A u čemu to iPad razbija? Jel to ima veze sa poslom ili je zabavnog karaktera (kao što kaže yooyo).
Zar je toliko teško napisati post koji ima smisao bez da nagađam šta je pisac hteo reći
Ali ajde da pretpostavimo da razbija kao multimedijalni uređaj:
1) slušanje muzike - preglomazan, iPod/iPhone ili bilo koji MP3 player ili telefon sposoban da pušta muziku to radi bolje
2) čitanje knjiga - baterija kraće traje nego kod specijalizovanih eBook playera, usled korišćenja LCD ekrana a ne eInk vidljivost napolju smanjena, bilo koji eBook čitač je bolji
3) filmovi/klipovi - bolji od telefona, PMP uređaja ili netbooka, međutim kako je kod filmova dijagonala bitna stvar i kako nema smisla gledati filmove napolju taj aspekt iPada i nema puno smisla, što se tiče Youtube klipova njih ne podržava a i da podržava 3.5 inča je dovoljno za njih
E sad kad bi bilo koje dve od tri stavke mogle istovremeno da se odvijaju uređaj bi bio vredan para. Ali to ne može. End of discussion.
Edit: Zaboravih internet i igre. Što se tiče interneta tu je takođe delimično funkcionalan (nema flash, ne radi ebanking

) ali ajde da kažemo da je ok za internet u pokrenu. Ali ja sam navikao da mi svira muzika dok surfujem
Igre...hmmm...pa sad može se reći da je tu ok. Naravno to važi za velike iPhone igre pošto su one logičke sasvim igrive na iPhone (ne treba im veći ekran). Ozbiljnijim igrama treba ali ne vole svi da pipkaju ekran na tri mesta istovremeno da bi se igrali pucačine
Pa ni na iPhone-u ne možeš to da radiš istovremeno pa je iPhone ipak osvojio tržište mobilnih telefona (bar u Americi). Pre iPhone-a je bilo dosta smartphone-ova sa multitaskingom po sličnoj ceni po kojoj je predstavljen i eto, iPhone ih je sve pretekao. I sada ima telefona sa multitaskingom i touchscreen-om po istoj ceni pa je iPhone prodavaniji. Tako da ne treba ništa predviđati i špekulisati (ako nemate koristi od toga).
iPhone je prvenstveno telefon, pa media plejer pa onda sve ostalo. On ta dva zadatka (a i mnoge druge) radi odlično. U početku su dizajn i inovativnost igrali veliku ulogu u prodaji (kod običnih ljudi, članovi Church of Apple ionako imaju moralnu obavezu da kupe sve što ima jabuku na sebi

). Danas je to već čuven uređaj i ljudi će se pre opredeliti za iPhone nego za Nexus One jer je prvi postao statusni simbol, provereno je dobar itd. Koliko je snaga brenda i marketing jaka stvar pokazuje prodaja Motorola Droida u Americi (uređaj koji je po svim testovima lošiji od iPhonea i Nexus One) koji se prodaje bolje nego svi modeli iPhone-a u poslednje vreme.