purke62
Slavan
- Učlanjen(a)
- 22.02.2009
- Poruke
- 384
- Poena
- 319
@Starac
Ma razumeo sam ja tebe, ali sam želeo da prebacim loptu i navedem jedan od osnovnih ograničavajući faktora što se tiče grafike u Stalkeru.Već sam pomenuo jednom kad je neko rakao u stilu, što nisu SoC izbacili sa grafikom kakva je u Comlite 2009 modu.Ko bi to mogao da potera kako treba na konfama od pre dve ipo godine?Tek u leto te godine kreće Krizomanija i nabavljanje novig grafa i procesora, "da bi mogli da prže Krizu u full-u", što je tada retko ko mogao.Stalker to nije mogao da izvede, upravo iz razloga koji si naveo, Stalker je namenjen specifičnoj gamerskoj populaciji.
A tu je razlog i veličina mapa.Na primer mapa Zaton je "klot" 270MB , znači samo geometrija, bez tekstura i NPC-ova i pokretnih objekata, tipa kutije i razni itemi rasuti po mapi, monstrumi , itd.Da se nabudže sev teksture, sumnjam da bi 4GB RAM-a bilo dovoljno da se to sve učita.
A što se tiče X-Rey, ja sam negde pročitao intervju Sergeja Grigoroviča, ili kako se već zove šef programera u GSC, da se piše novi engine od početka jer mora potpuno novi kod da bi bio podržan mulltyprocesing i konzole.Svakao da će se oslanjati na već postojeći, u stvarti, ja se bar nadam da hoće.
Ma razumeo sam ja tebe, ali sam želeo da prebacim loptu i navedem jedan od osnovnih ograničavajući faktora što se tiče grafike u Stalkeru.Već sam pomenuo jednom kad je neko rakao u stilu, što nisu SoC izbacili sa grafikom kakva je u Comlite 2009 modu.Ko bi to mogao da potera kako treba na konfama od pre dve ipo godine?Tek u leto te godine kreće Krizomanija i nabavljanje novig grafa i procesora, "da bi mogli da prže Krizu u full-u", što je tada retko ko mogao.Stalker to nije mogao da izvede, upravo iz razloga koji si naveo, Stalker je namenjen specifičnoj gamerskoj populaciji.
A tu je razlog i veličina mapa.Na primer mapa Zaton je "klot" 270MB , znači samo geometrija, bez tekstura i NPC-ova i pokretnih objekata, tipa kutije i razni itemi rasuti po mapi, monstrumi , itd.Da se nabudže sev teksture, sumnjam da bi 4GB RAM-a bilo dovoljno da se to sve učita.
A što se tiče X-Rey, ja sam negde pročitao intervju Sergeja Grigoroviča, ili kako se već zove šef programera u GSC, da se piše novi engine od početka jer mora potpuno novi kod da bi bio podržan mulltyprocesing i konzole.Svakao da će se oslanjati na već postojeći, u stvarti, ja se bar nadam da hoće.
Poslednja izmena: