Šta je novo?

Gothic 4, zvanično najavljen!

@P.I.S.T.O.L. To sto tebi smeta je jedan od najlepsih momenata koji karakterise sve Gothic igre. Ne nadaj se previse...

Covek je u pravu iako nije igrao ni Gothic 1 i 2. U Gothic-u kecu svet je bio maestralno dizajniran i sve je islo postepeno tj. znao si gde je divljina a gde ljudi prolaze i zive. U Gothicu 2 odmah na pocetku neka tenzija i jaki monsteri. Zato je kec imao MNOGO bolju atmosferu od dvojke. U kecu pridjes na 5 metara od sume gde se u daljini nazire Shadow beast i prodje te jeza celim telom a u dvojci sve ko da su pravili Bethesdinom kitom za konstrukciju.
 
Po meni, sve sto si ovde rekao u potpunosti vazi i za G2, svako mesto u igri ima svoj identitet (skoro da mozes svako drvo da upamtis) i igra apsolutno nije genericki odradjena. Ovo je ujedno i najveci problem G3.
 
Niste me dobro shvatili.

Auto-Levelovanje monstera u Oblivionu mi je najveci minus te igre (znam igrao sam Morrowind) , i drago mi sto toga u Gothicu nema.

Rekao sam da je svet Gothica mnogoooooo manji od onog u Oblivionu , pa cak mapa koliko god povrsinski bila velika setanje po njoj se svodi na puteve koje imas a rijetko kad mozes skrenut s puta i ici sumom jer ce te docekati neka planina koju ne mozes preci , sto u Oblivionu nije slucaj.

E sad proizvodjaci su napravili prevelik broj cudovista (sto je dobra stvar , ali s obzirom na mali svet to se okrenulo u negativu) koje je trebalo rasporediti na malom prostoru.Na kraju se dobilo to da ne mozes mrdnut u vanjskom svetu a da te neko ne napadne.Cudovista su trebali postavljati po spiljama i slicnim mestima , a ne gde god se okrenem vidm grupu od 3-4 cudovista koja moram poubijat da bi nastavio bukvalno 3-4 koraka , a onda ponovo ispred mene grupa cudovista :mad: , ja se okrenem da krenem u drugom smeru a tamo jos veca cudovista i to njih 5-6:wall: , pa na koju stranu da krenem.

Ono sto mi se u Gothicu mnogo vise svidjalo nego u Oblivionu su magije koje su mnogo spektakularnije , ali ovaj problem koji sam naveo jednostavno me oterao od igranja.
 
Ja obozavam i kec i dvojku, ali se slazem da je po pitanju dizajna kec neprevazidjen. Cak je i AI (tj. pathfinding) protivnika u kecu bolji (snaperi su znali da obidju "pola mape" i da ti dodju sa ledja ako ih gadjas sa nekog uzvisenja gde ne mogu direktno da se popnu). U dvojci je pathfinding protivnika loshiji verovatno kao posledica veceg sveta. Takodje secam se i toga da kad zaspis na nekom krevetu koji pripada nekome, taj neko te probudi u sred noci (kada dodje na spavanje) i krene da ti preti :d
U dvojci su i to izbacili, pa likovi koji treba da spavaju u tom krevetu samo stoje pored njega ujutro kad se probudis. Kec je stvarno bio perfektno dizajniran, nijedna igra nije imala toliko "ziv" svet. Mada, sve u svemu, stvarno ne znam koji mi je od prva dva dela ukupno bolji jer su oba vrh :)
 
@P.I.S.T.O.L
Pa kad poubijas zivotinjke, mozes da se seckas po prirodi koliko ti dusa zeli :) U Oblivionu priroda deluje nekako mrtva, bez tolikih zveri :D

@ Nothingman
Za pathfinding dvojke se ne bih slozio. Tamo te Dragon Snapperi nadju gde god da se zavuces!
 
@ Nothingman Mislim da je razlog za to sto mi je G@ drazi, sto sam ga prvog igrao (nazalost) i to sa Night of the Raven. U principu mislim da su obe igre fenomenalne (odmah iza Fallouta i The Witchera, na all time top five listi).

@P.I.S.T.O.L
Za pathfinding dvojke se ne bih slozio. Tamo te Dragon Snapperi nadju gde god da se zavuces!

Upravo tako, zamalo da dozivim srcku u par navrata, majku mu podmuklu!
 
Moguce da dragon snaperi imaju dobar pathfinding u dvojci. Tj. moguce je da je pathfinding bolji na staroj mapi (koja je valjda manja) a da je u onoj vecoj nesto losiji. Posto sam davno igrao ostalo mi je u secanju samo to da su se protivnici vise zaglupljivali nego u G1, ali mozda i gresim :)
U G1 se secam scene kada sa onog pririodnog "kamenog mostica" gadjam snapere i posle nekog vremena mi jedan od njih dolazi sa ledja (znaci morao je predje bukvalno pola mape da bi mi prisao sa ledja). Sto reche FMV kad me srcka nije strefila :d
 
A da ne pricamo o orkovima, koji ce se svuda pentrati samo da bi dosli do tebe :) U krajnjem i bandiiti, pogotovo Attille, onaj sto te saceka iza kuca u luci, kad otkucas lopove. Jurio me po ulici i krovovima sve u sesnaest :d
 
Orci su u dvojci smorili za medalju. Sve sam ih pobio. Mislim da ih je bilo vishe od 100.

Mane keca: kriminalan targeting sistem, poneki bag tu i tamo (uglavnom vezani za AI koji je i pored toga bio nesto najnaprednije u to vreme).

Mane dvojke: losija igra od keca, konstantna napetost, mogucnost varanja trening sistema (mada ovo moze u svakoj igru, kad se setim samo onog budzenja statistika u nedogled kod Morrowinda) glupavi zmajevi koji govore, lizardmeni i slicno.

Trojku nisam igrao, u stvari jesam nesto malo ali tako bagovite i nedovrsene igre obicno ne igram duze od 10 sati. Doduse slagao sam malo, igrao sam Arx Fatalis duze od 10 sati (sta cu pecenje pogace je bilo isuvishe zabavno :D)
 
Mane keca: kriminalan targeting sistem

Ne razumem ovo, moguce da sam nesto zaboravio jer sam je zadnji put igrao pre 5-6 godina, ali zar to nije identicno i u kecu i u dvojki?

p.s. mislim da je i u kecu bio nacin da nabijes neograniceno xp-a, preko onih demona koji se neogramiceno spawnuju.
 
Pa u kecu su morao da drzis CTRL+strelice da bi napao nekoga a u dvojci je to drugacije (elegatnije reseno). Trebalo mi je 5 minuta da provalim to kada sam prvi put probao keca.
 
Ja sam ctrl drzao uvek i u dvojci i u kecu, zato sto kad drzis ctrl lockujes protivnika, tj. ne mozes izgubiti fokus na njemu (uvek je ispred tebe, i ne moze ti doci iza ledja ili sa strane) :)
 
Ovo grozno izgleda :S:
 
Ceo video, uz komentar i objasnjenja...

[YOUTUBE]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/MYyQ5R_S0ss&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/MYyQ5R_S0ss&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/YOUTUBE]
 
Poslednja izmena:
retardirano :(
 
Ispravice to Comunity Patch za 3-4 godine :)
 
malo preterujete, meni se jedino nesvidja to sto borba lici na the witcher....
 
Borba nema veze sa Witcherom. Ne znam, nekako je combat previshe retardirano napravljen.
 
Borba jeste malo cudna ali opet culi ste sta je lik rekao - da bi svi mogli da igraju kako valja (citaj: konzole) morali su malo da pojednostave ;)
 
Combat je definitivno lose odradjen, vise kretanje prilikom borbe. Nema fluidnosti. Lik je neke stvari pojasnio, i drago mi je da postoje opcije. Ali svejedno je to korak unazad.

World dizajn ce ocekivano viti vrh.
 
Kako ocekivati mnogo od nastavka igre u kojoj su najvazniji element bili ljudi koji su je radili, a vishe ne rade na njoj? :)
 
Isto bi bilo da radi i stari tim. Nije to vise PC ekskluziva.
 
Hah, svet je ostao isti, bar tako deluje. Verujem da će i onaj njegov prepoznaljiv šmek biti tu. Borbeni sistem nije valjao ni u trojci pa me to nije sprečilo da uživam u njoj mnogo sati, možda sam previše subjektivan jer mi je ovo omiljena igra ali to je to.
 
Budimo realni, u svim delovima borba je bila krsh. Inace od Blade of Darkness i Rune nisam igrao akcioni RPG sa dobrim combat sistemom. Cak i Oblivion koji mnogi hvale ima bezveze combat sistem. Mada kao shto Goran rece combat sistem mi ne smeta ako je igra dobra.
 
Poslednja izmena:
Novi screenovi...
New%20shortcut.lnk.jpg


argaan_special_goblin_fight.jpg


feshyr_fight_at_diegos_boat.jpg


argaan_wood_mana_plant.jpg


argaan_fight_with_bloodflies.jpg


argaan_deer_hunting_in_the_woods.jpg


argaan_cliff_path.jpg


022_-_the_hunter_s_lodge.jpg


022_-_the_hunter_s_lodge.jpg


016_-_stewark.jpg
 
nastavak...
013_-_encounter_goblins.jpg


009_-_encounter_with_bloodflies.jpg


004_-_entering_the_cleaved_maiden_inn.jpg


argaan_swamp_teleport.jpg
 
Heh, ne znam šta da mislim. Iako grafika ne većini skrinova izgleda odlično a na nekim fenomenalno ne mogu se oteti utisku da je to onaj isti endžin iz G3 samo poprilično unapređen. World dizajn deluje izuzetno kao i u svakom Gothicu ali ne želim da se previše nadam. Onaj klip sa borbom i činjenica da na igri ne rade Piranci mi ne uliva puno poverenja u pozitivan ishod.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno