Šta je novo?

Crysis!

a zasto ti prelazis Stalkera po 18.x? ukusi su razliciti. ne bih presao ni jednu od te dve igre po 2x ali pre mogu da shvatim zasto neko prelazi Crysis po 2.x nego Stalkera :smash:

Pa zato sto sam prvi put presao pre vise od godinu i po dana :).
Zato sto igra ima atmosferu, mogucnost biranja (pod)misija, sve ono sto Kriza nema :). Dakle, nije 18x put, nego 2.
18 puta sam presao CoD2, takva igra se moze prelaziti vise puta, ali i ona ima atmosferu, ratnu, odlicno izrezirano, a to Kriza opet nema :type:.

Ja pređoh Crysis... posle svakog upgrade-a još po jednom :p

E ovo je kljucno :).
 
Poslednja izmena:
Evo ga i CoD2 u prici...iskreno, ocekivao sam Bioshock kao primer "intelektualne" igre i CoD4 kao primer "atmosfere" ...ali svejedno.
 
Evo ga i CoD2 u prici...iskreno, ocekivao sam Bioshock kao primer "intelektualne" igre i CoD4 kao primer "atmosfere" ...ali svejedno.

:laugh::laugh::laugh:

A Bioshock je bas primer "intelektualne" igre :wall::wall::wall:
:
 
Bioshock je trebalo da bude System Shock 3, i trebalo je da bude inteligentna igra, bez navodnika ;). Nije ispalo tako, ali ne vidim razlog pljuvanja po njemu, B ima fantasticnu atmosferu i pricu retko do sada ispricanu. E sad koga mrzi da slusa audio zapise i povezuje pricu, vec ih skuplja cisto reda radi ili zato sto je to cilj misije, onda neka igra... hm pa Crysis, on je meni etalon za nistja od gameplaya i atmosfere :d.
 
E pa vidis, tvoj "etalon" nije isto merilo svima. I bez ovih fora "Crysis je za takve i takve" ,molicu...ako ti se igra ne svidja, ne moras smarati one kojima se svidja i "poducavati" ih zvakama o "atmosVeri", "reziji" i slicnim glupostima, ok? Drzi se svog Stalkera i uzivaj u intelektualnim audio-zapisima Bioshoka i reziji CoD2 a druge ostavi na miru.
 
Poslednja izmena:
E pa vidis, tvoj "etalon" nije isto merilo svima. I bez ovih fora "Crysis je za takve i takve" ,molicu...ako ti se igra ne svidja, ne moras smarati one kojima se svidja i "poducavati" ih zvakama o "atmosVeri", "reziji" i slicnim glupostima, ok? Drzi se svog Stalkera i uzivaj u intelektualnim audio-zapisima Bioshoka i reziji CoD2 a druge ostavi na miru.


WORD !
 
E pa vidis, tvoj "etalon" nije isto merilo svima. I bez ovih fora "Crysis je za takve i takve" ,molicu...ako ti se igra ne svidja, ne moras smarati one kojima se svidja i "poducavati" ih zvakama o "atmosVeri", "reziji" i slicnim glupostima, ok? Drzi se svog Stalkera i uzivaj u intelektualnim audio-zapisima Bioshoka i reziji CoD2 a druge ostavi na miru.

Nisu gluposti, tebi jesu, a meni i mnogima nisu :). Fantasticna atmosfera i rezija ponovicu :), za to treba talenat, ne moze to svako da napravi.
Opet pominjes intelektualne..., bas bzvz kad niko to ne tvrdi.
Crysis je genericki shooter, skoro ko Doom 1, 2 i 3 :D (4.-ku nisam igrao).

Al ne znam sto se nerviras, jel su ti braca Cevat nesto u rodu :D ?
I nije mi jasno, siguran sam da imas gaming staz dugacak, a mozes uzivati u igri kakva je Crysis, no dobro...
 
Poslednja izmena:
Nema tu nerviranja, samo mi nije jasno (a i ne samo meni) s kim se rves i sta pokusavas da dokazes...fino je to sto te zabavljaju neke igre, sto uzivas u reziji i atmosferi nekih drugih igara, ali *** - tako je-kako je...meni ta "rezija i atmosfera" koju ti dozivljavas u CoD2 i Bioshock uopste nije nic' posebno, da ne kazem nesto gore;)
 
Ok. Ma razumem da ne razumum :d.
Da li je moguce da samo Starac i ja volimo igru Stalker :D.
 
Poslednja izmena:
Nije moguce nego ti ocekujes da ti u temi Crysis neko to kaze ;)
Crysis je igra koja se moze preci na mnogo nacina zahvaljujuci nanosuit odelu, moze da bude NE linearan cime se druge igre bas ne mogu pohvaliti (mislim na FPS). KZ2 je totalno linearan, i pored toga nije los, ali je Crysis za mene, bolji.
 
@frankenstein :p
Ne, al odise atmosferom od nekoliko kila bara :D.

@Crysis
Al dzabe to odelo, recimo nevidljivost, cemu ona sluzi, kad je nemoguce igrati na stealth nacin ovu igru, a veruj mi pokusavao sam. Grunes nekoga u glavu sa pistoljem/puskom sa prigusivacem, i on ispusti krik ka pticurina neka, i odmah se skupe tu okolo, a tebi nevidljivost brzo pada.
Repetitivna igra do zla boga...
 
@frankenstein :p
Ne, al odise atmosferom od nekoliko kila bara :D.

@Crysis
Al dzabe to odelo, recimo nevidljivost, cemu ona sluzi, kad je nemoguce igrati na stealth nacin ovu igru, a veruj mi pokusavao sam. Grunes nekoga u glavu sa pistoljem/puskom sa prigusivacem, i on ispusti krik ka pticurina neka, i odmah se skupe tu okolo, a tebi nevidljivost brzo pada.
Repetitivna igra do zla boga...

Cinioci koji doprinose atmosferi u Stalkeru vrlo brzo padaju u drugi plan zbog ostalih nedostataka, medju kojima je upravo i (lose) rezirani gameplay, koji, slozicemo se, mora da postoji da bi se postigla iole kvalitetna imerzija. Videh da pominjes i "inteligentne igre" :D. Prvi put cujem za takvu definiciju, cuo sam za inteligentne programere, intelilgentne konzumente video igara, ali za inteligentne igre zaista nisam... Znas li sta uopste znaci pojam inteligencija?
 
Poslednja izmena:
@frankenstein :p
Ne, al odise atmosferom od nekoliko kila bara :D.

@Crysis
Al dzabe to odelo, recimo nevidljivost, cemu ona sluzi, kad je nemoguce igrati na stealth nacin ovu igru, a veruj mi pokusavao sam. Grunes nekoga u glavu sa pistoljem/puskom sa prigusivacem, i on ispusti krik ka pticurina neka, i odmah se skupe tu okolo, a tebi nevidljivost brzo pada.
Repetitivna igra do zla boga...

Kada to dosadi onda kombinujes brzinu sa sacmarom, ponekog mozes i da prebijes sa max. strenght (ako ostane energije). Da vidis kako se zbunjuju kad trckaras ko blesav oko njih i jednog po jednog ih skidas sa point blank udaljenosti. :eyebrows:

Mada i to zna da smori, ali kriza bar daje neke opcije za nacin igranja. Assasin's creed je repetitivan, kriza to bas i nije, odnosno jeste ako ti to zelis.
 
Videh da pominjes i "inteligentne igre" :D. Prvi put cujem za takvu definiciju, cuo sam za inteligentne programere, intelilgentne konzumente video igara, ali za inteligentne igre zaista nisam... Znas li sta uopste znaci pojam inteligencija?

Nemoj da se sprdas, kad znas na sta sam mislio..
Inteligentna igra je igra u kojoj moras imati odredjen nivo inteligencije (ne suve inteligencije, maste, snalazenja,...) da bi je presao. Primer su neke P&C avanture, a primer je i System Shock 2.

Cinioci koji doprinose atmosferi u Stalkeru vrlo brzo padaju u drugi plan zbog ostalih nedostataka, medju kojima je upravo i (lose) rezirani gameplay, koji, slozicemo se, mora da postoji da bi se postigla iole kvalitetna imerzija.

Ne znam kakvu reziju ocekujes, kad je to prakticno open world igra, sa gomilom (pod)misija koje sam biras, kao sto biras svoju neutralnost prema odredjenim grupama (Duty, Freedom, Stalker, Bandits), jedino si sa vojskom uvek na sakom u glavu :D. Prica fenomenalna, gameplay (mada se neki bune za ovo, ne znam zasto) grafika takodje odlicna (boje predivne i zive :))...
Rezija zahteva jake skriptovane scene, kojih u Stalker namerno nema, nit su potrebne.

Mislim sta reci o Krizi i slicnima, napadaju alieni, a ti jelte sa sakom ljudi spasavas planetu od istih...

Kada to dosadi onda kombinujes brzinu sa sacmarom, ponekog mozes i da prebijes sa max. strenght (ako ostane energije). Da vidis kako se zbunjuju kad trckaras ko blesav oko njih i jednog po jednog ih skidas sa point blank udaljenosti. :eyebrows:

Mada i to zna da smori, ali kriza bar daje neke opcije za nacin igranja. Assasin's creed je repetitivan, kriza to bas i nije, odnosno jeste ako ti to zelis.

Run and gun, to je sustina ove igre :).
 
Poslednja izmena:
Ok. Ma razumem da ne razumum :d.
Da li je moguce da samo Starac i ja volimo igru Stalker :D.

Ima nas jos puuuuno :)

Nije moguce nego ti ocekujes da ti u temi Crysis neko to kaze
Crysis je igra koja se moze preci na mnogo nacina zahvaljujuci nanosuit odelu, moze da bude NE linearan cime se druge igre bas ne mogu pohvaliti (mislim na FPS). KZ2 je totalno linearan, i pored toga nije los, ali je Crysis za mene, bolji.

Kriza je totalno linearna igra. Ne postoji cak niti prividna nelinearnost kakvu je imao FC. Kreces se obalom sirokom 500 metara. S jedne strane te ceka more, s druge visoke stijene, a ispred svakih 300 metara koreanci.
Nano-odijelo je tu da te stiti. I kolega Stalker je vec sve objasnio :)
 
Nemoj da se sprdas, kad znas na sta sam mislio..
Inteligentna igra je igra u kojoj moras imati odredjen nivo inteligencije (ne suve inteligencije, maste, snalazenja,...) da bi je presao. Primer su neke P&C avanture, a primer je i System Shock 2.



Ne znam kakvu reziju ocekujes, kad je to prakticno open world igra, sa gomilom (pod)misija koje sam biras, kao sto biras svoju neutralnost prema odredjenim grupama (Duty, Freedom, Stalker, Bandits), jedino si sa vojskom uvek na sakom u glavu :D. Prica fenomenalna, gameplay (mada se neki bune za ovo, ne znam zasto) grafika takodje odlicna (boje predivne i zive :))...
Rezija zahteva jake skriptovane scene, kojih u Stalker namerno nema, nit su potrebne.

Mislim sta reci o Krizi i slicnima, napadaju alieni, a ti jelte sa sakom ljudi spasavas planetu od istih...



Run and gun, to je sustina ove igre :).

Iskreno, u Bioshocku nisam primetio neku potrebu za visim nivoom inteligencije u bilo kom obliku nego sto je slucaj sa ostalim igrama danasnjice tog tipa... Cak je i razocarao...

A sto se rezije tice, taj "open world" koji ti pominjes je samo prividan, koliko god se pojedinci busali u grudi i velicali isti. To sto ti igra daje mogucnost da je zavrsis na par razlicitih nacina, ili resis quest na 6 mogucih nacina apsolutno ne znaci nista. Zavrsavas je na 7 razlicitih nacina koje su odredili programeri. Nema osme verzije kraja, niti se tih 7 mogu menjati. A, iskreno, meni ne treba 7 razlicitih zavrsetaka igre, dovoljan je jedan, ispricaj mi pricu u kojoj cu aktivno ucestvovati (govorim o fps/tps zanru, da ne bude zabune, jer je fps/tps zanr jedini zanr koji tezi i ide ka interaktivnom filmu), ta prica moze da mi se dopadne ili ne dopadne, u toj prici mozes da me iznenadis ili ne iznenadis, kraj ce me oduseviti ili me nece oduseviti, ali jedno je sigurno, da bi se dozivela kvalitetna imerzija, moraju da postoje odredjena ogranicenja, odnosno reziserske skripte da bi mi igraci doziveli na jedan kvalitetan nacin nesto sto su developeri zamislili.
 
Moram da se slozim s tim da je Crysis potpuno linearna visoko skriptovana pucacina. Nema tu ni N od nelinearnosti. Dzabe su bacali resurse na onako detaljno uradjeno ostrvo.

A sto se rezije tice, taj "open world" koji ti pominjes je samo prividan, koliko god se pojedinci busali u grudi i velicali isti. To sto ti igra daje mogucnost da je zavrsis na par razlicitih nacina, ili resis quest na 6 mogucih nacina apsolutno ne znaci nista. Zavrsavas je na 7 razlicitih nacina koje su odredili programeri. Nema osme verzije kraja, niti se tih 7 mogu menjati. A, iskreno, meni ne treba 7 razlicitih zavrsetaka igre, dovoljan je jedan, ispricaj mi pricu u kojoj cu aktivno ucestvovati (govorim o fps/tps zanru, da ne bude zabune, jer je fps/tps zanr jedini zanr koji tezi i ide ka interaktivnom filmu), ta prica moze da mi se dopadne ili ne dopadne, u toj prici mozes da me iznenadis ili ne iznenadis, kraj ce me oduseviti ili me nece oduseviti, ali jedno je sigurno, da bi se dozivela kvalitetna imerzija, moraju da postoje odredjena ogranicenja, odnosno reziserske skripte da bi mi igraci doziveli na jedan kvalitetan nacin nesto sto su developeri zamislili.

Haha, tebi su konzole popile mozak. Pa sve nazovi ne-linearne funkcionishu na isti nacin kao Stalker. I svaka od tih igara koliko god bagova imala bolja je od mindless pucacina ala Crysis (primeri: Deus Ex, Bloodlines, Stalker, cak su i Oblvion/Fallout3 igretine za Crysis).

A to za scripting i imerziju to nema veze sa vezom. Eto ti primer visoko skriptovane igre, Call of Duty. Sve je ok dok ne uradish nesto nepredvidjeno i sva imerzija pada u vodu. Pa najimerzivnija igra na PC je Gothic kec, a on svakako nije skriptovan. Posle ovakve izjave mislim da je doslo vreme da potpuno batalish PC igre i posvetis se "zabavnim i imerzivnim" console exlusivama.

Do skora sam i razmisljao o konzoli ali posle ovakvih izjava plasim se za sebe, da ne pobrkam loncice i igre kojima je uzor Virtua Cop pocnem zvati remek delima...
 
Poslednja izmena:
Hahah, evo ga sad i Gothic, Deus Ex, Bloodlines, Oblivion/F3:d

A sta ako se nekom svidjaju i te navedene igre? I taj Stalker SoC se meni svideo, a svidja mi se i kriza. Lepo je umisliti da je ovo ili ono "turbo-folk" a ono sto ja furam je suva intelEgencija...

Linearnost - nelinearnost...pa, uporedite gameplay ovoga sa CoD i bice vam valjda jasno na sta se misli...ne misli se na RPG izvodjenje pobogu.
 
Ne radi se o inteligenciji (meni nije jasno zasto pominjete inteligenciju kad se raspravlja o PC igrama). Neke stvari vrede vishe od drugih zato sto je u njih ulozeno vishe truda i vremena. Crysis je graficki izuzetan jer je verovatno 80% vremena otislo na grafiku, zato gameplay i jeste takav kakav je. Call of Duty su grand jer se prave svake godine (stancuju). Stalker je igra radjena godinama i ulozeno je puno truda u igru, kao i sve koje sam nabrojao. Jednostavno reagovao sam kako jesam jer ste poceli da velicate neke junkie igre (kao onaj Prototype npr) koje deset ljudi napravi za 6 meseci. Crysis je u svakom pogledu (osim grafickom) prosecna igra. Prica je ko iz najgoreg B-movie, gameplay je prosecan s dodatkom tog odela koje je interesanto citavih pola sata. Naravno sad ce mnogi da se jave sa pricom kako Crysis i CoD imaju dobro napucavanje. Poslednje dobro napucavanje je odradila grupa amatera kad je dosla na ideju da naprave Half Life multiplayer mod. Sve puske i pistolji posle CS (ukljucujuci i Far Cry) su u fazonu moze da prodje. Da je drugacije danas bi ljudi igrali Far Cry ili neku drugu pucacinu umesto CSa (COD4 sam probao u multiju, ne moze prici CS po pitanju kvaliteta napucavanja, valjda ljudi igraju zbog achievementa)

I RPG nije nikakvo izvodjenje (huh) nego tip igara koje simuliraju RP sisteme. Get your facts straight!
 
Ne radi se o inteligenciji (meni nije jasno zasto pominjete inteligenciju kad se raspravlja o PC igrama). Neke stvari vrede vishe od drugih zato sto je u njih ulozeno vishe truda i vremena. Crysis je graficki izuzetan jer je verovatno 80% vremena otislo na grafiku, zato gameplay i jeste takav kakav je. Call of Duty su grand jer se prave svake godine (stancuju). Stalker je igra radjena godinama i ulozeno je puno truda u igru, kao i sve koje sam nabrojao. Jednostavno reagovao sam kako jesam jer ste poceli da velicate neke junkie igre (kao onaj Prototype npr) koje deset ljudi napravi za 6 meseci. Crysis je u svakom pogledu (osim grafickom) prosecna igra. Prica je ko iz najgoreg B-movie, gameplay je prosecan s dodatkom tog odela koje je interesanto citavih pola sata. Naravno sad ce mnogi da se jave sa pricom kako Crysis i CoD imaju dobro napucavanje. Poslednje dobro napucavanje je odradila grupa amatera kad je dosla na ideju da naprave Half Life multiplayer mod. Sve puske i pistolji posle CS (ukljucujuci i Far Cry) su u fazonu moze da prodje. Da je drugacije danas bi ljudi igrali Far Cry ili neku drugu pucacinu umesto CSa (COD4 sam probao u multiju, ne moze prici CS po pitanju kvaliteta napucavanja, valjda ljudi igraju zbog achievementa)

Hahah, pa u ovaj esej si mogao da ubacis i tetris, kad si vec krenuo...uopste me ne zanima sta je kome "grand" i slicno, sve dok taj ne pocne postovima da tvrdi da su svi zaslepljeni necime, da im je nesto popilo mozak ili da ne znaju sta valja.

Ja imam svoje misljenje o CoD-u i toni drugih igara pomenutih ovde i ne upadam po tim temama sa pricom "ej ljudi, ne znate vi sta su naslovi...", "sto to igrate ponovo.." , "sta se nekad igralo, eeej...":party:

Gameplay u krizi je "takav kakav je" i meni se svidja, pa?

I RPG nije nikakvo izvodjenje (huh) nego tip igara koje simuliraju RP sisteme. Get your facts straight!

No shit?? E pa ja cu ti kazem da RPG nije ni to, vec ovo.:shock:
 
Poslednja izmena:
Crysis je meni vrhunsko single player iskustvo.
COD4 nisam mogao da se nateram da završim jer sam imao utisak da igram space invaders-e sa onim talasima neprijatelja koji se spawn-uju dok ne staneš na odgovarajuće mesto i zapušiš curak.
Crysis je u prvom delu igre prilično nelinearan. Naravno da si primoran da pratiš osnovne elemente priče jer je naracija kontinualna, ali svaki put sam na malo drugačiji način prešao određeni deo nivoa. Bilo je tu rambo akcija (mnogo manje od kada sam počeo da igram na delta težini), uletanja gliserom u zgradu, bacanja zapaljenih burića, ronjenja i zaobilaženja većeg dela neprijatelja, scena kada sav pun adrenalina posle intenzivnog firefight-a posmatram tonu leševa neprijatelja oko sebe i u trenutku trijumfa pada mi posečeno drvo na glavu i ubija me :D
Da ne pominjem kada sam se zainatio da gađam neprijatelje samo single shot-om u glavu :p

Meni se ponašanje oružja u Crysis-u sviđa, ne kažem da je savršeno, ali je jedno od boljih.
 
Dandy: "Before you speak, ask yourself, is it kind, is it necessary, is it true, does it improve on the silence?"
:D :p
 
Šta, nije ti se dopalo kada mi je palo drvo na glavu i ukokalo me? :D
 
Ne dirajte vise crysis :), jedna od retkih FPS igara koja se uvek moze odigrati, a da nije dosadna. Neka random misija i svaki put je drugacije. Cod ne moze da se poredi, jedina slicnost je igranje iz prvog lica :), ostalo je sve ispod nivoa crysisa, a stalker nemam pojma, probao malo i cim sam zapucao nije mi se vise igralo...
 
Ne dirajte vise crysis :), jedna od retkih FPS igara koja se uvek moze odigrati, a da nije dosadna. Neka random misija i svaki put je drugacije. Cod ne moze da se poredi, jedina slicnost je igranje iz prvog lica :), ostalo je sve ispod nivoa crysisa, a stalker nemam pojma, probao malo i cim sam zapucao nije mi se vise igralo...

E, vidite kako je lepo covek sve objasnio, kratko i jasno, a ne ko Nex, Goran i kompanija, zavrcu uvrcu trt mrt.
Ispalio covek metak u Stalkeru i nije mu prijalo :D.
 
Moram da se slozim s tim da je Crysis potpuno linearna visoko skriptovana pucacina. Nema tu ni N od nelinearnosti. Dzabe su bacali resurse na onako detaljno uradjeno ostrvo.



Haha, tebi su konzole popile mozak. Pa sve nazovi ne-linearne funkcionishu na isti nacin kao Stalker. I svaka od tih igara koliko god bagova imala bolja je od mindless pucacina ala Crysis (primeri: Deus Ex, Bloodlines, Stalker, cak su i Oblvion/Fallout3 igretine za Crysis).

A to za scripting i imerziju to nema veze sa vezom. Eto ti primer visoko skriptovane igre, Call of Duty. Sve je ok dok ne uradish nesto nepredvidjeno i sva imerzija pada u vodu. Pa najimerzivnija igra na PC je Gothic kec, a on svakako nije skriptovan. Posle ovakve izjave mislim da je doslo vreme da potpuno batalish PC igre i posvetis se "zabavnim i imerzivnim" console exlusivama.

Do skora sam i razmisljao o konzoli ali posle ovakvih izjava plasim se za sebe, da ne pobrkam loncice i igre kojima je uzor Virtua Cop pocnem zvati remek delima...

Svaka čast, sabio si u par rečenica ogromnu koncentraciju navijačke gluposti. Clap! Clap! :D. Mislim da ću te preskočiti, kao i svaki krtičnjak na koji naidjem ;)
 
Znaci istina je da si se prodao crnom sonijevom djavolu :trust:.
Sa tobom ne pricam vise :smackbum: :-devil-:.
 
Vrh Dno