@SuperStaljin, naravno da menja!
Jedino ostaje pitanje engin-a ja glasam za Source HL2-ke tako da programeri nemogu nista *****ati kao Pirana Bytes... koja je delimicno kriva iako je Jowood verovatno krivlji...
ma super...jos nisu popravili bagove u gothic 3, a izbacuju gothic 4...lameri
Ma neka bude grafika kao i u trojci, samo da ne stuca, da srede i optimizuju endzin.Meni deluje (a tako su cini mi se i rekli) da je atmosfera (tj da ce biti) mracnija (druga slika), sto mene jako raduje... Na mene je od svih delova/regija, najbolji utisak ostavila Vally of mines iz dvojke - sumorna, napeta, neizvezna, muzika odlicno(!) prati i docarava atmosferu..Slicno ovome je i Nordmar u trojci i nadam se da ce nesto slicno napraviti u sledecem nastavnku.Izgleda isto kao i ovaj gothic 3 koji jos uvek cekam da zavrse pa da ga igram![]()
PodržavamSiguran sam da bi najveci broj fanova zrtvovao malo grafiku za elemente koji Gothic chine Gothicom. Ako bi se fokusirali na gameplay, prichu, dijaloge i slicno
Ljudi, o čemu to pričate, "siguran sam da bi najveci broj fanova zrtvovao malo grafiku"
Prvo, fanove niko ne uzima u obzir kada se odlučuje o grafici i zvuku, i to s punim razlogom.
Drugo, komercijalna video igra je, i pored umetničke strane, i dalje korporativni proizvod koga treba prodati za pare i vratiti desetine hiljada dolara potrošenih na dizajnere i programere. Zašto bi prodali hiljadu kopija RPG-a sa odličnom pričom i lošom grafikom, kada mogu prodati sto hiljada kopija RPG-a sa odličnom pričom i odličnom grafikom?
A treće, ljudi koji rade priču i gameplay nisu isti kao i oni što rade grafiku (osim ako nije u pitanju neki garažni studio gde je direktor ujedno programer, dizajner i scenarista), tako da ovde nema nikakvih prinudnih kompromisa. Imaju sve preduslove da naprave kvalitetnu igru u svim aspektima, i nadam se da će u tome uspeti.
NE moze to bas tako da se radi...Kolko god da bi im manje vremena trebalo da uzmu matori engine i dodaju paralx mapping, tolko ce im vise vremena trebati da da ubace game mechanics. Znas, nekima nece smetati losija grafika, ali ce im smetati losa fizika, losa animacija (jadan ragdoll) usled nemogucnosti engine-a, dalje, svi ti "motori" imaju ogranicenja, kako graficka tako i mehanicka.. Recimo mozes da imas 30 orkova u jednom podrucju i da sve radi, a ako ih imas 35 onda igra koci na bilo kakvoj masini (problem koji postoji u G3, sekcije pretrpane entity koji ulaze/izlaze, animacije itd). Onda recimo matori endzin moze da radi sa (lupam) max 255 animacija, novi engine moze sa beskonacno (streming)... Znaci sve i da se ne koncentrisu na grafiku i da uzmu stari "motor" imace sijaset drugih ogranicenja koja ako ne rese igra nece bas biti primamljiva. Da mogu tek tako da biraju, uzeli bi recimo UE3 i zavrsili pricu, ali ne moze posto bi morali da naprave game mechanics engine samostalno i da ga implmentiraju da RADI sa UE3![]()
najbolja fora je sto se ti i jos dvoje-troje borite protiv 20 orkova i ti zamanes na orku, mac zvekne i tvog saborca koji se instant naljuti i pocne tebe da krlja. Onda ucitas savegame i prakticno moras da pustis da tvoji saborci prvo izginu da ih ne bi ti morao ubijati i kvariti reputaciju ili reskirati da te traze zbog ubistva u tom gradu, sto automatski znaci da moras da pobijes ceo grad i unistis sve kvestove iz doticnog. Uzas za imerziju...To mi se zapravo desilo...morao sam God mode i da pobijem sve zivo u gradu jer ne mozes na sledeci grad/quest dok taj ne resis...(pre toga sam probao varanjem da nabudzim onaj skill za "vrdanje" ali nije vredelo)
Iskopah nešto konačno, ni najmanje veselo ali očekivano- "the release date should be around Q1 2010"
“Screenshots of Gothic 4 have not been released by the developer Spellbound nor Publisher JoWooD Productions. The recently released screenshots did not originate from our new RPG game and do not come close in comparing to the graphical level that Gothic 4 will reach”, explains Johannes Natterer, Head of Marketing at JoWooD Productions. “Gothic 4 will far exceed the aesthetics shown in the mentioned screenshots. At this stage of development we feel that it is too early to release screenshots of the game”.
Jowood o slikama koje su procurele:S:
Usput, onja patch za trojku će biti oficijelni i izgleda da stvarno dolazi sa prvim danima nove godine. Rade i tvorci četvorke na njemu i po svemu sudeći to će biti onaj davno najavljivani i poveći. Znači toliko je trebalo da dobijemo gotov proizvod![]()
2010?!?!? morace da izgleda kao 3dmark2008
ma ko ce to da ceka, da odigram jos ovaj fallout3 ispljujem ga svuda gde stignem pa da odem u zasluzenu penziju![]()
ma ko ce to da ceka, da odigram jos ovaj fallout3 ispljujem ga svuda gde stignem pa da odem u zasluzenu penziju![]()
Blago tebi, pa tek u penziji ce da se izigras ko covek :d
Gothic 4 Arcania first details (26.4.2008 15:15 - levis)
Few lucky subscribers have received the June issue of German PC Games magazine in advance and thanks to that, we've got the first details on Spellbound's upcoming RPG:
Fully titled Gothic 4: Arcania (as opposed to the previous subtitle Genesis).
Story set 10 years after the third title and located on various southern islands, each having different climate zones and its own flora & fauna.
Same as in previous titles, there'll be a hidden place (temporarily blocked by a magical shield/barrier).
Weather changes, full day and night cycle plus the ability to temporarily cast a spell and change the time of day (e.g. from day to night when you need to slip past guards unnoticed).
Aside few NPCs from the previous title, some monsters will have a fresh look (however, trolls look the same as in Gothic III).
With the ability to climb and ride on beasts.
Aiming for continuity, developers have gone through fan wishes on the forums and are planning on integrating some of them.
Fully DirectX 10 compatible with advanced shader technology: standing under a tree, not only light will be realistically dimmed, but looking up into the sky, you'll see the sun behind partially transparent leaves.
Gothic 4: Arcania for PC, X360 and PS3 hasn't got a release date yet, it'll be done "when it's done" and won't miss out on this year's Game Convention.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari