako dalje. Iako su slichni donekle opet se znatno razlikuju.
 
Warhammer 40k je igra za prave muskarce dok je SC decija limunada pravljena da se svidi svakome :p
 
Legenda kaze da je Blizz uzeo neke ideje o Tiranidima od GWa, malo Xenomorhpa is Alina, malo buba iz Starship Troopersa...
I drpili su samo dizajn Space Marine oklopa, po prici i loreu Terran Confederacy (a i UED) nemaju veze sa Imperiumom.
Protossi su cist "standard epic SF elder race" klise.

GW se manje vise odrekao svakog prava da tuzi Blizz za ista kad je u novom Nid kodeksu, valjda 99te ili 2000te pokupio vizuelni dizajn Zergova. (Tiranidi su pre toga bili... jadni)
 
Igra li se ljudi?
Zealot rush je sjajna stvar, poshto je divni nam Blizzard digao vreme za istrazhivanje warp gate-a vracamo se osnovama.
Protiv cheating AI zerga se izvede rash uz dobar mikro ispod 9 minuta a mozhe i brzhe.
E da, uskoro izlazi AI 7.0, kazhe developer da ce biti znatno bolji, bolje koncipirani rashovi, dropovanje i, nadam se a tako pishu, sve to u standard verziji.
 
igra se igra se :p , ja dobio i drugi key pa sam ga prosledio drugaru :D
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno