Šta je novo?

Iskustva sa racunarskim radnjama

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ja kod mene radim i nivelacije na dole, ko hoće das veruje, neka veruje. Moje mušterije znaju.

O čemu pričaš ti, kako si se obezbedio kad si počeo da radiš, kad nisi imao ni 1 na stanju?

Prodao sam auto, deo pozajmio od tasta i tašte, i posle godinu dana digao i kredit. A kako misliš da sam uradio? Dao mi dobavljač robu za 15000 evra i rekao, "izvoli, daćeš kada imaš"? Malu sutra, prijatelju.... A čime se bavite vi koji ne volite toliko trgovce?

Jedan se zatvori, tri nova se otvore.

Ovo je ključno.... Šta misliš, zašto se zatvorio? Zato što je hteo? Ili možda jer je uradio par takvih poteza, i posle upao u bulu? A posebno u IT svetu, gde niko živ ne može da predvidi kretanja na tržištu, i kako i kada će se kretati cene pojedinih artikala...

Objasnjenje koje je neko ovde dao, tipa - moram da podignem cenu starog lagera da bih u sledecoj turi imao da platim po novoj ceni, je cak i formalno-logicki neispravan sud, ali dobro, vidim da je ovde sve manje onih kojima ne treba crtati, pa da ne zalazimo sad u dubinu... .

Hajde onda ti, kada si toliko pametan, stavi se u moju situaciju, i reci mi kako bi ti postupio da ne ispadenš džukela prema kupcu, a i da ne skočiš sam sebi u stomak.

Uzmi eto taj moj primer pumpe i reci šta bi ti uradio.

Imaš 2 komada. platio si po 4000 komad. zaračunao si maržu, ili dobio rabat, nebitno, 20 posto, i prodaješ je za 4800 komad.
Prodao si jesdnu. Zoveš dobavljača da obnoviš lager. Stiže pumpa, a u fakturi cena 4600. 20 posto gore , i dobijaš 5520 cifru.
Koji je tvoj sledeći korak?


A pumpa je poskupela zbog ekonomske krize u Dubaju?

Prijatelju, to, zašto je poskupela pumpa, ja ne znam, niti mogu da saznam, niti mogu da utičem na to. Moje je da pokušam da pozovem još nekoliko uvoznika, i da proverim da li može kod njih da se nabavi i po kojoj ceni, da bih ja bio niži sa cenom i konkurentniji na tržištu. Ako je to ta ista cena svuda, to je to. A vi džabe pljujete onda ovde nas, krajnje prodavce, i prodavnice, jer smo mi u najnezavidnijem položaju, i mi smo na udaru i vas kupaca, i veleprodaja-uvoznika, koje ne interesuje šta ja radim i kako, interesuje ih samo da im platim račun na vreme, i na udaru inspekcija koje gledaju samo kako da odrape kaznu i ispune kvotu, ili da se lično ogrebu za nešto ako im treba ili za keš, to je malo jeftinija varijanta, ali opet sam ja taj koji nahebe, platio njemu ili državi.
 
Poslednja izmena:
Sto bi Keba rekao - vi imate par patika i ja imam par patika ...
 
Jedna stvar nije jasna: zašto neko (u ovom slučaju Peca) ko pokušava da objasni nešto sasvim realnom logikom (u ovom slučaju potez WinWin-a) instant bude proglašen da staje na nečiju "stranu" i brani nekoga. Niti je ovo sudski spor, nema krivice, optuženog i odbrane. Niti trebaju da postoje oni i mi. Dobili ste jako plastična objašnjenja od čoveka koji je stvarno pokazao razum i strpljenje. Na stranu što postoji i objašnjenje trgovca za taj postupak. Ali ako nema "teorije zavere" i teorije prevare nije zanimljivo. Na stranu što ista stvar postoji da se kupi na drugom mestu za manje para. OK, savet gde ima jeftinije je dobrodošao, svakako, ali nema mesta za ovkave negativne stavove prema trgovcima i uopštavanje.

Samo bih podsetio one koji se pitaju oko nivelacija kad nešto pojeftini koliko često se pojavljuju "popusti", "akcije" i sl. To se "zaboravlja". Pa i sada kod tog pomenutog WinWin-a imate akciju i popuste. Zar ne pomislite da je bar deo tih popusta i akcija posledica niže nabavne cene?
 
Citat:Jedan se zatvori, tri nova se otvore.
Ovo je ključno.... Šta misliš, zašto se zatvorio? Zato što je hteo? Ili možda jer je uradio par takvih poteza, i posle upao u bulu? A posebno u IT svetu, gde niko živ ne može da predvidi kretanja na tržištu, i kako i kada će se kretati cene pojedinih artikala...

Kljucno je zasto se otvore 3 nove.
Zato sto bi svi da trguju, a niko da radi :)

@zocha Zato sto je isto tako plasticno prosle godine objasnjavao zasto je sve poskupelo i da se artikli nivelisu svaki dan gore/dole, posle se pokazalo da to nije tacno. Tako ce biti i za ovo.
Nemam nista protiv, samo imamo totalno razlicito misljenje :)
 
Poslednja izmena:
Zato sto bi svi da trguju, a niko da radi

E, vidiš, ni ja to ne volim. Kada bi svako radio svoj posao, bilo bi mnogo dobro. Ja sam se školovao i završio za trgovca. I radim ono što sam hteo, radim što volim, i radim za šta sam se školovao. Veruj mi, i meni smeta kada šuster otvori prodavnicu, a još više neka nepismena budala, kojoj su mama i tata "radili po Beč" (postoje u PO dve prodavnice računara gde su "gazde" baš to), i dali mu kintu, a on odma najlepše trgovina, otvori, pa sedi u kefiću prekoputa, teško mu je i dobar dan da kaže. Radnike plaća po 12000, i to im je mnogo, da se on pita, pa kako onda i taj radnik da bude motivisan za rad, ili da izadje u susret mušteriji?

A ako si mislio na proizvodnju, tu opet mi trgovci nismo ništa krivi, država je omoguća nesmetan uvoz robe najgore krš robe u svakoj grani, pa i prehrani, tako da niko više nema nikakvog motiva da proizvede, kada ne može posle da plasira svoj proizvod, jer uvek ima jeftinije kinesko.

To su neki mnogo mnogo dublji problemi, nego ovo o čemu se ovde raspravlja ...
 
@ Ben Dover

Nijednom recju nisam branio bilo koga vec sam pokusao da objasnim neke stvari o trzistu

zasto ne mogu da se otmem utisku da mi stavljate u usta nesto sto nisam pomislio a kamoli rekao? Postaje simptomaticno...
 
Kljucno je zasto se otvore 3 nove.
Zato sto bi svi da trguju, a niko da radi :)

Zašto misliš da trgovina nije rad? Tačno je da se u trgovini okreću veće svote ali niko ne dobija nešto džabe da proda za punu cenu. Iskreno, nikada ne bih radio u trgovini pa makar se tamo ne radilo. Vidi se samo koliko košta nešto ovamo a koliko tamo, i odmah se zaključi kako jedan od njih "dere" i živi kao bubreg u loju. Niko ne razmišlja o pozadini svega toga. Pazite, nemojte da bazirate svoje zaključke na pojedinom slučaju. Izgleda vam da Vesa (Jevrosimović) ima puno, dere i zarađuje? Čisto sumnjam da ga iko od vas poznaje iz vremena pre nego što je i postojao ComTrade i sve to. Teško da iko i predpostavlja kroz šta je sve prošao i kroz koliko stresova. Ne pričam ovo da bih izazvao sažaljenje za Vesu. Ali nije trgovina samo kad odeš u radnju i vidiš koliko nešto košta, pa bi hteo jeftinije i nađeš jeftinije pa onda onaj prvi dere a postoje oni koji rade i oni koji trguju... Trgovina je posao kao i svaki drugi. Štaviše, mnogo nezahvalniji i nesigurniji nego mnogi drugi.

@zocha Zato sto je isto tako plasticno prosle godine objasnjavao zasto je sve poskupelo i da se artikli nivelisu svaki dan gore/dole, posle se pokazalo da to nije tacno. Tako ce biti i za ovo.
Nemam nista protiv, samo imamo totalno razlicito misljenje :)

Ne znam o tome, o toj diskusiji prošle godine. Iskreno, to i ne bi trebalo da ima veze sa ovim danas. Nije bio upravu. Ali to ne znači da i danas nije. A i obrnuto...
 
A čime se bavite vi koji ne volite toliko trgovce?

Raznim zanatima a zanatlije isuviše dobro poznaju većinu trgovaca...
Na žalost i ti si isti kao ona tvoja konkurencija za koje pričaš loše.
Nikako mi nisi objasnio zašto si prodao drugu pumpu za 5500 ako si je nabavio za 4000?
To što si ti prodao auto i pozajmio se, isto je ako ne i lošije od gastrabajterovog sina koji je početni kapital dobio od oca jer taj njegov otac zdravlje prodavao radeći prljave poslove u stranim zemljama sve da se njegovo potomstvo ne bi isto mučilo...
Da si ti zaradio radom početni kapital ja bih pred tobom skidao kapu svaki put kad te vidim i pozdravljao te sa "dobar dan gospodine". A pošto si se ti školovao za trgovca a u među vremenu si kolima išao na fax (a ako mi kažeš da si radio dok si "pošteno" studirao to će tek biti blam)... da ne zalazmio sada u privatnost naših života...
Poenta je da ne prodajemo ovde svašta za bubrege, nismo mala deca a ako tebe i sl. prodavce pogađa nezadovoljstvo i ovako odranih kupaca mislim da bi bilo mnogo ispravnije da se ne javljate sa takvim stavovima jer, verovatno nesvesno, gasite vatru benzinom...

Pecu ja odlično razumem šta priča, ne zato što je admin ovde i sl. nego jer ga znam iz nekih drugih vremena i vrlo dobro znam kakav je čovek bio i ostao ili nije, samo mi nije jasan stav da ti je mala marža od 20% zato što će možda biti nekakve krize... Valjda je tgovcu osnovni motiv da što pre "okrene kapital" (zaradi) a ne da mu stoji roba "u magacinu" i da čeka da "zakolje" nekog i ovako iscrpljenog i nemoćnog potrošača!
 
Koliko sam shvatio ovo je deo foruma namenjen KUPCIMA, i tema su nasa iskustva u ulozi KUPCA, i pohvale i zamerke su namenjene drugim potencijalnim kupcima. Ne bavim se trgovinom i nemam nameru tako da me funkcionisanje tog aparata ni ne interesuje, a kao kupca sve sto me interesuje je cena, usluga i kvalitet. Covek je izneo nesto iz ugla KUPCA i apsolutno je u pravu.
 
primera radi, čuveni sony je ne tako davno (mrzi me da tražim najnovije podatke) uspevao da ostvari godišnji obrt kapitala od 52 PUTA!!!!

to mu sigurno nije polazilo za rukom sa maržom od 1:1, što je mnogima ovde životni trgovački san.

indijci su u londonu preuzeli sve piljarnice zato što su jedini bili spremni da rade za mizernu zaradu, ali veliki promet. to isto sad rade i kinezi gde god se pojave.

znači, može i drugačije da se posluje. jedino, mora po čitav dan da se radi. vreme "gazda" i blagostanja je prošlo i pre ove poslednje ekonomske krize. ko to ne shvati, ide pod led, pa ma kakav monopolista bio.
 
SStarr, a hoćeš da me ubediš da su sve zanatlije poštene, i da ne naplaćuju svoj rad onako od oka, nego da uvek imaju istu cenu za svakog klijenta? Koliko god ti našao primera prljavih trgovaca, ja mou toliko pokvarenih zanatlija i "majstora" da ti pokažem.
Kojim zanatom se ti konkretno baviš?
Ja sam objasnio primer za pumpu, a ti ako nisi shvatio, ja nisam tu ništa kriv.
I kaži mi konkretno, kada ja tu drugu pumpu prodam za 5500, i sledeću platim 4600 da zauzme njeno mesto, da li sam ja tu zaradio 1500 dinara ili sam zaradio 900 dinara?
 
Prvo odmah da kazem da ako postoje "dve strane", ja sam na "strani" kupca. Bio sam i trgovac jedno vreme (zbog toga i razumem stavove i poteze trgovaca) ali sam odbatalio bas zbog kupaca. Jedan od razloga - ja nabavljam robu... npr. 30 komada "necega". Meni dobavljac ne daje ni ‰ (promil) popusta sto uzimam 30 komada. A ovde kada prodajem, kupac recimo hoce 2 komada i TRAZI popust... cak i 50% zato sto on, eto "kupuje naveliko". Pa i onda... pokusam da izadjem u susret... da mu dam 10% popusta... ne, nece... jos pita "pa za koliko ti nabavljas?" E onda meni proradi ona balkanska osobina pa iz inata mu ne dam ni za 10% jeftinije. Ma ne dam ni po pravoj ceni, nek se...

Zbog toga sam brzo i zavrsio karijeru prodavca. Nemam zivaca da se tako preganjam.

Evo, recimo, radim sa delovima. I primer, koji mi se stvarno desio, pumpa za gorivo, primera radi nabavna 4000, prodaje se za 4800. imam dve na stanju. Prodam jednu, i naručujem još jednu da dopunim lager. Ne lezi vraže, nabavna je sada 4600. prodajna bi trebalo da bude 5500. I šta radim? Naravno da i ovu drugu nivelišem na 5500. I sada zlobnici kažu zaradio si 1500 dinara, a po meni, ja sam samo obezbedio da mogu opet da nabavim sledeću i da okrenem novac...

Naravno da ces prodavati obe pumpe racunajuci novu nabavnu cenu. Sta recimo da nabavna cena skoci na cak 5000? Ti bi onda trebao da bi "ispostovao kupca" to i dalje da prodajes po 4800??? Da da, svakako. Ili jednu da prodajes po staroj ceni, a drugu po novoj... totalno ludilo. Ti tu pumpu neces vise moci da dobijes po staroj ceni i onda kad je prodas... neces, jer je u nabavci poskupela. A kupca apsoulutno ne treba da zanima koja je tvoja nabavna cena... danasnja cena na trzistu je tolika. Ako zeli da kupi po jucerasnjoj ceni, neka dodje juce (ne bi ti imao apsolutno nista protiv). Ako ne odgovara danasnja cena, neka ide na drugo mesto.

Eventualno... potpuno druga stvar bi bila ako bi ti ta pumpa stajala na lageru duuugo. Onda od nje ne bi imao nikakve koristi i tek onda bi mogao da spustis cenu na koliku hoces... pa i nabavnu (tadasnju, sadasnju, svejedno), cisto da bi izvukao bar ulozeno. A toga cesto i ima po marketima... cesto su popusti po 20, 30, 40, 50... % (pa se ide i na gubitak, cisto da izvuces nesto).

Sa takvim razmisljanjem krecem u kupovinu. Naravno, nikome nije drago kad nesto poskupi. Nije drago kupcu, ali nije ni prodavcu - cim kupac nije zadovoljan, to se odrazava i na prodavca. I zato pratim trziste... ako ima negde jeftinije - idem tamo (ne pljujem druge... svako ima svoju racunicu).

Pozdrav!
MrBigJump.gif
 
E, pa Kizo, vidiš da nije tako.
Vidiš da kupci treba da imaju uvid u tvoju fakturu, pa da vide tvoju kalkulaciju, pa da ti onda oni odrede koliku ćeš maržu da imaš, usput da pozovu uvoznika-veleprodaju da im se nahebe keve zašto su oni stavili tu i tu nabavnu cenu, i onda da kupe na rate ....

Imao sam i ja robe koja stoji po godinu dana, pa je dam i ispod nabavne, pa nabavljam nešto što će da se okrene .... eh, što nemam neke ogromne pare, pa da pojedinim kupcima otvorim radnju sa robom koju oni kažu. I da ga uvedem: izvolite, vi ste novi vlasnik, dolazim za godinu dana da vidimo finansijski rezultat ......
 
Sve ja to kapiram, bas iz razloga sto sam se i sam bavio time (pomalo "tezgaroski" :D ali ipak - princip je isti :)). Svaka se stvar mora gledati iz vise uglova da bi se shvatilo. Ne moze "ne zanimaju me njegovi razlozi poskupljenja". Ustvari i ne treba da me zanimaju - ponuda je data, ako mi odgovara - odgovara. Ako mi ne odgovara, niko me ne bije po usima.

A totalno je glupo da mu se "nacestitavam mile NoveGodine"... nit' ce taj prodavac propasti zbog mene jednog kome ne odgovara, a drugima recimo odgovara, nit' ce meni biti bolje/lakse.

Druga stvar je kad si monopolista, pa kada bez ikakvog realnog razloga poskupljujes jer ti se eto, moze, a kupci hteli/ne hteli moraju kod tebe da kupuju i cute (ili se bune, ali im nista ne vredi)... hleb, struja, infostan... To onda jeste bezobrazluk.

Pozdrav!
MrBigJump.gif
 
Jos jednom procitaj moj prethodni post pre nego se zatrcis sa odgovorom...

Imas kilo jabuka za koje si platio 20 dinara, prodajes ih po 22 kao i svi ostali. Medjutim, seljak od koga nabavljas kaze, ovo je poslednja tura po ovoj ceni, prethodne nedelje je udario grad i prepolovio mi kolicinu. Sledeci put ce biti 26 umesto 20. Dali ti odmah prodajes sta imas za 22 da bi od njega sutra pazario po 26 i prodavao po 28-30, ili odmah stavljas neku cenu 27?

ja ne znam kako vise da objasnim trgovinu? :)

Ako sam te dobro razumeo, firma od koje Alti nabavlja Samsung stampace im je javila da sledeca tura stampaca nece biti po 20 dinara, nego po 26 dinara pa su maloprodajnu cenu za staru zalihu stampaca sa 22 digli na 26 dinara, a kad stigne nova tura cena ce biti, na primer, 28-30 dinara. Konkretno, Win Win je po dobijanju informacije o novoj nabavnoj ceni stampaca maloprodajnu cenu od 5.300 digao na 8.500, a kad stigne nova tura cena ce, kako stvari stoje, biti visa od 10.000?

E sad mene interesuje: da li je ovo sto si napisao proverena informacija ili ti mislis da se radi o tome? Takodje, zasto druge kompanije ne postupaju na isti nacin (List, Gigatron, razni megamarketi tipa Tehnomarket, Megastores Electroniki itd.) nego drze iste cene kao i pre vise meseci unazad? Jel' oni imaju neki drugi, jeftiniji, izvor snabdevanja, ili nisu dosli do te informacije, ili su dosli do informacije pa nece da dizu cenu, nego staru zalihu prodaju po staroj ceni, a novu ce po novoj, ili su totalne dileje za posao, ili nesto deseto sto mi ni ne pada na pamet.

Kad bih znao odgovor na pitanje zasto je (motiv) Win Win jedini (ili mozda prvi) pohitao da osetno digne malorpodajnu cenu cini mi se da bi mi sve bilo mnogo jasnije.
 
Ja ne govorim o konkretnom slucaju, govorim uopsteno: kao sto si video, o jabukama pricam :)

Jako mi je zao sto se petljam i gubim energiju: ne zato sto mislim da ja moram da budem u pravu vec zato sto dajem normalne odgovore, onako kako se to u bilo kojoj trgovini radi. Necete da uvazite moj stav i to je u redu. Povukao bih se ako nemate nista protiv
 
Necete da uvazite moj stav i to je u redu. Povukao bih se ako nemate nista protiv
Meni se cini da se vecina ljudi slaze sa tobom, ali ,eto, tebi se cini drugacije

Iako nisam dosao bas do svih odgovora koji me zanimaju, shvatio sam sta si zeleo da kazes. Videcemo da li ce i drugi uskoro dici cene stampaca sto bi onda moglo da znaci da Win Win nije najpohlepniji, nego (i) najagilniji igrac na trzistu sto je svakako odlicna osobina. :d
 
Poslednja izmena:
Meni se cini da se vecina ljudi slaze sa tobom, ali ,eto, tebi se cini drugacije

Iako nisam dosao bas do svih odgovora koji me zanimaju, shvatio sam sta si zeleo da kazes. Videcemo da li ce i drugi uskoro dici cene stampaca sto bi onda moglo da znaci da Win Win nije najpohlepniji, nego (i) najagilniji igrac na trzistu sto je svakako odlicna osobina. :d

A tu svoju agilnost bi mogli da iskoriste da edukuju osoblje, kao i da poboljsaju servisni centar, a ne samo da otvaraju nove lokale pored svake druge pekare u gradu :p
 
btw, moje negativno iskustvo, doduse ne sa maloprodajom nego sa uvoznikom...

Poslao sam mail brend menadzeru za htc u Srbiji i ne odgovara mi vetj 2 nedelje... rrc je firma... a pri tom sam ga pitao za milion dodataka koje bih kupio ovde preko firme... ako na mail ne moze da se odgovori onda stvarno, pa to je 2 minuta posla...
 
Poslednja izmena:
Ja sam sa HTC-om imao pristojno iskustvo.
Nepristojan deo je bio kada je nov telefon nakon 15-tak dana geknuo.
Posalo sam telefon postom na adresu koju mi je dao prodavac, dobio ga nakon ~mesec dana od HTC-a, na njemu nema sta nije zamenjeno, a vrednost radova i delova je bila veca nego cena telefona, po fakturi koju su mi poslali.

p.s. da zaboravih da napisem ne radi se o domacem uvozniku, vec online prodavcu
 
Poslednja izmena:
na koju adresu si slao?
 
btw, moje negativno iskustvo, doduse ne sa maloprodajom nego sa uvoznikom...

Poslao sam mail brend menadzeru za htc u Srbiji i ne odgovara mi vetj 2 nedelje... rrc je firma... a pri tom sam ga pitao za milion dodataka koje bih kupio ovde preko firme... ako na mail ne moze da se odgovori onda stvarno, pa to je 2 minuta posla...

Ni meni nisu nista odgovorili kad sam pitao za mogucnost nabavke 5-6 kom TYTN II, trebalo mi drugaru za firmu..
 
Pa dobro ljudi, ne mozete bas na svemu da zamerate...

Evo ja sam radio kao brend menadzer nekada kod distributera: sta ja ima da odgovaram end useru. Oni rade kroz kanal: ne prodaju end useru, upucuju vas na nekoga ko im je partner. Mozete i 50 da im porucite, ne bi smeo po pravilima igre da vam proda, vec mora da vas salje na partnera

E sad ako ni toliko nije odgovoreno, to vec nije lepo...ali iz iskustva znam da su me i Kurta i Murta cimali za svake gluposti, smoris se od odgovaranja a da ne znas ni sa kim pricas (ko na ovoj novoj VIP reklami :D )
 
Uh, nikako se ne slazem sa tim stavom sta ima ja da odgovaram... pa ako si brend menadzer, time sto netjes odgovoriti na mail tjes direktno uticati na tvoj brend i to krajnje negativno... svakako, dal tje to uticati na tvoj polozaj ili na tebe nekako? tesko... ali to je stav samo kod nas... u inostranstvu se bore za svakog korisnika, a pogotovo kada ih neko pita gde bi mogao da nabavi brdo dodatne opreme i telefona... znam mali milion ljudi koji su pitali za svakakve gluposti firme pa su dobijali najuljudnije odgovore...

Pri tom, to je komunikacija mailom, nije ga niko zvao da ga uznemirava, niko mu nije trazio da mu uradi bilo sta, sredi cenu ili sta god, vetj prostu informaciju gde imaju da se kupe vasi proizvodi a valjda mu je to jedan od osnovnih poslovnih obaveza da zna sve svoje partnere i sta imaju od robe...

Na taj mail moze da odgovori sutra, prekosutra etc ali da odgovora nema ni posle mesec dana to je jako neozbiljno... u krajnju ruku ako bas nema vremena moze da napise genericki mail i da salje svima ako ga bas toliko smaraju, u sta sumnjam jer nije brend menadzer za zvake :d
 
Ja sam samo pitao ako oni ne mogu da prodaju, kome u Srbiji da se obratim. Ljudski je odgovoriti, nisam ja trazio od njih da oni meni prodaju, trazio sam informaciju posto im je maloprodaja zatvorena ili sta vec..
 
Nisam te razumeo prvi put, izvini...

Distributeri rade sa svojim partnerima, dilerima: ne komuniciraju sa end userima osim ako im se hoce bas, vole to sto rade i imaju dovoljno vremena

Pojam distribucije jeste takav da se ne mesas partnerima u njhov posao i prakticno njima omogucavas da zarade time sto ces im slati kupce (end usere) koji ti se obrate za ovo ili ono. Za uzvrat, oni (partneri kao deo distri kanala) kupuju od tebe, postuju te. Apsolutno je nerealno ocekivati da ti brend menadzer odgovori - osim u situaciji da on bas zeli-moze da pomogne. Zato se i razvija kanal, da ovlasceni partneri komuniciraju sa takvim kupcima: to sta mi mislimo da je u redu ili nije je jedna stvar, a realnost kako se posao radi - nesto sasvim drugo
 
Kod nas u PC Practicu je taj stampac bio 5.490,00 din...ali ih je stvarno malo bilo, dobili smo...bar radnja u kojoj ja radim...svega 3-4 kom. i brzo su nestali ...
 
Nisam te razumeo prvi put, izvini...

Distributeri rade sa svojim partnerima, dilerima: ne komuniciraju sa end userima osim ako im se hoce bas, vole to sto rade i imaju dovoljno vremena

Pojam distribucije jeste takav da se ne mesas partnerima u njhov posao i prakticno njima omogucavas da zarade time sto ces im slati kupce (end usere) koji ti se obrate za ovo ili ono. Za uzvrat, oni (partneri kao deo distri kanala) kupuju od tebe, postuju te. Apsolutno je nerealno ocekivati da ti brend menadzer odgovori - osim u situaciji da on bas zeli-moze da pomogne. Zato se i razvija kanal, da ovlasceni partneri komuniciraju sa takvim kupcima: to sta mi mislimo da je u redu ili nije je jedna stvar, a realnost kako se posao radi - nesto sasvim drugo

Ja sam se obratio na mail naveden na sajtu:
Bojan Bulatović Sales Assistant HTC, Mio

Koliko god razmisljao, ne mogu naci neki razlog da se ne odgovori na mail.
Nigde na sajtu nije navedeno ko prodaje HTC uredjaje. DiFo koji je to nekad radio u svojstvu maloprodaje, ne postoji.
Obratio sam se direktno RRC-u sa recima da mi pomognu da dodjem do aparata, bilo da oni prodaju kao veleprodaja, bilo da me upute na maloprodaju.
Jednostavno pitanje, zar ne? Jednostavan odgovor sam ocekivao.
Neozbiljno sa njihove strane, zar ne?
Ali, ja nisam ogorcen, ravnodusan sam prema tome. Kod mene imaju minus (-) i to velik. Nek nastavljaju da redjaju minuse i kod drugih, opet to je njihova stvar. Sebi zaradjuju, ne meni..
 
Da, trebalo je da dobijes odgovor u kome ce te proslediti na nekog od partnera - ma mozda cak i da ti ne udari reply, dovoljno bi bilo da je fw-dovao tvoj mail na nekoga iz partnerske firme

To jeste neozbiljno, slazem se
 
Evo ja sam bas danas u WIN WIN-u preko e-shopa narucio Razer Copperhead mis. Pisalo je u mail-u da ce me kontaktirati neko u roku od 24h.E to je ono sto bi voleo da vidim....posto su me za procesor , maticnu i 2 modula memorije prosle godine vozali nedelju i po dana. Ali ima i lepsa strana WIN WIN-a npr. taj isti mis u firmi EXe(nesto) koja se nalazi na oficijalnoj web adresi www.Razer.com kao ovlasceni distributer tih proizvoda kod nas (logicno bi bilo da budu i najpovoljniji sa cenama Razer Gaming opreme) kosta 5.990,00 dinara , a u WIN WIN-u 4.650 dinara...hajde neka mi neko to sad objasni? Nelojalna konkurencija ? Daju po nabavnim samo da privuku kupce? I naravno da li nas kupce to uopste treba da zanima s'obzirom da svaki kupac hoce da za svoj novac dobije najvise sto je moguce.
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno