Šta je novo?

Nova NWN2 expanzija - Storm of Zehir!

enivejz, oce neko da mi poshalje link na priv, za nwn2main.exe ? za 1131409 verziju ?
Evo, ne mora na pm. Može i ovde, možda se nekome učini interesantno.
Počneš odavde: NWN2 - 15£.
I onda, ono što je interesantno, ovde: MoTB - $10, iako na strani stoji cena $20, kada staviš u korpu piše $10, i toliko ti i skine.
(u obe varijante biraš Digital Download)

Dakle sve zajedno ~2k din, po meni za ovakve dve igre, nije mnogo.
 
Poslednja izmena:
fala care :)

enivejz, jedva chekam "Zehirovu oluju", jer mi je NWN omiljeni serijal, obozavam DnD, a malko me smorila dvojka sa linearnim kampanjama ... ovo shto se moze videti na jutubu, izgleda fenomenalno!
 
A jel radi patchovanje lepo i sa tom verzijom? Digital distribution servisi su lutrija, Steam recimo često patchuje sve igre dok je sa Direct2Driveom katastrofa, pola igara je i dalje na 1.0 a patchevi za box izdanja igara ne rade...
 
A jel radi patchovanje lepo i sa tom verzijom? Digital distribution servisi su lutrija, Steam recimo često patchuje sve igre dok je sa Direct2Driveom katastrofa, pola igara je i dalje na 1.0 a patchevi za box izdanja igara ne rade...

Upravo sam završio download i instalirao. Posle aktivacije igre updater najnormalnije radi, evo upravo prevlači neki update od 49MB.

Inače, tu digital download verziju sam instalirao preko originala koji sam dobio na DVD-u uz staru grafičku (Gigabyte Radeon 3850). Tako da mi pada na pamet, možda može da se instalira i preko "narodne" verzije i tako za $10 da se dobije faktički legalna kopija.
 
Nisam 100% siguran, ali mislim da meni nikakav novi exe fajl nije trebao da igru patchujem na najnoviju verziju (pomocu offline patchera) i da je igram najnormalnije. Sada nisam u bgd, ali za vikend cu da proverim to.
Koliko se secam, instalirao sam NWN2, zatim MOTB i nakon toga patchovao.
Cak i ako sam koristio neki crack on je dosao ili uz originalni NWN2 ili uz originalni MOTB. nakon patcha nista nisam menjao oko exe fajla.
 
Koliko vidim na zvaničnom sajtu, ekspanzija izlazi sutra.
Za one nestrpljive, evo jednog svežeg review-a: Storm of Zehir Review.
 
Uh, kolko sam ja shvatio, nishta novo, a da je vredno pomena:

Swashbuckler - dexterity fighter, u prevodu - ovo si mogao da postignesh i sa Fighter/WM kombinacijom.
HellFire Warlock - upgrade ionako predosadnog warlock-a.
Doomguide - prestizna klasa za divine spellcastere, koji te pretvaraju u anded slejera, i kad nisi striktno paladin. josh veci smor.

rase:

Grey Orc - :S:
Yuan-Ti - background story klasa.


nihsta ovde specijalno ja ne vidim, izgleda da se vracam Wizard-u 100%
 
Uh, kolko sam ja shvatio, nishta novo, a da je vredno pomena:

Swashbuckler - dexterity fighter, u prevodu - ovo si mogao da postignesh i sa Fighter/WM kombinacijom.
HellFire Warlock - upgrade ionako predosadnog warlock-a.
Doomguide - prestizna klasa za divine spellcastere, koji te pretvaraju u anded slejera, i kad nisi striktno paladin. josh veci smor.

rase:

Grey Orc - :S:
Yuan-Ti - background story klasa.


nihsta ovde specijalno ja ne vidim, izgleda da se vracam Wizard-u 100%
Nove klase i nove rase nisu ni reklamirane kao nešto revolucionarno što ekspanzija donosi. Novine vredne pažnje su: overland mapa, novi resting i death sistem, veći broj side questova i nešto nelinearnija priča, kao i ono najvažnije: mogućnost da se "družina" može napraviti i urediti po željama igrača.
 
Pa da to za party je realno najbitnije, ajde kad pocnete da igrate dajte neki info o patchevima tipa dal su bagoviti prethodni delovi ako se patchovalo ovako ili onako :(
 
Nove klase i nove rase nisu ni reklamirane kao nešto revolucionarno što ekspanzija donosi. Novine vredne pažnje su: overland mapa, novi resting i death sistem, veći broj side questova i nešto nelinearnija priča, kao i ono najvažnije: mogućnost da se "družina" može napraviti i urediti po željama igrača.

meni je glavna mana pored spirit eater curse-a u MoTB-u upravo nedostatak klasa, a svakoj mozesh naci zamerku zashto je losha, i nezanimljiva, osim wizarda i Sorcerer-a:

Paladin - ne mosh biti nishta osim lawful good, i morash da imash deity, a ako u toku igre promenish alignmnet, nemash pola magija za paladina.

Rogue - pola stvari koje su SUPER kod rogue-a su beskorisne, jel su kampanje obe takve da je sve u shrokama sa gomilom zla, nema tu puno "backstab-ova" kao u wow-u.

Ranger - missile je losh, po 3.5 DnD pravilima, a Mele je loshiji od varvarina ili fajtera. nezanimljiv.

Varvarin - to samo ko voli brute force i klanja, bez ikakvog lore-a i spellcasting-a, igra sa njim je kao 10x usporeni diablo

Fighter - napravili su ga da shta god ti radio, favorizuje se falcion, rapier i longsword. e ja necu fajteraa sa tim oruzijem.

Bard/Fav soul/Cleric/spirit shaman - nisu ofanzivni, niti ih mozesh levelovati da budu ofanzivni. beskorisni u kampanjama

Druid - kao i u svim igrama gde ima druida- forme mu mnogo troshe od magije, a nisu ni za shta.

Warlock - napravljen samo da bi Originalna kampanja imala smisla. dosadniji i od varvarina sa svoja tri eldritch blasta.

Monk - kazu da je dobar, ja ga probao jednom, ali meni su RPG igre za grindovanje, a ne za golorukog heroja.

Prestizne klase su smor, jer samo pola su Lvl 10, a u tih pola, 7 nivo daje top feat-ove koje mozesh da koristish, te mi je svaka multiklasa nakardna. eventualno stormguard je dobar, ali si i sa njim ogranichen iskljuchivo na Spear, koji morash sam da craft-ujesh.

eto, klase su odvratne. videcu ovog swashbuckler-a (prevod anyone ? opran shtit ? ) ali sam generalno razocharan, i jedini versityle likovi u igri su Arcane caster-i.
 
Bard/Fav soul/Cleric/spirit shaman - nisu ofanzivni, niti ih mozesh levelovati da budu ofanzivni. beskorisni u kampanjama

Nisi svestan koliko grešiš za Clerica. Mada, da bi dobio ofanzivnog Clerica moraš pribeći multiclassing-u. Ja sam prešao osnovnu kampanju sa Cleric/Warpriest kombinacijom, a posle sam našao na Netu predlog za Cleric/Fighter build koji je dosta moćniji.
 
Poslednja izmena:
Nisi svestan koliko grešiš za Clerica. Mada, da bi dobio ofanzivnog Clerica moraš pribeći multiclassing-u. Ja sam prešao osnovnu kampanju sa Cleric/Warpriest kombinacijom, a posle sam našao na Netu predlog za Cleric/Fighter build koji je dosta moćniji.

stani, stoji sve to, Chak i Spirit shaman ima Bombardment, najjachu evocation magiju u celoj igri, imaju oni damage, ali nisu iskljuchivi u ofanzivi. a shto se tiche Divine caster-a, meni mnogo smetaju i tu alignment i deity podeshvanja.

shto se tiche cleric/fighter MC-a, to je dobra stvar, chitao sam i ja (na thievesguild.com), ali multiclassing mi uvek ostavlja utisak nepotpunog lika ... i josh ako nemash zivaca za side quests, maksimum lvl-inga je na oko 75% potencijala ...

note svima - ko vec hoce da se multiclassuje, uvek uzmite bar jedan nivo rogue-a, jer u startu dobija mnogo skupe feat-ove, chak tri koje multi class likovi jedva sebi nakache kroz char creation.
 
Ajd malo da pitam o ovoj expanziji, oko kreiranja likova - pored glavnog lika, da li moram da kreiram i jos nekog clana druzine, ili postoje neki vec predefinisani kompanjoni koji bi mi se pridruzili kasnije.
 
Ajd malo da pitam o ovoj expanziji, oko kreiranja likova - pored glavnog lika, da li moram da kreiram i jos nekog clana druzine, ili postoje neki vec predefinisani kompanjoni koji bi mi se pridruzili kasnije.

navodno postoje dva predef koja mozesh da uzmesh, ali ukupan broj je 4ri, i onda pet, ako dobijesh feat - party leader, tako da bi bilo dobro da bar josh 2 napravish.
 
Poslednja izmena:
meni je glavna mana pored spirit eater curse-a u MoTB-u upravo nedostatak klasa, a svakoj mozesh naci zamerku zashto je losha, i nezanimljiva, osim wizarda i Sorcerer-a:

Paladin - ne mosh biti nishta osim lawful good, i morash da imash deity, a ako u toku igre promenish alignmnet, nemash pola magija za paladina.

Rogue - pola stvari koje su SUPER kod rogue-a su beskorisne, jel su kampanje obe takve da je sve u shrokama sa gomilom zla, nema tu puno "backstab-ova" kao u wow-u.

Ranger - missile je losh, po 3.5 DnD pravilima, a Mele je loshiji od varvarina ili fajtera. nezanimljiv.

Varvarin - to samo ko voli brute force i klanja, bez ikakvog lore-a i spellcasting-a, igra sa njim je kao 10x usporeni diablo

Fighter - napravili su ga da shta god ti radio, favorizuje se falcion, rapier i longsword. e ja necu fajteraa sa tim oruzijem.

Bard/Fav soul/Cleric/spirit shaman - nisu ofanzivni, niti ih mozesh levelovati da budu ofanzivni. beskorisni u kampanjama

Druid - kao i u svim igrama gde ima druida- forme mu mnogo troshe od magije, a nisu ni za shta.

Warlock - napravljen samo da bi Originalna kampanja imala smisla. dosadniji i od varvarina sa svoja tri eldritch blasta.

Monk - kazu da je dobar, ja ga probao jednom, ali meni su RPG igre za grindovanje, a ne za golorukog heroja.

Prestizne klase su smor, jer samo pola su Lvl 10, a u tih pola, 7 nivo daje top feat-ove koje mozesh da koristish, te mi je svaka multiklasa nakardna. eventualno stormguard je dobar, ali si i sa njim ogranichen iskljuchivo na Spear, koji morash sam da craft-ujesh.

eto, klase su odvratne. videcu ovog swashbuckler-a (prevod anyone ? opran shtit ? ) ali sam generalno razocharan, i jedini versityle likovi u igri su Arcane caster-i.

Nedostatak klasa?! Pa ima ih skoro 40. Uz gotovo 30 rasa,gomile skillova i featova i mogucnost kombinacije do 4 klase,upravo klase cine najjacu stavku NWN2.
Haha,wizard i sorcerer,najveci smor za igranje. Kako mozes da ti glavni karakter bude pure spellcasting klasa? Nikakav izazov za nabudziti,samo cekas da dobijes magije,slaba zavisnost od itema i featova,kao i od drugih klasa. Nikada glavni karakter ne moze da mi bude wizard.
Od ovoga sto si naveo za klase,nista ne stoji:

Paladin - ne mosh biti nishta osim lawful good, i morash da imash deity, a ako u toku igre promenish alignmnet, nemash pola magija za paladina.

Alignment je nebitan,kao i magije,koje Paladin ima tek da ih ima.A i zasto bi menjao alignment u toku igre? Paladin je warrior i njegova snaga ne lezi u magijama vec u jakim fighting skillovima u sta mu pomazu featovi koje dobija,kao i divine featovi koje moze da izabere(npr. epic divine might dodaje 2xcharisma bonus na damage - odlicna stvar!).

Rogue - pola stvari koje su SUPER kod rogue-a su beskorisne, jel su kampanje obe takve da je sve u shrokama sa gomilom zla, nema tu puno "backstab-ova" kao u wow-u.

Postoji feat epic precision koji rougu omogucava da radi sneak attack na stvorenja koju su inace imuna na sneak.Takodje rouge ima i druge party sposobnosti koje se uvek dobro nadju.

Ranger - missile je losh, po 3.5 DnD pravilima, a Mele je loshiji od varvarina ili fajtera. nezanimljiv.

Jedino bih se slozio da missile buildovima nije posveceno puno paznje(malo featova,nepostojanje archer specijalizovane klase),ali Ranger ima puno stvari koje ga cine unique u odnosu na ostale warrior klase: bonus damage na odredjene neprijatelje,featovi koji ovo jos unapredjuju,besplatan perfect two weapon fighting na 21 levelu ukoliko se ide na tu stranu(a inace je potrebno baciti gomilu featova da bi se stiglo do perfect two weapon fighting feata).Dalje,animal companion i drugo..


Varvarin - to samo ko voli brute force i klanja, bez ikakvog lore-a i spellcasting-a, igra sa njim je kao 10x usporeni diablo

A wizard je samo za onog ko voli da baca magije,jel tako? Znaci stvar ukusa,a ostaje cinjenica da je mnogo manji izazov nabudziti wizard zbog stvari koje sam pomenuo. Poredis NWN sa Diablom,ok :)

Fighter - napravili su ga da shta god ti radio, favorizuje se falcion, rapier i longsword. e ja necu fajteraa sa tim oruzijem.

Fighter je odlican,i pri kreiranju warrior karaktera uvek se uzima barem nekoliko levela fightera,zbog bonus featova,weapon,wocus,specialization i ostalog.Ne razumem zasto misllis da igra favorizuje ta oruzja..

Bard/Fav soul/Cleric/spirit shaman - nisu ofanzivni, niti ih mozesh levelovati da budu ofanzivni. beskorisni u kampanjama

Opet netacno,Cleric/Favored soul i te kako mogu biti ofanzivni.Osim sto mogu da nose oklope dok bacaju magije,imaju pristup divine featovima(kao Paladin) sto im omogucava da budu jaki warriori,pogotovo u kombinaciji sa drugim klasama.Dalje,tu su cleric domains gde mozes izabrati neke veoma mocne featove,od kojih su neki unique(nema ih nijedna druga klasa,niti ih je moguce izabrati pod standardnim i epic featovima),npr. strength i war(ili su ga bese sad preimenovali u fury). Dalje,zasto klasa mora da bude 100% ofanzivna? Meni su cleric-ovi buffovi bili od velikog znacaja u toku igre.
Bard je party klasa i moguce da ce njegov znacaj biti veci u novom expansionu.A inace ima odlicne mogucnosti-dve 'tipa pesama' (Inspirations i Bardic music) koje rade simultano na celu grupu,spellcasting i drugo..

Druid - kao i u svim igrama gde ima druida- forme mu mnogo troshe od magije, a nisu ni za shta.

Sta znaci da mu forme trose mnogo od magije? Mozes biti u nekoj od formi a da i dalje bacas magije uz pomoc Natural spell feata. A i ovako kao spellcaster je jako dobar pogotovo uz pomoc animal companiona.

Warlock - napravljen samo da bi Originalna kampanja imala smisla. dosadniji i od varvarina sa svoja tri eldritch blasta.

Nisam toliko 'izucavao' Warlocka,ali vidim da su ubacili nekoliko epic feat-ova samo za njega tako da verujem da i on ima svojih dobrih strana.

Monk - kazu da je dobar, ja ga probao jednom, ali meni su RPG igre za grindovanje, a ne za golorukog heroja.

Monk nije dobar,Monk je prejak! :) Ako bas ne volis da bijes rukama postoje i Monk oruzja koja koristi a da ne gubi Monk bonuse(npr Kame,dual wield,uz perfect two-weapon figting(kombinacija sa fighterom) i flurry of blows cini tornado od monka sa i do 18 udaraca po rundi!).
A inace Monk je toliki anti-mage da mu te 'tvoje' magije prakticno ne mogu nista ;)

Prestizne klase su smor, jer samo pola su Lvl 10, a u tih pola, 7 nivo daje top feat-ove koje mozesh da koristish,

Samo par prestiege klasa idu do 5 levela,sve ostale idu do desetog.A ovo da 7 nivo daje top featove takodje nije tacno,npr. Sacred fist,Dwarven defender,Frenzied berserker,Red dragon disciple i mnogi drugi i na desetom levelu dobiju bonuse.

eventualno stormguard je dobar, ali si i sa njim ogranichen iskljuchivo na Spear, koji morash sam da craft-ujesh.

A craftovanje je jako tesko? Pa i sa bilo kojim drugim oruzjem da igras opet ces morati da craftujes jer su takva oruzja daleko mocnija od onih sto nadjes ovako.

te mi je svaka multiklasa nakardna

Multiklase,sa tri ili cak cetiri klase, su daleko mocnije od single klasa i ako si iole iskusniji ovo moras da znas. Single klase nemaju smisla,uvek treba izabrati makar prestige klasu jer one predstavljaju dalju specijalizaciju osnovne klase.
Npr. ti volis wizarda,Red wizard of They je 'a must' prestiege klasa koja usavrsava wizarda kao osnovnu klasu.
 
Poslednja izmena:
Ljudi, zna li iko da li je NWN2: SoZ izasao, 18. novembar je vec prosao a nijedna jedina rec o izlasku?:(
 
Ljudi, zna li iko da li je NWN2: SoZ izasao, 18. novembar je vec prosao a nijedna jedina rec o izlasku?:(

Igra se pojavila u USA 18. novembra. Možeš na zvaničnom forumu naći utiske ljudi koji su je probali. U Evropi treba da se pojavi sutra (20.11.). Mada, ko želi može da je kupi već sada preko Atari US digital download servisa: link. :)
 
Pojavila se,5.48GB :)
 
Poslednja izmena:
Nije mi se nešto posebno svideo Mask Of Betrayer,kao ni Shadows Of Undrentide ,nekako mi nisu imali taj NWN feeling ,ali to je moje mišljenje.

Ovaj deo tj expanzija mi je do sada dosta dobra.Priča je pristojna kao i retro feeling prvog NWN u dijalozima.Stigao sam do dela kada treba da ispitam vrstu otrova rešavajući slučaj potapanja broda.

Potseća me dosta na prvi NWN samo malo uzmlačen i sa poboljšanom NWN2 grafikom, pogotovo u enterijerima,ako uopšte razumete šta hoću da kažem.

Sviđa mi se što možeš "sapatnike" tj henchmen-e da napraviš po svojoj meri i ukusu.Možeš da ih napraviš 6 komada i menjaš shodno potrebama.
Znači vas četvoro u akciji + jednog uz put na kojeg naiđete a koji hoće da vam se priključi.Mada AI "sapatnika" ume da bude iritirajući neki put,ali retko.

Kretanje po mapi sveta mi je ovako malo čudno,tj liči na potezne strategije - nekad mi je ok, nekad blentavo (smešno,zastarelo,simpatično,realnije, sve to zbrčkano),ne znam ni sam ,ali bar imaš neki uvid u prostranstvo kojim se krećeš za razliku od prethodnih mapa.
Uvek me potseti na Sid Mayers Pirates.

Kad na mapi naiđete na neprijatelja nude vam se opcije da bežite,da se borite, i "pregovarate",ali se sve svede na kraju na fight ili da "pljuneš koju kintu da te pustimo dalje". Nije ni malo laka igra,tj neprijatelj ume žešće da namuči.
Ne sviđa mi se što ne može da se ispita više gradova na koje se naiđe,već se nude opcije da se bira:trgovina,da prespavam...

Zvuk je odličan,što muzika,što glasovi "glumaca".
Još što se tiče grafike,(mada ona po meni nikad nije bila toliko bitna u ovakvoj vrsti igara,već priča i dijalozi) je što kad sam na trgu u gradu nema više od 20fps u nižoj perspektivi a u višljoj oko 30fps,dok svuda ostalo ima od 40 pa naviše u 12x10 i sve ostalo na maximumu.
Zaglavljivanje o predmete je i dalje prisutna boljka.

Overall: dosta dobro ostvarenje sa lepo uklopljenim novinama,šmekom prvog NWN,intersesantnim likovima,questovima,pristojnom grafikom....
Da dajem neke ocene je nezahvalno jer sam tek na nekom maltene početku,a i bojim se da bi bila dosta subjektivna ocena,jer sam veliki ljubitelj NWN serijala.

:wave:
 
Poslednja izmena:
Molim za mali savet, vec se dugo nisam bavio d&d pa sam malo pozaboravio, a i od Temple of elemental evi nisam imao prilike da pravim druzinu, pa sam se malo dvoumim oko klasa likova koji bi cinili inicijalni party, moj lik je ranger, sta bi jos bilo dobro imati za ostala tri lika, i na kakve henchmene se jos moze naici.
 
moj savet - jedan tenk (barb, fighter), jedan cleric, jedan evocator wizard, i eventualno bard, jer i ti i tenk imate melee damage, a njegovi buff-ovi bi dobro doshli.
 
moj savet - jedan tenk (barb, fighter), jedan cleric, jedan evocator wizard, i eventualno bard, jer i ti i tenk imate melee damage, a njegovi buff-ovi bi dobro doshli.

Hvala to je bila otprilike i moja neka ideja, ali sam ja razmisljao o recimo rogue-u, jer mi treba jedan takav lik. Ne zelim da mulitclass-ujem mog lika, vec bih eventualno mozda pravio bard(blade)/rogue, pa da imam i lockpick, traps i diplomacy u jednom liku ali moram da probam da li bi to islo. Inace ranger koga vodim je close combat orjentisan. Da li neko ima iskustva sa Shadow Dancer klasom?
 
Da li ova expanzija poboljsava i originalnu nwn2 kampanju? Da pojasnim: citao sam da MoB poboljsava performanse u originalnoj kampanji nwn2 i menja kameru, pa da li je to slucaj i sa ovom expanzijom?

Pitam zato sto sam igrao originalni nwn2 do negde sredine kampanje kada su me lose performanse odvratile od daljeg igranja (na prethodnom kompu doduse-amd x2 4000+, 8600gt), pa se razmisljam da opet snimim nwn2 + mob + soz i da se bacim na dugo rpg-ovanje:) a voleo bih da me lose performanse/kamera ne smore u svemu tome kao sto su prethodnog puta...

p.s. konf je iz "moja masina"
 
Poslednja izmena:
Poboljšavaju se performanse, ali SoZ greškom briše voiceovere iz MoTB-a, tako da bekapuj VO_XP1.zip pre instalacije pa ga posle vrati. Takođe primeni patch 1.21 na SoZ.
 
Meni je igra ocaj... :( Pitam se sta se desava sa gaming-om overall?... ***. jedine dve dobre igre koje su se pojavile u zadnjih godinu dana su Witcher i Mass Effect... Toliko sam ocekivao od SOZ, pogotovo posle ludackog odusevljenja i srece koje je u meni prouzrokovao MOTB... ali.... Overland mapa u 2008. godini!!!!??? :zgran: i to 2D... pa to je moglo da prodje pre 10 godina u baldurs gate-u, ali u danasnje vreme... i to ovako imbecilno resena??!!! A ne, ovo kod mene ne prolazi... :mad: Uskracen sam za gomilu novih mastovih predela, (kojih su NWN2 i MOTB bili prepuni) i osudjen da lutam po smornoj i idilicnoj mapi, pritom se vukuci kao puz... Da ne pricam o debilnim neprijateljima koji iz cista mira iskacu po mapi potpuno nelogicno i nepovezano, resting prakticno nije moghuc, bas zbog zivuljki koje te non-stop zaskacu... jedini nacini na koje mozete da vrsite interakciju sa NPC-jevima jeste u gradicim i selima, koja su manja od kafane u originalnom NWN-u... a broj interaktivnih NPC-ova se uglavnom svodi na 2-3... Dakle, sve se svodi na besciljno i strahovito dosadno lutanje po ogromnoj mapi koja je svuda identicna... Uzas, uzas, uzas....... :mad: razumem da je Obsidianu ovako bilo mnogo lakse da napravi igru, ali svima preporucujem najtoplije da ovo zaobidju u NAJSIREM luku, i da download-uj neku fan made kampanju... 90% njih je bolje reseno od ove katastrofe.. Kad vidim sta se desava sa novijim video igrama, logicno je zaljuciti, da nije ni cudo sto Blizz i dalje zaradjuju milione na onom uzasu zvanom WOW... Ah.... gaming umire pevajuci... :(


P.S Probao sam onu novu Swashbuckler klasu i uzasna je... NWN se i dalje svodi na - uzmi paladina ili varvarina i sve ostalo zaobidji u luku... :mad:
 
Poslednja izmena:
Meni je igra ocaj... :( Pitam se sta se desava sa gaming-om overall?... ***. jedine dve dobre igre koje su se pojavile u zadnjih godinu dana su Witcher i Mass Effect... Toliko sam ocekivao od SOZ, pogotovo posle ludackog odusevljenja i srece koje je u meni prouzrokovao MOTB... ali.... Overland mapa u 2008. godini!!!!??? :zgran: i to 2D... pa to je moglo da prodje pre 10 godina u baldurs gate-u, ali u danasnje vreme... i to ovako imbecilno resena??!!! A ne, ovo kod mene ne prolazi... :mad: Uskracen sam za gomilu novih mastovih predela, (kojih su NWN2 i MOTB bili prepuni) i osudjen da lutam po smornoj i idilicnoj mapi, pritom se vukuci kao puz... Da ne pricam o debilnim neprijateljima koji iz cista mira iskacu po mapi potpuno nelogicno i nepovezano, resting prakticno nije moghuc, bas zbog zivuljki koje te non-stop zaskacu... jedini nacini na koje mozete da vrsite interakciju sa NPC-jevima jeste u gradicim i selima, koja su manja od kafane u originalnom NWN-u... a broj interaktivnih NPC-ova se uglavnom svodi na 2-3... Dakle, sve se svodi na besciljno i strahovito dosadno lutanje po ogromnoj mapi koja je svuda identicna... Uzas, uzas, uzas....... :mad: razumem da je Obsidianu ovako bilo mnogo lakse da napravi igru, ali svima preporucujem najtoplije da ovo zaobidju u NAJSIREM luku, i da download-uj neku fan made kampanju... 90% njih je bolje reseno od ove katastrofe.. Kad vidim sta se desava sa novijim video igrama, logicno je zaljuciti, da nije ni cudo sto Blizz i dalje zaradjuju milione na onom uzasu zvanom WOW... Ah.... gaming umire pevajuci... :(


P.S Probao sam onu novu Swashbuckler klasu i uzasna je... NWN se i dalje svodi na - uzmi paladina ili varvarina i sve ostalo zaobidji u luku... :mad:

:zgran: Uf ***! Posle ovoga mi dodje da prekinem download :D !
 
au brate da njemu ne valja mapa??? pa ona je najbolja stvar koju su mogli da ubace
 
ja josh nisam isntalirao, peglam "who has the biggest brain" na fejsbuku, jel su proshirili arcane magije ? bilo je priche da ce, ili da proshire, ili da ukinu Isaac's komplete spelova, shta su uradili ?
 
Kada sam poceo da igram SOZ i odigrao sam malo jedino pitanje koje sam postavio sebi bilo "Pa zar nisu mogli ovo odmah ovako da urade?' Meni licno su posle 2 OC i 3 expanzije najzad napravili onako kako je trebalo da bude od samog pocetka. Meni licno, je gameplay NWN-a bio korak nazad u odnosu na Baldur's gate, jeste da je to bilo pre deset godina, ali je najbolje resenje za party based rpg.
 
Nazad
Vrh Dno